Kacza Zgłoś #61 Napisano 26 Lutego 2008 Rzecz jasna ze znizki sa Mowie Tobie .. Udez do Roba a nie pozalujesz Gwarantuje ci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #62 Napisano 28 Lutego 2008 Koedzy to już nikt wiecej nie jest w stanie nikogo pochwalić i polecić..?? Bo na prawde chcem oddać autko w dobre ręce. Tylko teraz mam trudną decyzje. Są trzy warianty i licze na waszą ocene. 1.Tune-up-Gdańsk 2.G-lab-Łodz 3.Mr-Motors- warszawa ul. Mineralna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #63 Napisano 28 Lutego 2008 Koedzy to już nikt wiecej nie jest w stanie nikogo pochwalić i polecić..?? Bo na prawde chcem oddać autko w dobre ręce. Tylko teraz mam trudną decyzje. Są trzy warianty i licze na waszą ocene. 1.Tune-up-Gdańsk 2.G-lab-Łodz 3.Mr-Motors- warszawa ul. Mineralna polecam kazdego z nich. wybierz tego, ktory da ci najlepsza cene lub jest najblizej. tutaj naprawde lepiej juz nie mozna wybrac, no chyba, ze sam Marek z mt, ale on sie ceni troche wiecej tune-up, g-lab, mr-motors psuja auta jak nikt zarcik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #64 Napisano 29 Lutego 2008 Rzecz jasna ze znizki sa Mowie Tobie .. Udez do Roba a nie pozalujesz Gwarantuje ci No staram sie byc dobrym Tunerem Rafal kieruj sie kryterium odległosciowym bo jak cos trzeba bedzie pozniej poprawiac to dymac np do Uysego chyba sie nie oplaca ... Ze swojej strony moge polecic Rogala z Warszawy (wiem ze o konkurencji mowi sie zle albo wcale ) ale chlop naprawde dobrze robi i zna sie na rzeczy. Jest jeszcze firma w brodnicy. Swojego czasu mialem o nich zle zdanie (na stronie www mieli rozne dziwne rzeczy wypisane) ale z tego co czytam po forach robia diagnoze dynamiczna przed i po dlubaniu a to rzadkość w tym fachu i rzecz godna pochwały. Mysle wiec ze tez ich mozna smialo polecic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #65 Napisano 29 Lutego 2008 Robert a cos wiecej o koledze z brodnicy wiesz? tak wlasnie widze, ze sie pojawil i pisze sobie. nawet chyba 2och go polecalo. kolego diesel-tuning jestes moze na sr? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #66 Napisano 29 Lutego 2008 Dobra dziękuje za pomoc, już was męczyć nie bede, rozumiem że każdy znich zna sie na tym co robi i z każdego bede za dowolony. Wiec teraz kwestia dogadania sie została. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DIESEL-TUNING_P Zgłoś #67 Napisano 9 Marca 2008 Robert a cos wiecej o koledze z brodnicy wiesz? tak wlasnie widze, ze sie pojawil i pisze sobie. nawet chyba 2och go polecalo. kolego diesel-tuning jestes moze na sr? Witam. Na SR chyba nie mam konta.Zaglądałem tam kilka razy ale chyba się nie rejestrowałem. Zawitałem do Was jak dostałem cynk że tu ktoś o mnie pyta ( o opinię ) ktoś inny odpowiedział że u mnie robił - teraz się okazuje że trafiły do mnie 4 auta z Waszego forum. Wiedziałem tylko o jednym... Co tu mówić o sobie - robię co robię i staram sie jak mogę ... piszę też softy na wysyłkę - tak więc pewnie trafiacie na moje modykfikacje na ulicach nie wiedząc o tym Życzę samych udanych tuningów i wszystkiego najlepszego - również moim kolegom po fachu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mako5555 Zgłoś #68 Napisano 23 Marca 2008 witam nie zalecam ingerecji w silnik chyba ze masz zamiar wymienic silnik za jakis czas a jesli juz to misisz miec deko kasy na to byle co zrobisz i same problemy silnik kaput nie lepiej zmienic fure z wiekszym silnikiem niz bawic sie w takie pierdoły szkoda czasu kasy i zdrowia pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #69 Napisano 23 Marca 2008 witam nie zalecam ingerecji w silnik chyba ze masz zamiar wymienic silnik za jakis czas a jesli juz to misisz miec deko kasy na to byle co zrobisz i same problemy silnik kaput nie lepiej zmienic fure z wiekszym silnikiem niz bawic sie w takie pierdoły szkoda czasu kasy i zdrowia pozdrawiam Popieram, a wogule to najlepiej nie uzywaj samochodu, nie jezdzij i postaw za szyba z plexiglasu oraz z komorze prózniowej. Jest szansa ze doczeka w stanie nienaruszonym na nowy wiek...... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #70 Napisano 23 Marca 2008 witam nie zalecam ingerecji w silnik chyba ze masz zamiar wymienic silnik za jakis czas a jesli juz to misisz miec deko kasy na to byle co zrobisz i same problemy silnik kaput nie lepiej zmienic fure z wiekszym silnikiem niz bawic sie w takie pierdoły szkoda czasu kasy i zdrowia pozdrawiam niby wielkanoc a tu sie kolega z choinki urwal .. PS: jakie podobienstwo nickow hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #71 Napisano 23 Marca 2008 nie no zgadzam sie kupmy wszyscy (ci co lubia) impreze i bedzie cacy! a chip to wogole miedze bajki wlozomy...czlowieku tu ludzie mowia o silniku AFN (taki tez mam) a ty sie wypowiadasz majac auto z '06!!to wogole nie temat dla ciebie, niektorzy lubia swoje auta dlatego sa na tym forum i nie mysla o ich zmianie; inni maja patola czy wiecej na tuning i zwiekszenie tak mu mocy a nie na zmiane na nowy rocznik i wogole..nie pisz jesli cie to nie interesuje Pytanie brzmi:Jak uzyskac wiecej mocy? a nie na co zmienic samochod!!ktos chce ten wlasnie silnik ulepszyc a nie sluchac zmien na inny, cel jest inny!!Wiec sadze ze tekst twoj nei na miejscu, poza tym dodajac nawet 2 tysiace do auta nie jestesmy w stanie zmienic na duzo innego paska, chcemy zmienic ten silnik!!i na koniec kropka:) . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #72 Napisano 24 Marca 2008 ale to nie do konca sie rozchodzi o samochod i jego wartosc materialna.. indi przeciez tu nie chodzi o kase..niektorzy za swoje stare Passaty mieli by po dwa z salonu. Koledze mozna wybaczyc, jesli jest zielony, wpadl na forum i cos glupiego napisal. Ale jesli czytal uwaznie tematy o tuningu i nadal pisze te bzdury to lepiej zeby sobie odpuscil. Poza tym..silnik ktory ma w profilu i nasze stare motory maja rozna podatnosc na tuning ;D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #73 Napisano 24 Marca 2008 Poza tym..silnik ktory ma w profilu i nasze stare motory maja rozna podatnosc na tuning ;D nie jest tak zle. z afna zrobisz 170 i bedzie smigal. z tego 2.0 tez 170. roznica w kosztach i ilosci gratow ktore trzeba zmienic lub nie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DIESEL-TUNING_P Zgłoś #74 Napisano 24 Marca 2008 Wątek ciągnie się niemiłosiernie i zbacza ... może czas zamknąć ? Czego tu jeszcze można nie rozumieć ? przecież AFN to bardzo popularny silnik i wielu z Was tuningowało go z powodzeniem, a fury śmigają i będą śmigać. 2.0TDI 140KM to też niezła jednosta do tuningu - chociaż z racji stosunkowo krótkiej historii troszkę mniej sprawdzona. AFNy znamy od lat, w Pasacie przynajmniej od 1995r. (B4) wiemy jakie to twarde silniki i ile potrafią znieść - 2,0TDI na taką opinię musi dopiero zapracować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #75 Napisano 26 Marca 2008 podejscie 1: minimalistyczne http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=39861&st=0&p=493642entry493642 - koszt 400pln???? rok temu za chipa z allegro od jakiegos fasttuning czy jakos tak efekt: 134 konie i nikt nie gratuluje podejscie 2: maksymalistyczne (troche inny silnik troche ale to nieistotne) http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=51967&hl=dynosoft - koszt... duzo $$$ ->efekt: ponad 200koni i gratulacje na forum **** Szukaj wlasnej drogi ale jak Ciebie te 20-30 extra koni nie zadowala to zmien auto (wyjdzie najtaniej patrzac na koszt zamiany, awaryjnosc i odsprzedaz auta pozniejsza) Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #76 Napisano 27 Marca 2008 podejscie 1: minimalistycznehttp://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=39861&st=0&p=493642entry493642 - koszt 400pln???? rok temu za chipa z allegro od jakiegos fasttuning czy jakos tak efekt: 134 konie i nikt nie gratuluje a za co te gratulacje maja byc? za gotowca, ktory przypadkiem trafil do zdrowego silnika i wyszlo co wyszlo, z tym, ze wyszlo jak zawsze, czyli strzal momentu zbyt nisko, a chwile potem juz go nie ma... w rezultacie auto z takiki samymi parametrami, ale ladniejszymi przebiegami, odjezdza ot tak sobie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #77 Napisano 27 Marca 2008 koledzy jak już robić coś to robić to dobrze. ten silnik już został tak sprswdzony że recepta na konie jest banalna. 1.pierwsza sprawa trzeba zrobić wszystko od podstaw, czyli przegląd silnika, turbiny, kompresje uszczelki wszystko co się da silnik powienien być igła. 2. wywalić seryjny IC i załadować centralnego FMIC'a (co by latem po 3 pełnych butach auto nie dostawało zadyszki a przy 140KM tak już może się dziać ze względu na słąbego orginanego IC) 3. uwolnić wydech, katalizator out! najlepiej orginalne tłumiki zamienić na przelotowe. 4.wtryski większe 216 np. 5. Mozna dać turbo od AWX np. ale jeśli ktoś celuje na 150KM to seria da rade. 6. Jeśli mamy sprzęgło w dobrej kondycji to zostawić jeśli nadaję się na wymianę to koło dwumasowe out! i pakujemy zamach od 1Z i sprzęgło od VR6 albo np.od G60 w zależności co pasuje. 7. zostaje umyć auto i wysprzątać i z tym wszystkim do tunera na strojenie i po zabawie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #78 Napisano 27 Marca 2008 z tym, ze wyszlo jak zawsze, czyli strzal momentu zbyt nisko, a chwile potem juz go nie ma... w rezultacie auto z takiki samymi parametrami, ale ladniejszymi przebiegami, odjezdza ot tak sobie. moc to iloczyn momentu i obrotow jest wieksza moc to jest wiekszy moment (zakladajac, ze obroty w gore nie sa przesuniete) i jak na chip "na serii" wyszlo calkiem dobrze (nawet "za dobrze") i nie ma co tego umniejszac. Z niesprawnym autem jedzie sie nie do tunera ale mechanika by je naprawic (przywrocic stan seryjny bo przeciez nawet gotwiec w ECU przygotowany przez producenta pod taka seria byl tworzony) Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #79 Napisano 27 Marca 2008 nie podwazam bynajmniej wyniku tego alegrochipa. ladnie wyszlo i mocowo i "momentowo", tylko moment powinien byc wyzej. ty masz automat i mozesz butowac dowolnie auto, natomiast nawiedzony maniak bez wiedzy podstawowej zajezdzi sprzeglo w manualu w kilka tys km. inna sprawa, ze gdyby ten afn nie byl zdrowy, to mialby fale dunaju na wykresie, a tutaj jak reka malowany wykresik. cena/efekt = swietnie, ale pamietaj, ze nie kazde auto jest zdrowe i bynajmniej nie mowie tutaj o problemach pokroju slabej kompresji czy innych czysto mechanicznych sprawach, ale o pierdolach jak przeplywka czy kulejacy wtrysk/pompka. tego chip w kopercie nie naprawi, a tym bardziej nie zdiagnozuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Burton Zgłoś #80 Napisano 4 Kwietnia 2008 Mówicie sam program.. ale z tego co wiem programem zwieksza sie parametry podzespołow samochodu takich jak Turbiny wtrysku paliwa itd itp. Ale przez to zostaje to osłabione i nie wiem czy nie lepij było by wstawić wieksza turbine wiekszy intercooler lepsze wtryski żeby poprzez program wytrzymałość tych podzespołow potem sie nie zmnijeszyła.. Jak wy na to patrzycie..?? Jesli chodzi o kryterium no cuż sami wiecie jak jest podniose moc o 20 koników... to po paru kilometrach znowu brakuje ale mysle ze przy mocy 150 koników powinno starczyc chodz bedzie potem chec na wiecej. Sami wiecie jak z tym jest. Dlatego prosze o pomoc z rozwiazaniem tego problemu w takiu sposób żebym był z auta zadowolony i żebym nie bał sie że mi padnie turbina czy stanie sie cos innego bo jest silnik przeciazony. Chcem wszysktko miec w takiej granicy żeby cieszyc sie z jazdy i bezawaryjnosi mojego autka. Miałem w poprzednim aucie taki sam silnik.Trzeba wymienić turbinę najlepiej od paska 130tki bo w 110jest mniejsze ciśnienie doładowania i nie wytrzymują potem na chipie.Ja po zamontowaniu od 130tki miałem zrobiony program na 145KM.Jeśli chcesz więcej to musisz wymienić wtryski akurat w AFN nie są zbyt wydajne do większych modyfikacji (najlepsze wtryski od T4 2,5TDI 150KM tylko nie pamiętam oznaczenia)i IC ale w paskach to dość kosztowne bo jest mało miejsca i ciężko coś dopasować.Wtedy około 170KM spokojnie można zrobić nawet trochę więcej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach