Skocz do zawartości
Gość Mariusz Z.

Fail na liczniku

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz Z.

w zegarach MM4 (zielone zegary) na dziennym liczniku kilometrów przy wyłączonym zapłonie pokazuje kilometry a przy włączonym FAIL. Co to oznacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic dobrego. Oznacza to, że ktoś wcześniej cofał licznik i zrobił to nieumiejętnie :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie koniecznie mógł być cofnięty licznik(raczej na pewno) a mogła być awaria licznika ,skasować to można po wpisaniu 4- cyfrowego kodu , który jest dołączony z kluczykiem. :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jkeca

rebe5 ja mam podobnie, powiedz mi gdzie dokladnie ten kod trzeba wpisać? domyslam się, że przez Vaga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie koniecznie mógł być cofnięty licznik(raczej na pewno) ...

 

Przepraszam,

tak kompletnie bez złośliwości - mógłbyś jakies znaki przestankowe wstawić do poprzedniego postu - albo rozwinąć temat ? , bo nie rozumiem sensu, a interesuje mnie ten temat ?

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie do kluczy dołączony był 4- cyfrowy kod imobilajzera i trzeba podłączyć do kompa ,wpisać ten kod i po sprawie,u mnie zrobił to elektronik za 20 zł,powiedział że każda próba ingerencji,( nie koniecznie cofanie licznika )żle zrobiona tak się kończy np. sprawdzenie orginalności przebiegu..to na tyle pozdro. :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pwawel

Może ktoś wie gdzie dokładnie trzeba wpisać ten kod aby napis sie nie pojawiał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG - potem 17 - czyli zegary - potem login - wpisujesz te swoje 4 cyferki poprzedzajać 0 - kodu serwisu nei zmieniasz tylko logujesz swój kod immo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do wątku: jak ktoś nie ma 4 cyfrowego kodu do swojego immo, aby skasować ten fail???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem. Wyswietla mi sie FAIL na liczniku. Opowiem jak do tego doszlo. Chcialem skasowac inspect service ale mialem slaby akumulator wiec nawet nie moglem odpalic silnika. w momencie gdy zaczalem bawic sie zegarami ekrany zgasly na chwilke gdy sie wlaczyly ponownie zaczal sie wyswietlac ten nieszczesny Fail. Gdy probowalem odpalic jescze raz rozleglo sie piszczenie przerywane takie pip pip pip i wykrzyknik w czerwonym nawiasie sie zaswiecil na desce. wiec dalem sobie spokoj. kupilem nowy akumulator. samochod pali jezdzi i niby wszystko jest oki, tylko ten FAIL sie pali podczas jazdy . Prosze zatem o pomoc wszystkich ktorzy wiedza jak sie z tym uporac. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Jakby ktos wiedzial co to jest i jak to wykasowac prosze o odpowiedz jezykiem dla laika bo mechanik ze mnie zaden. Dziekuje i pozdrawiam. Ps. czytalem o tym ze trzeba do komputera podlaczyc i jakis kod wpisac ja niestety nie wiem skad ten kod wziasc bo przy kluczykach raczej nic takiego nie mam. Pytanie tez pojawia sie takie ze nawet jakbym mial ten kod nie wiem gdzie go wpisac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wyświetla ci FAIL, to ktoś, od kogo kupowałeś auto - cofnął nieumiejętnie licznik :kwasny: Teraz musisz znaleźc kogoś z VAG-TACHO i ci to powinien naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam podobny problem. Wyswietla mi sie FAIL na liczniku. Opowiem jak do tego doszlo. Chcialem skasowac inspect service ale mialem slaby akumulator wiec nawet nie moglem odpalic silnika. w momencie gdy zaczalem bawic sie zegarami ekrany zgasly na chwilke gdy sie wlaczyly ponownie zaczal sie wyswietlac ten nieszczesny Fail. Gdy probowalem odpalic jescze raz rozleglo sie piszczenie przerywane takie pip pip pip i wykrzyknik w czerwonym nawiasie sie zaswiecil na desce. wiec dalem sobie spokoj. kupilem nowy akumulator. samochod pali jezdzi i niby wszystko jest oki, tylko ten FAIL sie pali podczas jazdy . Prosze zatem o pomoc wszystkich ktorzy wiedza jak sie z tym uporac. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Jakby ktos wiedzial co to jest i jak to wykasowac prosze o odpowiedz jezykiem dla laika bo mechanik ze mnie zaden. Dziekuje i pozdrawiam. Ps. czytalem o tym ze trzeba do komputera podlaczyc i jakis kod wpisac ja niestety nie wiem skad ten kod wziasc bo przy kluczykach raczej nic takiego nie mam. Pytanie tez pojawia sie takie ze nawet jakbym mial ten kod nie wiem gdzie go wpisac.

 

spróbuj vag-com instruments recode i zmien kodowanie na jakieś inne a potem powróć do tego co miałeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby ktos wiedzial co to jest i jak to wykasowac prosze o odpowiedz jezykiem dla laika bo mechanik ze mnie zaden. Dziekuje i pozdrawiam.

A jaki masz kabelek? Jeśli masz jakikolwiek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cofniety licznik, chociaz ni koniecznie, jednak stawiam ze tak (tak wlasnie sie kreci interes)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje panowie na wstepie za odpowiedz. Nie ma pojecia czy byl cofany licznik jezdze nim juz trzy lata i przed tym zanim zaczalem sie bawic tymi zegarami aby skasowac inspect service wszystko bylo ok. Tylko ten nieszczesny akumulator wtedy byl bardzo slaby wiec moze w ten sposob sie cos tam porobilo. Jesli chodzi o kabel to moj zaprzyjazniony mechanik takowy posiada. Szczerze mowiac nie wiem jaki on jest moge powiedziec ze na USB tylko. I kiedys juz mi podlaczal go jak mialem problemy z przepustnica. program jaki posiada moj mechanik to najpardopodobniej VAG-COM Release 409-1.

Zatem moje pytanie jest takie czy przy pomocy tego kabla i tego programu bede mogl cos zdzialac. I jesli tak to jak tego dokonac. Tylko z gory prosze o jezyk dla laika poniewaz jak juz wspominalem mechanik ze mnie zaden i ten profesjonalny slang jest dla mnie niezrozumialy. Dziekuje wszystkim za pomoc i za odpowiedz. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Jestem nowy to jeden z moich postów.

Przy próbie logowania się do licznika wyświetla mi się napis FAIL na wyświetlaczu. Raz udało mi się zalogować. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnic dlaczego tak się dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo masz nieumiejętnie cofnięty licznik :D Co w przypadku TDI - wcale nie dziwi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za opinie tylko ze licznik nie był nigdy cofany. W sumie to czekałem tylko kiedy ktos napisze o cofniętym liczniku:sese

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany:marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności