dev14 Zgłoś #61 Napisano 11 Marca 2013 za tą cenę a może niższą to jedz do tunera i niech programowo zrobi ci myk że przepływka będzie cały czas dobra na wieki ... po co nowe kupować jak można ją ustawić by pokazywała max wartości z mapy silnika wg. życzenia ECU, wtedy należy tylko co wymiane oleju filt powietrza zmienić ( zresztąchyba to oczywiste) a przepływkę mieć gdzieś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #62 Napisano 11 Marca 2013 Faktycznie, nie znalazłem marki tego "markowego" przepływomierza Generalnie dzięki za odpowiedzi. Wiem już do kogo uderzać. za tą cenę a może niższą to jedz do tunera i niech programowo zrobi ci myk że przepływka będzie cały czas dobra na wieki Tylko, że boję się, że będę miał spalanie 12 litrów jak teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #63 Napisano 11 Marca 2013 jak kupisz nową przepływkę to i tak poda wartości te same co przy tym zabiegu więc wlał wylał z tym spalaniem , inaczej każdy ECU ma mapę wg. danych z przepływki , czyli jak pokazuje przepływka powyżej tych załóżmy 850 to znaczy że nie tnie dawki , a w rzeczywistości mapa leci jeszcze wyżej i w zależności od typu silnika jak pokazuje np. 1050 stale to podaje dawki pod to , jak pokazuje 1200 to też podaje dawki pod 1050 , ale jak spada poniżej 1050 to już delikatnie tnie ( przykłady nie sugerować się liczbami - ale są podobne). Różnica taka że nowa się zużywa i może paść a korekta w ECU będzie stała. Jest alternatywa do kupna nowej i to się ceni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #64 Napisano 12 Marca 2013 za tą cenę a może niższą to jedz do tunera i niech programowo zrobi ci myk że przepływka będzie cały czas dobra na wieki ... po co nowe kupować jak można ją ustawić by pokazywała max wartości z mapy silnika wg. życzenia ECU, wtedy należy tylko co wymiane oleju filt powietrza zmienić ( zresztąchyba to oczywiste) a przepływkę mieć gdzieśHmm, pierwszy raz slysze ze przeplywke mozna zastapic samym programem. Oprocz ilosci powietrza mierzy tez ona jego temp, a ta wartosc jest zmienna i tego juz nie ustawisz w programie. Tak przynajmniej sadze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #65 Napisano 12 Marca 2013 gdzie napisałem że można ją całkiem zastąpić ją programem ? , chodzi tylko o masę powietrza jak zaniża czyli jest do wymiany, nie ma słowa o wywaleniu jej czy zepsutej całkiem by ECU widział błędy, czujnik temp. w niej się zdecydowanie mniej psuje czy nawet wogóle jak się w niej nie grzebie , co innego wartości mierzone powietrza. Przy robieniu softa na +KM i Nm warto taki zabieg zrobić jak i programowo egr-a wyłączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #66 Napisano 12 Marca 2013 NIe rozumiem tego W programie ustawia sie korekte o wartosci, ktore przeplywka zaniza, czy moze wylacza sie wogóle (sygnal) wartosci podawane z przeplywki i na sztywno wpisuje sie je w program? Jadac na jednym biegu na stalych obrotach (male obciazenie) przeplywka pokaze inny przeplyw powietrza niz na tych samych oborotach ale w czasie przyspieszania (duze obciazenie). Jesli ustawi sie tylko korekte, to po czasie i tak nie bedzie nic warta skoro przeplywka bedzie dalej stopniowo umierala. Tak to pojmuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #67 Napisano 20 Marca 2013 Gdyby ktoś chciał wiedzieć, to w InterCarsie przy zwrocie starej przepływki wyszło 330 złotych za Boscha. Prawdopodobnie jest on regenerowany, sugerując się naklejkami na opakowaniu, ale wciąż jest to Bosch, a nie chińszczyzna. Swoją drogą samochód chodzi jak nowy, nareszcie czuć te 150 koników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #68 Napisano 20 Marca 2013 Gdyby ktoś chciał wiedzieć, to w InterCarsie przy zwrocie starej przepływki wyszło 330 złotych za Boscha. Prawdopodobnie jest on regenerowany, sugerując się naklejkami na opakowaniu, ale wciąż jest to Bosch, a nie chińszczyzna.W kazdym silniku siedzi inna przeplywka, a wiec i rozna cena bedzie.Dla potomnych podaj nr swojej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #69 Napisano 21 Marca 2013 W kazdym silniku siedzi inna przeplywka, a wiec i rozna cena bedzie.Dla potomnych podaj nr swojej. Kilka postów wcześniej napisałem 06A 906 461 DX silniki APU i ANB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loic Zgłoś #70 Napisano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Szukam przeplywomierza do swojego auta, parametry oryginalu: 058 133 471 AFH60-10B I 3 35/96 Znalazlem w necie regenerowanego HITACHI ale AFH60-10C i nie wiem czy bedzie pasowal? Ogolnie ciezko z tymi przeplywomierzami (Hitachi, Bosch, Pierburg).. w ASO VW i Skody po 900 zł z oddaniem starego, w sklepach 700-800 a jakiegos chinskiego syfu nie chce.. Moze ma ktos namiary na miejsce w ktorym znajde to czego szukam? ---- Edit: nie będzie pasował bo B ma 3 piny i prostokątną wtyczkę a C 5 pinów... Edytowane 10 Czerwca 2013 przez loic piny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew015 Zgłoś #71 Napisano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Jakby ktoś potrzebował przepływomierz Bosch do Passata B5 TDI 110KM silnik AFN,98r. 0 281 002 016 Edytowane 10 Czerwca 2013 przez andrew015 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #72 Napisano 10 Czerwca 2013 Moze ma ktos namiary na miejsce w ktorym znajde to czego szukam?Zapytaj u forumowych sprzedawcow Weso albo Elementaur. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach