bolo02 Zgłoś #81 Napisano 20 Lutego 2011 a mam jeszcze takie pytanko , czytajac temat swiec i sprawe ciezkiego palenia na mrozie wszyscy pisza ze jak wymieniac swiece to tylko na beru lub boscha ,ale nikt nie napisał dlaczego,zastanawia mnie to bo ja mam wymienione na NGK i teraz nie wiem czy zrobiłem dobrze dla swojego silnika ,i czy to ma jakies wogóle znaczenie, bo czy to by była beru czy NGK jak grzeje to grzeje , chyba ze sa jakies róznice wiec mnie uswiadomcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #82 Napisano 20 Lutego 2011 (edytowane) a mam jeszcze takie pytanko , czytajac temat swiec i sprawe ciezkiego palenia na mrozie wszyscy pisza ze jak wymieniac swiece to tylko na beru lub boscha ,ale nikt nie napisał dlaczego,zastanawia mnie to bo ja mam wymienione na NGK i teraz nie wiem czy zrobiłem dobrze dla swojego silnika ,i czy to ma jakies wogóle znaczenie, bo czy to by była beru czy NGK jak grzeje to grzeje , chyba ze sa jakies róznice wiec mnie uswiadomcie Bosh / Beru : wykonane z lepszych materialow,lepsze grzanie i dluzsza esploatacja. Edytowane 20 Lutego 2011 przez stade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
08michael Zgłoś #83 Napisano 21 Lutego 2011 Witam wszystkich.Ja mam pytanie jaki jest u was czas świecenia kontrolki świec żarowych przy obecnych temperaturach rano,czyli ok.-15.U mnie wygląda to tak,że kontrolka świeci tylko jakieś 2-3 sekundy.Wydaje mi się to troche krótko.Auto odpala za 1 lub 2 przekręceniu.Gdy podgrzeje 2razy,to wystarczy ,że rozrusznik tylko traci silnik.Wiec jak jest u was z tym czasem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #84 Napisano 21 Lutego 2011 Witam wszystkich.Ja mam pytanie jaki jest u was czas świecenia kontrolki świec żarowych przy obecnych temperaturach rano,czyli ok.-15.U mnie wygląda to tak,że kontrolka świeci tylko jakieś 2-3 sekundy.Wydaje mi się to troche krótko.Auto odpala za 1 lub 2 przekręceniu.Gdy podgrzeje 2razy,to wystarczy ,że rozrusznik tylko traci silnik.Wiec jak jest u was z tym czasem. świece po mimo kontrolki podgrzewają temp powietrza do ok 70*C a przy takich mrozach to może potrwać nawet kilka minut (u ciebie minuta góra dwie po zgaszeniu kontrolki odpal auto) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #85 Napisano 21 Lutego 2011 Witam wszystkich.Ja mam pytanie jaki jest u was czas świecenia kontrolki świec żarowych przy obecnych temperaturach rano,czyli ok.-15.U mnie wygląda to tak,że kontrolka świeci tylko jakieś 2-3 sekundy.Wydaje mi się to troche krótko.Auto odpala za 1 lub 2 przekręceniu.Gdy podgrzeje 2razy,to wystarczy ,że rozrusznik tylko traci silnik.Wiec jak jest u was z tym czasem. u mnie przy -15 kontrolka świeci troche dłuzej niz 2-3 sekundy , ale zbytnio tym sie nie sugeruje ,czekam zazwyczaj az przekaznik pyknie i wtedy zapalam , bo choc kontrolka zgasnie to swiece i tak jeszcze sie grzeja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #86 Napisano 22 Lutego 2011 (edytowane) Witam wszystkich.Ja mam pytanie jaki jest u was czas świecenia kontrolki świec żarowych przy obecnych temperaturach rano,czyli ok.-15.U mnie wygląda to tak,że kontrolka świeci tylko jakieś 2-3 sekundy.Wydaje mi się to troche krótko.Auto odpala za 1 lub 2 przekręceniu.Gdy podgrzeje 2razy,to wystarczy ,że rozrusznik tylko traci silnik.Wiec jak jest u was z tym czasem. Sprawdz czujnik temperatury. dzisaj u mnie -15 kontrolka swiecila 20 sekund,zapomnialem napisac ze mam zmieniony czas grzania vagiem;) Edytowane 22 Lutego 2011 przez Gregoryyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
08michael Zgłoś #87 Napisano 22 Lutego 2011 Dziś sprawdziłem i kontrolka świeciła dokładnie 8.01s.przy -13stopniach.Sprawdziłem to vagiem.Czujnik temp. silnika pokazał -9stopni.Jaka jest tolerancja błędu tego czujnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #88 Napisano 22 Lutego 2011 (edytowane) Dziś sprawdziłem i kontrolka świeciła dokładnie 8.01s.przy -13stopniach.Sprawdziłem to vagiem.Czujnik temp. silnika pokazał -9stopni.Jaka jest tolerancja błędu tego czujnika? czyli czujnik raczej sprawny,poszukaj na forum jak wydluzyc czas grzania swiec,i sprawdz swiece. Nie sugeruj sie temperatura na klimatroniku tylko porownaj temperatur powietrza ,paliwa i silnika,powinny byc zblizone Edytowane 22 Lutego 2011 przez Gregoryyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #89 Napisano 22 Lutego 2011 Dziś sprawdziłem i kontrolka świeciła dokładnie 8.01s.przy -13stopniach.Sprawdziłem to vagiem.Czujnik temp. silnika pokazał -9stopni.Jaka jest tolerancja błędu tego czujnika? tolerancja jest chyba 2/3 stopnie a świece nawet po zgaszeniu kontrolki podgrzewają powietrze do około 70*C im mroźniej na zew tym dłużej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
08michael Zgłoś #90 Napisano 22 Lutego 2011 Świece ok.Dopiero teraz zauwazyłem , że akumulator na vagu miał 11,4v po zagrzaniu świec.Po 3 godzinach 12,1v.Dziwi mnie , że on kręci przy takiej temp. na zewnątrz i takim napięciu.Chyba to będzie przyczyną lekkiego utrudnienia przy odpalaniu na mrozie.Ale daje jeszcze rade,to może poczekam na nastepną zimę z wymianą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #91 Napisano 22 Lutego 2011 Świece ok.Dopiero teraz zauwazyłem , że akumulator na vagu miał 11,4v po zagrzaniu świec.Po 3 godzinach 12,1v.Dziwi mnie , że on kręci przy takiej temp. na zewnątrz i takim napięciu.Chyba to będzie przyczyną lekkiego utrudnienia przy odpalaniu na mrozie.Ale daje jeszcze rade,to może poczekam na nastepną zimę z wymianą. Sprawdz ladowanie jak marne sprawdz mase:)Ja niepotrzebnie wymienilem rozrusznik bo zaczynal wolno krecic:D Z ta masa mam problem co roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #92 Napisano 22 Lutego 2011 Sprawdz ladowanie jak marne sprawdz mase:)Ja niepotrzebnie wymienilem rozrusznik bo zaczynal wolno krecic:D Z ta masa mam problem co roku. to wyczyść miejsce styku i posmaruj pastą przewodzącą prąd (od procesorów do kompów) i wszystko zakryj warstwą sylikonu i bo sprawie oczywiście sylikon po "wyschnięciu" pasty nałóż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #93 Napisano 22 Lutego 2011 to wyczyść miejsce styku i posmaruj pastą przewodzącą prąd (od procesorów do kompów) i wszystko zakryj warstwą sylikonu i bo sprawie oczywiście sylikon po "wyschnięciu" pasty nałóż Probowales kiedys dostac sie do masy???Nie mam na podoredziu krasnoludkow...a problem rozwiazalem druciarstwem...dorobilem nowa mase w dostepnym miejscu:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #94 Napisano 22 Lutego 2011 Probowales kiedys dostac sie do masy???Nie mam na podoredziu krasnoludkow...a problem rozwiazalem druciarstwem...dorobilem nowa mase w dostepnym miejscu:D no nie raz musiałem :(i to bez krasnoludków niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #95 Napisano 22 Lutego 2011 no nie raz musiałem :(i to bez krasnoludków niestety ale my mowimy o TDI,gdzie suszarka jest nad sama lapa a pod suszarka jest dokrecona masa...i nie sugeruj sie ze pisze u mnie AHU bo wichure zapewnia mi wiatraczek z AWX:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin815 Zgłoś #96 Napisano 1 Kwietnia 2011 witam!mam pytanie czy w temp.+15 stopni na zewnątrz jest możliwe załączenie świec żarowych?dzisiaj po odpaleniu auta po upływie około 3 sekund usłyszałem pyknięcie przekaźnika, wydaje mi się że właśnie od świec.dodam również że wskazówka od temp. na blacie nie zawsze osiąga 90 stopni.czy możliwe, że czujnik temp. cieczy chłodzącej jest walnięty?z góry dzięki za odp.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #97 Napisano 12 Czerwca 2011 dzis to ja sie zdziwilem przy wymianie po wykreceniu swiecy okazalo sie ze ok 7 mm elektrody koncowki swiecy zostalo w glowicy:zeco jest to peugot 307 1.6HDI wiec mozna niezlego sobie go..... narobic przy zwyklych swiecach glowica do zrzucenia no chyba ze ktos ma patent na to probowalem nawet odpalic zaryzykowalem ale nawet cisnienie jej nie wybije Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #98 Napisano 12 Czerwca 2011 a próbowałeś takim wykrentakiem potraktować tą pozostałość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #99 Napisano 12 Czerwca 2011 problem w tym ze swieca jest bardzo dluga i niewiele jej zostalo koncowka jest cieniuska przeciez a swiece w peugocie sa z tylu i dostep jest w hhh........ malo dostepny zeby sie do nich dostac musisz wyciagac wycieraczki i cale podszybie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #100 Napisano 12 Czerwca 2011 problem w tym ze swieca jest bardzo dluga i niewiele jej zostalo koncowka jest cieniuska przeciez a swiece w peugocie sa z tylu i dostep jest w hhh........ malo dostepny zeby sie do nich dostac musisz wyciagac wycieraczki i cale podszybie urok francuzów ;/ no to nic po za zwaleniem głowicy ci nie zostało chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach