Skocz do zawartości

loic

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O loic

  • Urodziny 02.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. A jesli dobrze to w takim razie ile jest realne?
  2. Wtedy to jeszcze sie starali moj AHL ma 254 tys i nie zapowiada sie by sie rozsypal w najblizszym czasie a ile razy juz slyszalem jak nowe samochody po 1xx tys juz maja polowe najwazniejszych i najbardziej kosztownych rzeczy powymienianych
  3. Auto oddane do elektryka - wymieniono wiazki z ktorymi byl problem = sprawna grzalka i brak zwarcia do masy przeplywomierza
  4. Musze zajrzeć do ECU bo ten rocznik nie ma tej osłony i woda sobie wesoło leci po puszcze ECU i innych... w VAGu?
  5. Przed wymianą sondy: 00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 26-00 - Output Open Po wymianie sondy: 00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT 37-00 - Faulty Sonda oryginalna Boscha, stan wtyków idealny. Czyżbym miał pecha czy sonda może być walnięta lub problem leży gdzieś głębiej? Z niedziałającej sondy sonda z walniętą grzałką.. PS1. Katalizator wycięty PS2. Silnik nie trzyma temp, termostat czeka na wymianę PS3. Inne błędy: 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-00 - Open or Short to Ground 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-00 - Short to Ground 01247 znika po całkowitym odpięciu sondy a przepływomierz czeka na wymianę..
  6. Mi już drugi wywala przepływomierz zwarcie do masy a muł się*robi po nagrzaniu do 90*C.. wciskam gaz a on jakby na resztkach paliwa jechał.. Oprócz przepływki jeszcze to Zastanawiam się czy zwarcie do masy oznacza koniecznie walnięty element czy może problemy z elektryka..
  7. Teraz to w ogóle zgasło mijania O_O sprawdzę bezpieczniki
  8. Ja nie wiem czy martwić się trzymaniem temp. w 1.6 AHL. Np przejadę 5-10km i co jakiś czas światła w mieście (na drodze 70km/h) i przy którymś zatrzymaniu dopiero wskazówka idzie na 90*C a jak ruszam i się rozpędzam do tych 70-80 to po chwili leci gdzieś 2-3 kreski na lewo od 90*C.. nie trzyma ciągle tej temp - mam się*czym martwić? Nie mam gazu.
  9. Odkopie wątek bo problem mój dotyczy jednego światła mijania. Niedawno zauważyłem że z przodu po prawej stronie słabo świeci światło mijania (jakby było w pozycji postojówek) - kupiłem więc żarówkę H7 Magnet Marelli i ją włożyłem - dalej słabo świeci jakby było na światłe postojowym.. Jak przełączę włącznik na pozycje postojówek to obie świecą tak samo a jak na mijania to tylko lewa świeci normalnie a druga (prawa) taka przygaszona.. Długie działają ok. Co może być przyczyną tego stanu? Na forum widziałem przypadki ale walniętych obu mijania a tutaj tylko jedna..
  10. Witam co powiecie o takim zestawie: Przód: http://www.sklep.martec.pl/index.php?p10970,tarcze-hamulcowe-280mm-klocki-przod-vw-passat-1996-2000r Tył: http://www.sklep.martec.pl/index.php?p10712,tarcze-hamulcowe-245mm-klocki-tyl-vw-passat-b5-1997-2005r Dodatkowo sklep mnie poinformował że mają jakiś program stałego klienta i częściowy zwrot kasy przy pierwszym zakupie ;]
  11. Szukam przeplywomierza do swojego auta, parametry oryginalu: 058 133 471 AFH60-10B I 3 35/96 Znalazlem w necie regenerowanego HITACHI ale AFH60-10C i nie wiem czy bedzie pasowal? Ogolnie ciezko z tymi przeplywomierzami (Hitachi, Bosch, Pierburg).. w ASO VW i Skody po 900 zł z oddaniem starego, w sklepach 700-800 a jakiegos chinskiego syfu nie chce.. Moze ma ktos namiary na miejsce w ktorym znajde to czego szukam? ---- Edit: nie będzie pasował bo B ma 3 piny i prostokątną wtyczkę a C 5 pinów...
  12. Ktos mi urwal raczke do podnoszenia maski - mam teraz przyczepiony kawalek sznurka ktory musze ciagnac. Czy oprocz tej raczki po 20 zl czegos tutaj jeszcze brakuje? Zdjecia: http://imgur.com/a/DuTxF
  13. Chyba mam podobny problem. B5 - sedan, 1.6, 1997, 252 tys. Objawy: Ostatnio coraz częściej przy próbie ruszenia np ze skrzyżowania na 1 i przy normalnym puszczaniu sprzęgła auto jakby traciło moc i zaczyna się żabka, muszę ponownie wcisnąć sprzęgło do końca i dać bardzo dużo gazu (przy otwartych szybach aż słychać głosne WRRRR, WRRRR) i dopiero wtedy rusza z lekkim piskiem opon przy obecnej pogodzie.. Dzieje się to losowo, pierwszy raz zaczęło się podczas deszczowej pogody ale ostatnio jak było sucho było to samo.. zostałem obtrąbiony na skrzyżowaniu bo nie dało się płynnie ruszyć i szybko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności