Skocz do zawartości
kononowicz

Spryskiwacz tylnej szyby (Kombi)

Rekomendowane odpowiedzi

Ludziska właśnie naprawiam ten spryskiwacz sposobem z rurka od mr. muscle :-] i mam pytanie czy ta rułka razem z dysza ma sie krecic z wycieraczka czy nie ??

 

Chodzi mi o to czy spryskiwacz ma psikac w jednym miejscu czy chodzic za wycieraczka i psikac po całej.

ma się nie obracać i pryskać w 1 kierunku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pryska w jedno miejsce czyli wycieraczka chodzi a spryskiwacz stoi tak bylo u mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rurka z dyszą ma stać w miejscu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podepne się pod temat.Mi wycieraczka wogóle nie chodzi i spryskiwacz też nie działa.Czy to rozwiąże problem:

http://www.moto.allegro.pl/item551482075_zestaw_naprawczy_silnczka_tylnej_wycieraczki_vw.html

nie koniecznie,ponieważ może nie dochodzić prąd lub silniczek może być spalony,a że nie pryska to może być wina np. rozłączonej rurki na krzyżaku lub też coś z prądem,najlepiej podłącz na krótko silniczek,bo zestaw naprawczy w serwisie kosztuje tyle samo i odpowiada z reguły za cieknący na zamek płyn i nie psikający na szybę i obracający się spryskiwacz za wycieraczką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gordonpl

Zabawa z rurka od płynu do szyb skończyła sie fiaskiem oraz kupnem zestawu regeneracyjnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja tez niedawno kupielm paska 3BG i tylni spryskiwacz nie dzialal zrobilem jak kolega odkrecilem dysze przedmuchalem powietrzem i wdmuchalem powiertrze do rurki i zaczelo leciec normalnie , a jak spryskalem szybe bez dyszy wkreconej to ladnie smigalo dopiero an dyszy zalozenej zdechlo

 

a potem mowie sprawdze i wyreguluje przednie a tu.... buch wylecial caly zbironiczek plyny z przodu? co to moze byc? bo ja mysle ze rurka od tylniewj wycieraczki spadla i sie wylalo

 

powiecie mi jak to sprawdzci bo tam wszystko zabudowane jest jak cholera

Edytowane przez zawodnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi działał spryskiwacz pompował płyn w tylną klapę na czujnik od klapy.... i świeciła mi sie kontrolka od niezamkniętych drzwi... co prowadziło do wariowania alarmu. Rozkręciłem okazało się że mam ukręconą rurkę od spryskiwacza na tą rurkę która została w klapie założyłem 3 małe oringi wszystko wysmarowałem silikonem złożyłem i hula do teraz :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dario997

Nod111 napisał: Witam!

Ja jako że przeszukałem forum i nic nie znalazłem mam pytanie, kto wie którędy dokładnie przechodzi ta rurka od spryskiwacza tylnej szyby tzn. zaczynając od zbiorniczka a na dyszy kończąc.

 

U mnie jakiś magik obciął ten wężyk jakieś 10 cm za zbiorniczkiem a nie widzę drugiej końcówki by połączyć to do kupy.

Ja mam ten sam problem mnie tez jakiś magik obciął ten wężyk i nie mogę teraz znaleźć dalszej części. Czy ktoś z was ma wiedzę na temat gdzie może być puszczony ten wężyk?:634:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to sprawa rozwiazana

zdjolem nadkole i pryskolem na przod ok na tyl ...i sie okazalo ze przetarty jest przewod przy pompce n tyl idacy a ze jest tam zlaczony to dalem rurke zwykla opaski i dziala

 

a jak by ktos chcial wiedziec jak ida przewody tzn do tylu to idzie pod lewym blotnikiem a dalej nie widzialem to tyle moze sie komus przyda")

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja byłem święcie przekonany że to taki patent VW i wycieraczka ma psikać na pół szyby (fajnie się tym rowerzystów straszy) :649:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tak ze dysza chodzi razem z wycieraczka mam ustawione lekko nad pioro i wtedy nie pracuje na sucho i nirysuje tak szyby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie jest tak ze dysza chodzi razem z wycieraczka mam ustawione lekko nad pioro i wtedy nie pracuje na sucho i nirysuje tak szyby

 

niebawem Ci się rurka ukręci i woda będzie dostawała się do wnętrza silniczka wycieraczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak to zrobic zeby stala w miejscu dysza? i czemu u mnie sie kreci? cos sie urwalo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ZAWODNIK jak już ci się dysza kręci to ci się już rureczka zatarła i na pewno się już ukręciła nawet jeśli spryskiwacz będzie ci podawał płyn. Musisz rozebrać i naprawić albo częścią naprawczą bądź inną rureczką ale we wcześniejszych postach jest wszystko opisane. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli powinno byc tak ze ta rurka trzyma dysze i dysza stoi w miejscu a koniec tej rurki jest gdzies przymocowany

a ta rurka sie ukreca (w miejscu gdzie jest przymocowana) i dlatego dysza lata razem z wycieraczka?

 

czy mzoe ta rurka nie jest nigdzie zamocowan tylko to jest prowadzenie dla dyszy i dlatego jest potrzebny smar zeby dysz sie w niej niezapiekla?

 

a czmeu skracacie oryginalna rurke i ja wkladacie razem z ta np od plyny do mycia szyb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli powinno byc tak ze ta rurka trzyma dysze i dysza stoi w miejscu a koniec tej rurki jest gdzies przymocowany

 

dokładnie tak jak napisałeś

 

a ta rurka sie ukreca (w miejscu gdzie jest przymocowana) i dlatego dysza lata razem z wycieraczka?

 

osobiście nie wiem gdzie konkretnie się ukręca ale jak już sie ukręci to efekt będzie taki, że dysza gania za wycieraczką

 

a czmeu skracacie oryginalna rurke i ja wkladacie razem z ta np od plyny do mycia szyb?

 

można zrobić i tak ale lepiej, pewniej i profesjonalnie wykorzystując zestaw naprawczy taki jak na TEJ aukcji (masz przy okazji fotkę jak wygląda ta rurka)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w plastiku co podłączasz rurkę do silniczka jest miedziana rurka przez którą przechodzi płyn i wchodzi do dyszy,która nie może się obracać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie zabawa z plastykowa rurka zakonczyla sie sukcesem 150 zl do przodu waro sie pobawic jesli ktos ma choc odrobine checi napewno sobie poradzi 150 zeta to przeciez srednio cale 2dni pracy a zabawa w naprawe jesli ktos nigdy tego wczesniej nie robil to max jakies od 1 do 3 godzin polecam pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To fajnie ze udało sie tobie naprawic samemu ta rurke? Napisz jaka rurke uzyłes do tego. Jakiej srednicy, Gdzie ja połaczyłes z ta mosiężna ITD. Napisz troche wiecej informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności