pawelb6 Zgłoś #61 Napisano 7 Lutego 2009 Ludziska właśnie naprawiam ten spryskiwacz sposobem z rurka od mr. muscle :-] i mam pytanie czy ta rułka razem z dysza ma sie krecic z wycieraczka czy nie ?? Chodzi mi o to czy spryskiwacz ma psikac w jednym miejscu czy chodzic za wycieraczka i psikac po całej. ma się nie obracać i pryskać w 1 kierunku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikus Zgłoś #62 Napisano 7 Lutego 2009 pryska w jedno miejsce czyli wycieraczka chodzi a spryskiwacz stoi tak bylo u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sahen Zgłoś #63 Napisano 9 Lutego 2009 Rurka z dyszą ma stać w miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #64 Napisano 9 Lutego 2009 Podepne się pod temat.Mi wycieraczka wogóle nie chodzi i spryskiwacz też nie działa.Czy to rozwiąże problem: http://www.moto.allegro.pl/item551482075_zestaw_naprawczy_silnczka_tylnej_wycieraczki_vw.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #65 Napisano 9 Lutego 2009 Podepne się pod temat.Mi wycieraczka wogóle nie chodzi i spryskiwacz też nie działa.Czy to rozwiąże problem:http://www.moto.allegro.pl/item551482075_zestaw_naprawczy_silnczka_tylnej_wycieraczki_vw.html nie koniecznie,ponieważ może nie dochodzić prąd lub silniczek może być spalony,a że nie pryska to może być wina np. rozłączonej rurki na krzyżaku lub też coś z prądem,najlepiej podłącz na krótko silniczek,bo zestaw naprawczy w serwisie kosztuje tyle samo i odpowiada z reguły za cieknący na zamek płyn i nie psikający na szybę i obracający się spryskiwacz za wycieraczką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gordonpl Zgłoś #66 Napisano 10 Lutego 2009 Zabawa z rurka od płynu do szyb skończyła sie fiaskiem oraz kupnem zestawu regeneracyjnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #67 Napisano 11 Lutego 2009 (edytowane) no ja tez niedawno kupielm paska 3BG i tylni spryskiwacz nie dzialal zrobilem jak kolega odkrecilem dysze przedmuchalem powietrzem i wdmuchalem powiertrze do rurki i zaczelo leciec normalnie , a jak spryskalem szybe bez dyszy wkreconej to ladnie smigalo dopiero an dyszy zalozenej zdechlo a potem mowie sprawdze i wyreguluje przednie a tu.... buch wylecial caly zbironiczek plyny z przodu? co to moze byc? bo ja mysle ze rurka od tylniewj wycieraczki spadla i sie wylalo powiecie mi jak to sprawdzci bo tam wszystko zabudowane jest jak cholera Edytowane 11 Lutego 2009 przez zawodnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buxi Zgłoś #68 Napisano 11 Lutego 2009 mi działał spryskiwacz pompował płyn w tylną klapę na czujnik od klapy.... i świeciła mi sie kontrolka od niezamkniętych drzwi... co prowadziło do wariowania alarmu. Rozkręciłem okazało się że mam ukręconą rurkę od spryskiwacza na tą rurkę która została w klapie założyłem 3 małe oringi wszystko wysmarowałem silikonem złożyłem i hula do teraz Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dario997 Zgłoś #69 Napisano 12 Lutego 2009 Nod111 napisał: Witam! Ja jako że przeszukałem forum i nic nie znalazłem mam pytanie, kto wie którędy dokładnie przechodzi ta rurka od spryskiwacza tylnej szyby tzn. zaczynając od zbiorniczka a na dyszy kończąc. U mnie jakiś magik obciął ten wężyk jakieś 10 cm za zbiorniczkiem a nie widzę drugiej końcówki by połączyć to do kupy. Ja mam ten sam problem mnie tez jakiś magik obciął ten wężyk i nie mogę teraz znaleźć dalszej części. Czy ktoś z was ma wiedzę na temat gdzie może być puszczony ten wężyk?:634: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #70 Napisano 12 Lutego 2009 no to sprawa rozwiazana zdjolem nadkole i pryskolem na przod ok na tyl ...i sie okazalo ze przetarty jest przewod przy pompce n tyl idacy a ze jest tam zlaczony to dalem rurke zwykla opaski i dziala a jak by ktos chcial wiedziec jak ida przewody tzn do tylu to idzie pod lewym blotnikiem a dalej nie widzialem to tyle moze sie komus przyda") Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #71 Napisano 23 Lutego 2009 a ja byłem święcie przekonany że to taki patent VW i wycieraczka ma psikać na pół szyby (fajnie się tym rowerzystów straszy) :649: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #72 Napisano 8 Marca 2009 u mnie jest tak ze dysza chodzi razem z wycieraczka mam ustawione lekko nad pioro i wtedy nie pracuje na sucho i nirysuje tak szyby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #73 Napisano 8 Marca 2009 u mnie jest tak ze dysza chodzi razem z wycieraczka mam ustawione lekko nad pioro i wtedy nie pracuje na sucho i nirysuje tak szyby niebawem Ci się rurka ukręci i woda będzie dostawała się do wnętrza silniczka wycieraczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #74 Napisano 8 Marca 2009 a jak to zrobic zeby stala w miejscu dysza? i czemu u mnie sie kreci? cos sie urwalo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachim8584 Zgłoś #75 Napisano 8 Marca 2009 Kolego ZAWODNIK jak już ci się dysza kręci to ci się już rureczka zatarła i na pewno się już ukręciła nawet jeśli spryskiwacz będzie ci podawał płyn. Musisz rozebrać i naprawić albo częścią naprawczą bądź inną rureczką ale we wcześniejszych postach jest wszystko opisane. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #76 Napisano 8 Marca 2009 czyli powinno byc tak ze ta rurka trzyma dysze i dysza stoi w miejscu a koniec tej rurki jest gdzies przymocowany a ta rurka sie ukreca (w miejscu gdzie jest przymocowana) i dlatego dysza lata razem z wycieraczka? czy mzoe ta rurka nie jest nigdzie zamocowan tylko to jest prowadzenie dla dyszy i dlatego jest potrzebny smar zeby dysz sie w niej niezapiekla? a czmeu skracacie oryginalna rurke i ja wkladacie razem z ta np od plyny do mycia szyb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #77 Napisano 8 Marca 2009 czyli powinno byc tak ze ta rurka trzyma dysze i dysza stoi w miejscu a koniec tej rurki jest gdzies przymocowany dokładnie tak jak napisałeś a ta rurka sie ukreca (w miejscu gdzie jest przymocowana) i dlatego dysza lata razem z wycieraczka? osobiście nie wiem gdzie konkretnie się ukręca ale jak już sie ukręci to efekt będzie taki, że dysza gania za wycieraczką a czmeu skracacie oryginalna rurke i ja wkladacie razem z ta np od plyny do mycia szyb? można zrobić i tak ale lepiej, pewniej i profesjonalnie wykorzystując zestaw naprawczy taki jak na TEJ aukcji (masz przy okazji fotkę jak wygląda ta rurka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #78 Napisano 8 Marca 2009 w plastiku co podłączasz rurkę do silniczka jest miedziana rurka przez którą przechodzi płyn i wchodzi do dyszy,która nie może się obracać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #79 Napisano 9 Marca 2009 Witam u mnie zabawa z plastykowa rurka zakonczyla sie sukcesem 150 zl do przodu waro sie pobawic jesli ktos ma choc odrobine checi napewno sobie poradzi 150 zeta to przeciez srednio cale 2dni pracy a zabawa w naprawe jesli ktos nigdy tego wczesniej nie robil to max jakies od 1 do 3 godzin polecam pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarny0122 Zgłoś #80 Napisano 14 Marca 2009 To fajnie ze udało sie tobie naprawic samemu ta rurke? Napisz jaka rurke uzyłes do tego. Jakiej srednicy, Gdzie ja połaczyłes z ta mosiężna ITD. Napisz troche wiecej informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach