Skocz do zawartości
Gość Thomasw

Jakiego VR6 kupić???

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Thomasw

Witam! Chcę kupić Passata VR6 B3. Będzie to mój 2 Passat, ale pierwszy VR6. proszę o radę jakiego jest najlepiej kupić, automata, czy manualną skrzynię biegów, 2,8 czy 2,9, synchro, czy zwykłego. Prosze o pomoc i z góry dziękuję!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ha, pisz do Jedrusia. Chlopak pol roku szukal i kupa, niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w B3 było 2.9 syncro :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Thomasw
A w B3 było 2.9 syncro :?:

Znalazłem jednego w synchro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nie 2.9.

nie wiem jak automat w b3 ale ogólnie jazda na D to coś wspaniałego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem B4 VR6 w manualu jak i kilka innych samochodów z tą skrzynią, obecnie mam B3 VR6 w automacie i nigdy nie zamienie na manuala :P Osiągi mozna powiedzieć że te same co w manualu bo i tak nie wykorzystujesz max mocy i Nm a jaka przyjemność z jazdy....

2.9 w B3 nie było tak jak i 2.8 syncro. W syncro był GT, silniki PF (107KM) i PG G60

 

Jeździ mi sie o wiele przyjemniej teraz, kiera jedną rączką a w drugiej kom/faja :D

 

Polecam automata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Jezdzilem 2.8 w manualu,ale mimo ze silnik nie byl zajechany to skrzynia widac ze nie jest przystosowane to takiej mocy i dni miala policzone.Gdyby automat byl taki zly to 99% aut w USA nie mialo by automatu.

kuczlaw dlaczego sprzedales B4 i przesiadles sie na B3?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego sprzedales B4 i przesiadles sie na B3?

 

A jakoś tak wyszło. Sprzedałem bo wyjeżdzam i zonie nie był taki duży potrzebny. Kupiłem jej polo ale jak troche pojeździłem to ten samochód okazał sie totalna porażką :D A B3 kupiłem w rozsądnych pieniądzach i został. Musi nauczyć się jeździć passiem :)

 

A więc polecam automat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździ mi sie o wiele przyjemniej teraz, kiera jedną rączką a w drugiej kom/faja :D

 

A trzecia raczka odbierasz mandat za jazde z komem (a niedluga i z fajka):P

 

Marewel, nie patrz ma USA, gdzie ponad polowa spoleczenstwa ma nadwage, a 70% mlodziezy w szkole podstawowej nie wie gdzie lezy Anglia:D

 

Owszem aftomat jets wygodniejszy i kozacki, ale nie czarumy sie, spala wiecej i ma gorsze osiagi (przynajmniej o sekunde do 100kmh).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam paska B3 2,8 VR6 w manualu i musze powiedziec ze jezdzi sie bardzo przyjemnie. Te skrzynie to nie to samo co w samochodach z mniejszymi silnikami, jezdzac po miescie nie trzeba "wachlowac" biegami co chwilke, skrzynia jest dosyc "sprezysta". Zawsze automat bedzie wygodniejszy bo w koncu tam nie trzeba nic robic ale z drugiej strony manual wplywa na mniejsze spalanie. Poza tym mi osobiscie wiecej przyjemnosci z jazdy sprawia skrzynia manulana - zalezy co kto lubi.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój kuzyn ma automata i sobiue chwali. Chciałbym mieć automata ale boję się o kilka rzeczy ,że gdybym kupił taki wozik to:

olej i filtr ,które się wymienia często w skrzyni automatycznej do tej pory przez poprzedniego urzytkownika były tak samo często wymieniane jak doładowania freonu w lodówce

zurzycie tych wszystkich sprzęgiełek i przekładni w wiekowym aucie ( bo na nowe mnie nie stać) jest o wiele wyższe niż w manualnej

części czy jakakolwiek naprawa (czy synchronizasja)wiąże się z dużymi kosztami

 

jeździłbym takim autem jak jajkiem a raczej nie byłoby to dla mnie wygodne. Gdyby nie te moje obawy to miałbym automata już dawno. Za dużo i za długo jeżdżę autem po mieście żeby manual przynosił mi przyjemność ( przynajmniej przynosi mo oszczędności bo w mieście automat więcej spala)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam passata B3 VR6 Manual i jest Swietny dla mnie Automat jest dla Leniuchów bez obrazy :)

zgadzam sie mam takego samego i nie narzekam

pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no fakt automat to jest komfort i na miasto wypasik, sam w korkach duzo stoje we wrocku na manualu i czasami mam dosyć, ale pozatym manual manual i jescze raz manual. Ja tam bym wykorzystywał wszystko co się da....:) I KM i Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja już w takim razie wyrosłem z wykorzystywania każdego KM i Nm ;) Jeżdziłem 3 lata manualem a teraz automatem i niech tak zostanie :)

Choć teraz zauważam że jezdzac manualem był to raczej PSJ bo kręciłem go do 3 tys max 4 :D i to mi wystarczało bo moment taki sam jak w AFN :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... przecież ten verek dostaje kopa od 4 tyś, aż trudno nad nim czasem zapanować jak nagle wyrywa Ci kiere przy tych prędkościach obrotowych. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee tam ... VR6 to kibel :]

 

pierwsze pytanie kolego do Ciebie, dlaczego chcesz kupic VR6 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

shade bo dieslem sie przyczepy sie ciagnie :P kocham diesle, ale zdrowy vr sprawia przyjemnosc z jazdy. i ten dzwiek...

 

automat moze kiedys, narazie manual, ale stojac w korkach rzeczywiscie meczaca sprawa: sprzeglo, bieg, gaz, sprzeglo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

majac diesla - w korku nie trzeba uzywac gazu, mocna benzyna chyba z reszta tez sobie poradzi z toczeniem samochodu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość amk111

mam automata i chwale sobie mimo ze pali 20 po miescie gazu .moja rada to taka jak chcesz szalec to manual a jak cenisz wygode to automat .automatem chronisz silnik .przy manualu jak wcisniesz pedal przyjmie wszystko na klate inaczej mowiac pisk opon i wycie silnika .a prywatnie noga tez sie spoko robi szybka redukcje lub pedal do dechy i sam redukuje .tylko z miejsca nie szaleje bo szkoda skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności