Skocz do zawartości
Gość adriankolek@poc

Irytujace pasy bezpieczenstwa!!

Rekomendowane odpowiedzi

albo wypiąć wtyczkę pod siedzeniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Głośniczek znajduje się w zegarach. Aby go 'wytłumić' należy wyjąć zegary i zakleić otworki w obudowie zegarów (znajdują się na tylnej ścianie).

 

 

Głosniczek spełnia fukcję podwójną - jak go zakleisz to i kierunki stracisz, pasy, inne ostrzeżenia.

 

albo wypiąć wtyczkę pod siedzeniem

O boże:mlotkiem , aleś powiedział, pierwsze słysze ze fotel kierowcy ma czujnik zajętości siedzenia. Jak kierowca opdala autyo to musi siedziec i juz sterownik airbaga wyje, chyba ze masz fotele od anglika ;)

Edytowane przez Major

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O boże , aleś powiedział, pierwsze słysze ze fotel kierowcy ma czujnik zajętości siedzenia. Jak kierowca opdala autyo to musi siedziec i juz sterownik airbaga wyje, chyba ze masz fotele od anglika

 

najprostsze jest jednak wypięcie małej czarnej kostki pod fotelem kierowcy (biały i brązowy przewód) zero pipkania, zero kontrolki, zero nerwów

 

dokładnie tak Major ;) masa pozostaje cały czas rozwarta (to sam robi klamra pasa,gdy wpinamy ją w uchwyt) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy odkodować sygnalizację niezapiętych pasów...

A możesz to zrobić w ten sposób:

Select 17 (Instrument Cluster)

Coding -> Function 07

??x0x: Extra-Options

+01 - Brake pad wear warning active-zużycie klocków hamulcowych

+02 - Seat belt warning active-ostrzeżenie o pasach bezpieczeństwa

+04 - Low Washer Fluid warning active-płyn spryskiwaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak, bo już zgłupiałem. Wtyczka pod fotelem to tylko czujka zapiętości i komputer normalnei odczytuje jako zapięty pas czy jakaś wtyczka czujnika airbaga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to jak, bo już zgłupiałem. Wtyczka pod fotelem to tylko czujka zapiętości i komputer normalnei odczytuje jako zapięty pas czy jakaś wtyczka czujnika airbaga?

 

:lol tak na skróty:

gdy wsiadasz do auta i włączasz auto na zapłon--masa ,,przechodzi'' przez uchwyt do zapięcia pasów i dalej do licznika-gdzie zapala się kontrolka NIEZAPIĘTYCH PASÓW.

gdy wpinasz klamrę od pasa,to w uchwycie rozwierasz masę i następuje przerwa w obwodzie masy do licznika

(licznikowi ginie masa od kontrolki niezapiętych pasów-więc odczytuje to iż zapiąłeś pasy)

Jeśli rozepniesz kostkę pod siedzeniem (małą czarną) to nastąpi przerwanie masy do pasów czyli brak sygnalizacji kontrolki na liczniku

Od airbagu jest osobna (żółta) wtyczka-też pod fotelem kierowcy.

 

Tak to mniejwięcej wygląda przetłumaczone na zasadzie budowy cepa ;):lol

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mnie Blop uspokoiłeś :P Bo właśnie jeżdżę z rozpiętą po mieście a na trasie pas zawsze leci i zacząłem się zastanawiać czy w razie w mi poducha zadziała ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo właśnie jeżdżę z rozpiętą po mieście i zacząłem się zastanawiać czy w razie w mi poducha zadziała

 

powinna zadziałać,ale w Twoim przypadku lepiej aby nie ;)

poduszka odpala z prędkością ~322km/h i już przy ok.40km/h możesz mieć z twarzy tatar :hmm

osobiście wolę nie ryzykować :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za troskę :) Ale spoko loko, jak musze przejechać kawałek dalej to zawsze pas zapięty, po mieście miałem na myśli np kawałek do sklepu gdzie nie przekroczę właśnie 40, więc małe szanse, że w ogóle coś się zdarzy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i ja się muszę zająć wkurzającym pikaniem pasa mimo jego zapięcia. Jeżdżę zawsze z zapiętym pasem, natomiast co chwile włącza mi się wygnał i kontrolka, więc ewidentnie coś jest nie tak z mocowaniem pasa. Miałem w planie go rozbierać, ale jeśli piszecie, że rozpiecie czarnej kostki pomoże, to chyba pójdę na łatwiznę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... a ja się zastanawiam gdzie u mnie podziało się "pikanie" przy niezapiętych pasach. Czujniki działają, bo np. nie mogę włączyć auto hold jeśli mam pasy niezapięte. Ale zginęło gdzieś pikanie, zarówno jeśli chodzi o pas kierowcy jak i pasażera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh. Ciekawostka dropsa. Wszyscy chcą wyłączać pikanie, a ja przy zmianie licznika wręcz prosiłem romeo żeby mi zostawił sygnalizację. I teraz zapinam pasy jak Pan Bóg przykazał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszyscy chcą wyłączać pikanie
Nie wszyscy... Ja chętnie zostawie, bo pasy zawsze zapinam, tylko mi szlag trafił "czujnik" w mocowaniu pasa i pika co chwila podczas jazdy co irytuje niemiłosiernie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yamahabulka

Chłopak się grzecznie zapytał, nie wiecie jak wyłączyć, trudno.

Ale nie oceniajcie ,jaki to wielki grzech bo chce wyłączyć

Ja zawsze jeżdżę w pasach , i też chce to wyłączyć, bo to cholerstwo pika nawet jak na siedzieniu pasażera leży torba czy laptop.

Jest niedopracowane, jadę z zakupami na siedzeniu i szlag mnie trafia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chłopak się grzecznie zapytał, nie wiecie jak wyłączyć, trudno.

 

Wiemy...... i to na kilka sposobów ;) proponuje najpierw wątek przeczytać a później ,,klepać posty'' :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

torba czy laptop.

Jest niedopracowane, jadę z zakupami na siedzeniu i szlag mnie trafia.

Mały OT - torbę czy laptopa też dobrze zapiąć pasami, najwyżej później wydasz pieniądze tylko na szybę, a nie szybę i laptopa/torbę razem z zawartością. Zakupy na siedzeniu to też niezbyt dobry pomysł. Wyobraź sobie złośliwą puszkę groszku, która w najmniej oczekiwanym momencie wyskakuje z siatki i turla się prosto pod pedały. Ogólnie do przewożenia bagażu polecam bagażnik. W razie wypadku nawet książka potrafi zrobić porządne kuku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odswieze Temat:

Jak wyłączyć gong i kontrolke pasów za pomoca VCDS gdy dostepne jest tylko LONG CODING (długie kodowanie) w 17 Licznik.

zaznaczam ze nie ma zwykłego kodowania i nie da sie nic odjąć bo nie ma od czego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy odpiąć mała kostkę pod klapką umiejscowioną w podłodze pod fotelem kierowcy.

Odpinasz tę najmniejszą i nie ma problemu, ani błędu w kompie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy odpiąć mała kostkę pod klapką umiejscowioną w podłodze pod fotelem kierowcy.

Odpinasz tę najmniejszą i nie ma problemu, ani błędu w kompie.

 

Potwierdzam. Mała, czarna kosteczka. U mnie od jej odpięcia nic nie mruga, nie piszczy, a co najważniejsze nie wywala błędów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy Autohold bedzie dzielal?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności