GzyGzy Zgłoś #21 Napisano 11 Grudnia 2009 Witam mam pytanko jakie wahacze kupic chodzi o jakosc i cene:) mechanik mi powiedzial ze dwa gorne wahacze trzeba kupic oraz koncowke drazka kierowniczego jesli jest ktos z karakowa to chcialbym zeby mi polecil dobry sklep:p pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 11 Grudnia 2009 http://www.allegro.pl/item828336433_wahacze_gorne_audi_a4_a6_super_b_passat_b5_febi.html takie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #23 Napisano 11 Grudnia 2009 Z febi mam różne doświadczenia, jak chcesz mieć spokój kupuj orginały, czyli lemforder lub trw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 11 Grudnia 2009 febi to dobra firma nie moge narzekac kilka aut juz lata na zawiasach tej firym i nie miałem reklamacji a to juz ponad 1 rok no ale czesc czesci nie równa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GzyGzy Zgłoś #25 Napisano 11 Grudnia 2009 (edytowane) Wiem cos o tym ze czesc czesci nie jest rowna. Mialem amortyzatory KAYABY w aucie passat b3 i przednie byly ok a tylnie reklamowalem 2x i niby marka porzadna i cena wysoka a tukly sie od razu po zalozeniu ale fakt reklamacje zostala uznana inaczej sie spytam ile jezdzice na wahaczach jakich firm:p Edytowane 11 Grudnia 2009 przez GzyGzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #26 Napisano 11 Grudnia 2009 inaczej sie spytam ile jezdzice na wahaczach jakich firm Warto zajrzeć w jakim dziale pisze się posty... W b3/4 nie wymienia się wahaczy i większość tutaj jeździ na oryginałach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #27 Napisano 11 Grudnia 2009 Ja miałem amorki febi z tyłu i były ok natomiast gumy tej firmy w przedniej zawieszce nie wytrzymały długo. inaczej sie spytam ile jezdzice na wahaczach jakich firm Słusznie ci kolega Tomasz zwrócił uwagę, trochę nie ten dział. Jeśli ci pomoże moje doświadczenie w wyborze firmy, to ja moim starym B3 na zawieszce smigałem koło 60kkm jak dobrej jakości była, jak nie to połowa tego. Dla ciekawskich czemu tak mało, przyczepę tyram na haku. Jeszcze jednej rzeczy mnie to nauczyło, zmieniam całość zawieszenia, z wyjątkiem amorów jeśli dobre, a nie pojedyncze elementy. Kasy trzeba wysmarować, ale raz a porządnie, a nie się wkurzać co miesiąc, że coś puka znowusz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #28 Napisano 11 Grudnia 2009 inaczej sie spytam ile jezdzice na wahaczach jakich firm Może tak tutaj najpierw poczytaj. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1061&highlight=zawieszenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GzyGzy Zgłoś #29 Napisano 12 Grudnia 2009 a to przepraszam nie widzialem:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #30 Napisano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) czy wahacze w b3 sa identyczne, czy jest lewy i prawy?? wczoraj montowałem je do samochodu po wymianie tulejek i zwróciłem uwagę ze wahacze są identyczne z wyjatkiem mocowania przy tylnej tuleji, różnica polega na naspawanym metalowym rancie biegnącym dookoła gniazda tuleji nie bede sie rozpisywał bo same bzdury popisze a wy nic nie zrozumiecie, chyba że ktoś ma w reku dwa wahacze od b3 gołe nieuzbrojone więc jest lewy i prawy czy to bez róznicy???? bo chyba mam dwa lewe....lub prawe..... wk.....rwić sie mozna.... na pouliretanach ledwo je wsadziłem w sanki i jak mi na geometri bzdury wyjda to sie ................... ............ piwa duzo kupie. przy zakuwaniu tuleji na pewno sie nie pomyliłem bo sworznie były niezdemontowane więc nie napewno strony poszły tak samo. Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #31 Napisano 16 Kwietnia 2015 Katalog Inter - Cars oraz Etka podaje, że nie ma różnicy w stronie zabudowy. Nie ma prawy / lewy. Tak samo podają producenci: Febi, Delphi, EVR więc zapewne jest jeden typ na obydwie strony. Numer oryginału VW: 357 407 151 lub 357 407 153 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #32 Napisano 16 Kwietnia 2015 ufffffff ulżyło odrazu... tez mi się wydawalo ze pomimo tej różnicy wpływu na jazdę to mieć nie powinno , ale jak bedziecie mieli okazję to przyjżyjcie sie , wahacze się różnią! ale całe szczęście że można zamiennie montować....bo bym cugu dostał chmielowego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #33 Napisano 16 Kwietnia 2015 Jak już wszystko poskładasz to opisz wrażenia z zastosowania tych tulei z poliuretanu. Cenę mają dobra i może to jest alternatywa dla oryginałów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #34 Napisano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) no jeszcze na dziś hamulce po południu złożyć i w piątek za tylną belkę sie zabiore, staba z przodu nie ruszałem bo luzów dużych nie ma a sankek nie chce rozkrecać ja zalożyłem poli z firmy deuter olkusz o twardości 85 ( jak to sie fachowo mówi : 85 w skali szora) .......nie wiem kto to był PAN SZOR ) czyli sztywniejsze żółte( są jeszcze takie " betony" niebieskie najtwardsze a czerwone najmiększe), kolega który mnie namówił na poli zamontował powerflexa i na temat tych poluliretanów nie znalazłem żednych negatywnych opini ale cena jest nielicha.... z tym że on ostro rajduje i olkusz mu się rozleciał a powerflex trzyma w olkuszu ( wygoglajcie sklep deuter oklusz) jak nie maja czegos w ofercie sklepu to dorobia pod zamówienie, cena jest bardzo dobra bo po wysłaniu do nich wahaczy tuleje wmontowali za darmo, więc w kontekście robocizny za wciśnięcie tuleji to ich cena jest bardzo dobra obsługa szybka, wyglad roboty i tuleii naprawde bez zastrzezeń ile pochodzą nie wiem , ale gwarancja jest na dwa lata.... rózne sa opinie na temat olkusza, mnie pozytywnie nastraja naprwde fachowa i szybka obsługa, nie sa nowicjuszami w temacie więc mam nadzieje ze trwalość tak jak mówia będzie 2-3 krotnie lepsza noż dobra guma wachacze ledwo w bólach wcisnałem na miejsce , w sumie tak powinne siedzieć, ciasno, ale co sie namordowałem to moje ( pasy z napinaczem , drewniana belka i siekiera, smar, płacz, piwo, ja pier......lole, nie wyobrażam sobie zeby komus sie to udalo pod domem , na kobyłkach czy na kanale....przesrane, ja to robiłem na podnośniku i samemu jest roboty, ale one muszą tak ciasno wejść.... a bądź mądry i po założeniu wahacza zapnij sworzeń..... jezu jaka decha.... ledwo do dołu idzie go ściągnać żeby w zwrotnice lazł nie mniej wydaje sie ze wszystko będzie ok nie moge sie doczekać jazdy, oczywiście tuleje skrecone na luźno , runda po wiosce i dopiero docisnąć. Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez Santos666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #35 Napisano 19 Kwietnia 2015 ja ze swojej strony mogę polecić tuleje pełne z audi tt nr: 27132 01 lemforder jakiś czas już jeżdżę na tym, w sumie to całe zawieszenie w b3 mam na lmo łącznie z amorkami sprężynami kyb , jest sztywno, dużo szybsza reakcja na ruch kierownicy, w sumie to wcale nie czuć specyficznego pływania jak na tulejkach zalecanych przez producenta tych niepełnych, z minusów to czuć każdą drobniejszą dziurwę na kierowicy, nie wyobrażam sobie założenia poli to dopiero musi być" beton" tym bardziej do dupowozu a nie rajdówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toku74 Zgłoś #36 Napisano 19 Kwietnia 2015 ufffffff ulżyło odrazu... tez mi się wydawalo ze pomimo tej różnicy wpływu na jazdę to mieć nie powinno , ale jak bedziecie mieli okazję to przyjżyjcie sie , wahacze się różnią! ale całe szczęście że można zamiennie montować....bo bym cugu dostał chmielowego... One się nie różnią. Na oba patrzyłeś z innej strony. Spójrz jeszcze raz nie sugerując się sworzniem. - - - - - aktualizacja - - - - - ufffffff ulżyło odrazu... tez mi się wydawalo ze pomimo tej różnicy wpływu na jazdę to mieć nie powinno , ale jak bedziecie mieli okazję to przyjżyjcie sie , wahacze się różnią! ale całe szczęście że można zamiennie montować....bo bym cugu dostał chmielowego... One się nie różnią. Na oba patrzyłeś z innej strony. Spójrz jeszcze raz nie sugerując się sworzniem. Z tego co kojarzę lewy i prawy są w B4 GT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #37 Napisano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) tez mam wersje gt tyle ze b3 , no kurde...nie wiem, ten rant mnie zastanawia.... ale juz i tak po obiedzie boi w aucie spowrotem siedzą, co do twardości to wiekszego wpływu na komfort to to nie ma , auto jest twarde wtedy jak masz gwint pożądnej firmy i obnizysz je, jak zamontujesz poli to dostajesz lepsze czucie kierownicy, mam nadzieje ze lepsza trwałość, i precyzja prowadzenia auta jest bezdyskusyjna, prawdą jest że po wybojach nalezalo by jeździć wolniej , ja narazie widze same zalety tych tuleji, jezeli będą tak trwałe jak zapewnia producent to nie ma o czym wogle gadać. No pojeździłem troche na pouliretanie..... .... SUUUPER.... jak pisałem wyżej jesli trwałośc będzie jak obiecuje deuter to bedzie jeszcze bardziej ......SUUUUPER.... nie zdecydowałem sie na gwint, ale tak se myśleś ze to dopiero było by .......SUUUUPER..... bejce którą mam na gwincie obowiązkowo na polibusze przerobie bo jest .....SUPER..... nie myślcie sobie że sie jedzie jak na taborecie, przy standardowym zawieszeniu nie ma zadnych ubytków na komforcie jazdy. można się śmiało cieszyć autem bez luzów, a nie jak w wiekszości przpadków " w zasadzie to nic mo nie puka i nie stuka" tylko jakaś tam tulejka poleciała... jak sie podetniesz ręcznym to przodem też łatwiej celować "w styczną" wogle na kierownicy to masz wrażenie że jedziesz normalnie prosto a nie w poślizgu nic nie szarpie nie wariuje, ot pokręcić szybciej trzeba. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Santos666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalo1 Zgłoś #38 Napisano 26 Maja 2015 Jesli remontujesz zawieszenie to przestrzegam przed jakimiś tam podróbkami niby niemieckimi typu Kraft i inny szajs z allegr..jak oszczędzać to tylko zainwestuj kup Febi bilstein i spokój na zawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #39 Napisano 7 Listopada 2015 (edytowane) nooooo to wam teraz powiem że wy*****em pouliretany....... po 8000 km.... tuleje nietkinięte , jak nowe , za to wachacze popękały jeden przy tylnej tuleji drugi przy przedniej.... na tylnej belce pojawiły sie luzy w osi śrub mocujących auto przy szybkiej jeździe latało tyłem już się wyleczyłem z poli , moim zdaniem one nadają sie do aut które mają kute wahacze a nie blaszane..... ogólnie następne do swego bmw kupie z powerflexa albo zamontuje ori tuleje frajda z jazdy była super ale suma sumarum 360 zł w plecy plus zakup nowych wahaczy i tuleji tył... porażka... z b 3 nie ma po ci robić pożeracza winkli, kanapowcem też nie będzie , niestety to taboret na dojazdy...wolałem poprzednią vectrę a 2,0 w automacie.... Edytowane 7 Listopada 2015 przez Santos666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #40 Napisano 8 Listopada 2015 nooooo to wam teraz powiem że wy*****em pouliretany....... po 8000 km.... tuleje nietkinięte , jak nowe , za to wachacze popękały jeden przy tylnej tuleji drugi przy przedniej.... na tylnej belce pojawiły sie luzy w osi śrub mocujących auto przy szybkiej jeździe latało tyłem już się wyleczyłem z poli , moim zdaniem one nadają sie do aut które mają kute wahacze a nie blaszane..... ogólnie następne do swego bmw kupie z powerflexa albo zamontuje ori tuleje frajda z jazdy była super ale suma sumarum 360 zł w plecy plus zakup nowych wahaczy i tuleji tył... porażka... z b 3 nie ma po ci robić pożeracza winkli, kanapowcem też nie będzie , niestety to taboret na dojazdy...wolałem poprzednią vectrę a 2,0 w automacie.... wsadzaj pełne z tt tak jak radziłem jakiś czas temu, gumowe są bardziej elastyczne od poli lepiej tłumią nasze dziurawe drogi, czego nie wytłumi silent bloc to dostaje mocowanie,jak możesz zrób zdjęcia gdzie ci popękało będzie to przestrogą dla innych na co uważać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach