Gość Diodo0 Zgłoś #21 Napisano 11 Listopada 2007 Przeczyscilem kompresorem wszystkie kanaly. Wiac wieje na 4 biegu nawet niezle. ale to napewno nie wieje jak powinno bo jezeli czesc wylatuje przez filtr to oczyms swiadczy. No ale niestety zeby dobrac sie do tych klapek kolo chlodniczki to juz zawitam do mechanika. Boje sie rozkrecac rurek od chlodniczki itd bo wiem jakie jest to delikatne,a jak mechanik spier....li to bedzie mial on problem a nie ja. Reasumujac jak sie umowie do dobrego mechanika i mi zrobi to napisze w czym byl problem jesli mi powie prawde:) P.S moze ktos zna dobrego i UCZCIWEGO mechanika na terenie malopolski lub slaska co zna sie na tego typu rzeczach?? Z gory dziekuje i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo112 Zgłoś #22 Napisano 21 Listopada 2008 Witam. Mam problem z nadmuchem e moim pasku. Mianowicie gdy na Climatronic'u zapodam nadmuch tylko na siebie to coś tam szumi ale nie dmucha ale jeśli zapodam i na siebie i na nogi to mi mało łba nie urwie - dmie jak szalony. Nie ma znaczenia czy na zimnym powietrzu czy na ciepłym. po prostu jakby nie działało tylko na przód. jak dam : szyba + nogi + na siebie to tez jest OK. nie dmucha tylko jeśli jest samo "na siebie". czy to problem mechaniczny czy elektroniczny. czekam na sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #23 Napisano 21 Listopada 2008 dido 0 napisz czy jak kręcisz pokrętłem od temperatury to siła nadmuchu się zmienia? bo powinna - (sprawdź na wyższym biegu wentylatora 4 albo 3) przy ustawieniu " zimne" powietrze omija nagrzewnicę i leci mocniej a "ciepłe" - powietrze przechodząc przez nagrzewnicę hamuje. jeśli reaguje to ta klapa jest ok. opisz jak sprawdzasz - za parownikiem klimatyzacji jest tylko klapa ciepła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo112 Zgłoś #24 Napisano 29 Listopada 2008 odswieżam i prosze o pomoc (2 posty powyżej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #25 Napisano 1 Grudnia 2008 a spróbuj przełaczać na wyłaczonym wentylatorze - po przełaczeniu załacz wentylator.. widziałem w innym aucie takie dziwy że pod naporem wentylatora nie przesunie sie klapa bo stawia za duży opór. Jeśli w innej konfiguracji nawiew działa to raczej nie ma cie do czego przyczepic bo kalpy są sterowane siłownikami podciśnieniowymi. podciśnienie przełaczane elektrozaworkami. jak by coś nie grało to by wcale się nie załaczał. pozostao by tylko uszkodzenie sterowniak klmatronika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #26 Napisano 1 Grudnia 2008 witam koledzy,mam problemik: nie działa nawiew,przekrecam pokretłem nawiewu od 1 do 4 i nic czytalem o tym ina forum wiele ale nic nie pomaga bezpieczniki oki brak podswietlenia w pokretłach,kupilem go w sobote i sie zaczeło.....jesli nie blaszki w pokretle to co ? jestem laikiem w tym aucie i prosze o bardzo jasne porady i fotki za info z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #27 Napisano 1 Grudnia 2008 a miernik masz?? zmierz czy masz na tych blaszkach jakieś napięcie.. (możesz żarówką) jak jest a wentylator nie działa to masz raczej problem z silnikiem dmuchawy a jak napięcia nie ma to problem po stronie zasilania.. czasem wypala się kostka pod "blaszkami" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #28 Napisano 3 Grudnia 2008 z góry dzieki zaraz to zrobie :633: --- scalone --- a wiec sprawdziłem jest prad na blaszkach regulatoram predkosci nawiewu. podobno przed wentylatorem nawiewu jest jakis rezystor czys cos tam ....pewnie to padło czy ktos moze mi dac podpowiedz gdzie on sie znajduje/?ujak sie do niego dostac passat tdi 110 wersja angielska --- scalone --- jest to b4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #29 Napisano 4 Grudnia 2008 a masz klime? jak masz klimę to jest trochę inny wentylator ale: tak czy tak zdejmujesz klape przed nogami pasażera (ten panel pod poduszką powietrzną) i twym oczom ukazuje się dmuchawa - tylko że: jak nie masz wogóle nawiewu to : albo nie styka blaszka od 4 biegu, albo padł silnik (bardziej prawdopodobne) bo jak by padł rezystor to 4 bieg chodzi bo jest bezpośredni - bez rezystora silnik chyba dasz rade sam wyjąć - na kilku śrubach - możesz sprawdzić czy czasem szczotka sięnie zawiesiła ale raczej problem dotyczy samego silnika wentylatora. oczywiście jak go wymniesz możesz sprawdzić czy działa "na krótko" do aku ale uważaj na palce bo ma strasznego kopa przy rozruchu i można stracić a przynajmniej pokaleczyć paluszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #30 Napisano 4 Grudnia 2008 dziekuje przyjacielu zrobiłem - jak radziłes i gdy zdjalem schowek okazało sie ze wczesniejszy własciciel prowadził nowe kable do głosników i jeden z nich wszedł pomiedzy kable zasilajace wentylator ....a gdy wyjmował radio przed sprzedarza to kable głosnikowe wypieły jeden z przewodów zasilajacych i z tad ten problem.troche ta sytruacja mnie stresowała bo w sobote wyprałem wnetrze samochodu i jest troche wilgotne...... mam jeszcze jeden problen mam 2 bezpieczniki płytkowe małe 10 amper nie ma na nich pradu numer 18 i 19 a wiem ze nie działa tylko oswietlenie bagaznika(wnetrza) jeszcze raz dziekuje za rade robercie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #31 Napisano 13 Grudnia 2008 Witam! Podepne sie do tematu, otóż mój problem tkwi w tym ze jak auto jest zimne nie mam nawiewu a jak w srodku zrobi sie troche cieplej to czasami zadziala! Co to może byc? Silnik jest w porzadku bo sprawdzalem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #32 Napisano 14 Grudnia 2008 co masz na myśli "nie mam nawiewu" ? czy chodzi o to że nie działa dmuchawa?? - sprawdź czy włącznik wentylatora łączy - tam są takie blaszki - bardzo kitowy patent -często styki nie łączą - na forum temat niejednokrotnie poruszany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #33 Napisano 30 Grudnia 2008 Witam podepnę się pod temat dziś zauważyłem że nie mogę zamknąć nawiewu na obieg zamknięty w kabinie sprawdziłem bezpieczniki 6,19 są ok regulacja nawiewu działa na każdym biegu a mimo to nie mogę zrobić obiegu zamkniętego posiadam klimę manualną POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #34 Napisano 31 Grudnia 2008 (edytowane) Ggoldi - w okolicy akumulatora jest elektrozaworek, steruje on klapką obiegu zamkniętego. Odłącz z niego przewody, podłącz je na krótko i uruchom silnik, jak obieg będzie zamknięty to znaczy że zaworek do wymiany/czyszczenia.. Klapka obiegu zamkniętego jest pod filtrem pyłkowym Edytowane 31 Grudnia 2008 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #35 Napisano 1 Stycznia 2009 (edytowane) Jeśli to jest ten element to które kable spiąć na krótko żeby sprawdzić zamykanie obiegu i jeszcze jedno czy dmuchawa dolna może mieć wpływ na działanie obiegu tz. jak przestanie działać czy obieg powinien działać niezależnie piszę dolna bo wydaje mi się że są dwie jedna dolna przy nogach pasażera druga przy klapie pod filtrem kabinowym Edytowane 1 Stycznia 2009 przez qgoldi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #36 Napisano 1 Stycznia 2009 (edytowane) Ggoldi - na twoim zdjęciu to jest sterownik wentylatorów. Napisałem o elektrozaworze klapki obiegu wewnętrznego, wygląda to tak: http://img91.imageshack.us/my.php?image=obiegwbx3.jpg Powinieneś zajrzeć do tego tematu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38540 Edytowane 1 Stycznia 2009 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #37 Napisano 1 Stycznia 2009 (edytowane) Za Chiny ludowe bym nie zgadł że tam jest zaworek sugerowałem się sterownikiem wentylatorów bo kiedyś elektryk o nim wspominał . Ten zaworek się rozbiera czy przez otwory go w jakiś sposób czyścić pytam jak by to on nawalił Edytowane 1 Stycznia 2009 przez qgoldi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość romper22 Zgłoś #38 Napisano 2 Stycznia 2009 Witam. W moim pasku też mam problem z nadmuchem. W ogóle przestało mi dmuchać, na żadnej prędkości nie działa. Czasem jak ustawię pomiędzy II a III stopniem prędkość nadmuchu to działa ale nie zawsze. Czy muszę wymienić cały panel (ten, na którym jest regulacja prędkości, siły ogrzewania i stref nadmuchu)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #39 Napisano 3 Stycznia 2009 monter. Miałeś rację elektro zawór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #40 Napisano 4 Stycznia 2009 mam jeszcze do was pytanie: czy wiecie,czy można kupic blaszki,które znajdują się pod panelem nawiewu i trzymają 2 linki(dwie blaszki) .? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach