Skocz do zawartości
olko25

problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zbych68

Witam

A co powiecie na to:

Pasek 2000 tdi 115km.

Świece dwa miechy temu zmienione na beru.

Filtry nowe .

Przy mrozie - 4-5 st. bardzo ciężko pali.

Jak zapali do mocno zadymi przez ok 3 sek.

Później jest ok.

Moc ok.

Co to może być?

Pozdr.Zbych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie łapie lewego powietrza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak czytając o tych problemach z zapalaniem w zimie można zauważyć że większość osób tu wypowiadających się ma problemy z jednostkami 115 konnymi :eek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież ty też masz taki motor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zbych68
a nie łapie lewego powietrza?

Możesz jaśniej?

Czy chodzi tobie o instalację paliwową?

Czy może to być wina pompowtrysków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z innej beczki, ile swieca pownna sie nagrzewac czyli ile sekund powinna sie swiecic kontrolka np w taka temperature jak dzis po nocy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbych68 a akumulator masz dobry. Bo jak masz za mały to tak ci będzie palił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość darkmaro

mi różnie sie nagrzewa od 3sec do 10sec :) zależy jaka temperatura. Btw, ostatnio na tych mrozach zapalał mi bez problemu a jak 2 dni temu coś grzebałem przy nim i z ciekawości sprawdziliśmy świece żarowe to żadna nie działała(zaskoczenie bo palił na dotyk) :/ zakupiłem beru i git :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możesz jaśniej?

Czy chodzi tobie o instalację paliwową?

Czy może to być wina pompowtrysków?

dokładnie instalację paliwową. Zimno, przewody sztywnieją, większa możliwośc zassania powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zbych68

Napewno jest w pełni naładowany.

I myślę ,że jest odpowiedni 75 ah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :532:

u mnie także palił na dotyk,dzisiaj odbyła sie wymiana świec tylko jedna była"sprawna",przejrzyjcie je w swoich autach bo szkoda motorka.

POZDRAWIAM:vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a z innej beczki, ile swieca pownna sie nagrzewac czyli ile sekund powinna sie swiecic kontrolka np w taka temperature jak dzis po nocy?

 

Ja wczoraj wymienilem swiece na beru i problem znikl. Dzisiaj jak poszedlem bylo -12, swiece podgrzalem 3 razy i zapalil na dotyk i nie puscil kleby dymu jak zawsze:)!!! A swiece grzaly sie za ok 8-9 sek bo liczylem. Apropo stare swiece sprawdzalismy wczoraj i sie okazalo ze 3 byly kompletnie zwalone a jedno ledwoooo co byla na silach.

 

pozdrawiam,

Piotrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zbych68

akumulator jest dobry i naładowany.

Chyba znalazłem nieszczelność układu paliwa.

Na śrubie ,która służy do przykręcenia podgrzewacza do filtra paliwa ,jest oring i przypuszczam ,że on jest nieszczelny.

Pod filtrem i na samej śrubie jest olej napędowy.

Po wytarciu i przejechaniu kilku kilometrów pod filtrem znowu pojawiła się kropla ropy.

Może ktoś zna wymiary tego oringu?

Pozdr.Zbych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja zara ide go spróbować przy 1 stopniu ciepła i zobacze co będzie sie działo :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek27

Zmiencie sobie rozruchowa dawke paliwa,i wydluzcie czas grzania swiec zarowych.Wszystko da sie zrobic przy pomocy Vaga.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze to tez jest dobry pomysl, mi w sumie w takie -5 oC jak dzis to 10-12 sek trwa.

Btw: jakis inny pomysl na sprawdzenie swiec bez ich wykrecania ? czy NA Da ? bo zimno a do garazu nie mam dostepu w najblizszym czasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm... no i go sprawdziłem nie powiem nie było źle, ostatnio nim jeździłem w poniedziałem i od tej pory stał , na dodatniej nieżle odpalił , ale jednak mam odczucie że przynajmniej jedną świece mam do wymiany , bo odpalił i go raz lekko rzuciło , no cóż jak mus to mus . Nie majątek a mam tani sklep u kumpla , najpędzej BOSHA kupie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moze to tez jest dobry pomysl, mi w sumie w takie -5 oC jak dzis to 10-12 sek trwa.

Btw: jakis inny pomysl na sprawdzenie swiec bez ich wykrecania ? czy NA Da ? bo zimno a do garazu nie mam dostepu w najblizszym czasie

Jest, sprawdzic ich oporność. Jak nie ma przejścia, to wiadomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akumulator jest dobry i naładowany.

Chyba znalazłem nieszczelność układu paliwa.

Na śrubie ,która służy do przykręcenia podgrzewacza do filtra paliwa ,jest oring i przypuszczam ,że on jest nieszczelny.

Pod filtrem i na samej śrubie jest olej napędowy.

Po wytarciu i przejechaniu kilku kilometrów pod filtrem znowu pojawiła się kropla ropy.

Może ktoś zna wymiary tego oringu?

Pozdr.Zbych

Miałem to samo wewnątrz auta zapach pasty do butów. Filtr zalany paliwem. Wymieniłem . Kupiłem zestaw oringów do baterii umywalkowych a właściwie dwa zestawy dobrałem jeden z oringów i założyłem do podgrzewacza. Działa już 3 miesiące bez problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zbych68
Miałem to samo wewnątrz auta zapach pasty do butów. Filtr zalany paliwem. Wymieniłem . Kupiłem zestaw oringów do baterii umywalkowych a właściwie dwa zestawy dobrałem jeden z oringów i założyłem do podgrzewacza. Działa już 3 miesiące bez problemów.

 

A pamiętasz rozmiar?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności