Skocz do zawartości

piwo

  • Liczba zawartości

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piwo

  • Urodziny 30.10.1974

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dla wyjaśnienia zainteresowanym w moim przypadku - wymiana płynu na nowy - pomogła.
  2. sprzęgiełko jakiś czas temu wymienione. Inny odgłos i słychać było niezależnie od kręcenia kierownicą. tu jak otworzę szybę i mam skręconą kierownicę to "czuję i słyszę" jak prawdop. pompa wspomagania pracuje.
  3. Właśnie - ja nie mam kłopotów z działaniem wspomagania (nie przerywa jak u kolegi) tylko te dziwne odgłosy - jakby guma ocierała o coś, czy coś ją zgniatało ... ciężko opisać - przy kręceniu kierownicą na parkingu. Na ciepłym samochodzie ustaje.
  4. ile może kosztować nowa pompa? rząd wielkości 200 PLN, czy bliżej 2 tyś PLN ?
  5. wymieniony prawy w tym tyg, ale bez wpływu na powyższy opis. Wydawało mi się, że przegub "terkocze" przy jeździe na skręconych ? Czy coś kręcę ?
  6. Witam, problem widzę albo w płynie albo w pompie wspomagania( nie daj Bóg) Chyba, że jest jeszcze inna możliwość, o której nie pomyślałem. Po kolei. Pojawiło się pod koniec zimy - najpierw na kilka sekund po odpaleniu zimnego przy kręceniu kierownicą na postoju - wyczuwałem lekkie drżenie i na zewnątrz dało się słyszeć dźwięk (jakby guma tarła o gumę - ciężko to określić) Dźwięk się wydłużał (trwał coraz dłużej) teraz jest cieplej więc znów znika jak się rozgrzeje. Nie oczekuję, że powiecie mi, co jest pewną przyczyną po opisie, ale może jest jakiś sposób, żeby sprawdzić, czy to płyn czy pompa, czy coś jeszcze innego. DO warsztatu pojadę tak czy siak, ale chciałbym z jakimś prawdopodobieństwem ustalić przyczynę, żeby mnie warszaffski warsztat nie naciął (niestety nie jestem fachowcem) Jeśli coś nieściśle opisałem - piszcie. Z góry dziękuję i pozdrawiam P
  7. chodziło mi bardziej o taką technologię, jak w nowej Avensis, czy Fordach - key free, czy jakoś tak sie nazywa. Masz tę pluskwę przy sobie i odpalasz, nie musisz jej nigdzie przykładać, podstawiać (czy splunąć 3 razy przez lewe ramię, zeby odpalić ) Samo posiadanie w kieszeni pozwala odpalić auto - jego brak odcina po chwili zapłon
  8. royal90 daj znać, czy i jak się cokolwiek zmieniło? Może przy takiej okazji to dobry sposób na podniesienie mocy
  9. Witam, czy ktoś ma i może polecić zabezpieczenie do Passata - chodzi o taką "pluskwę" na baterię, którą musisz mieć przy sobie, żeby odpalić auto, bez tego zapłon w normalnym trybie nie jest możliwy. Nie bardzo wiem, jak to nazwać - więc ciężko mi jest wyszukać tego w wyszukiwarkach
  10. powinienem mieć jeszcze w garażu używkę wentylatora (kupiłem jako sprawny, ale w końcu nie założyłem). Jakby ktoś był zainteresowany, to piszcie. Odbiór w Wawie.
  11. a nie miał zniknąć obowiązek meldunkowy dopiero w 2014 bodaj roku ?
  12. Czy ktoś przerabiał już taki temat ? Wymeldowałem się z poprzedniego miasta i teraz melduję się w nowym miejscu - zmiana miasta, województwa itd. Orientujecie się jak wygląda wymiana dokumentów? W jakiej kolejności to załatwiać? Czy jest to zorganizowane tak, że mam ciągłość uprawnień do prowadzenia pojazdów ? (czyli czy nie zabiorą mi starego prawa jazdy i np nowe oddadzą dopiero za tydzień ?) Czy i gdzie wymieniać paszport ? Kogo obowiązkowo należy poinformować o zmianie adresu zameldowania ? (podobno nowy US ) itd - jakieś wszelkie spostrzeżenia ...
  13. ok ,pytam dlatego, ze mi na postoju w upał wywalało przez zawor bezp. cześć odczynnika (nigdy całość), zanim zauważyłem, ze nie kręci się wentylator. Jak jechałem, to nawet fajnie chłodziło, choć wydajność nie była zbyt wielka i do tego od czasu do czasu dmuchnęło ciepłym wilgotnym powietrzem. Zastanawiam się (teraz auto jest u mechanika) czy jak to zrobią, to już będzie ok, czy coś jeszcze bedzie sie działo
  14. U mnie wentylator na pewno nie działa, a klima chłodziła non stop niemal. Dopiero na postoju, jak się mocno podgrzał czynnik, to wywaliło go przez zawór bezp (tylko część) i klima chłodziła słabiej. Teraz auto jest u mechanika i bedzie wymieniał wentylator - mam nadzieję, ze to to było przyczyną wywalania odczynnika (nieszczelność wyalałaby chyba cały odczynnik) Chyba, ze to coś jeszcze innego ... o czym nie mam pojęcia ...
  15. a jakie mieliście objawy przy niedziałającym wiatraku na chłodnicy ? Skąd wiedzieliście, że nie działa (pytam o jakies pierwsze symptomy, oprócz tego, ze ktoś zajrzał pod maskę i zobaczył, ze się nie kręci :manga)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności