Rogalotti Zgłoś #1 Napisano 28 Października 2007 Witajcie, przedstawiam wykres osiagniętych parametrów w 1.9 PD. Oczyście jak wiecie nie jest to najmocniejsze auto jakie zestroiłem ale wynik całkiem przyzwoity... Właściciel: Adamoo Auto: Audi A4 B6 1.9 130PS AWX seryjnie Modyfikacje: pompki AL, turbo małe GT22, IC, wydech itp Wynik: 218PS i 416Nm http://www.imagic.pl/public/pview/83477/AdamooFinisz.JPG Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #2 Napisano 28 Października 2007 Witam. Moglbys przedstawic wiecej info o tym projekcie ? a najbardziej zainteresuje nas kolektor wydechowy i sposob jego wykonania, dopasowania itd:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #3 Napisano 28 Października 2007 Kolektor wydechowy jest coustomowy, wyspawany na nowo. Jeżeli jesteś zainteresowany można wziąść zdjęcia od właściciela i przesłać na maila. Samym montażem turbo trudzili się Panowie z firmy EL-TEC (praca wykonana na medal). Generalnie wszystko pasuje na styk nic większego w ten sposób (sposób montażu) tam nie wejdzie. Jest także na swoim miejscu fabryczna puszka filtra powietrza oraz osłona termiczna. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #4 Napisano 28 Października 2007 A to ten projekt co snil sie po nocach ludziom z ELTECu Gratki za wynik ! i GT22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabanos222 Zgłoś #5 Napisano 29 Października 2007 Kolektor wydechowy jest coustomowy, wyspawany na nowo. Jeżeli jesteś zainteresowany można wziąść zdjęcia od właściciela i przesłać na maila. Samym montażem turbo trudzili się Panowie z firmy EL-TEC (praca wykonana na medal). Generalnie wszystko pasuje na styk nic większego w ten sposób (sposób montażu) tam nie wejdzie. Jest także na swoim miejscu fabryczna puszka filtra powietrza oraz osłona termiczna. Pozdrawiam Witam Jezeli jest to mozliwe bardzo prosilbym o zdjecia jesli jest to mozliwe ... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #6 Napisano 29 Października 2007 Właściciel jest dostępny na forum A4klub.pl pod nickiem Adamooo. Napewno udostępni fotki silnika. Rob: nie dziwie się EL-Tecowi ale jakby ktoś chciał zrobić coś podobnego to służe pomocą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 29 Października 2007 nie dziwie się EL-Tecowi ale jakby ktoś chciał zrobić coś podobnego to służe pomocą dlaczego się "nie dziwisz"? Chodzi o to, że są tacy dumni z siebie czy tyle czasu spędzili nad tym, żeby to tam upakować? btw. czy auto nadal jeździ na seryjnym sprzęgle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #8 Napisano 29 Października 2007 Dlaczego się "nie dziwisz"? Chodzi o to, że są tacy dumni z siebie czy tyle czasu spędzili nad tym, żeby to tam upakować? btw. czy auto nadal jeździ na seryjnym sprzęgle? Chodzi o to, że jest tam naprawde mało miejsca i nie było łatwo cokolwiek zrobić... Auto ma wzmocnione sprzegło by Radzikowski ale dobre seryjne spokojnie by wystarczyło. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #9 Napisano 29 Października 2007 Rogalotti, gratuluje,nie jest to wysilone jak na taki wynik,jak byś pogrzebał to z 230 powinno wydać,u Bonda ponoć się ostro ślizga sprzęgło,jutro się odezwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #10 Napisano 30 Października 2007 jest wzmocnione czy wrzucili tam spieka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #11 Napisano 3 Listopada 2007 Rogalotti, gratuluje,nie jest to wysilone jak na taki wynik,jak byś pogrzebał to z 230 powinno wydać,u Bonda ponoć się ostro ślizga sprzęgło,jutro się odezwe. Paweł, moim zdaniem nic wiecej nie da sie zrobić z tego setupu. To auto ma seryjny wałek rozrzadu i najmniejsze GT22 !!. Przy obecnych parametrach roboczych silnika to co można by tam jeszcze zrobić to już przyrosty papierowe.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #12 Napisano 3 Listopada 2007 aaa czy cos takiego da sie robic w VW PASSAT AWX?? i jakie koszty...chce osiagnac nie mniej i nie wiecej niz 205KM i 410Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #13 Napisano 3 Listopada 2007 Rogalotti, teraz rozumien dlaczego u Bonda tyle KM wyszło.... zuse, przeciez temat jest o AWX,to dlaczego miałoby się nie dać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #14 Napisano 3 Listopada 2007 aaa czy cos takiego da sie robic w VW PASSAT AWX?? i jakie koszty...chce osiagnac nie mniej i nie wiecej niz 205KM i 410Nm Nie ma sensu pakować takiego turbo jeżeli chcesz docelowo okolice 200PS. Koszta będą się róznić w zależności od tego jakie masz obecnie zainstalowane pompowtryskiwacze. Pozdrawiam ew. pytania na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #15 Napisano 4 Listopada 2007 ...zuse, przeciez temat jest o AWX,to dlaczego miałoby się nie dać? ..bo nie wiem jak w A4 ale w VW PASSAT jest baaardzo malo miejsca pomiedzy podluznica a silnikiem. Nie wiem jak jest silnik w A4 ustawiony, prawdopodobnie w poprzek a TO kolosalnie zmienia obraz sprawy NIESTETY nie sa to pompki AL ... a tak swoja droga jakie sa koszty 4 uzywek AL?? i jakie koszty wymiany?? czy przy okazji i za jednym zamachem nie mozna by wymienic popychaczy hydraulicznych zaworow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #16 Napisano 4 Listopada 2007 aaa czy cos takiego da sie robic w VW PASSAT AWX?? i jakie koszty...chce osiagnac nie mniej i nie wiecej niz 205KM i 410Nm GT22 to za duzo kasy i kombinowania. Hybryda GT20/17 podejdzie a styknie do ok 210KM Szklanki wymienia sie przy robocie rozrzadu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #17 Napisano 4 Listopada 2007 Tylko z tymi hybrydami tak jest że nie każdą da się wystroić z tego co wiem.Teraz mogłem kupić taka jak pisze Rob ,z tym że pewną do wystrojenia,bo tą która jeździła w tym audi co w temacie,ale myślałem że gość będzie chciał trochę mniej,w sumie normalna cena ale się napaliłem na trochę niższą ,ponieważ mam trochę wydatków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #18 Napisano 4 Listopada 2007 ..bo nie wiem jak w A4 ale w VW PASSAT jest baaardzo malo miejsca pomiedzy podluznica a silnikiem. Nie wiem jak jest silnik w A4 ustawiony, prawdopodobnie w poprzek a TO kolosalnie zmienia obraz sprawy NIESTETY nie sa to pompki AL ... a tak swoja droga jakie sa koszty 4 uzywek AL?? i jakie koszty wymiany?? czy przy okazji i za jednym zamachem nie mozna by wymienic popychaczy hydraulicznych zaworow Zuse masz Roba "pod reka" postaw auto na kilka dni i bedziesz miał nowa moc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #19 Napisano 4 Listopada 2007 Tylko z tymi hybrydami tak jest że nie każdą da się wystroić z tego co wiem. No czasem sa oporne jak cholera. Generalnie kazda hybryda to wyzwanie dla tunera. Jedne pieknie prosto sie stroi trzymaja cisnienia jak zyleta. A identyczna druga bedzie wariowac. Ale wszystko sie da zrobic (oprocz otwarcia parasola w tyłku ) We wzdluznym silniku to ja wole chyba sie meczyc nad softem niz ten kolektor robic pod gt22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Monger Zgłoś #20 Napisano 9 Listopada 2007 Rogalotti, mam seryjnego AVF i plan na nie więcej niż 200 koni, możesz coś podpowiedzieć? Wrtyski od ARL? FIMC? Jakie turbo?? hamulce już zrobiłem, 312mm zimmerman sport klocki ferodo DS perf. przewody w stalowym oplocie 6szt. Jeśli przy okazji podałbyś przybliżone koszty. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach