Skocz do zawartości
Gość toudik86

Wspomaganie w B3 ........

Rekomendowane odpowiedzi

Gość toudik86

Mam B3 i ostatnio slyszalem ze podobno wszytskie Passaty w standardzie mialy wspomaganie Czy to prawda?? a ja u siebie jakos nie mam bo tak kure...sko sie kreci :/ i jazda bez tego to tragedia szukalem zbiorniczka na plyn hudrauliczny ale go nigdzie nie widze :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to moze masz zatartą pompe?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może w ogóle nie masz?

Zbiorniczek na płyn jest koło akumulatora

Wspomagania nie było w standardzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspomagania nie było w standardzie.

 

nie było

można sprawdzić na wlepie czy było takie udogodnienie

 

[center:a39fccff7b]EDIT [/center:a39fccff7b]

 

1N1 - WSPOMAGANIE KIEROWNICY

 

tak mam u siebie na wlepie

sprawdź albo w bagażniku albo w książce serwisowej jeśli ją posiadasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac

otwoż maske i naprzeciwko kierownicy powinieneś mieć takie wielkie okrągle coś czarne :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
otwoż maske i naprzeciwko kierownicy powinieneś mieć takie wielkie okrągle coś czarne :]

 

I to będzie wyglądało tak ? http://moto.allegro.pl/item248161611_serwo_pompa_hamulcowa_octavia_vw_golf_iv_4_bora.html

 

Bo to jedyne wielkie czarne coś co przychodzi mi do głowy, ale ze wspomaganiem kierownicy ma to niewiele wspólnego :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cichociemny

Żeby nie zakładać nowego tematu podłącze się do tego. Czy w B3 pompy wspomy we wszystkich silnikach były takie same?? Czy benzyniaki miały inne niż diesle czy nie ma różnicy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Pompy nawet w tych samych silnikach byly rozne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pompy nawet w tych samych silnikach byly rozne.

 

W moim siedzi pompa z Polo 1.9SDI z 98r - więc śmiem twierdzić, ze VW nie wygłupiał się w kilka typów pomp w tamtych czasach.

 

Różność polega jedynie na kole pasowym - klasyczny klinowy lub płaski wielorowkowy (chyba te z klimą miały wielorowkowy, ale głowy nie daję)

 

edit; souler - pogrubiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byly pompy z odsadzeniem i bez, oraz na pasek klinowy i wielorowkowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
W moim siedzi pompa z Polo 1.9SDI z 98r - więc śmiem twierdzić, ze VW nie wygłupiał się w kilka typów pomp w tamtych czasach.

To smij,ja wiem ze byly rozne bo tak sie sklada ze naprawiam takie padaczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

Tak naprawdę to jaka jest pompa może zależeć tylko i wyłącznie od rodzaju zastosowanej przekładni kierowniczej (wymagane ciśnienia robocze) a nie od wersji silnikowej. Przekładni kierowniczych były 3 rodzaje, z czego z tego co wiem przekładnie TRW i XTR były w zasadzie jednakowe, różnice pojawiały się przy przekładni ZF.

Nie wiem tylko, czy oprócz różnic mechanicznych przekładnie te wymagały innych ciśnień roboczych.

marewel, ile sobie liczysz (circa) za regenerację pompy? Na razie nie wiem, jaką mam, więc typu nie mogę podać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
Tak naprawdę to jaka jest pompa może zależeć tylko i wyłącznie od rodzaju zastosowanej przekładni kierowniczej

I tu musze przyznac racje.Pomp nie naprawiam,chodzilo mi ogolnie o samochody.Zreszta moim zdaniem regenaracja samej pompy jest nie oplacalna,co innego regeneracja przekladni.Nie jestem pewien ale pompy podobne sa jak w polonezie a taka mozna tanio kupic.Jeden typ wyglada mniej wiecej tak:

250795524_2

A drugi mniej wiecej tak:

252047009

A tu od poloneza:

252457220

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze ta z poldka chyba nie bardzo podejdzie na mocowania, czyli 5 srub trzymajacych pompe w "łapie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fazol

z tego co ja sie pytałem bo tez mam walniętą pompę (brzęczy pięknie:P) regeneracja pompy kosztuje jakieś 380 zł, kupno zamiennika koreańskiego ok 400zł, oryginał (żeliwniak ok 800zł) a używka ok 150zł gdyby kogoś interesowało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cichociemny

Czyli wynika z tego że potrzebuje pompy która przedstawia jest na zdjęciu nr 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co ja sie pytałem bo tez mam walniętą pompę (brzęczy pięknie:P) regeneracja pompy kosztuje jakieś 380 zł, kupno zamiennika koreańskiego ok 400zł, oryginał (żeliwniak ok 800zł) a używka ok 150zł gdyby kogoś interesowało :)

 

250zl regenerowana kosztuje. zakladalem taka w passacie siostry i smiga ladnie, z tym ze ja placilem duzo duzo mniej, ale to juz byl uklad z gosciem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fazol

to taniej miałeś :) mi taką cene gostek powiedział w zakładzie co regenerują pompeczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności