dtambor Zgłoś #41 Napisano 5 Lipca 2010 (edytowane) w przypadku 3-ki te dwa kabelki minimalnie się różnią, tzn jeden nie jest zakończony wsuwką tylko specjalnie wygięta blaszką, która ma swoje miejsce w korpusie(odlewie) kierownicy - kiedyś nawet jakieś foto wrzucałem tu na forum. Co do taśmy do mi podeszło bez problemu. Wrzuciłem foto, zaznaczyłem gdzie jest docelowe miejsce na drugi kabelek. Edytowane 5 Lipca 2010 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #42 Napisano 5 Lipca 2010 Co do taśmy do mi podeszło bez problemu a u mnie w tasmie ktora zostaje w kolumnie kierownicy przeszkadza jakby gorna czesc wtyczki.do ktorej nic nie jest podlaczone. i jest tak jakby za wysoka. a jeszcze pytanie czy tasma trzyma sie na tych malych srubkach tylko co sa wokol niej??? te miejsce ktore jest zaznaczone na czerwono to te w ktorym ma znalesc sie ta blaszka??nie bedzie ona za luzno wsadzona??bo wydaje mi sie ze wypadnie mi przy zakladaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #43 Napisano 5 Lipca 2010 te miejsce ktore jest zaznaczone na czerwono to te w ktorym ma znalesc sie ta blaszka??nie bedzie ona za luzno wsadzona??bo wydaje mi sie ze wypadnie mi przy zakladaniu Tak w tym miejscu jest to połaczone fabrycznie, przy czym napisałem wcześniej że ten kabelek ma inne zakończenie, a nie konektorek jak w przypadku czteroramiennej kierownicy. Gdzieś pewnie mam taki kabelek od trójramiennej kiery tylko nie moge go namierzyć wzrokowo w tej chwili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #44 Napisano 6 Lipca 2010 a czy mozna przerobic wtyczke ze starej tasmy zeby kierownica weszla??poniewaz zolta wtyczka ktora idzie od poduszki do tasmy pasuje normalnie bezproblemu, ale we wtyczke przy tasmie jest jeszcze w gornej czesci plastik ktory blokuje wejscie dla 3ramiennej kierownicy. myslalem ze moze odciac ten kawalek plastiku z gory i wtedy by weszlo. zauwazylem tam jakies dwa bolce jakby miejsce na jakas dodatkowa wtyczke ale mi sie poprostu wydawalo. co o tym myslicie??niestety otwor na wtyczke tasmy jest mniejszy niz na zdjeciu ktore jest wyzej i dlatego nie moze wejsc. moze to dlatego ze 3ka jest z pasia przed liftem..co polecacie??nie wiem za bardzo jak dobrac sie do tasmy a tam wszystkie te plastiki takie delikatne ze boje sie ze cos spie..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #45 Napisano 6 Lipca 2010 Też jestem przed taką wymianą,ciekawe czy u mnie będzie jakaś rzeźba. Kolego a sam kabelek który wchodzi do poduszki trzyramiennej pasuje od czwórki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #46 Napisano 6 Lipca 2010 Kolego a sam kabelek który wchodzi do poduszki trzyramiennej pasuje od czwórki? wtyczka poduszki pasuje (jest taka sama), inne zakończenie ma jeden z kabelków od klaksonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #47 Napisano 6 Lipca 2010 Ok.Dzięki a miałem szukać drugiego kabelka.A końcówkę od klaksonu zawsze można przerobić. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #48 Napisano 6 Lipca 2010 można przerobić. bez problemu mozna przerobic tylko taka jakby wygieta wsowke musisz miec. zauwazylem w niektorych kierownicach na allegro ze otwor jest mniejszy a niektore maja wiekszy. ja w swojej pilnikiem delikatnie zbiore ok 1mm i wejdzie bez problemu. tasma zostaje stara tylko wiazke wloze z 3 i wszystko bedzie ok. zaopatrz sie w klucz torx 10mm. tylko nie zwykly tylko wielokatny(chyba tak sie nazywa) daj znac jak ci wyszlo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #49 Napisano 6 Lipca 2010 zaopatrz sie w klucz torx 10mm. tylko nie zwykly tylko wielokatny(chyba tak sie nazywa) Jak dobrze pamiętam to potrzebowałem klucz SPLINE 12. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1234 Zgłoś #50 Napisano 7 Lipca 2010 Koledzy powiedzie mogę mieć komplet kiera 3 ramienna + poduszka w BDB stanie, czy dokupić jeszcze taśmę czy bez taśmy brać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden201 Zgłoś #51 Napisano 7 Lipca 2010 Koledzy powiedzie mogę mieć komplet kiera 3 ramienna + poduszka w BDB stanie, czy dokupić jeszcze taśmę czy bez taśmy brać ? Tasmy nie musisz kupowac zostaw swoja ktora masz ja tak zrobilem i jest git:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #52 Napisano 8 Lipca 2010 dokladnie tasma moze byc ta sama bez problemu pasuje. a mam pytanie do tych co maja 3ke. czy wasze poduszki sa miekkie??chodzi mi o to ze poprzednia 4ka miala taka jakby twarda poduszke a tutaj jest duzo bardziej elastyczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1234 Zgłoś #53 Napisano 15 Lipca 2010 Na forum gdzieś jest opisane ze zdjęciami jak wymieniac kierownice z 4 na 3 ramienna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #54 Napisano 15 Lipca 2010 rafal1234 w ponizszym temacie. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1561&highlight=kierownica+tr%F3jramienna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1234 Zgłoś #55 Napisano 20 Lipca 2010 Dzięki za pomoc kiera zmieniona, tylko teraz pali mi się ciągle kontrolka od poduszki, znacie może przyczynę tego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden201 Zgłoś #56 Napisano 20 Lipca 2010 musisz vagiem wykasowac sobie blad i bedzie dobrze:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #57 Napisano 20 Lipca 2010 trza VAGa podłączyć i zibaczyć jakie błędy pokazuje. najczęściej może być nie wpięta, żle wpięta listwa od poduchy lub coś tak innego z kablami zrąbane. a jaką masz tą 3 ramienną kiere? masz pewność że poduszka była ok? to wariant pesymistyczny a tak jak napisał kolega wyżej skasuj Vagiem i zobacz czy dalej wywali błąd czy bedzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #58 Napisano 20 Lipca 2010 kolega mial podobnie. po zmianie kiery swiecila mu se poduszka. zdjal klemy na kilka minut wlozyl i zniklo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zinekkk Zgłoś #59 Napisano 25 Lipca 2010 jak by ktoś miał wystrzelona poduchę trójramienna to chętnie przyjmę ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beziak Zgłoś #60 Napisano 25 Lipca 2010 poprostu ja przekladasz i jezdzisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach