martines Zgłoś #1 Napisano 12 Listopada 2007 Mam pękniętą osłonę pod silnikiem. Nadchodzi zima i chciałbym ją zmienić. Niestety na allegro jest tylko jedna aukcja na której kolo sprzedaje używane oryginalne osłony do Passata 3BG - koszt 220 zł + wysyłka. Jest natomiast mnóstwo osłon nowych ale podróbek. Czy ktoś z was kupował i montował tą osłonę? Chciałem się dowiedzieć czy wszystkie otwory się zgadzają i czy jest to wygłuszenie. Proszę o ewentulane namiary na sprzedającego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2007 martines wpisz w szukajke "osłona silnika" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 12 Listopada 2007 martines zobacz TO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 12 Listopada 2007 A ona jest tak uszkodzona, że nie da się jej naprawić w spawalni tworzyw sztucznych? HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #5 Napisano 12 Listopada 2007 martines, jeżeli osłonę masz tylko popękaną to proponuję: 1)tak jak napisał HHA, ale to będzie kosztowało 2)kupić litr żywicy, do tego matę szklaną 300gr(lub grubszą), w zależności ile tam masz do klejenia.Odtłuścić osłonę, "przerysować" ją dosyć mocna papierem ściernym 40 lub 60 w miejscach popękanych i wyklejasz to sobie sam, tak grubo jak chcesz.możesz nawet całą wzmocnić żywicą i matą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 12 Listopada 2007 Ja miałem dość mało połamane, ale osłona była już bardzo sfatygowana, chciałem to kleić żywicą lecz nie mam daru do tego. Ile ja się z tym namęczyłem… Wywaliłem tą starą osłonę, kupiłem nową z allegro (zamiennik), przerobiłem ją troszkę (szlifierka, wiertarka). Przykleiłem wygłuszenie ze starej osłony i przykręciłem do paska. Osłona po paru miesiącach wygląda dobrze, przetarłem już nią kilka razy i nic się nie połamało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martines Zgłoś #7 Napisano 12 Listopada 2007 A ona jest tak uszkodzona, że nie da się jej naprawić w spawalni tworzyw sztucznych? Niestety poprzedni właściciel Passata pozwolił jakiemuś pseudo mechanikowi wymienić olej. Ten aby ułatwić sobie życie - zamisat zdjąc osłonę postanowił wyciąć w niej dziurę w okolicy korka spustowego:). Dla Pana mechanika należą się gratulację za pomysłowość - jednakże ja mam osłonę z dziurą wiekości misy olejowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #8 Napisano 13 Listopada 2007 Ja kupiłem na Allegro od "ermix1" z zestawem wkrętów i mocowań, pod silnik pasowała idealnie, pod skrzynię trzeba było nawiercić 2 nowe otwory i teraz jest lux. Nie słychać żadnego drżenia itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2007 Niestety poprzedni właściciel Passata pozwolił jakiemuś pseudo mechanikowi wymienić olej. Ten aby ułatwić sobie życie - zamisat zdjąc osłonę postanowił wyciąć w niej dziurę w okolicy korka spustowego:). ale magik jeszcze czegoś takiego nie słyszałem może by wrzucić jego namiary do działu odradzam bo jak rozrząd wymieni to dziurę w masce zrobi otwieraczem do konserw a wracając do płyty bież z allegro tylko z tego grubszego plastiku firma Cortina troche ją trzeba dłubnąć żeby pasowała ale nie pęka na obniżonym zawieszeniu przycharatałem w ziemię ale trzyma się śladu nie ma pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mavarick87 Zgłoś #10 Napisano 13 Listopada 2007 ja wymieniałem osłonę jakieś 2 tygodnie temu. Osłonę kupiłem u znajomego w sklepie motoryzacyjnym za 85 zł + 10 zł za spinki z wkętami. Myślałem że będzie to jakaś słaba osłona ale sie zdziwiłem bo jej grubość była spora i wyglądała bardzo solidnie. Wymiana osłony to jakieś 1,5 godziny spędzone w kanale pod autkiem i wszystko gra jak należy. Ja osobiście dołożyłem może 2-3 śruby. Poprostu przewierciłem dziurę przez dwie osłony tą pod silnikiem i ta od skrzyni biegów. Wszystko teraz jest jak należy żadnych drgań nie słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buggie Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2007 Witam, mam takie pytanko odnośnie osłony pod skrzynie. Czy osłona pod tiptronic jest taka sama co pod skrzynie reczna ? Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buggie Zgłoś #12 Napisano 13 Grudnia 2007 tydzień minał a odpowiedzi ni hu hu... to nikt nie wie ? btw. co sądzicie o osłonie pod silnik wykonanej z HDPE a nie z ABS'u/PCV ? http://allegro.pl/show_item.php?item=280865793 Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #13 Napisano 21 Kwietnia 2008 Witam panowie mam problem czy ktoś z was orientuje się gdzie można kupić pokrywę miski olejowej do silnika 1.9 tdi 110 KM 98r. NR. [028 103 660] będę bardzo wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #14 Napisano 16 Lipca 2008 martines, jeżeli osłonę masz tylko popękaną to proponuję: 1)tak jak napisał HHA, ale to będzie kosztowało 2)kupić litr żywicy, do tego matę szklaną 300gr(lub grubszą), w zależności ile tam masz do klejenia.Odtłuścić osłonę, "przerysować" ją dosyć mocna papierem ściernym 40 lub 60 w miejscach popękanych i wyklejasz to sobie sam, tak grubo jak chcesz.możesz nawet całą wzmocnić żywicą i matą... CZym polecacie odtłuścić tą cholerną osłonę Muszę dokleić uchwyty bo się 2 wyłamały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
camelmk Zgłoś #15 Napisano 16 Lipca 2008 1) umyj to dokładnie ciepłą wodą z ludwikiem (albo innym płynem do naczyń) 2) wysusz, kup ręczniki papierowe i przetrzyj benzyną ekstrakcyjną tylko ręcznikami wycieraj w jedną stronę, a nie maziaj kółek jak przy polerce - bo rozmażesz syf . 3) to pod żywicę spokojnie wystarczy - jak chcesz się bawić w dokładniej możesz kupić zmywacz antysilikonowy i powycierać tym zamiast benzyny. Nie używaj rozpuszczalnika nitro bo większość plastików nie jest na niego odporna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #16 Napisano 16 Lipca 2008 Do odtłuszczania powierzchni służy benzyna ekstrakcyjna lub jak kto woli rozpuszczalnik ekstrakcyjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #17 Napisano 16 Lipca 2008 Myślę, że benzyna eXTRAkcyjna nie powinna zaszkodzić oryginalnej osłonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gryson Zgłoś #18 Napisano 16 Lipca 2008 Spróbuj może izopropanolem, na pewno nie zniszczy plastików, skoro ja tym czyszczę szkła obiektywów i matrycę w aparacie, to spirytus, odparowuje momemntalnie i dobrze odtłuszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek Zgłoś #19 Napisano 16 Lipca 2008 Navkol nie uzywaj kleju, obsmaruj POXILINĄ te dwa uchwyty;) nie trzeba nic odtłuszczać...sprawdzone:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach