Skocz do zawartości
Rogalotti

Audi A4 AWX + GT22 + IC + wydech + pompki AL

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, przedstawiam wykres osiagniętych parametrów w 1.9 PD. Oczyście jak wiecie nie jest to najmocniejsze auto jakie zestroiłem ale wynik całkiem przyzwoity...

 

Właściciel: Adamoo

 

Auto: Audi A4 B6 1.9 130PS AWX seryjnie

 

Modyfikacje: pompki AL, turbo małe GT22, IC, wydech itp

 

Wynik: 218PS i 416Nm

 

http://www.imagic.pl/public/pview/83477/AdamooFinisz.JPG

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Moglbys przedstawic wiecej info o tym projekcie ? a najbardziej zainteresuje nas kolektor wydechowy i sposob jego wykonania, dopasowania itd:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolektor wydechowy jest coustomowy, wyspawany na nowo. Jeżeli jesteś zainteresowany można wziąść zdjęcia od właściciela i przesłać na maila.

 

Samym montażem turbo trudzili się Panowie z firmy EL-TEC (praca wykonana na medal).

 

Generalnie wszystko pasuje na styk nic większego w ten sposób (sposób montażu) tam nie wejdzie.

 

Jest także na swoim miejscu fabryczna puszka filtra powietrza oraz osłona termiczna.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ten projekt co snil sie po nocach ludziom z ELTECu :D

Gratki za wynik ! i GT22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolektor wydechowy jest coustomowy, wyspawany na nowo. Jeżeli jesteś zainteresowany można wziąść zdjęcia od właściciela i przesłać na maila.

 

Samym montażem turbo trudzili się Panowie z firmy EL-TEC (praca wykonana na medal).

 

Generalnie wszystko pasuje na styk nic większego w ten sposób (sposób montażu) tam nie wejdzie.

 

Jest także na swoim miejscu fabryczna puszka filtra powietrza oraz osłona termiczna.

 

Pozdrawiam

 

 

Witam

 

Jezeli jest to mozliwe bardzo prosilbym o zdjecia jesli jest to mozliwe :P ...

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściciel jest dostępny na forum A4klub.pl pod nickiem Adamooo. Napewno udostępni fotki silnika.

 

Rob: nie dziwie się EL-Tecowi :kwasny: ale jakby ktoś chciał zrobić coś podobnego to służe pomocą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie dziwie się EL-Tecowi ale jakby ktoś chciał zrobić coś podobnego to służe pomocą

 

dlaczego się "nie dziwisz"? Chodzi o to, że są tacy dumni z siebie czy tyle czasu spędzili nad tym, żeby to tam upakować?

 

btw. czy auto nadal jeździ na seryjnym sprzęgle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego się "nie dziwisz"? Chodzi o to, że są tacy dumni z siebie czy tyle czasu spędzili nad tym, żeby to tam upakować?

 

btw. czy auto nadal jeździ na seryjnym sprzęgle?

 

Chodzi o to, że jest tam naprawde mało miejsca i nie było łatwo cokolwiek zrobić...

 

Auto ma wzmocnione sprzegło by Radzikowski ale dobre seryjne spokojnie by wystarczyło.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rogalotti, gratuluje,nie jest to wysilone jak na taki wynik,jak byś pogrzebał to z 230 powinno wydać,u Bonda ponoć się ostro ślizga sprzęgło,jutro się odezwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest wzmocnione czy wrzucili tam spieka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rogalotti, gratuluje,nie jest to wysilone jak na taki wynik,jak byś pogrzebał to z 230 powinno wydać,u Bonda ponoć się ostro ślizga sprzęgło,jutro się odezwe.

 

Paweł, moim zdaniem nic wiecej nie da sie zrobić z tego setupu. To auto ma seryjny wałek rozrzadu i najmniejsze GT22 !!. Przy obecnych parametrach roboczych silnika to co można by tam jeszcze zrobić to już przyrosty papierowe..

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa czy cos takiego da sie robic w VW PASSAT AWX?? i jakie koszty...chce osiagnac nie mniej i nie wiecej niz 205KM i 410Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rogalotti, teraz rozumien dlaczego u Bonda tyle KM wyszło....

 

zuse, przeciez temat jest o AWX,to dlaczego miałoby się nie dać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aaa czy cos takiego da sie robic w VW PASSAT AWX?? i jakie koszty...chce osiagnac nie mniej i nie wiecej niz 205KM i 410Nm

 

Nie ma sensu pakować takiego turbo jeżeli chcesz docelowo okolice 200PS. Koszta będą się róznić w zależności od tego jakie masz obecnie zainstalowane pompowtryskiwacze.

 

Pozdrawiam

 

ew. pytania na PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...zuse, przeciez temat jest o AWX,to dlaczego miałoby się nie dać?

 

 

..bo nie wiem jak w A4 ale w VW PASSAT jest baaardzo malo miejsca pomiedzy podluznica a silnikiem. Nie wiem jak jest silnik w A4 ustawiony, prawdopodobnie w poprzek a TO kolosalnie zmienia obraz sprawy

 

NIESTETY nie sa to pompki AL :dobani: ... a tak swoja droga jakie sa koszty 4 uzywek AL?? i jakie koszty wymiany?? czy przy okazji i za jednym zamachem nie mozna by wymienic popychaczy hydraulicznych zaworow :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aaa czy cos takiego da sie robic w VW PASSAT AWX?? i jakie koszty...chce osiagnac nie mniej i nie wiecej niz 205KM i 410Nm

 

GT22 to za duzo kasy i kombinowania. Hybryda GT20/17 podejdzie a styknie do ok 210KM

Szklanki wymienia sie przy robocie rozrzadu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko z tymi hybrydami tak jest że nie każdą da się wystroić z tego co wiem.Teraz mogłem kupić taka jak pisze Rob ,z tym że pewną do wystrojenia,bo tą która jeździła w tym audi co w temacie,ale myślałem że gość będzie chciał trochę mniej,w sumie normalna cena ale się napaliłem na trochę niższą ,ponieważ mam trochę wydatków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
..bo nie wiem jak w A4 ale w VW PASSAT jest baaardzo malo miejsca pomiedzy podluznica a silnikiem. Nie wiem jak jest silnik w A4 ustawiony, prawdopodobnie w poprzek a TO kolosalnie zmienia obraz sprawy

 

NIESTETY nie sa to pompki AL :dobani: ... a tak swoja droga jakie sa koszty 4 uzywek AL?? i jakie koszty wymiany?? czy przy okazji i za jednym zamachem nie mozna by wymienic popychaczy hydraulicznych zaworow :hyhy:

 

Zuse masz Roba "pod reka" postaw auto na kilka dni i bedziesz miał nowa moc :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko z tymi hybrydami tak jest że nie każdą da się wystroić z tego co wiem.

 

No czasem sa oporne jak cholera. Generalnie kazda hybryda to wyzwanie dla tunera. Jedne pieknie prosto sie stroi trzymaja cisnienia jak zyleta. A identyczna druga bedzie wariowac. Ale wszystko sie da zrobic (oprocz otwarcia parasola w tyłku :wpale::evil: )

We wzdluznym silniku to ja wole chyba sie meczyc nad softem niz ten kolektor robic pod gt22 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Monger

Rogalotti, mam seryjnego AVF i plan na nie więcej niż 200 koni, możesz coś podpowiedzieć?

Wrtyski od ARL?

FIMC?

Jakie turbo??

hamulce już zrobiłem, 312mm zimmerman sport klocki ferodo DS perf. przewody w stalowym oplocie 6szt.

Jeśli przy okazji podałbyś przybliżone koszty.

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności