Skocz do zawartości
rafal102

Passat b5 AFN 110KM jak uzyskać wiecej mocy..??

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra koledzy wszytsko ładnie pięknie, ostatnio miałem troche czasu i zrobiłem oględziny passata. No i patrzyłem jak go przygotować do zmiany programu. I na początek zmiania wtryskiwaczy, tu po przeczytaniu paru informacji dochodze do wniosku, że z tym nie bedzie problemów, teraz poszukuje ich po prostu. Ale po czytaniu i studiowaniu forum, wiem że przydało by sie wyminić IC i tu jest problem, tak nie ma wogole miejsca żeby go zminić na większy......:( Koledzy mo jak dobrze czytałem, to w lato moga być problemy z temperatura powietrza, chciałbym temu zapobiec, ale nie wiem jak to przerobić żeby dobrze było... Może ktoś to z was przerabiał.. macie może jakieś pomysły.. powiedzcie... bede bardzo wdzięczny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra koledzy wszytsko ładnie pięknie, ostatnio miałem troche czasu i zrobiłem oględziny passata. No i patrzyłem jak go przygotować do zmiany programu. I na początek zmiania wtryskiwaczy, tu po przeczytaniu paru informacji dochodze do wniosku, że z tym nie bedzie problemów, teraz poszukuje ich po prostu. Ale po czytaniu i studiowaniu forum, wiem że przydało by sie wyminić IC i tu jest problem, tak nie ma wogole miejsca żeby go zminić na większy......:( Koledzy mo jak dobrze czytałem, to w lato moga być problemy z temperatura powietrza, chciałbym temu zapobiec, ale nie wiem jak to przerobić żeby dobrze było... Może ktoś to z was przerabiał.. macie może jakieś pomysły.. powiedzcie... bede bardzo wdzięczny...

Ic trzeba założyć centralnie,za tydzień będe montował Wielki Ic do Paska 2003 rok więc pochwale sie,jeśli chodzi o wtryski to mamy w ofercie 216 i 230,jak co priv,pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość artu
Wkońcu ktoś zauważył bardzo ważną rzecz, że nie są wazne liczby a przebiegi linni. Wykres przedstawia odpowiedz na Twoje pytanie. To modyfikacja Golfa 4 110PS ASV + turbo od ASZ - prace montażowe oraz strojenie wykonane u Nas. Projekt mało zaawansowany mechanicznie a do tego na kieszeń każdego z Was. A odczucia z jazdy zupełnie inne ;).

 

out.php?t=14957_golfIV.jpg

 

Golfik chyba mojego sasiada. Jesli mam racje to jezdzi bardzo przyjemnie ;) Rogalotti powiedz mi czy warto zmieniac turbine na 130-tke, jesli nie chcem zmienac wtryskow , IC. Posaidam AFN i mam zamiar pojechac do Ciebie na korekte. (grzybek z granaowego Leona, mowil ze nie warto . Walka o konie na kwicie) Jakas mala podpowiedz ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli nie masz zamiaru zmieniac reszty gratow to nie warto. Rogal dlubnie ci na 130, moze odrobine wiecej i to zupelnie wystarczy do przyjemnej jazdy, ale znajac zycie za pol roku stwierdzisz - kutfa malo mi!!! wtedy przyjdzie turbo, wtryski, icek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy ae czy nikt nie ma doświadczenia z wymiana IC w pasku b5 proszę o pomoc bo nie wiem jak ztego wybrnąć....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

rafał po prostu olej temat - koszty i praca nie są warte wyniku, którego z resztą i tak nie poczujesz. W 3B intercoler jest w zupełności wystarczający - nawet przy podkręconym silniku. AFN jest dosyc starym konstrukcyjnie motorem i wszelkie modyfikacje mechaniczne po prostu mijają się z celem. Taniej by cię wyszło, gdybyś wrzucił AWX lub AVF i podkręcił go softem.

Tak w ogóle zanim zaczniesz cokolwiek w nim zmieniać sprawdź dokładnie swoje auto - silnik na 100% wytrzyma, reszta podzespołów może nie dać rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rafal uzyj szukajki bo byla opisana zmiana IC nawet ze zdjeciami!!! podajze worthersee zmienial (nie wiem czy dobrze napisalem nicka).

 

A ja z kolegą biedroną się nie zgodze. IC w 3B to jakas pomylka, w cieple dni kotluje sie juz na serii, a po programie to jest w dolocie mega goraco!!!! jak masz opcje to zmieniaj IC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

Wolf nie chcę się kłócić - dwa lata jeżdżę AFN i nie ma problemów ze sprawnością icka. Sam byłem zainteresowany zmiana IC w swoim aucie ale osoba, która podkręcała mojego passia powiedziała wprost (mimo, że byłem gotów wyłożyć 2tyś na IC u niej), że po prostu nie ma sensu.

Na pewno nie zaszkodzi ale też nie wiele pomoże.

Rafał jeśli możesz kupić tanio IC z iveco i jesteś kumaty, to za 600-700zł zrobisz wszystko sam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

biedrona przeciez nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie na ic wydawal 1000+, skoro mozna wszystko samemu zrobic za kilkaset zlotych. duzy icek od bmw/merca/forda/reno/iveco/saaba/vw, rurki w budowlanym, weze w agro i jadymy z koksem. czy warto? jak najbardziej, zwlaszcza do afna po chipsie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz ogladałem IC ale nie wiem tylko gdzie go montować..:( tam nie ma gdzie ręki wcisnąć z przodu a w tym miesjcu co jest oryginalny to nic wiekszego sie nie zmieści. A jak maja rozwiazanie Paski z dwoma IC..?? wiem ze te nowsze tak maja, a czy w takim to ma sens robić ..?? A przecież przed zderzak tego nie wystawie, a żeby to ładnie zamaskować to wąsko wszędzie a włożyć coś co bedzie gorsze od oryginału to sensu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rafal, przykrecasz do pasa przedniego (doklanie pod pas przedni). poszukaj posta worthersee. podwojne IC byly montowane juz w A6 2.5TDi i A4 B6 1.8T silnik bex. Oczywiscie takze w w s4/rs4 byly 2. w poprzecznych to montowano w s3/cuprach itp. jesli chcesz gotowca to kup od jakiegos wzdluznego jednak moim zdaniem duzo prosciej zamontowac rownolegle FMICa.

jak wroce do domu zmierze swoj FMIC bo nie pamietam wymiarów. Kupiłem go zeby idealnie pasował pod pas przedni jednak nadal lezy w piwnicy i juz go raczej nie zamontuje. @ biedrona- z moich doswiadczen/logów SMIC gotuje sie na potege juz przy tmp 20. Oczywiscie nie mowie o jezdzie emeryckiej tylko troche dynamiczniejsze. kilka ostrych jazd 0-160 i w dolocie masz z 80-90 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podsatwy jako takie załapałem, zorientowałem sie co jak i za ile. A teraz najważniejsze kogo polecacie do przerobienia mojego passata..??? Potrzebuje go oddać w dobre rece które powiększą stajnie mojego paska. Acha i Potrzebuje kogoś w granicach 300km od domu tzn. W gre wchodzi:

Białystok, Warszawa, Łodz, Bydgoszcz, Toruń, Trójmiasto... Za pomoc bede wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem w Brodnicy, jakieś pół roku temu i auto śmiga super, zero problemów, wiec szczerze polecam, no i cena przystępna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowanie polecam Roberta z Tune-Up z Gdańska . Profesionalnie podchodzi do tematu. Jestem zadowolony(jak i wiekszosc 3miasta) z wynikow jakie uzyskal w moim sprzecie mimo oporow jakie stawial moj passat z ktorymi Robert sobie poradzil . Zadzwon do niego a na pewno sie dogadasz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy a może jeszcze kilka innych propozycji bo coś nie za wiele na razie.

A co myślicie o tej firmie..?? może ktoś coś tam robił..??

http://www.g-lab.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy a może jeszcze kilka innych propozycji bo coś nie za wiele na razie.

A co myślicie o tej firmie..?? może ktoś coś tam robił..??

http://www.g-lab.pl/

 

 

 

ja polecam. Seba wie co w trawie piszczy. zreszta sam ma ciekawe autko. slyszeliscie o 1/4 mili w łodzi? wlasnie on wygral swoim audi tdi quattro...

 

 

 

 

kutfa ciagle kogos polecam, to dynosoft, to g-lab, to tune-up, to mr-motors, a potem sie okaze, ze u nikogo nawet zlamanego grosza znizki na chipsa nie dostane :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kutfa ciagle kogos polecam, to dynosoft, to g-lab, to tune-up, to mr-motors, a potem sie okaze, ze u nikogo nawet zlamanego grosza znizki na chipsa nie dostane :|

 

Nie boj nic ja pamientam :P:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie boj nic ja pamientam :P:D

 

 

 

no to teraz nic tylko tdi kupic i przy okazji vwmanii zawitac :)

 

 

 

lepiej tego arla od Fida zacznij dlubac :P zeby zaczal nareszcie korek jezdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie boj nic ja pamientam :P:D

 

Mam nadzieje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rob555 mam nadzieje że jak coś to zniszki dla klubowiczów sie znajda..:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności