n0w3y_pl Zgłoś #1 Napisano 9 Grudnia 2007 Witam. Problem nie wystepuje caly czas, zauwazylem ze problem pojawia sie jak stane autem po skosie, pod górke z górki itd. na prosty jeszcze mi sie nie zdazylo, Problem wystepuje niezaleznie od tego czy silnik jest cieply czy zimny. A teraz objawy. W trakcie odpalanie silnikiem zaczyna rzucac i jak pzestane odpalac to tak juakby kulal na 2 gary i zdechnie, Wyjsciem z opresji jest takie ze jak czuje ze nim rzuca to przeciagam go na rozruszniku z sekunde dluzej i odpala normalnie. Dzis jak malzonka odpalala i problem sie pojawil to slyszalem z pod maski nie zbyt mile stuki... Dzieki za wszelka pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #2 Napisano 9 Grudnia 2007 jak dla mnie schodzi paliwo i sie zapowietrza, przeciagniesz na rozruszniku wypchnie powietrze podciagnei paliwo i jest si Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #3 Napisano 9 Grudnia 2007 jak dla mnie schodzi paliwo i sie zapowietrza, przeciagniesz na rozruszniku wypchnie powietrze podciagnei paliwo i jest si wówczas zapowietrzałby się niezależnie od położenia ale sprawdź przewody dolotowe do filtra paliwa a także do wtryskiwaczy ( czy nie są poluzowane) sprawdź też sam filtr paliwa czy odstojnik nie jest odkrecony. Ale bardziej stawiałbym na wszelkie przewody podciśnieniowe (może luźne albo przerwane) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #4 Napisano 9 Grudnia 2007 Ja już jestem przeczulony Sprawdź kąt pompy wtryskowej... A koło pasowe na wale nie ma bicia??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #5 Napisano 9 Grudnia 2007 MldyWilk`u wiedzialem ze to napiszesz nie u mnie sam robielm rozrzad i wszystko sprawdzalem podczas skladania. Sprawdze przewody i filtr paliwa. p.s. jak sprawdzic kąt wtrysku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #6 Napisano 9 Grudnia 2007 W bloku 004 na Vagu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #7 Napisano 9 Grudnia 2007 Ok logi zdjete, co prawda zapomnialem o 3 no ale ... Dzieki za pomoc w odczycie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #8 Napisano 9 Grudnia 2007 Według mnie jest ok ,w bloku 004 dynamicznie powinno być dla AFN od 8-12 i u Ciebie mieści się w tych granicach Powinieneś jeszcze sprawdzić ten blok 004 na wolnych obrotach. Turbinka ok ,brakuje tylko 003 to by było wiadomo co z przepływką (log dynamiczny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #9 Napisano 9 Grudnia 2007 logi statycznego Tak ok czy tez powinienem normalnie odczytac log jak na dynamicznym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #10 Napisano 10 Grudnia 2007 Według mnie jest ok ,niech ktoś jeszcze coś dopisze jak ma jakieś zastrzeżenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #11 Napisano 10 Grudnia 2007 Jezeli ktos ma cos do powiedzenia, lub jakies przypadlosci z takim odpalaniem to prosze o wypowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #12 Napisano 12 Grudnia 2007 Przepraszam ze podbijam temat ale jak tego nie zrobie to nikt sie nie zainteresuje tym co mam do napisania. Zauwazylem ze jak wsiade do auta i wlacze swiatla postojowe podlacze kompa wlacze lamke podswietlenia, wlacze zaplon to po 5 - 10 minutach testowania przegladania neta w aucie itd przy prubie startu pojawia sie ten problem ... dzieje sie to za kazdym razem. Moze to byc akus nie trzmajacy parametrów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #13 Napisano 15 Grudnia 2007 Ok przewody sprawdzone i wszystkie maja sie idealnie... a czy mozliwe by bylo by to byly pprzewody jak rano pali dosc dobrze ? po sekundzie krecenia pali ladnie, a po zgaszeniu i po 5 minutach juz mial czasem problem ? z tego co wychodzi to logi wygladaja dobrze, przeody OK, filter zmianiany jakies 2 tysiace mil temu, paliwo raczej dobre ... czy moze byc problem z pompą ? albo z rozrzadem ? silnik chodzi ok ( moze troche glosniej ale nie wiem czy to nie tylko moja podswiadomosc ) Nie wiem juz co robic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #14 Napisano 17 Grudnia 2007 Sorki za podbiecie tematu lecz czuje jak bym byl tutaj sam... Czy moze by ktos cos zasugerowal ? ( podjechalem na sprawdzanie akusia i powiedzieli ze nie trzyma pod obciazeniem ( ale nie wiem na ile itd ) ) niechcial bym wymienic akusia a okaze sie ze to cos innego. Swiece raczej odpadaja bo dzieje sie to tez przy cieplym silniku. z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_LUB Zgłoś #15 Napisano 6 Maja 2008 i jak się sprawa rozwiązała? pytam się bo mam coś podobnego u siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #16 Napisano 6 Maja 2008 zmien Vag'iem dawke rozruchową na wiekszą ewentualnie na max i zobacz czy pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomi B Zgłoś #17 Napisano 7 Maja 2008 A możesz Kolego powiedzieć jak to sie robi VAGIEM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #18 Napisano 7 Maja 2008 odpalasz vaga engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomi B Zgłoś #19 Napisano 8 Maja 2008 Dziekuje bardzo za podpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #20 Napisano 12 Maja 2008 Napisze ponownie bo juz gdzies to pisałem Miałem to samo dokładnie! Co zrobiłem to głupie ale nie wiem bo: Wymieniełem rozrzad i dolewam co 5000km raz na zbiornik takie cosik do czyszczenia pompowtrysków, leje paliwo tylko i wyłacznie z shell i jak reką odjał wiec spróbuj dolac tego ustrojstwa i zobacz co wyjdzie tracisz jakby co to tylko jakies 16zł Tylko nie licz na to ze odrzu pusci wypal zbiornik i w tedy zobacz jak nie pozmoze to szukaj :6:57: Powiem ze pytałem mechaników i takze nie wiedzieli a tu patrz naprawiło sie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach