Skocz do zawartości
Gość s.l.o.w.i.k

[B5] Zamarzające serwo, pedał twardy/miękki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam ten sam problem co większość tu piszących, hamulec twardy.

 

Mam numer serva 8E0 612 105 J

 

Pytanie do Was jakie serva o innych numerach można zastosować, tego o moim numerze nigdzie nie znalazłem.

 

Z góry dzięki za pomoc.

to jak szukales to chyba cos slabo bo jest na pewno na forum, na pewno podejdzie jeszcze serwo 8e0 612 105 M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem części na allegro o moim numerze, ale nie ma.

 

Na forum nie znalazłem jakie numery wlasnie oprócz 8E0 612 105 M pasuja. Tego z literka M tez nie ma na allegro, wyslalem jeszcze zapytania do kilku os. z allegro, czekam na odpowiedz, bo wielu sprzedawcow utrudnia sobie i innym zycie nie podajac numeru czesci.

 

Czy jeszcze jakies inne numery pasuja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez mam ten problem co Ty i naprawde znalezdz serwo o tym numerze nie jest latwo ja znalazlem po miesiacu, a ile jestes w stanie dac za takie serwo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli inne numery nie pasują, tylko te dwa?

 

Szukam okazyjnie nie ukrywam, nie tylko to mam do zrobienia przy Pasku i boli finansowo, interesowałaby mnie najlepiej cena do 100-150zł, ale coś czuje, że będę musiał brać pod uwagę nawet wyższą kwotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli inne numery nie pasują, tylko te dwa?

 

Szukam okazyjnie nie ukrywam, nie tylko to mam do zrobienia przy Pasku i boli finansowo, interesowałaby mnie najlepiej cena do 100-150zł, ale coś czuje, że będę musiał brać pod uwagę nawet wyższą kwotę.

tu masz linki z allegro

http://allegro.pl/vw-passat-b5-00-05-serwo-servo-i1405078528.html

http://allegro.pl/servo-serwo-vw-passat-b5-fl-a4-pompa-hamulcowa-i1410772140.html

http://allegro.pl/passat-b5-audi-a4-a6-a3-golf-bora-serwo-hamulcowe-i1411565504.html

ten typek ma tego sporo http://allegro.pl/serwo-servo-vw-passat-b5-audi-a4-a6-z-pompa-105-j-i1414930151.html takze dowiaduj sie, i za tyle bedzie na pewno ciezko bo one sa drogie wiec minimum 200zl, a z tym czy jakies jeszcze podchodza to niektorzy mowia ze jak jest 8e0 612 105 to ta litera na kocu nie ma juz znaczenia i powinno podejsc ale to nie jest pewne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem sprawdzić czy w serwie mam wodę i ewentualnie ją odessac.

Moje zdjęcie poniżej na zdjęciu zaznaczyłem kruciec, który chciałem odłączyć niestety mocno siedział a ruszając słyszałem syk powietrza. Czy zaznaczylem właściwy kruciec? Jeśli tak to Jest jakiś patent żeby go bezboleśnie wyjąć,

paint_111068935.jpg

Edytowane przez eNcoM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałem sprawdzić czy w serwie mam wodę i ewentualnie ją odessac na zdjęciu zaznaczył kruciec który chciałem odłączyć niestety mocno siedział a ruszając słyszałem syn powietrza. Czy zaznaczylem właściwy kruciec? Jeśli tak to Jest jakiś patent żeby go bezboleśnie wyjąć
przeczytaj wątek od początku a dowiesz się ze zły (są foty jak i gdzie się to robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Też to przerabiałem i sprzedawcy mówią że literka jest bez znaczenia ale sam wolałem zakupić z M. Spotkałem się też z opinią że literka J zawsze nabiera wodę wcześniej czy później.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjęcia serwa wzięte z paru postów wcześniej

obraz3082jj4.jpg

attachment.php?attachmentid=21578&d=1262785828

 

przeczytaj wątek od początku a dowiesz się ze zły (są foty jak i gdzie się to robi

 

 

u mnie serwo jest inne i zbiorniczek na płyn także, króciec od podciśnienia nie wchodzi bezpośrednio w otwór w serwie tylko w gumowa uszczelkę której nie chcę popsuć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eMcom wszystko jest OK, ciągnij ten króciec w strone przegrody i ruszaj nim na boki. Bedzie wychodził dość ciężko bo musi być szczelny. To jest właściwy króciec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thanx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie serwa znów zaczął się pojawiać "twardy hamulec" - w grodzi tam gdzie przewód podciśnienia do serwa przechodzi jest gumowy łącznik, u mnie wyszedł z grodzi i przez to brał lewe powietrze w tamtym miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam Passata B5 1.8 benzyna, 1997r. kod silnika ADR.

Kiedy wymieniłem klocki pojawił się pewien problem z którym nie wiem jak się uporać, a mianowicie chodzi o to, że pedał hamulca wpada prawie w podłogę, do tego słychać jak coś syczy...kiedy pompuje go to podnosi się wyżej, ale nie przestaje syczeć i po 5sekundach nadal wpada mocno do podłogi.

Kilka dni wcześniej przed wymianą klocków jadąc zapaliła mi się kontrolka dotycząca hamulca..sprawdziłem płyn, było minimum tak więc dolałem, było dobrze do czasu wymiany klocków..Samochód hamuje, ale jest dużo gorzej niż przed tym wszystkim..Jaka może być przyczyna?? Od czego zacząć działania??

Pomocy!!!:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Posiadam Passata B5 1.8 benzyna, 1997r. kod silnika ADR.

Kiedy wymieniłem klocki pojawił się pewien problem z którym nie wiem jak się uporać, a mianowicie chodzi o to, że pedał hamulca wpada prawie w podłogę, do tego słychać jak coś syczy...kiedy pompuje go to podnosi się wyżej, ale nie przestaje syczeć i po 5sekundach nadal wpada mocno do podłogi.

Kilka dni wcześniej przed wymianą klocków jadąc zapaliła mi się kontrolka dotycząca hamulca..sprawdziłem płyn, było minimum tak więc dolałem, było dobrze do czasu wymiany klocków..Samochód hamuje, ale jest dużo gorzej niż przed tym wszystkim..Jaka może być przyczyna?? Od czego zacząć działania??

Pomocy!!!:dolamam

od sprawdzenia czy układ się dobrze odpowietrzył potem wężyka podciśnienia do serwa jeśli będzie ok to serwo do naprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego mielke jak mogę najlepiej odpowietrzyć układ hamulcowy? a z tym wężykiem to sprawdzić czy jest szczelny tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukaj w tym wątku na pweno masz opis odpowietrzenia prawidłowego a co do wężyka to tak sprawdzić czy szczelny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam passata 1.9TDI 131 koni 2001 rok serwo dwu-komorowe czyli z ESP

We wrześniu 2010 roku zalało mnie czyli miałem kanałki odpływowe zatkane, zalało mię aż dywanik pływał. Pierwsze mrozki i okazało się że po naciśnięciu hamulca nie odbija mi pedał (czyli ciągle hamuje) ale jakoś dotelepałem do domu. Samochód odmarzł i problem zniknął ale zacząłem czytać na forum dlaczego tak mi sie stało no i sie dowiedziałem jak każdy że jest woda w serwie(WOW nie uwierzyłem). Wziąłem klucz taki płaski wytłoczony z blachy jak to kiedyś do składaków dawali i założyłem go na ten wężyk od podciśnienia w serwie i podważając super wyszedł bo tak ręka to ciężka sprawa. Dużą strzykawką z wężykiem odessałem wodę było niej bardzo dużo 0,5 litra. Uwaga i teraz ważne wlałem płyn do odmrażania i smarowania pneumatyki WABCO no i odessałem jeszcze raz resztkę tego co zostało i wlałem 0,05 litra tego płynu i założyłem wężyk od podciśnienia z powrotem. Dziś jest luty 2011 i nie rozbierałem serwa a jeżdżę dalej. Przy mrozie -26 stopni trochę się obawiałem ale nic się nie działo.

Edytowane przez jachok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo temperatura minusowa hamulec twardy

początkowo myślałem że to płyn hamulcowy - ale nic,

 

okazało się po wyciągnięciu serwa że było tam pól litra wody.

regeneracja serwa - niepotrzebnie - również tylko przedłużało mi problem,

dlatego polecam nowe !!!!

 

dopiero nowe serwo jak mi mechanik wynalazł w rozsądnych pieniądzach - i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich !!!

Mam problem z hamulcami po przejechaniu 15 km są bardzo gorące tarcze w wszystkich kołach dodam ze wynienione są klocki i tarcze z przodu i tyłu i tłoczki nie są zapieszone sprawdzałem serwo niema w nim wody . Wiec niewiem co moze być przycztną tego ze sie tak grzeją . A czy może byc to przesto że nan alu 17 założone . Jesli ktoś miał taki problem mogł by mi pomuc . Z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich !!!

Mam problem z hamulcami po przejechaniu 15 km są bardzo gorące tarcze w wszystkich kołach dodam ze wynienione są klocki i tarcze z przodu i tyłu i tłoczki nie są zapieszone sprawdzałem serwo niema w nim wody . Wiec niewiem co moze być przycztną tego ze sie tak grzeją . A czy może byc to przesto że nan alu 17 założone . Jesli ktoś miał taki problem mogł by mi pomuc . Z góry dziekuje

może pompa hamulcowa się zacina i blokuje tłoczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności