Gość Thomasw Zgłoś #1 Napisano 1 Stycznia 2008 Witam! Chcę kupić Passata VR6 B3. Będzie to mój 2 Passat, ale pierwszy VR6. proszę o radę jakiego jest najlepiej kupić, automata, czy manualną skrzynię biegów, 2,8 czy 2,9, synchro, czy zwykłego. Prosze o pomoc i z góry dziękuję!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #2 Napisano 1 Stycznia 2008 Ha, pisz do Jedrusia. Chlopak pol roku szukal i kupa, niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #3 Napisano 1 Stycznia 2008 A w B3 było 2.9 syncro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Thomasw Zgłoś #4 Napisano 1 Stycznia 2008 A w B3 było 2.9 syncro Znalazłem jednego w synchro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #5 Napisano 1 Stycznia 2008 ale nie 2.9. nie wiem jak automat w b3 ale ogólnie jazda na D to coś wspaniałego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 1 Stycznia 2008 Ja miałem B4 VR6 w manualu jak i kilka innych samochodów z tą skrzynią, obecnie mam B3 VR6 w automacie i nigdy nie zamienie na manuala Osiągi mozna powiedzieć że te same co w manualu bo i tak nie wykorzystujesz max mocy i Nm a jaka przyjemność z jazdy.... 2.9 w B3 nie było tak jak i 2.8 syncro. W syncro był GT, silniki PF (107KM) i PG G60 Jeździ mi sie o wiele przyjemniej teraz, kiera jedną rączką a w drugiej kom/faja Polecam automata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #7 Napisano 2 Stycznia 2008 Jezdzilem 2.8 w manualu,ale mimo ze silnik nie byl zajechany to skrzynia widac ze nie jest przystosowane to takiej mocy i dni miala policzone.Gdyby automat byl taki zly to 99% aut w USA nie mialo by automatu. kuczlaw dlaczego sprzedales B4 i przesiadles sie na B3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 2 Stycznia 2008 dlaczego sprzedales B4 i przesiadles sie na B3? A jakoś tak wyszło. Sprzedałem bo wyjeżdzam i zonie nie był taki duży potrzebny. Kupiłem jej polo ale jak troche pojeździłem to ten samochód okazał sie totalna porażką A B3 kupiłem w rozsądnych pieniądzach i został. Musi nauczyć się jeździć passiem A więc polecam automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #9 Napisano 3 Stycznia 2008 Jeździ mi sie o wiele przyjemniej teraz, kiera jedną rączką a w drugiej kom/faja A trzecia raczka odbierasz mandat za jazde z komem (a niedluga i z fajka) Marewel, nie patrz ma USA, gdzie ponad polowa spoleczenstwa ma nadwage, a 70% mlodziezy w szkole podstawowej nie wie gdzie lezy Anglia:D Owszem aftomat jets wygodniejszy i kozacki, ale nie czarumy sie, spala wiecej i ma gorsze osiagi (przynajmniej o sekunde do 100kmh). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #10 Napisano 5 Stycznia 2008 Ja mam paska B3 2,8 VR6 w manualu i musze powiedziec ze jezdzi sie bardzo przyjemnie. Te skrzynie to nie to samo co w samochodach z mniejszymi silnikami, jezdzac po miescie nie trzeba "wachlowac" biegami co chwilke, skrzynia jest dosyc "sprezysta". Zawsze automat bedzie wygodniejszy bo w koncu tam nie trzeba nic robic ale z drugiej strony manual wplywa na mniejsze spalanie. Poza tym mi osobiscie wiecej przyjemnosci z jazdy sprawia skrzynia manulana - zalezy co kto lubi....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TymoOon Zgłoś #11 Napisano 7 Stycznia 2008 ja mam passata B3 VR6 Manual i jest Swietny dla mnie Automat jest dla Leniuchów bez obrazy a tu filmik z moim passatem manual Gaz Sekwencja za 4500zl nie traci mocy na gazie http://video.google.pl/videoplay?docid=6647671457451442798&q=vr6+bia%C5%82a&total=1&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo xxx Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2008 mój kuzyn ma automata i sobiue chwali. Chciałbym mieć automata ale boję się o kilka rzeczy ,że gdybym kupił taki wozik to: olej i filtr ,które się wymienia często w skrzyni automatycznej do tej pory przez poprzedniego urzytkownika były tak samo często wymieniane jak doładowania freonu w lodówce zurzycie tych wszystkich sprzęgiełek i przekładni w wiekowym aucie ( bo na nowe mnie nie stać) jest o wiele wyższe niż w manualnej części czy jakakolwiek naprawa (czy synchronizasja)wiąże się z dużymi kosztami jeździłbym takim autem jak jajkiem a raczej nie byłoby to dla mnie wygodne. Gdyby nie te moje obawy to miałbym automata już dawno. Za dużo i za długo jeżdżę autem po mieście żeby manual przynosił mi przyjemność ( przynajmniej przynosi mo oszczędności bo w mieście automat więcej spala) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomala75 Zgłoś #13 Napisano 16 Stycznia 2008 ja mam passata B3 VR6 Manual i jest Swietny dla mnie Automat jest dla Leniuchów bez obrazy zgadzam sie mam takego samego i nie narzekam pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #14 Napisano 16 Stycznia 2008 no fakt automat to jest komfort i na miasto wypasik, sam w korkach duzo stoje we wrocku na manualu i czasami mam dosyć, ale pozatym manual manual i jescze raz manual. Ja tam bym wykorzystywał wszystko co się da.... I KM i Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #15 Napisano 17 Stycznia 2008 No to ja już w takim razie wyrosłem z wykorzystywania każdego KM i Nm Jeżdziłem 3 lata manualem a teraz automatem i niech tak zostanie Choć teraz zauważam że jezdzac manualem był to raczej PSJ bo kręciłem go do 3 tys max 4 i to mi wystarczało bo moment taki sam jak w AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #16 Napisano 17 Stycznia 2008 Hmm... przecież ten verek dostaje kopa od 4 tyś, aż trudno nad nim czasem zapanować jak nagle wyrywa Ci kiere przy tych prędkościach obrotowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #17 Napisano 17 Stycznia 2008 eee tam ... VR6 to kibel pierwsze pytanie kolego do Ciebie, dlaczego chcesz kupic VR6 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #18 Napisano 17 Stycznia 2008 shade bo dieslem sie przyczepy sie ciagnie kocham diesle, ale zdrowy vr sprawia przyjemnosc z jazdy. i ten dzwiek... automat moze kiedys, narazie manual, ale stojac w korkach rzeczywiscie meczaca sprawa: sprzeglo, bieg, gaz, sprzeglo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #19 Napisano 23 Stycznia 2008 majac diesla - w korku nie trzeba uzywac gazu, mocna benzyna chyba z reszta tez sobie poradzi z toczeniem samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość amk111 Zgłoś #20 Napisano 23 Stycznia 2008 mam automata i chwale sobie mimo ze pali 20 po miescie gazu .moja rada to taka jak chcesz szalec to manual a jak cenisz wygode to automat .automatem chronisz silnik .przy manualu jak wcisniesz pedal przyjmie wszystko na klate inaczej mowiac pisk opon i wycie silnika .a prywatnie noga tez sie spoko robi szybka redukcje lub pedal do dechy i sam redukuje .tylko z miejsca nie szaleje bo szkoda skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach