Skocz do zawartości
Gość donkol

Chip tuning autotronica wrocław opinie

Rekomendowane odpowiedzi

no to sie usmialem :) mowisz, ze jestes dorosly i karzesz mi sie nie wcinac? a kto tobie dal glos? gdybys mial troche wiecej lat to mialbys z racji tego jakies wieksze powazanie u mnie, a tak to bieda...

 

zasada jest prosta - kazdy robi gdzie chce i za ile chce, nikt nikogo nie zmusza na tym forum, a ze dobrzy ludzie sa polecani, to tez z czegos wynika. jestes z IT to czemu sam sobie softu nie napiszesz? prostsze to niz programowanie.

 

wielkim tez zdarzaja sie wpadki, ale sa to pojedyncze przypadki, natomiast takie autoseby maja takich przypadkow wyraznie wiecej.

 

czesto ludzie pytaja gdzie zrobic czipsa. dostaja kilka namiarow i wybieraja kogo chca. pozniej nieliczni opisuja efekty modow. o dziwo tych niezadowolonych nie slychac, a jesli ktos sie chwali, to robil u osoby raczej znanej. zatem pytam sie - gdzie przyklady zajebiscie zrobionych fur za 300zl? czemu ich jest tak malo, skoro cenowo bija na glowe znane firmy? powinni juz dawno wykosic konkurencje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tu zrobić marketing kto robi tanio i dobrze ? naprawdę chcesz tego ?

 

A czemu nie...? Wolny rynek demokracja. Jak jest dobry to polecaj. Wole tak niz pozniej czytac artykuły w Auto Swiecie ze chiptuning to zlo albo na forach o jakis tam durniach co silniki krzacza...

 

 

raczej rzadkość ? powiem tak - stać mnie na to żeby wypluć 5000zł na tuning - nawet w ASO - ale po co ? jeśli mam to samo za 1/10 ?! byłoby to irracjonalne... a za irracjonalnego człowieka znajomi mnie nie biorą...

 

Akurat z tym ASO to strzeliles sobie w kolano :D z racji tego ze tez chipsuje dla ASO powiem Ci ze nie warto :) Nie dosc ze przycinaja masakrycznie (ich prawo) to w wiekszosci przypadkow biora softy z najtanszych zrodel a co ja o tym sadze napisalem wyzej (oczywiscie sa wyjatki)

 

Masters, Compoty i Vtech musieliby być pokręceni aby brać wyższą cenę jak na zachodzie... a co lepsi są ?

 

Akurat tu sie mylisz. EDC 17 to naprawde nowosc i jesli bedziesz jedna z niewielu firm ktora to ogarnia w kraju mozesz dyktowac ceny jak Ci sie podoba. Pozatym w swiecie TDI polska naprawde ma naprawde swietnych tunerow. Jesli Ci powiem ze softy do TDI firm takich jak ABT czy MTM rzadko kiedy utrzymuja poziom porzadny a w wiekszosci sa gorsze od naszych rodzimych (widzialem pare) to ....?

 

co można zrobic samym softem bazując na tym samym silniku ?

 

Mozna duzo i roznie. Moge Ci zrobic oddciecie przy 2000obr albo odwrotnie mape pedalu gazu (im mocniej wcisniesz tym mniej pojedzie) wiec mozliwosci sa spore. To nie tylko paliwo i powietrze nie zapominaj.

Pozatym ostatnie zdanie specjalnie podkreslilem...myslisz ze silniki nawet z jednej partii sa identyczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja rozumiem ze majac monopol na jakis sterownik brac kupe kasy...tym bardziej ze urzadzenia musza sie zwrocic ale do bardzo oklepanych silnikow ktore niekiedy maja 10-15 lub wiecej lat ciagle brac ponad slynne 3 zera to srednio fajnie bo niekiedy jest to bardzo duza czesc wartosci pojazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja rozumiem ze majac monopol na jakis sterownik brac kupe kasy...tym bardziej ze urzadzenia musza sie zwrocic ale do bardzo oklepanych silnikow ktore niekiedy maja 10-15 lub wiecej lat ciagle brac ponad slynne 3 zera to srednio fajnie bo niekiedy jest to bardzo duza czesc wartosci pojazdu.

 

OK masz racje ale...

sprobuj zrozumiec nas tunerow. To nasz chleb wiec nie chcemy robic tanio - zrozumiale. Najgorsze to ze wlasnie stare auta najbardziej sa upierdliwe w robocie ! Jesli myslisz ze 10-15 letnie auto z przebiegiem realnym kolo 300-500tys mozna tak zarzucic gotowcem to sie mylisz....

Dawno pompa stracila nominalne cisnienia, turbo lubi szalec albo jest juz na granicy smierci klinicznej, wtryski przelewaja, kat wtrysku szlag trafia itd...a klient chce MOC i to BEZAWARYJNIE !

Dodaj do tego klopoty z wgrywaniem softu (najczesniej lutowanko i wyjmowanie kompa) wiec robota sie przedluza. Byle poprawka to juz trwa. Czas ucieka a auto jak nie chce wspolpracowac tak nie chce.

Ciezko to zrozumiec ale w tym czasie bym juz pewnie w dwoch nowszych autach robionych po kabelku temat zamknal.

Dlatego ja wole zrobic 1-2 takie auta w tyg. Miec na to sporo czasu i oddac klientowi zrobione najlepiej wg mojej wiedzy i umiejetnosci. Mam podobne ceny jak reszta znanych kolegow z branzy i nie mam narazie ochoty ich zmieniac. Ci co robia za polowe mojej kwoty albo sa hobbystami (inaczej ciezko nazwac kogos kto zgadza sie na dlubanie starego rzecha za takie pieniadze) albo robia masowke i maja wyjebane.

Jak to sie konczy wiadomo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość firewire
no to sie usmialem :) mowisz, ze jestes dorosly i karzesz mi sie nie wcinac? a kto tobie dal glos? gdybys mial troche wiecej lat to mialbys z racji tego jakies wieksze powazanie u mnie, a tak to bieda...

Nie umiesz podjąć tematu, tylko szczekać - to gówniaż jesteś...

 

zasada jest prosta - kazdy robi gdzie chce i za ile chce, nikt nikogo nie zmusza na tym forum, a ze dobrzy ludzie sa polecani, to tez z czegos wynika. jestes z IT to czemu sam sobie softu nie napiszesz? prostsze to niz programowanie.

 

Nie cytuj netykiety...poza tym IT nie znaczy developer czy programista... a to różnica - jeśli ją czujesz...

 

wielkim tez zdarzaja sie wpadki, ale sa to pojedyncze przypadki, natomiast takie autoseby maja takich przypadkow wyraznie wiecej.

 

czesto ludzie pytaja gdzie zrobic czipsa. dostaja kilka namiarow i wybieraja kogo chca. pozniej nieliczni opisuja efekty modow. o dziwo tych niezadowolonych nie slychac, a jesli ktos sie chwali, to robil u osoby raczej znanej. zatem pytam sie - gdzie przyklady zajebiscie zrobionych fur za 300zl? czemu ich jest tak malo, skoro cenowo bija na glowe znane firmy? powinni juz dawno wykosic konkurencje.

 

Jesteś tunerem ? NIE więc po co się wcinasz?

 

Poza tym twój opis:

Miasto: Zabrze - miasto sexu i biznesu

 

Może to i śmieszne... ale nie na poziomie osoby dorosłej

Edytowane przez firewire

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość firewire
A czemu nie...? Wolny rynek demokracja. Jak jest dobry to polecaj. Wole tak niz pozniej czytac artykuły w Auto Swiecie ze chiptuning to zlo albo na forach o jakis tam durniach co silniki krzacza...

 

Trochę poszedłeś za daleko... to że jakiś dziennikarz nie mający zielonego pojęcia napisze kilka głupot nie znaczy że jest super specem... gdyby gazetki miały prawdziwą władzę opiniotwórczą i były obiektywne to mógłbym im uwierzyć....

 

Akurat z tym ASO to strzeliles sobie w kolano :D z racji tego ze tez chipsuje dla ASO powiem Ci ze nie warto :) Nie dosc ze przycinaja masakrycznie (ich prawo) to w wiekszosci przypadkow biora softy z najtanszych zrodel a co ja o tym sadze napisalem wyzej (oczywiscie sa wyjatki)

 

Nie mówię o ASO w PL gdzie 99% to oszuści...

Inna sprawa to ceny - dla mojego A6 serwis w PL co 30000 to wydatek 2700zł vs 530€ w Luksemburgu...

 

Akurat tu sie mylisz. EDC 17 to naprawde nowosc i jesli bedziesz jedna z niewielu firm ktora to ogarnia w kraju mozesz dyktowac ceny jak Ci sie podoba. Pozatym w swiecie TDI polska naprawde ma naprawde swietnych tunerow. Jesli Ci powiem ze softy do TDI firm takich jak ABT czy MTM rzadko kiedy utrzymuja poziom porzadny a w wiekszosci sa gorsze od naszych rodzimych (widzialem pare) to ....?

 

I co z tego że nowość - jadę do Inglostadt do gości piszących od podstaw programy i znających co silnik może wytrzymać i ile się da z niego wycisnąc i z określeniem ile km mi to wytrzyma... płacę 1500€ - bo tyle to kosztuje i mam prawdziwe profi... chyba nie podwarzysz Tuningu przez duże T bezpośrenio od procudenta ?

A szczerze jeśli mam wydać 3000zł u tunera w PL to wolę dorzucić juz te 1500zł i pojechać do Inglostadt... a jeśli jest tuner dobry do czemu nie pójdzie pracować bezpośrednio do producenta ? tam zarobi powiedzmy 10000€ - to chyba robi różnicę co ? Wiesz co to ISO9001 - większość firm to ma - w skrócie jak gówno jest zielone to zawsze musi być zielone... to nie jakość ale powtarzalność od jakości sa inne certyfikaty... nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jakie kwoty wchodzą w grę przy utracie takiego ISO... ISO nie ma Daewoo czy obecny Chevrolet... to powinno dać do myślenia

 

Mozna duzo i roznie. Moge Ci zrobic oddciecie przy 2000obr albo odwrotnie mape pedalu gazu (im mocniej wcisniesz tym mniej pojedzie) wiec mozliwosci sa spore. To nie tylko paliwo i powietrze nie zapominaj.

Pozatym ostatnie zdanie specjalnie podkreslilem...myslisz ze silniki nawet z jednej partii sa identyczne?

 

Tu masz rację - silniki mają różnice ale nie na tyle duże iż nie można zastosować gotowca... - gdyby rozbieżności wynosiły więcej jak 10% - w przypadku mojego Audi zamiast 225KM byłoby 200KM to mam prawo zarządać wymiany...(takie jets prawo EU) myślisz że Audi będzie ryzykować takie coś ? czy inna firma ? mówię o szanujących się producentach

 

Znam możliwości i wiem co i jak - ale wolę to powierzyć osobie która ma trochę większe doświadczenie - bo nie mam czasu się w to bawić - mój czas jest bardziej cenny niż robota tuningowca.. i jak mówiłem wolę zapłacić 1/5 ceny i mieć to samo...

 

Jak będę chciał pobawić się w tuning mechaniczny - to wtedy owszem napewno pojadę do firmy która w tym siedzi od wieków... bo wymiana Turbo na Supercharger czy powiększenie IC - czy wtrysk NO2 wymaga indywidualnego podejścia...

 

Tylko czemu jeśli robię standard to mam płacić za indywidualne podejście którego tak naprawdę nie ma ? Nie wydaje Ci się to irracjonalne....

 

rob555 widziałem twoje dokonania (o ile sie nie mylę z Seatem) i jestem pełen podziwu.... ale jeszcze raz po co za serię płacić jak za indywidual ?

 

To tak jak w fabryce... komputery mają ten sam soft... chyba nie myślisz że do każdego auta podchodzi gość i modyfikuje program ? po to są uniwersalne programy aby zachować margines błędu...

 

Wracając do całości - widzę że piszesz na temat i dyskusja jest konstruktywna - więc proszę wytłumacz mi -

 

robisz mi chipa - dajesz gwarancję - coś się p-li w aucie po 1000 km - to co gratis mi to naprawiasz ?

np siada skrzynia albo Haldex... czy Turbina ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robisz mi chipa - dajesz gwarancję - coś się p-li w aucie po 1000 km - to co gratis mi to naprawiasz ?

np siada skrzynia albo Haldex... czy Turbina ...

 

Widzisz i tu jest sprawa sporna. Gwarancje na ww komponetny daje producent pojazdu. Skoro juz sie konczy znaczy sie ze producent tez uwaza iz dany element juz sie wypracowal na tyle by go nie obejmowac gwarancja. Dlaczego my tunerzy mamy dawac gwarancje na cos co nie jest naszym dzielem?

 

Jaka taka gwarancje na podzespoly ze znanych mi firm oferuje V tech. Wiem ze trzeba doplacic oraz warunki sa dosc ostre by to spelnic ale daje. Czyn chlubny i wielce marketingowy....

Bo jak udowodnisz ze 8 letnim aucie o nie znanym przebiegu w pol roku po zrobieniu chipsa poleciala turbina... kogo wina? Tunera? Uzytkownika (moze nie stosowal podstawowych zasad eksploatacji) moze oleju ktory mu zalali...a moze po prostu przyszedl czas na turbo.

 

Wiekszosc gwarancji jakie udzialaja tunerzy to gwarancja na chipsa czyli program. Na to ze lutowany komputer nie zwariuje, na to ze dany soft bedzie kompatybylny z autem itd...

Oczywiscie jak ktos w programie robi burdel i puszcza turbine z cisnieniami mocno podniesionymi, albo wlasnie wgrywa gotowca nie sprawdzajac czy wogule soft jest ulozony poprawnie i wtedy poleci sprezarka to dla mnei sprawa jasna. Spierdzielil sprawe....

 

A jesli chodzi o roznice w silnikach to nie zapominaj ze dlatego my chiptunerzy mamy prace bo fabryka robi sobie zapas. Jeden silnik bedzie mial 200KM drugi 215KM ale kazdy bedzie trzymal norme fabryczna czyli powiedzmy 195KM. Teraz wgrywasz gotowca i myslisz ze oba silniki IDENTYCZNIE zareaguja??

Uwazasz ze roznice kilku % na starcie nie maja wplywu na np sterowanie turbina?

Widzisz na przykladzie TDI (akurat w tym sie specjalizuje) widze ze silnik silnikowi absolutnie nie rowny. Pracuje dla ASO Seata i mam nowe auta do dlubania. Poniewaz ASO zatrudnilo mnie dlatego ze poprzedni tuner w co drugim aucie wystrzeliwywal turbiny - obecne programy sa dosc delikane i ze sporym zapasem by te dwa lata przelatalo to bez problemu. OK mam szablon i moglbym prosic tylko o ECU pakowac i dowidzenia (tak jak robil to moj poprzednik)

Ja natomiast biore tylek z krzesla, jade po auto, diagnozuje, wgrywam soft, nanosze porawki i oddaje z czystym sercem. Kolesie byli zszokowani....normalnei tylko bylo ECU wyslane i ogien. Narazie ani jedno auto nie mialo problemow a od ponad roku wspolpracuje....sa szczesliwi.

Dlaczego jednak warto robic indywidualnie...bo kazdy silnik inaczej reaguje. Ten mocny w serii moze strasznie dymic po lekkim sofcie i miec overboosty, a ten co ledwo serie trzymal uzyska najwiekszy przyrost bezdymnie. I raczej nie rozchodzi sie tutaj o awarie samych silnikow (te sa z reguły pancerne) a o osprzet - glownie turbiny. W dzisiejszych czasach kazdy nowy silnik ma turbine z mniejszym zapasem jak poprzednik....to juz nie te czasu gdy TDI byly budowane na 800tys km.

Teraz turbo ruszysz o 15-20% i masz gwarantowany wybuch. Teraz najlepsze :

nie wazne co w sofcie ustawisz moze sie zdarzyc ze turbo samo z siebie na wiekszych dawkach bedzie sie rozkrecac. Co wtedy?? Jak w gotowcu wyhamujesz turbine?? A jak tego nie zrobisz to bum po paru tys km...Autoseba ktorego soft ogladalem mial turbine ruszona delikatniej niz ja ...ale paliwa tyle ze to non stop pod trybem awaryjnym latalo i sie ukrecalo.

Dobra dlugi wywod ale mam nadzieje ze troche rozswietlilem sprawe. Uciekam do szpitala bo moj swiezo narodzony synek wymaga przewiniecia :) i brak czasu. Bedziesz chcial to na priva pozniej bedziemy gadac.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GRATULACJE DLA TATUSIA!!!

 

 

jak zwykle ..punkt widzenia zależy od punkt siedzenia

 

klijent chce zawsze najtaniej jak sie da ...no i zeby sofcik był super-hiper.. a i gwarancja wieczysta że nic nie klęknie by sie przydała

 

uznany tuner oczekuje dobrej zapłaty za swoją wiedze i fachowość ,doświadczenie ,dostosowanie programu do preferencji kierującego i stanu technicznego pojazdu ..bierze odpowiedzialność za to co robi ...w końcu tuning to nie tylko wgranie programu

 

rozmowa zeszła na temat ..tak zwanych gotowców ..może lepej brzmi uniwersalnych programów

owszem będzie sie na tym jeździć ...niepowiem że nie ..ale musi to być sprawdzony i pewny program ...czyli nic szczególnego ..coś na wzór serii...pasujący dla wszystkich z pozostawionym marginesem bezpieczeństwa ...bo cholera wie na jakie auto trafi i kto tym będzie jeździł

 

dla mnie sprawa jest prosta

po dobry program jedzie sie do sprawdzonego tunera i ma sie pewność jakości wykoanej usłiugi

reszta to loteria....

a tytułowy miszcz tuningu autotronica vel autoseba potrafi zaskoczyć swoimi dokonaniami

 

wolny kraj ..wolny rynek ..każdy ma prawo wyboru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek3

uznany tuner oczekuje dobrej zapłaty za swoją wiedze i fachowość ,doświadczenie ,dostosowanie programu do preferencji kierującego i stanu technicznego pojazdu ..bierze odpowiedzialność za to co robi ...w końcu tuning to nie tylko wgranie programu

Cóz..Własnie kolego dokladnie sie nie wczytałes sie w wypowiedzi Tunerów ..Zaden z nich nie bierze zadnej odpowiedzialnosci.Tylko mozesz cos wskorać w sprawie Soft-a.Natomiast kiedy cos w wyniku zmiany map sie stanie -to juz problem własciciela samochodu .Bez róznicy czy tunning robił ktos za 300 zl czy za 3000tys.zł.

Wczesiej pisałem ile aut mialem tunningowanych.Wobec tego ,ze mam juz ktores z kolei po tunningu robionym za kazdym razem gdzie indziej wiem jedno :jesli samochód jest typowy -nie mial mechanicznie zmienianych wczesniej elementów na innego rodzaju takich jak np. turbina czy intercooler -TO CALY TUNNING SPROWADZA SIE dO WGRANIA GOTOWEGO PROGRAMU I NIC WIECEJ!

Zwykłem mydleniem oczu jest wmawianie klientowi o indywidulanym podejsciu do kazdego auta.

Szczególnie kiedy jest sie przy samochodach grupy VW-tu juz zadnej ameryki sie odkrywa.Pomijac zwykłych partaczy i oszustów ,ktorzy sa po kazdej stronie to w zadnym przypadku cena tunningu nie jest wyznacznikiem jakości wykonanej usługi.Co do autotronici -miałem u niego zrobiony jeden samochód-człowiek jest rzetelny ma wiedzę.Stosuje ceny umiarkowane ,ale bardzo solidnie wykonuje swoja prace.Przedewszystkim ZROBI KAZDY SAMOCHÓD,w przeciwienstwie np.do Dynosofta z wrocławia .Dla nim np.auto ze sterownikami Denso -to czarna magia i nawet tykac sie nie chca.Autronica -zaden problem,zrobili mi samochod z takim sterownikiem -silnik chodzi znakomicie przejchałem juz 60 tys.i wszystko jest ok.Takze nie dam sie nastraszyc tym ktorzy aby utrzymac swe wygorowane stawki strasza wybuchami ,brakiem gwarancji ,itp.

Kto chce placic po 2000 tys.zl za proste wgranie programu -niech placi -co niektorzy jak widac z wypowiedzi na forum sa swiecie przekonani ,ze kiedy głebiej im zajrzy do kieszeni tuner to napewno auto dłuzej pojezdzi ..Maja do tego prawo-niech placa..

Sprawa ma sie dokladnie identycznie jak wizyty w ASO a w innym warsztacie.W ASO na ogól pracuja ludzie w 90 % majacy blade pojecie o samochodach i sa to najczesniej zwykli wymieniacze .prawdziwych fachowców w ASO sie nie uswiadczy -chociasz ceny za usługi sa pare razy drozsze..ALe "zieloni"i Ci moja kase maja lepsze samopoczucie placac pare razy wiecej niz gdzie indziej ..

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaden z nich nie bierze zadnej odpowiedzialnosci.Tylko mozesz cos wskorać w sprawie Soft-a.Natomiast kiedy cos w wyniku zmiany map sie stanie -to juz problem własciciela samochodu .

 

pisząc o odpowiedzialności miałem na myśli :

-sprawdzenie czy dane auto nadaje sie do zabiegu podniesienia mocy (przeprowadzenie diagnostki)

-zrobenie właśnie takiego programu ...żeby w wyniku zmiany map nic nie mogło sie stać ...trzeb poprostu wiedzieś gdzie i co poprawić ...żeby było dobrze ...a nie walić koksu na pałe

 

trudno brać odpowiedzialność za złe użytkowanie samochodu czy wysłuzone częśći

nikt Ci nie da na to gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykłem mydleniem oczu jest wmawianie klientowi o indywidulanym podejsciu do kazdego auta.

Szczególnie kiedy jest sie przy samochodach grupy VW-tu juz zadnej ameryki sie odkrywa.Pomijac zwykłych partaczy i oszustów ,ktorzy sa po kazdej stronie to w zadnym przypadku cena tunningu nie jest wyznacznikiem jakości wykonanej usługi.Co do autotronici -miałem u niego zrobiony jeden samochód-człowiek jest rzetelny ma wiedzę.

 

 

Powiem krotko... mydleniem oczu Ci autotronika zresetowala mozg. Prosze przyjedz i zobacz jak robie softy ew. podjedz do Dynosoftu i sam sie przekonaj. Jesli myslisz ze walimy do kazdego auta gotowce po nr sterownika to jestes ... niereformowalny. To ze dynosoft nie tyka sie Denso tylko swiadczy o tym ze niechca uczyc sie na klientach a to uwazam za słuszne podejscie.

 

Wejdz sobie na jakiekolwiek forum poswiecone TDI i wpisz AUTOSEBA....zdecydowanie wiecej negatywnych opini niz pozytywow....no ale nic kupiles, i myslisz zes cwaniak bo sie orznac nie dales,.... jasne... uparcie wmawiasz mi jak pracuje bo wiesz lepiej...jasne...co ciekawe wiesz ze Twoj "tjuner" to specjalista mimo ze pol polski obeznanej z tematem na nim psy wiesza ..no spoko.

Daj sobie na looz bo tylko sie osmieszasz.I jeszcze ten text ze koles ma wiedze....wiesz co Ty wiedzy absolutnie zadnej nie masz skoro tak twierdzisz.

Edytowane przez rob555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość firewire
pisząc o odpowiedzialności miałem na myśli :

-sprawdzenie czy dane auto nadaje sie do zabiegu podniesienia mocy (przeprowadzenie diagnostki)

-zrobenie właśnie takiego programu ...żeby w wyniku zmiany map nic nie mogło sie stać ...trzeb poprostu wiedzieś gdzie i co poprawić ...żeby było dobrze ...a nie walić koksu na pałe

 

trudno brać odpowiedzialność za złe użytkowanie samochodu czy wysłuzone częśći

nikt Ci nie da na to gwarancji

 

Czysta teoria:

 

Kolego mam auto z 2004.06 - kupione 2004.08 czyli ma już 4 lata, gwarancja minęła... a przebieg powiedzmy 40000km....To jest realne... uwierz mi widziałem takie auta...

 

Producent nie ma gwarancji... tuner tez jej nie da... i koło się zamyka...

 

Gdy zrobię chipa w okresie gwarancji - to też dziękuję gwarancji nie mam...

 

Więc sorki za niecenzuralne słowa - ale po ch..j gadka o gwarancji ?! Jak jej de facto nie ma...

 

Nie chcę mięć gwarancji, ale pewność że nic nie klęknie w aucie, a gdyby nawet... a to że Super Tuner ma renomę ? po ch.. mi renoma jak zrobię 1000km i klęknie mi turbo ?

 

Patrzyłeś na http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/ o takie coś mi biega...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek3

"Wejdz sobie na jakiekolwiek forum poswiecone TDI i wpisz AUTOSEBA"

 

Widze ,ze panu Roberowi puszczaja nerwy.Dlaczego?

Ja wyraźnie przeciesz wczesniej napisałem ,ze w dziedzinie chipowania aut to jestem weteranem-bo takich samochodow tunningowalem juz cztery.

Najwazniejsze!!!

Nie kieruje sie tym co ludzie pisza na forum ,czesto czytajac wypowiedzi niektorych osob tylko sie przekonuje ,ze sa to ludzie nie majacy wiekszego pojecia w temacie jakim sie wypowiadaja.

Podkreslam!

Swoja opinie opieram na ponad 7 letnim uzytkowaniu 4 tunningowanych aut i nikt mi "mozgu nie wyprał"(moglbys kolego Robercie troche sie powstrzymac z epitetami ) a Pan Sebastian zrobil mi tylko jedno auto za 1/3 ceny jaka biora srednio inni i jestem z tego bardzo zadowolony.I wcale nie jest jak TY piszesz ,ze na mnie sie uczyl robiac modyfikacje Denso.On po prostu ma wiedze w tej dziedzinie a jesli np.Dynasoft nie chce sie tykac Denso ,to dla mnie-w przeciwieństwie do Ciebie nie jest to dbanie o klienta ,tylko po prostu ujme to kolokwialnie:jest cieńki bolek i tyle..

To wszystko co mialem do powiedzenia w tej kwestii...

Edytowane przez piotrek3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(moglbys kolego Robercie troche sie powstrzymac z epitetami )

 

OK my mistake...ponioslo mnie. Po prostu widze jak ludziom ktorzy nie maja wiekszego pojecia o programach tacy ludzie jak Autoseba potrawia wmowic wszysko. Nawet to ze kupili cos dupnego za 1/3 ceny to okazja.

Moze i Pan Sebastian ma wiedze teoretyczna ale w praktyce robi buble (vide soft ktory moge podeslac na maila). Tyle w kwesti TDI. Moze inne auta/sterowniki ogarnia lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek3

Ok.Nie ma sprawy.

Sprawa wlasciwie rozbija sie tylko o cene.Gdyby kazdy z Was uznanych Tunerow dawał takie warunki jak w linku podanym przez kolege wyzej http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/ to bylaby zupelnie inna rozmowa.Oni w przypadku mego auta -tunning robia w takiej samej cenie jak WY srednio(moje auto to 499euro)ale dodaja bezplatnie ubezpieczenie silnika !!!czego zaden z Was biorac srednio te same pieniadze nie daje a tych ,ktorzy uczciwie podchodza do sprawy tunningu jak np.Autotronica i uzwgledniaja w cenie ryzyko-chcecie wpuscic w rynsztok piszac najrozniejsze kalumnie na niego i jego podobnych za to tylko ,ze nie dajac gwarancji na swe usługi jednoczenie nie obdzieraja ze skory swych klientów..Dla Was taki Tuner to od razu psuje rynek ,jest oszolomem i czym tam jeszcze najgorszym..Ja uwazam inaczej:jest uczciwym czlowiekiem i ma wiedze ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek...bardzo prosze zrozum.

To ze AUTOSEBA nie daje gwarancji nie jest problemem. Tak jak pisalem tylko Vtech w PL daje taka gwarancje.

Problemem jest to ze robi GOWNIANE programy albo jakies idiotyzmy co widac na linku wyzej. A opowiada klientom bajki i niektorych przekonuje do swoich umiejetnosci (o zgrozo).

Na jakiej podstawie sadzisz ze ma wiedze?

Edytowane przez rob555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość firewire

Chłopaki że tak napisze

 

przez to jak piszecie większość ludzi zaczyna się zastanawiać czy oby robić chipowanie....

 

Może lepiej zejdźcie z cen bo przez takie ogólnej gadaninie tracicie klientów....

 

Przejrzałem zachodnie fora i wiecie co tylko w PL jest nawijany taki makaron na uszy jak na streetracing tdi-forum czy innych forach...

 

To jak kiedyś opowiadałem ile palił mi Seat Toledo 1.9 TDI 90KM

potrafiłem zejść przy bardzo delikatnej jeździe do 3,5L/100km - uwierzycie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrek3

Problemem jest to ze robi GOWNIANE programy albo jakies idiotyzmy co widac na linku wyzej. A opowiada klientom bajki i niektorych przekonuje do swoich umiejetnosci (o zgrozo).

Na jakiej podstawie sadzisz ze ma wiedze?

Boże!!Jak niektorzy maja problem z czytaniem slowa pisanego.

Rob 555-ja napisze po raz nie wiem ,ktory wtym wątku: mam 4 z kolei auto ,tunningowane elektronicznie -za kazdym razem robione gdzie indzie ,przejezdziłem juz wiele lat takimi samochodami -ostatnie tunningowalem w Autotronica(autoseba)i najbardziej własnie sobie chwale tunning zrobiony w tej firmie!Dlaczego?Ano,ze juz przejechalem tym samochodem ponad 60 tys.-pracuje znakomicie,nie ma zadnych wybuchow i niespodzianek a najwazniejsze ,ze zaplacilem nie 2000 czy 3000 tys. a tylko 500 zł za samochod ,ktorego np.Dynasoft sie tykac nie chce bo to Denso sterowniki a dla autoseby to zaden problem .To czy on nie ma wiedzy??Czy ja sie kieruje tym co tu wypisuja wsciekli tunerzy bo rynek przez obdzieranie przez nich finansowo klientów im drastycznie sie kurczy?Zeby było w koncu jasne:swoja opinie nt Autotroniki wyrazam na podstawie wrazen z uzytkowania tunningowanego samochodu!Samochod spisuje sie wspaniale i to tylko za 500 zl.Wystarczy w w tym temacie wyjasnien???

Edytowane przez piotrek3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże!!Jak niektorzy maja problem z czytaniem slowa pisanego.

 

Chyba nie tylko ja,

Ja pisze o silnikach TDI bo takie softy widzialem w wykonaniu AS. Gdybys czytal uwazniej to bys zauwazyl ze nie kwestionuje jego zaslug w przypadku innych silnikow !!! Nie wiem nie widzialem oceniac nie bede !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności