monter Zgłoś #21 Napisano 15 Lutego 2009 Ja również nie widzę zdjęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cobra123 Zgłoś #22 Napisano 15 Lutego 2009 dopływ i odpływ sa tam takie trójniki ale raczej ze względu na instalację gazową odprowadzenie do parownika poza tym jak była stara jeszcze nagrzewnica wpięta tak samo na tych trójnikach to wszystko było ok teraz nowa i nie działa ogrzewanie panowie mam pytanko!!!!!!! rozebrałem ponownie cały tunel wyjąłem nagrzewnice zalałem wrządkiem i co stwierdziłem. nagrzewnica nagrzała sie tylko 1/3 długosci od góry. na tych plaskikach co idą do wezy zobaczyłem iż wygląda mi to na jakiś przelew (zaznaczone kółkiem na czerwono strzałki odpowiednio czerwona wlot niebieska wylot czy dobrze kojarzę te możliwości ?????/ na drugim zdjeciu pokazuje ile jest nagrzana nagrzewnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #23 Napisano 15 Lutego 2009 To nie jest przelew, wlot i wylot powinien być oddzielony przegrodą. Może po prostu trafiłeś na niesprawną nagrzewnicę(brak tej przegródki), widać że to jest no name. Wlot i wylot masz dobrze zaznaczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #24 Napisano 15 Lutego 2009 na drugim zdjeciu pokazuje ile jest nagrzana nagrzewnica I to jest ta nowa nagrzewnica? Ja bym to do reklamacji zaniósł. Weź inną podłącz i zanim poskładasz plastiki zobacz jak grzeje. Obstawiam że ta co masz jest jakaś niedorobiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cobra123 Zgłoś #25 Napisano 15 Lutego 2009 a to co jest w tym czerwonym kółku to sie nie łączy wylot z wlotem bo jak wlałem wrzątek to drugim (wylotem ) woda wyleciała a nagrzewnica tak jak zaznaczyłem 1/3 była ciepła wiec o co chodzi??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cobra123 Zgłoś #26 Napisano 16 Lutego 2009 Odpiszcie mi co mam robić jakiej nagrzewnicy szukać??? Na allegro za długo sie czeka a potrzebuje na wczoraj czego szukac w sklepach zeby znowu nie kupić bubla tamtą reklamowałem i czekam??? Pilnie ****** Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #27 Napisano 16 Lutego 2009 Te nagrzewnice za 30zł to wszystko jakieś bezimienne, kup drugą taką tylko najlepiej w innym sklepie i innym pudełku i bedzie dobra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cobra123 Zgłoś #28 Napisano 20 Lutego 2009 Te nagrzewnice za 30zł to wszystko jakieś bezimienne, kup drugą taką tylko najlepiej w innym sklepie i innym pudełku i bedzie dobra. zrobiłem jak muwiliście kupiłem nowa nag za 40 zeta w innym opakowaniu zalałem ja gorącą woda i cała zrobiła sie gorąca usmiech na twarzy mam w końcu ZALECAM WSZYSTKIM ZANIM WŁORZĄ NAGRZEWNICE DO AUTA PIERW JĄ SPRAWDZCIE ja tego nie zrobiłem wiec kosztowało mnie to troche czasu na ponowny demontaż i nerwy punkty poleciały na wasze konta JESZCZE RAZ DZIEKI 'MONTER " SŁAWEKM65 " SEBAM " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #29 Napisano 22 Lutego 2009 Witam jeszcze ja dodam swoje małe przemyślenia odnośnie słabnącego ogrzewania w pasku z zagazowanym silnikiem benzynowym. Gazownicy wpinaja parownik poprzez trujniki rownolegle do nagrzewnicy. Parownik ma maly opor przepływu, a starsze nagrzewnice większy, się zamulają bardzo szybko. Ja sobie przepiołem w szereg, dwie korzyści: 1 brak cieknących trujników 2 więkzy przepływ płynu przez nagrzewnice - szbciej cieplo było czuć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magik9999 Zgłoś #30 Napisano 3 Lutego 2011 witam! mam problem z ogrzewaniem w passacie(b4)2.0 benzynka + lpg ,mam go już drugą zime, w pierwszą nawet przy -15stopni wystarczyło przejechać 2km i w aucie byo cieplutko a teraz wygląda to tak że w tą zime ogrzewanie osłabło ale kiedy dodawałem gazu tak do 2,5tys obrotów to dmuchał ciepłe powietrze a jak odouściłem to tylko letnie , teraz nawet na wysokich obrotach leci tylko letnie powietrze,w sumie raz letnie a raz wogule zimne ...i tak termostat jest ok bo trzyama temperature 90stopni a węże od nagrzewnicy obydwa są jednakowo gorące(wlot, wylot) no i linka od regulacji też jest ok.. i teraz nie wiem czy to wina nagrzewnicy czy klapki? pomocy bo zimno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 3 Lutego 2011 witam! mam problem z ogrzewaniem w passacie(b4)2.0 benzynka + lpg ,mam go już drugą zime, w pierwszą nawet przy -15stopni wystarczyło przejechać 2km i w aucie byo cieplutko a teraz wygląda to tak że w tą zime ogrzewanie osłabło ale kiedy dodawałem gazu tak do 2,5tys obrotów to dmuchał ciepłe powietrze a jak odouściłem to tylko letnie , teraz nawet na wysokich obrotach leci tylko letnie powietrze,w sumie raz letnie a raz wogule zimne ...i tak termostat jest ok bo trzyama temperature 90stopni a węże od nagrzewnicy obydwa są jednakowo gorące(wlot, wylot) no i linka od regulacji też jest ok.. i teraz nie wiem czy to wina nagrzewnicy czy klapki? pomocy bo zimno... a może pompa wody nie wyrabia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magik9999 Zgłoś #32 Napisano 3 Lutego 2011 też tak myślałem o pompie ale węże dość szybko sie nagrzewają i pompa raczej daje rade, a jak pisałem wcześniej waż od wylotu nagrzewnicy też jest gorący.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #33 Napisano 3 Lutego 2011 też tak myślałem o pompie ale węże dość szybko sie nagrzewają i pompa raczej daje rade, a jak pisałem wcześniej waż od wylotu nagrzewnicy też jest gorący.. a masz klimę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magik9999 Zgłoś #34 Napisano 3 Lutego 2011 nie mam klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #35 Napisano 3 Lutego 2011 nie mam klimy może masz mało płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magik9999 Zgłoś #36 Napisano 3 Lutego 2011 płynu jest dosyć bo sprawdzałem, jest na max ---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:57 ---------- a po za tym mam czujnik od płynu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #37 Napisano 3 Lutego 2011 płynu jest dosyć bo sprawdzałem, jest na max ---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:57 ---------- a po za tym mam czujnik od płynu:) a żadnych dziwnych odgłosów nie ma typu kamyczki czy bulgotanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magik9999 Zgłoś #38 Napisano 3 Lutego 2011 nie,zero dziwnych odgłosów, nie wiem co jest grane..jutro mam zamiar puścić wode pod ciśnieniem przez nagrzewnice, a jest możliwość zeby nagrzewnica z zewnątrz była zatkana jakimiś smieciami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #39 Napisano 3 Lutego 2011 Może masz zapowietrzony układ. Wiem że w VW powinien się sam odpowietrzyć, ale mi się ten wężyk kiedyś zapchał i były podobne objawy, może być również tak jak myślisz zamulona nagrzewnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #40 Napisano 3 Lutego 2011 nie,zero dziwnych odgłosów, nie wiem co jest grane..jutro mam zamiar puścić wode pod ciśnieniem przez nagrzewnice, a jest możliwość zeby nagrzewnica z zewnątrz była zatkana jakimiś smieciami? możliwe ze sie zatkała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach