ali-g Zgłoś #1 Napisano 19 Listopada 2007 Mam pytanie co do fabrycznego nadzoru wnętrza, tzn. nie mam tej opcji i chciałbym ją założyć. Nie ma problemu z kupieniem oryginalnych czujników ruchu, ale one chyba nie są podłączone od razu pod moduł komfortu tylko pod jakąś centralke tak? Może mi ktoś przybliżyć ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #2 Napisano 19 Listopada 2007 Czujniki są podłączone pod moduł komfortu i pod przycisk dezaktywacji dozoru, który też jest podłączony pod komfort.Oprócz tego do komfortu podłączona jest syrena, przełącznik otwarcia pokrywy silnika, kierunki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ali-g Zgłoś #3 Napisano 19 Listopada 2007 Pogromca, ostatnio jesteś prawdziwy pogromca, dzięki Ale ale, mam jeszcze pytanie, czyli wystarczy wpiąć czujniki pod komfort i ewentualnie wyłącznik nadzoru wnętrza i czujnik podniesienia maski, bo przecież kierunki i syrenke (klakson) to już mam podłączoną.. Aha i czy normalny moduł kofortu to obsługuje czy musi być jakiś "wypasiony" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2007 Podaj email na PW to Ci wyślę schemat to Ci to bardziej rozjaśni temat. Wydaje mi się że każdy moduł powinien obsługiwać ten nadzór ale pewien nie jestem tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #5 Napisano 20 Marca 2010 Podaj email na PW to Ci wyślę schemat to Ci to bardziej rozjaśni temat.Wydaje mi się że każdy moduł powinien obsługiwać ten nadzór ale pewien nie jestem tego. witaj kolego a mi tez mozesz wysłac taki schemacik? [email protected] u mnie mam czujniki ale brak przycisku dezaktywaci i czujniki nie działaja , ale mam małą kaszane w przednim lewym słupku moze tam cos nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #6 Napisano 22 Marca 2010 u mnie mam czujniki ale brak przycisku dezaktywaci i czujniki nie działaja A czy na pewno czujniki nie działają przez to, że nie ma przycisku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #7 Napisano 22 Marca 2010 A czy na pewno czujniki nie działają przez to, że nie ma przycisku ? kurcze zamykałem sie w aucie czekałem w aucie z 1minute i nic mogłem skakac ciagnac za klamki i cisza a jak otworze maske to alarm sie włancza, czujniki sa ok wiazka kabli od nich do lewego słupka z przodu ok , ale przycisku brak . Jak kupowałem auto to koles mówił ze zmienił z weluru na skóre wiec moze załozył jakas osłone od auta z przed liftu lub angola i poprostu brak przycisku , niewiem od czego zaczac szukanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 22 Marca 2010 kurcze zamykałem sie w aucie czekałem w aucie z 1minute i nic mogłem skakac ciagnac za klamki i cisza a jak otworze maske to alarm sie włancza, czujniki sa ok wiazka kabli od nich do lewego słupka z przodu ok , ale przycisku brak . Jak kupowałem auto to koles mówił ze zmienił z weluru na skóre wiec moze załozył jakas osłone od auta z przed liftu lub angola i poprostu brak przycisku , niewiem od czego zaczac szukanie albo po prostu wywalił ten przycisk bo on powinien być w środkowym słupku na wysokości 10 - 15 cm od progu jeśli nie ma to znaczy ze go wywalił lub wcale go tam nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #9 Napisano 22 Marca 2010 a powiedz mi kolego jakie kable do niego ida kolory ??? jesli wiesz i od tego pstryczka dokad powinny biec do modułu???, i czy jesli nawet tego pstryczka niema to powinien działac nadzór czy tez nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 22 Marca 2010 zacznijmy od tego czy ta funkcja była w twoim aucie seryjnie (z twojego VIN) jeśli tak to jest raczej jedna możliwość po przekładce na skórę koleś po prostu nie pod piął tego lub złączył tak żeby był wyłączony na stałe bo chyba w VAG nie ma możliwości wyłączenia (nie jestem pewien tego) a kolorów nie znam bo dawno tym się nie zajmuję (alarmy fabryczne) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #11 Napisano 22 Marca 2010 zacznijmy od tego czy ta funkcja była w twoim aucie seryjnie (z twojego VIN) jeśli tak to jest raczej jedna możliwość po przekładce na skórę koleś po prostu nie pod piął tego lub złączył tak żeby był wyłączony na stałe bo chyba w VAG nie ma możliwości wyłączenia (nie jestem pewien tego) a kolorów nie znam bo dawno tym się nie zajmuję (alarmy fabryczne) tzn chyba była skoro sa lampki i wiazki poprowadzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #12 Napisano 23 Marca 2010 Proszę i kolorki. Może czujki nie działają, ponieważ w miejscu rozgałęzienia przewodów do tego wyłącznika na słupku utleniło się połączenie. U mnie było tak samo, czujki nie działały, właśnie dlatego, że było utlenione połączenie. A na Vag'u wywala błąd czy nie? Ostatnio także wymyśliłem sposób na sprawdzanie czujek. Zapal tylne lampki na stałe (nie na otwarcie drzwi, tylko na stałe), zamknij auto i spójrz czy lampki zgasnął czy nie. Jeżeli lampki zgasnął znaczy, że czujki działają, jeżeli lampki nie gasną znaczy, że czujki nie działają. U mnie ta metoda sprawdzania czujek działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #13 Napisano 23 Marca 2010 dziekuje za foto vag bledów nie wywala jutro rozbiore słupek i poszukam tych kabli co zekomo do pstryczka maja isc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #14 Napisano 23 Marca 2010 dziekuje za foto vag bledów nie wywalajutro rozbiore słupek i poszukam tych kabli co zekomo do pstryczka maja isc To jak będziesz zdejmował próg i jak znajdziesz te przewody do pstryczka to od razu sprawdź te rozgałęzienia do tego pstryczka. One znajdują się zaraz za wyjściem z modułu. Będą trzy połączenia, tyle ile widać przewodów na foto, w takich kolorach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #15 Napisano 24 Marca 2010 no i rozebrałem słupki i ani wiadc kabli , po vinie wiadamo ze czujniki sa fabryczne , po zapaleniu lampek jak zamykam auto lampki tylko mrugaja ale niegasna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #16 Napisano 28 Marca 2010 no i rozebrałem słupki i ani wiadc kabli , po vinie wiadamo ze czujniki sa fabryczne , po zapaleniu lampek jak zamykam auto lampki tylko mrugaja ale niegasna I tutaj pewnie jest pies pogrzebany. Na pewno masz utlenione złącza przy module komfortu i dlatego czujki nie działają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #17 Napisano 28 Marca 2010 I tutaj pewnie jest pies pogrzebany. Na pewno masz utlenione złącza przy module komfortu i dlatego czujki nie działają. hmm sprawdzałem wiazki ale złoncza wygladaja ok modół jak nowy zero wody , jak bym wiedział jakie kable (kolory) wychodza z modułu i doka d biegna to przesledził bym droge z modułu do czujników i odnalazł bym problem a tak niewiem zabardzo czego szukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #18 Napisano 28 Marca 2010 Kolory przewodów takie jak na fotce powyżej, którą wrzuciłem. Rozwiń izolację z całej wiązki wychodzącej z modułu i tam powinny być złącza. Szukaj głównie przerwy w przewodzie żółto-zielonym. Bo reszta to jest masa i plus, a z tym nie masz problemu skoro świecą Ci lampki po otwarciu drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #19 Napisano 12 Stycznia 2013 Witam, mam taki problem, otóż mi czujniki działają, tylko jak chce wyłączyć nadzór wnętrza przyciskiem w słupku to nic się nie dzieje i jak zamknę się w środku to alarm po chwili normalnie się włącza. W czy tkwi problem? Jaka jest dokładna procedura wyłączania tego nadzoru, kiedy trzeba nacisnąć przycisk, może coś źle robię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #20 Napisano 12 Stycznia 2013 Jaka jest dokładna procedura wyłączania tego nadzoru, Moduł komfortu (46) Adaptacja (10) Kanał (05) 1= włączenie nadzoru, 0= wyłączenie nadzoru. kiedy trzeba nacisnąć przycisk, Generalnie to wciskasz przycisk zamykasz auto i nadzór powinien być wyłączony. Zaświeca się czerwona diodka na przycisku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach