Gość Mariusz Z. Zgłoś #1 Napisano 20 Listopada 2007 w zegarach MM4 (zielone zegary) na dziennym liczniku kilometrów przy wyłączonym zapłonie pokazuje kilometry a przy włączonym FAIL. Co to oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 20 Listopada 2007 Nic dobrego. Oznacza to, że ktoś wcześniej cofał licznik i zrobił to nieumiejętnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rebe5 Zgłoś #3 Napisano 21 Listopada 2007 nie koniecznie mógł być cofnięty licznik(raczej na pewno) a mogła być awaria licznika ,skasować to można po wpisaniu 4- cyfrowego kodu , który jest dołączony z kluczykiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jkeca Zgłoś #4 Napisano 21 Listopada 2007 rebe5 ja mam podobnie, powiedz mi gdzie dokladnie ten kod trzeba wpisać? domyslam się, że przez Vaga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piwo Zgłoś #5 Napisano 21 Listopada 2007 nie koniecznie mógł być cofnięty licznik(raczej na pewno) ... Przepraszam, tak kompletnie bez złośliwości - mógłbyś jakies znaki przestankowe wstawić do poprzedniego postu - albo rozwinąć temat ? , bo nie rozumiem sensu, a interesuje mnie ten temat ? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rebe5 Zgłoś #6 Napisano 21 Listopada 2007 u mnie do kluczy dołączony był 4- cyfrowy kod imobilajzera i trzeba podłączyć do kompa ,wpisać ten kod i po sprawie,u mnie zrobił to elektronik za 20 zł,powiedział że każda próba ingerencji,( nie koniecznie cofanie licznika )żle zrobiona tak się kończy np. sprawdzenie orginalności przebiegu..to na tyle pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pwawel Zgłoś #7 Napisano 16 Lipca 2008 Może ktoś wie gdzie dokładnie trzeba wpisać ten kod aby napis sie nie pojawiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forsius Zgłoś #8 Napisano 16 Lipca 2008 VAG - potem 17 - czyli zegary - potem login - wpisujesz te swoje 4 cyferki poprzedzajać 0 - kodu serwisu nei zmieniasz tylko logujesz swój kod immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janoszte Zgłoś #9 Napisano 30 Stycznia 2010 Pytanie do wątku: jak ktoś nie ma 4 cyfrowego kodu do swojego immo, aby skasować ten fail??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #10 Napisano 30 Stycznia 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8663&highlight=kod+pin+immo Poczytaj to...Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek141081 Zgłoś #11 Napisano 24 Lipca 2010 Witam Mam podobny problem. Wyswietla mi sie FAIL na liczniku. Opowiem jak do tego doszlo. Chcialem skasowac inspect service ale mialem slaby akumulator wiec nawet nie moglem odpalic silnika. w momencie gdy zaczalem bawic sie zegarami ekrany zgasly na chwilke gdy sie wlaczyly ponownie zaczal sie wyswietlac ten nieszczesny Fail. Gdy probowalem odpalic jescze raz rozleglo sie piszczenie przerywane takie pip pip pip i wykrzyknik w czerwonym nawiasie sie zaswiecil na desce. wiec dalem sobie spokoj. kupilem nowy akumulator. samochod pali jezdzi i niby wszystko jest oki, tylko ten FAIL sie pali podczas jazdy . Prosze zatem o pomoc wszystkich ktorzy wiedza jak sie z tym uporac. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Jakby ktos wiedzial co to jest i jak to wykasowac prosze o odpowiedz jezykiem dla laika bo mechanik ze mnie zaden. Dziekuje i pozdrawiam. Ps. czytalem o tym ze trzeba do komputera podlaczyc i jakis kod wpisac ja niestety nie wiem skad ten kod wziasc bo przy kluczykach raczej nic takiego nie mam. Pytanie tez pojawia sie takie ze nawet jakbym mial ten kod nie wiem gdzie go wpisac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 24 Lipca 2010 Jeśli wyświetla ci FAIL, to ktoś, od kogo kupowałeś auto - cofnął nieumiejętnie licznik Teraz musisz znaleźc kogoś z VAG-TACHO i ci to powinien naprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #13 Napisano 24 Lipca 2010 WitamMam podobny problem. Wyswietla mi sie FAIL na liczniku. Opowiem jak do tego doszlo. Chcialem skasowac inspect service ale mialem slaby akumulator wiec nawet nie moglem odpalic silnika. w momencie gdy zaczalem bawic sie zegarami ekrany zgasly na chwilke gdy sie wlaczyly ponownie zaczal sie wyswietlac ten nieszczesny Fail. Gdy probowalem odpalic jescze raz rozleglo sie piszczenie przerywane takie pip pip pip i wykrzyknik w czerwonym nawiasie sie zaswiecil na desce. wiec dalem sobie spokoj. kupilem nowy akumulator. samochod pali jezdzi i niby wszystko jest oki, tylko ten FAIL sie pali podczas jazdy . Prosze zatem o pomoc wszystkich ktorzy wiedza jak sie z tym uporac. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Jakby ktos wiedzial co to jest i jak to wykasowac prosze o odpowiedz jezykiem dla laika bo mechanik ze mnie zaden. Dziekuje i pozdrawiam. Ps. czytalem o tym ze trzeba do komputera podlaczyc i jakis kod wpisac ja niestety nie wiem skad ten kod wziasc bo przy kluczykach raczej nic takiego nie mam. Pytanie tez pojawia sie takie ze nawet jakbym mial ten kod nie wiem gdzie go wpisac. spróbuj vag-com instruments recode i zmien kodowanie na jakieś inne a potem powróć do tego co miałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #14 Napisano 25 Lipca 2010 Jakby ktos wiedzial co to jest i jak to wykasowac prosze o odpowiedz jezykiem dla laika bo mechanik ze mnie zaden. Dziekuje i pozdrawiam. A jaki masz kabelek? Jeśli masz jakikolwiek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beziak Zgłoś #15 Napisano 25 Lipca 2010 cofniety licznik, chociaz ni koniecznie, jednak stawiam ze tak (tak wlasnie sie kreci interes) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek141081 Zgłoś #16 Napisano 26 Lipca 2010 Dziekuje panowie na wstepie za odpowiedz. Nie ma pojecia czy byl cofany licznik jezdze nim juz trzy lata i przed tym zanim zaczalem sie bawic tymi zegarami aby skasowac inspect service wszystko bylo ok. Tylko ten nieszczesny akumulator wtedy byl bardzo slaby wiec moze w ten sposob sie cos tam porobilo. Jesli chodzi o kabel to moj zaprzyjazniony mechanik takowy posiada. Szczerze mowiac nie wiem jaki on jest moge powiedziec ze na USB tylko. I kiedys juz mi podlaczal go jak mialem problemy z przepustnica. program jaki posiada moj mechanik to najpardopodobniej VAG-COM Release 409-1. Zatem moje pytanie jest takie czy przy pomocy tego kabla i tego programu bede mogl cos zdzialac. I jesli tak to jak tego dokonac. Tylko z gory prosze o jezyk dla laika poniewaz jak juz wspominalem mechanik ze mnie zaden i ten profesjonalny slang jest dla mnie niezrozumialy. Dziekuje wszystkim za pomoc i za odpowiedz. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreww22 Zgłoś #17 Napisano 13 Marca 2016 Witam serdecznie. Jestem nowy to jeden z moich postów. Przy próbie logowania się do licznika wyświetla mi się napis FAIL na wyświetlaczu. Raz udało mi się zalogować. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnic dlaczego tak się dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #18 Napisano 14 Marca 2016 Bo masz nieumiejętnie cofnięty licznik Co w przypadku TDI - wcale nie dziwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreww22 Zgłoś #19 Napisano 14 Marca 2016 Dzieki za opinie tylko ze licznik nie był nigdy cofany. W sumie to czekałem tylko kiedy ktos napisze o cofniętym liczniku:sese Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreww22 Zgłoś #20 Napisano 14 Marca 2016 Problem rozwiązany:marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach