Skocz do zawartości
martines

Temperatura cieczy chłodzącej w TDI!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość L4ska

Dokladnie przy osiągnięciu 90 stopni u mnie ani drgnie moge sadzić ogrzewaniem na max :D otwierać maske dmuchać etc. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokladnie przy osiągnięciu 90 stopni u mnie ani drgnie moge sadzić ogrzewaniem na max :D otwierać maske dmuchać etc. :D

 

więc przestestuj to jak tylko złapiesz 90 stopni - zatrzymaj samochód i włącz ogrzewanie! natychimiast zauważysz że tempertaura spada. nie ma siły!:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli termostat do wymiany... :dobani:

 

dzieki leopold33 :padam:

 

na Twoim miejcu wstrzymał bym się z wymianą termostatu. Jeżeli auto po osiągnięciu 90 st na wolnych obrotach nie traci temperatury to :ok: . Dopiero po włączeniu grzania na max temperatura spada i na zewnątrz jest zimno to wg. mnie jest ok, jeżeli auto stoi nie ma większych obrotów i grzanie na max to z czego ma się nagrzać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poruszałem ten problem kilka razy i jakoś nikt nie jest w stanie mi udzielić jednoznacznej ospowiedzi... mógł by ktoś przetstować tak swojego paska??? (postawie browar na zlocie i oddam parę punktów) bo sam już nie wiem czy wymieniać ten termostat :znudzony:

 

Adams, specjalnie dla Ciebie wczoraj sprawdziłem temp. Przed włączeniem na full ogrzewania było 90 st., temperatura na zewnątrz +1, termostat na 100% sprawny, wszystkie nawiewy otwarte. A to czy u kogoś spada temp. czy nie zależy od kilku czynników miedzy innymi od tego czy to jest benzyna czy diesel, od mocy(wieksza moc, wiecej oddanego ciepła) no i oczywiście od tego w jakim stopniu mamy zapchaną nagrzewnice :hyhy: . U mnie jeżeli dam nadmuch na środek i troszke wieksze obroty silnika zbyt długo ręki sie nie przytrzyma :]

P.S To jak piwko będzie? :P

 

101a4971ug1.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie jarek.123 :zdrowko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No koledzy, ja to dzis przetostowalem dokladnie ( dloniami ):

 

Wziolem auto i kompa ( bo mam problemy z temperatura ( mialem )) i pojechalem na testy czujnika.

 

Wsiadam w auto podpinam kompa i w droge. Po 3 milach temperatura osiagnela 80 stopni wiec zatrzymalem sie i zostawilem silnika zapalony i zabralem sie za sprawdzanie dolnej rury do chlodnicy:

 

80 - zimny

85 - zimny

90 - zimny

 

Wiec wsiadlem w auto i w droge, wlaczylem sobie ogrzewanie i wracam do domu, w drodze powrotnej temperatura na kompie utrzymywala sie 87,1 - 90. Pod domem otwieram maske i przewód dolny lodowaty.

 

Wiem tyle ze u mnie czujnik jest do wymiany, wskaznik byl idealnie na kresce ponizej 90( okolo 77 na kompie ) , temperatura na kompie wzrosla o kolejne 3 a wskaznik spadl o 2 mm w dól.

 

P.S. czy moze ktos zna numer czujnika w AFN`ie ? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafaello666

Pobawiłem się dla hecy i nie ma mocnych - po nagrzaniu utrzymuje się 90 stopni, obojętnie co bym robił z nawiewami.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość CBR

Ja mam ten sam problem co koledzy. Niedawno wymienilem termostat. Problem pojawia sie przy niskich temp. i wlaczonym ogrzewaniu. Najczesciej jest tak, ze rano jade z wylaczonym ogrzewaniem do czasu az wskazowka nie pokaze 90. Wlaczam ogrzewanie dmuchawa zaczyna pracowac z miejsca i jezeli stoje chwile w korku to momentalnie spada mi temperatura. Podczas jazdy temperatura wraca do 90. Jak samochod sie dobrze nagrzeje to pozniej nie ma juz takich problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy moze ktos zna numer czujnika w AFN`ie ?

 

z tego co się zorientowałem to jest tak:

059 919 501 A zielony

078 919 501 B niebieski

 

Nie wiem dokładnie który idzie ale zawsze już coś ;)

pamiętam że gdzieś na forum toczyła się dyskusja który to czujnik, nawet zdjęcia były. Nie wiem tylko w jakim temacie.

Pozdrawiam

 

EDIT////

http://www.forum.vw-passat.pl/topics16/temperatura-silnika-vt5988.htm?postdays=0&postorder=asc&highlight=czujnik+temperatury+cieczy&start=49

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam malutki problem z moim TDi AVB...

Gdy odpale rano wszystko niby jest ok, lecz gdy sie tylko nagrzeje do

okolo 80 stopni wskaznik leci w dol na 50 st.( waryjuje ) dodatkowo silnik gasnie ! poczym nie moge go odpalic, dopiero po 2 lub 3ciej probie odpala. I tak pozniej moge jezdzic lecz wskaznik nawet w korkach nie dochodzi do 90st.

Wczesniej mialem podobnie (2 dni temu) tylko ze, temperatura dochodzila do 90 st. ale po zgasneiciu i trudnym odpaleniu silnik pracowal nierowno i cala buda sie trzesla ( jakby nie palil na jeden gar ). Teraz problem z nierowna praca silnika znikl ale ten wskaznik temp. waryjuje i nadal gasnie.

 

WAG nic nie mowi... prosze o pomoc bo nie daje rady z nim juz.

 

-=odswierzam=-

Poniewaz nie moge znalesc podobnego problemu na forum oraz odpowiedzi na moje pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda na czujnik temperatury, wiec wymienić a w razie czego może jeszcze termostat bedzie trzeba zmienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok podlaczylem teraz jeszcze raz WAGa poza temperatura to :

16685 (P0301) Cylinder 1 Misfire Detected SPORADYCZNY

Wiecie co moze byc ?

Znalezione w sieci:

Possible Causes

 

  • Ignition system
  • Fuel injectors
  • Fuel pressure
  • Running out of fuel
  • EVAP canister purge valve
  • Evaporative emission system
  • Low compression
  • Base engine problems
  • Controle Module damaged

Special Notes

 

  • This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

Edytowane przez Snac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności