Jericho Zgłoś #101 Napisano 28 Października 2013 (edytowane) Osobiście wolę widzieć ori błąd w języku EN niż tłumaczenie.Prosze To świadczy o tym, że na gazie jest ubożej czas wtrysku się wydłuża, a tym samym jest większe spalanie chwilowe na kompie.Sprawdzilem teraz i mapa po trasie wyglada tak: NIe pamietam jaki jest czas wtrysku dla stalej predkosci 120 i 140km/h. Wtedy moze bym doszedl czemu takie rozne wskazania mialem na FIS. Korekta wyszla +4.7%. Edytowane 28 Października 2013 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #102 Napisano 28 Października 2013 Prosze Spokojnie zdążyłem już wcześniej po nr znaleźć odpowiednią treść. Dodatkowo widać, że błąd sporadyczny więc na początek wypadało by przejrzeć wiązkę, kostkę i sam czujnik obejrzeć. Sprawdzilem teraz i mapa po trasie wyglada tak: Osobiście nie jestem zwolennikiem strojenia na mapy tylko na korekty Z punktu widzenia map to LPG było by od 4-12ms odrobinę za bogato, a od 15-18 za ubogo, ale tak naprawdę różnie przekłada się to na pracę silnika, dlatego lepszym wyznacznikiem są korekty. Ja bym Ci proponował sprawdzić szczelność, bo wiedzę o strojeniu masz, więc wykluczam złe strojenie, a takie wianki może powodować mała nieszczelność, która na PB będzie mało widoczna, a na LPG może się nasilać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #103 Napisano 28 Października 2013 Z punktu widzenia map to LPG było by od 4-12ms odrobinę za bogato, a od 15-18 za ubogoA nie odwrotnie? Male OT sie zrobilo. Kontynuujmy rozmowe w temacie o instalkach do 1.8T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #104 Napisano 29 Października 2013 A nie odwrotnie? Oczywiście, że odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #105 Napisano 17 Grudnia 2013 na początek wypadało by przejrzeć wiązkę, kostkę i sam czujnik obejrzeć.Czujnika nie przejrzalem, bo usterka byla sporadyczna. Jednkaze od kilkunastu dni doszedl sporadyczny problem z odpalaniem na zimnym silniku. Przy probie odpalenia po paru sek slychac glosny strzal spod maski. Po odpaleniu silnik pracuje rowno. Blad bez zmian 16706. Jak za dlugo krece to wywala mi kontrolke CE, ktora gasnie po zgaszeniu i powtornym odpaleniu. Czyli nie zastanawiac sie nad czyszczeniem, i od razu wymieniac G28, czy moze to cos innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #106 Napisano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Po 2,5h walki czujnik G28 wymieniony - dostep kiepski. Zobaczymy czy to on byl winowajca bledu 16706. =============== Po wymianie czujnika zrobilem juz ok 700km. Zauwazylem, ze na zimnym troche szybciej odpala, a na cieplym dwa razy szybciej niz przed awaria czujnika. Edytowane 27 Grudnia 2013 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolsxp Zgłoś #107 Napisano 4 Maja 2015 Witam. Mam problem z odpalaniem w moim pasku. chodzi o to ze gdy rano np do pracy gdy zaczynam krecic to kreci kreci i jakby chcial zalapac ale nie moze i gasnie odrazu nawet na 4 gary nie zalapal, ale zaraz jak 2 raz przekrecam kluczyk odrazu od strzala. Dzis zrobilem takie cos ze z 2 razy przekercilem kluczykiem ale nie odpalem czekalem az pompa da cisnienie i zakrecilem i odpalil troszke ciezko ale odpalil i normalnie chodzil wymieniony rozrzad komplet i wymienialem tez napinacz faz rozrzadu oryginal dodam ze z odpalaniem mialem wczesniej problem ale czasami teraz to codziennie jak dluzej postoi. Myslalem nad reduktorem cisnienia paliwa? zadnych bledow nic nie ma. a sie wykosztowalem ostatnio wiec nie chcialbym szalec z wymiana wszystkiego:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #108 Napisano 5 Maja 2015 Może nie reduktorem, a regulatorem ciśnienia paliwa, w takim przypadku pasuje sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej, bo może okazać się że regulator jest walnięty, i paliwo może się cofać do zbiornika, można też sprawdzić czy po ściągnięciu przewodu pod ciśnienia z regulatora nie cieknie z niego paliwo, bo świadczyĺo by to że regulator jest uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #109 Napisano 5 Maja 2015 Mam problem z odpalaniem w moim pasku.Ja miałem problemy z odpalaniem głównie na cieplym motorze. Uszkodzony byl czujnik polozenia walu, chyba G40. Masz gaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolsxp Zgłoś #110 Napisano 7 Maja 2015 Nie mam gazu czysta benzynka:) ale można powiedzieć że zrobione bo poruszaniem czujnikiem od cieczy i od faz rozrządu i odpala:) ale prawdopodobnie mam problem z 1 wtryskiem strasznie mi cyka jak odpali ale potem trochę się uspokaja ale rano trzęsie buda i dodam gazu to tak tyrkocze coś. . Musze wlać jakiś środek do wtryskowe zobaczę czy coś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #111 Napisano 7 Maja 2015 Musze wlać jakiś środek do wtryskowe zobaczę czy coś pomoże.Mozesz zawsze wybrac sie na czyszczenie wtryskow na aucie. Koszt ok 120zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolsxp Zgłoś #112 Napisano 7 Maja 2015 Mozesz zawsze wybrac sie na czyszczenie wtryskow na aucie. Koszt ok 120zl. Ooo a w jakim serwisie to mozna znalezc? u znajomego mam za wtrysk 155zl boscha i narazie sprawdze jak srodek pomoze taki i taki jak nic jeszcze do vw podjade niech sprawdza dokladnie i bede wiedzial:) Jericho dzieki za wszelkie info a powiedz dlugo tak nim jezdzisz? czy jakies zawory dv czy inne wymieniales? bo mam kilka pytan dotyczace tych zaworków:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #113 Napisano 8 Maja 2015 (edytowane) Ooo a w jakim serwisie to mozna znalezc? O, np. tu:http://www.feuvert.pl/oferta/uslugi/czyszczenie-wtryskiwaczy-172.html http://www.mototech24.pl/jet.html a powiedz dlugo tak nim jezdzisz?Od 2011.09., Jakies 48kkm.czy jakies zawory dv czy inne wymieniales?Tylko zaworek zwrotny w ukl. podcisnienia. Male cholerstwo, a kosztuje jedyne ok 65zl plus guma laczeniowa za 25zl na grodzi w ukl podcisnienia, bo mi dodatkowa pompka powietrza od hamulcow szwankowala (wystepuje tylko w wersji z automatem), a tak to nic wiecej. Nakulane juz 256kkm, z tego ok 46kkm na LPG. Edytowane 8 Maja 2015 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolsxp Zgłoś #114 Napisano 9 Maja 2015 Tylko zaworek zwrotny w ukl. podcisnienia. a to nie duzy koszt a powiedz mi gdzie on sie znajduje bo ja tyc zaworkow widze od groma pod ssacym i przy turbo pare:D a do gdanska nie daleko mam to chyba sie wybiore:) ja mam 235kkm:) a jakies 6kkm jezdze:) ale lpg zapewne oplacalne ale nigdy nie mialem przekonania i czysta benzynka to benzynka:) a jak nie szaleje to po miescie do 10-11L na luzie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #115 Napisano 9 Maja 2015 gdzie on sie znajdujeU mnie bylo to:http://prntscr.com/73cwr8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolsxp Zgłoś #116 Napisano 11 Maja 2015 a to musze zobaczyc bo tam raz zauwazylem ze taki przewod jakby do przepustnicy czy gdzies pod ssacy podlaczony i on az taki zassany jest moze cos tam mi szwankuje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #117 Napisano 19 Sierpnia 2015 Witam, mnie również dopadła taka przypadłość, ale po wymianie filtra paliwa. Objawy są takie jak u wszystkich - po nocy trzeba dłużej zakręcić, a jak zaskoczy to przez chwile się dusi, a potem wszystko wraca do normy. Kolejne odpalenie jest "na dotyk". Przypuszczam, że problem dotyczy układu paliwowego. Po wymontowaniu starego filtra, zahaczyłem ręką o rurkę idącą do silnika, z której pod ciśnieniem wystrzeliło paliwo. Na którymś forum o silniku 1.8T znalazłem informacje o zaworze (??), który blokuje cofanie paliwa do baku. Wiecie coś o tym zaworze ? Nowy filtr paliwa ma takie same oznaczenia jak stary. Auto bez gazu. Przed wymianą "paliło na dotyk". Układu paliwowego nie odpowietrzałem bo podobno sam się odpowietrza. Vag nie wyrzuca żadnych błędów. Wszelkie komentarze mile widziane Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #118 Napisano 19 Sierpnia 2015 U mnie ni z tego ni z owego, od tygodnia zaczął gasnąc od razu przy pierwszym rozruchu na zimnym. Kolejne odpalenie już normalne. Ostatnio nic nie grzebane. Błędów brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #119 Napisano 19 Sierpnia 2015 U mnie ni z tego ni z owego, od tygodnia zaczął gasnąc od razu przy pierwszym rozruchu na zimnym. Kolejne odpalenie już normalne. Ostatnio nic nie grzebane. Błędów brak. wypisałem elementy do sprawdzenia. Może Ci sie przyda sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej - VAG kanał 004 lub klimatronik kanał 44 (czujnik znajduje sie za głowica, koło ściany grodziowej i jest koloru czarnego (oryginał) lub zielonego (zamiennik). Trzeba uważać żeby nie pomylić z czujnikiem faz rozrządu, który jest obok. sprawdzić temperaturę w dolocie - VAG kanał 004 sprawdzić filtr paliwa sprawdzić pompę paliwa, manometr - powinna pompować 3 lub 4 bary (info do sprawdzenia) sprawdzić świece + cewki - VAG Nie weryfikowałem tej listy. Narazie sprawdzę układ paliwowy bo od tego sie zaczęły problemy. Zastanawia mnie ten zawór "który blokuje cofanie paliwa do baku" - jeśli takowy gdzieś jest to mogłem go ubić Jericho - jaki masz przebieg i jak długo jadzisz na gazie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #120 Napisano 19 Sierpnia 2015 Jericho - jaki masz przebieg i jak długo jadzisz na gazie ?Od prawie 4 lat i ok 50kkm. zawór "który blokuje cofanie paliwa do baku"Nie slyszalem o takim w naszych furach.czujnik temperatury cieczy chłodzącej - VAG kanał 004 lub klimatronik kanał 44 U mnie to jest kanal 45.sprawdzić świece + cewki - VAGBrak wypadania zaplonow, rowna praca silnika.sprawdzić filtr paliwaMa niecaly rok i jakies 10kkm. Stary byl od nowosci i 250kkm sprawdzić pompę paliwa,Pompa "nowa" uzywana, bo stara padla. Ta chodzi duzo ciszej i na trasie przy bucie tez daje rade, gdy przelacze na Pb.sprawdzić temperaturę w dolocie - VAG kanał 004 A to po co? No ale sie zajrzy pozniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach