marwitko Zgłoś #241 Napisano 25 Stycznia 2010 zapowietrza się dla tego ze parafina jak zgęstnieje jest na dnie zbiornika i przez to nie pobiera paliwa ze zbiornika. a odpowietrza się sam ,ja odkręcam śrubę na filtrze i tam strzykawka zalewam i kreci, to szybsze niż zdiac filtr i go zalać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #242 Napisano 25 Stycznia 2010 a co ty nie masz bezpośredniego wtrysku żeby dodawać gazu przy odpalaniu? Tak się robiło w polonezach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #243 Napisano 25 Stycznia 2010 Witam, mam pytanko proszę o pomoc gdzie w 2,5tdi v6 znajduje się filtr paliwa, gdzie go szukać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #244 Napisano 25 Stycznia 2010 z tego co widzę ,to każdy stawia na filtr i świeczki, ale nowy filtr i nowe świeczki,, nie dają nic do pobrania paliwa ze zbiornika, a parafina jest gęsta i na dnie, wiec przez mały przekryj nie zassie, wiec co dadzą nowe części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #245 Napisano 25 Stycznia 2010 W dieslach z pompą nie dodaje się gazu przy rozruchu, ponieważ wtedy pompa ustawiona jest na "dawkę rozruchową" - brak gazu+ niskie obroty wału. Dodawanie gazu pomaga, jeśli ustawienia dawki rozruchowej nie są właściwe, wtedy zwiększasz dawkę dodając gazu, ale prawidłowo wyregulowany silnik powinien palić bez gazu. Kolega marwitko ma rację. Często jest tak że paliwo nie dochodzi już ze zbiornika wtedy albo nie chce zapalić, albo po odpaleniu gaśnie. Po odkręceniu odpowietrznika z filtra nie będzie w nim paliwa. Zeby sprawdzić czy choć jedna świeca grzeje wystarczy włączyc zapłon, włączyć oświetlenie sufitowe, najpierw zgaśnie kontrolka świec, później słychać stuknięcie przekaźnika wyłączającego podgrzewanie świec.Jeśli jednocześnie oświetlenie sufitowe zacznie jeśniej świecić, tzn. że przynajmniej jedna świeca grzeje. Przy 3-4 sprawnych różnica w oświetleniu jest dość wyraźna. Oczywiście nie kręcimy rozrusznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #246 Napisano 25 Stycznia 2010 ja zlałem przez ten odpowietrznik z filtra ropę nową zmieszałem z tym depresatorem czy jakoś tak, wlałem strzykawką i jest ok. do zbiornika dolełem 5L z tym środkiem i jest ok. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #247 Napisano 25 Stycznia 2010 witam, mam pytanko proszę o pomoc gdzie w 2,5tdi v6 znajduje się filtr paliwa, gdzie go szukać?? ponawiam pytanko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szagii Zgłoś #248 Napisano 25 Stycznia 2010 Witam, mam następujący problem w Passacie 130KM 2002r: dzisiaj nie udało mi się uruchomić auta, komputer pokazuje komunikat związany z ciśnieniem oleju. Czy to możliwe że olej ma za dużą lepkość od mrozu. Dodam że wcześniej palił na dotyk przy mrozach do -20st. A teraz stał 3 dni. Może ktoś ma jakiś pomysł?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #249 Napisano 25 Stycznia 2010 Witam! dzisiaj nie udało mi się uruchomić auta, komputer pokazuje komunikat związany z ciśnieniem oleju Przyczyny nieodpalenia auta musisz poszukać. Zapalona kontrolka ciśnieinia oleju jest efektem długiego "kręcenia" rozrusznikiem, a to są zbyt małe obroty żeby uzyyskać prawidłowe ciśnienie oleju. Czujnik zarejestrował je jako zbyt małe (bo takie było), podał info na komputer, a ten zaświecił Ci kontrolkę. To cała filozofia. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szagii Zgłoś #250 Napisano 25 Stycznia 2010 ok, dzięki. Ale co mam zrobić żeby odpalić? Poczytałem już trochę, może złe paliwo? Mam odłączyć klemy żeby zapomniał o tym oleju? Czy ten komunikat uniemożliwia rozruch czy tylko informuje, że coś nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #251 Napisano 25 Stycznia 2010 Witam, mam pytanko proszę o pomoc gdzie w 2,5tdi v6 znajduje się filtr paliwa, gdzie go szukać?? witaj kolego filtr jest po lewej stronie w miejscu gdzie aku stym ze w przegrodzie silnika po otwarciu maski jest go widac zobacz jak wyglada filtr na allegro i poszukaj identycznego w swoim aucie wiada do nieg 4 wezyki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #252 Napisano 25 Stycznia 2010 ok, dzięki. Ale co mam zrobić żeby odpalić? Poczytałem już trochę, może złe paliwo? Mam odłączyć klemy żeby zapomniał o tym oleju? Czy ten komunikat uniemożliwia rozruch czy tylko informuje, że coś nie tak. [/quote na pewno parafina w zbiorniku sie ścięła ,a wiec ciepły garaż ,bo będziesz czekać aż roztopy będą ,ja postanowiłem to sprawdzić i po 24 godzinach a było -27 w nocy i rano odpaliłem, wyjechałem ,po czym zgasł i nie zapalił 3 godziny w garażu i zapalił ,tyle ze z wielkim bólem bo zapowietrzył się filtr, lampka od oleju też mrygala ,zbyt niskie ciśnienie oleju, zapalił i już jest git ---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:18 ---------- skydd black arrow ,ja zalałem tego preparatu dawke, ma pomagac ale czy pomaga, okaze sie, ponizej -20 rozne zeczy sie dzieja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wasyl337 Zgłoś #253 Napisano 25 Stycznia 2010 Dzisiaj u mnie pod hausem -28 stopni auto na dworku ,jedno grzanko na świeczkach i kontakt. jestem dumny ze swojego Paska!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #254 Napisano 25 Stycznia 2010 filtr jest po lewej stronie w miejscu gdzie aku stym ze w przegrodzie silnika po otwarciu maski jest go widac zobacz jak wyglada filtr na allegro i poszukaj identycznego w swoim aucie wiada do nieg 4 wezykiNo troszkę nie tak, w przegrodzie akumulatora z lewej str. znajduje się filtr kabinowy. Filtr paliwa na tym zdjęciu to ten z przewodami podłączonymi na wierzchu (prewody doprowadzające i odprowadzające nadmiar paliwa 4 szt troszkę powyżej tego żółtego bagnetu). Musisz szukać takiego samego filtra u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert29 Zgłoś #255 Napisano 25 Stycznia 2010 witam mam pytanko jest to moj pierwszy kontak z dislem i to jescze taka zima ile powiono sie grzac swieczki do zgasnieci kontrolki czy dlurzej czekac na wlaczonym zaplonie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #256 Napisano 25 Stycznia 2010 Wystarczy do zgasnieci kontrolkiwięcej nie potrzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
interkuler Zgłoś #257 Napisano 25 Stycznia 2010 :638:Pwiedzcie mi o co chodzi przy za palaniu mój pasek chodzi jak golas na śniegu trzepie go obroty spadają po chwili się uspakaja i jest ok czy to świece? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #258 Napisano 25 Stycznia 2010 Na 99% tak Takie objawy jak by nie szedł na wszystkie gary.Jak jest ciepło to pewnie jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szagii Zgłoś #259 Napisano 25 Stycznia 2010 na pewno parafina w zbiorniku sie ścięła ,a wiec ciepły garaż ,bo będziesz czekać aż roztopy będą ,ja postanowiłem to sprawdzić i po 24 godzinach a było -27 w nocy i rano odpaliłem, wyjechałem ,po czym zgasł i nie zapalił 3 godziny w garażu i zapalił ,tyle ze z wielkim bólem bo zapowietrzył się filtr, lampka od oleju też mrygala ,zbyt niskie ciśnienie oleju, zapalił i już jest git teraz wieczorem odpalił bez problemu, musiało być coś z paliwem. Jak paliły się te kontrolki to nie chciałem go długo męczyć bo myślałem, że smarowania nie ma. Już jest ok. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozer Zgłoś #260 Napisano 25 Stycznia 2010 Koledzy mam takie małe pytanko posiadam AJM PD czy jest różnica między świeczkami od PD a zwykłymi gdzie auto chodzi na pompie, chodzi mi oto,że wymieniłem już wszystko filtr,aku,świece NGK zmieniałem rok temu i tak to nic nie dało po wymianie.Wczoraj wykręcałem i sprawdzałem pod aku zapalają się, bezpiecznik też sprawdzony czy możliwe,że sprzedawca dał złe świece. Jak stoi w garażu to nie mam najmniejszego problemu z odpaleniem po nocy.Dodam że czujnik odłączałem od temp. i tak samo palił,czy prąd dochodzi przyznam się że sprawdzałem kontrolką tylko jedną faje i był reszty nie sprawdziłem bo musiał jechać do pracy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach