kondziu88 Zgłoś #21 Napisano 10 Marca 2012 witam mam pytanie zalozylem zawieszenie gwintowane zauwazylem ze auto krzywo stoi o jakis 1cm. Opuszczony na amorach jest tak samo wszystko pomierzone. Czy moze to byc sprawa zle zalozonych wachaczy tzn: ze z jednej strony jest bardziej napiety niz z drugiej i dzwiga mi auto o centymetr ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #22 Napisano 10 Marca 2012 witam mam pytanie zalozylem zawieszenie gwintowane zauwazylem ze auto krzywo stoi o jakis 1cm. Opuszczony na amorach jest tak samo wszystko pomierzone. Czy moze to byc sprawa zle zalozonych wachaczy tzn: ze z jednej strony jest bardziej napiety niz z drugiej i dzwiga mi auto o centymetr ? Nie, na gwincie masz regulacje to pewnie wina tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondziu88 Zgłoś #23 Napisano 10 Marca 2012 ale na gincie mam odmierzone z prawej i z lewej tyle samo a do tego jak opuscilem z jednej strony ten centymetr to szyba mi pekla nie wiem czy to przez to czy wczesniej byl pukniety i buda jest krzywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrusek Zgłoś #24 Napisano 11 Marca 2012 Możesz poprawić wachacze żeby się ustawiły równo czyli auto na kołach i popuścisz śruby od dolnych wachaczów i dokręcisz. Jeśli auto było bite warto podjechać na ramę, żeby sprawdzili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondziu88 Zgłoś #25 Napisano 9 Maja 2012 witam dalem do znajomego mechanika i powiedzial mi ze 1/4 podlogi jest z innego auta i ktos to przyspawal krzywo o 1cm i dlatego teraz auto krzywo stoi pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #26 Napisano 1 Sierpnia 2012 witam ! Panowie chciałbym zapytać o jedna sprawę,posiadam PASKA 99r 1,9tdi 90km ahu kombi i potrzebuje podnieść przód bo zawadzam o wyższy próg... pytanie jakie sprężyny wybrać,jakie oznaczenie kolorystyczne powinno być? czy 3brązowe i jeden biały pasek czy inne! nowe czy używane oryginały? POMOCY Ja właśnie wróciłem do seryjnych w B5 kombi VARIANT (oznaczenie 2 brązowe 1-den biały), na JAMEX'ach przód siadł mi 3 cm i koleiny stały się problemem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin28 Zgłoś #27 Napisano 7 Lutego 2013 witam,może też się dołącze. U mnie po wymianie sprężyn i amorów z przodu auto nierówno stoi tj między jedną a drugą strona jest ok 1,2 cm różnicy.Sprężyny i amory są nowe.Wcześniej stało równo a teraz zonk. Znajomy mechanik mówi że z czasem to się wyrówna ale jakoś mnie to nie przekonuje. Niby nie dużo ale kłuje w oczy aż diabli. Co może być nie tak?Macie jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #28 Napisano 8 Lutego 2013 U mnie na K&F jest 9 cm od opony 195/65/15 do błotnika (mierzone w pionowej osi koła). A na koleiny zrobiłem sobie aluminiowa płytę pod silnik. witam,może też się dołącze. U mnie po wymianie sprężyn i amorów z przodu auto nierówno stoi tj między jedną a drugą strona jest ok 1,2 cm różnicy.Sprężyny i amory są nowe.Wcześniej stało równo a teraz zonk. Znajomy mechanik mówi że z czasem to się wyrówna ale jakoś mnie to nie przekonuje. Niby nie dużo ale kłuje w oczy aż diabli. Co może być nie tak?Macie jakiś pomysł? Wiem że przedtem stało równo, ale sprawdź jeszcze stan tylnych sprężyn. Informacje o sprężynach znajdziecie jeszcze tutaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulek238 Zgłoś #29 Napisano 14 Sierpnia 2013 Witam posiadam passat B5 kombi i mam takie pytanie.Szykuje się do wymiany tylnych amorków i ciekawi mnie czy można wstawić jakiś inne spręzyny niz te orygnalne...no żeby autko było troszku wyżej Może nie w tym dziale pisze,ale króciutką rade bym potrzebowa,któryś z panów się orientuje ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartolGda Zgłoś #30 Napisano 14 Sierpnia 2013 Wstawiłem na tył oprócz sprężyn standardowych - seryjnych dodatkowe sprężyny, które wkłada się do wewnątrz oryginalnej sprezyny. Auto jest tak samo komfortowe a poszło do góry z tyłu o ok 4 cm (butla z gazem w bagażniku). Są pewnię do kupienia na aledrogo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gonzo !!! Zgłoś #31 Napisano 15 Sierpnia 2013 Ciekawy wynalazek te dodatkowe sprężyny. Masz jakieś foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #32 Napisano 17 Marca 2014 Witam. Kompletuję i chcę przełożyć mcPersony przód i tył z seryjnych na 1BE i mam kilka pytań. Co wchodzi w skład kompletnej kolumny z przodu i tyłu ? Przód: - amortyzator - sprężyna - odbój - osłona - ? Tył: - amortyzator - sprężyna - odbój - osłona - ? Nie chciałbym rozbebeszać tego co mam w tej chwili założone, chciałbym przełożyć P&P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #33 Napisano 17 Marca 2014 Dodaj poduszki amortyzatorów z przodu i z na tyle. Ja dodatkowo jak miałem tył rozgrzebany to jeszcze wymieniłem tuleje tylnej belki (wkłady gumowe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach