Skocz do zawartości
marecek

1.8T 300hp project [stage II: 306 koni]

Rekomendowane odpowiedzi

Znaczy nie deptać za mocno jak piszczy? :rotfl: Opony to Cie chyba nie lubią. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osz w morde.... Ale żeś pociska zmajstrował. Gratulacje Panie Kolego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisk mozna wylaczyc - i wtedy tylko bedzie mrygac na czerwono jesli przkroczy wartosc - ja mam tak ustawione bo piska przy starcie potrafil zepsuc kazdy dzien :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jozko, te piszczące zegarki się przydają... Niby auto przygotowane, ale jednak jak się wściekasz dłuzej niż 5 minut ogniem bez odpoczynku, to piszczałka informująca o przekroczeniu 900 stopni działa kojąco (wbrew pozorom).

 

Z drugiej strony MBC to takie ustrojstwo dziwne, że nie zawsze pozwala dmuchać tyle, ile się ustawiło. Kilka dni w roku (akurat przykład na filmie dobry) pomimo precyzyjnie dobranego 1.5 bara, okazuje się, że dmucha 1.6 ciągle i nawet 1.8 w peaku... stąd przypominajka żeby wrzucić na luz, bo dziś ciśnienie jest mega wysokie i jak się przegnie, to laweta...

 

A i opening ceremony już mi nie przeszkadza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek bardzo mnie zainspirował Twój projekt Passka i gdy by nie wypaliło z tym 2.7 biturbo to poszedł bym Twoim śladem. Widzę, że trochę czasu poświęciłeś swojemu autku więc chciałem Cię zapytać co sądzisz o takim zestawie:

http://moto.allegro.pl/item1036637469_zestaw_turbo_greddy_vw_golf_audi_a3_1_8t_2_0t_fsi.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znalazłem żadnego projektu 1.8T na tym zestawie, więc co mogę powiedzieć... facet cztery razy używa wyrazu "najlepsze" w opisie aukcji, więc to musi być coś! ;)

 

ja bym polecił mimo wszystko kolektor ATP lub równoodległościowy.

ostatnio był komplet na ATP do sprzedania za 5k:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=75615 (może jeszcze aktualny).

 

Jednak na równoodległościowym kolektorze jest sporo do ugrania w dolnej partii obrotów... a poza tym można wtedy praktycznie dowolnie modelować położenie turbo w komorze silnika - kto wie - nawet może pozostać przy seryjnej puszcze filtra powietrza, co automatycznie eliminuje problemy przegrzewania się przepływomierza, umieszczenia DV, problemy z odmą, konieczność kupowania i czyszczenia filtra stożkowego i miliona innych problemów z konstrukcją dolotu, które występują jeśli chcesz mieć taki kolektor, jak na zdjęciu (oryginalny kolektor przystosowany jest do mocowania turbiny PONIŻEJ linii kolektora, a nie na wysokości - czy - jak w przypadku mojego auta - powyżej niż linii kolektora).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiesz ja obserwując te "graty" no sugerowałem się producentem no i ceną bo mam kolektor turbinę i zawór upustowy za ciekawą kwotę. A co do linka to już nie aktualny. Masz może fote tego kolektora ATP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://www.atpturbo.com/ - zobacz jakie mają fajne zestawy do wzdłużnych 1.8T lub kombinuj z naszymi rodzimymi produkcjami + osobno turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linka. Naprawdę ciekawy wybór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek a jak tam przebiega sprawa Twojego sprzęgła?? Daje rade czy dalej są problemy?? Sprawdzałeś ofertę tomsona? Tam mają w ofercie z rozsądną kwotę sprzęgiełko które przenosi do 410 NM!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...trzeci rok ten sam sachs performance daje radę. Na seryjnym dwumasie. Ale nie wróżę mu przebiegu większego, niż 50kkm. Jak się zjeździ, to zgodnie z obietnicą w temacie "jakie sprzęgło do zwirusowanego paska..." spróbuję się zamienić na lite koło zamachowe ("jednomas") i wzmocnione sprzęgło od AVB. Też be problemu zniesie 400Nm ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co spowoduje zmiana koła zamachowego na nie-dwumasowe? Nie będzie jakiś drgań i wibracji? Skoro tak mozna, to po grzyba ładują te pieprzone dwumasowe koła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mały OT

to po grzyba ładują te pieprzone dwumasowe koła?

ponoć w nowych skodach nie ma już dwumassa :P tylko wrócono do jednomassa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co spowoduje zmiana koła zamachowego na nie-dwumasowe? Nie będzie jakiś drgań i wibracji? Skoro tak mozna, to po grzyba ładują te pieprzone dwumasowe koła?

...dwumas jest po to, żeby się miło biegi zmieniało i teściowa nie krzyczała, że coś szarpie. Niestety strzał z 450Nm przekręca takie koło pomiędzy skrajnymi pozycjami w ułamku sekundy, nie pozostawiając wiele miejsca na delikatną amortyzację sił skrętnych... koło się rozsypuje po kilku takich 0-1 startach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

finał po strojeniu:

 

arx1281096858p.jpg

 

Rogal się szarpał, męczył, klął, pocił i... zrobił porządek z programem. Założenie było takie, żeby nie stukało, nie cofało zapłonu i jak najmniej dmuchało. Doładowanie 1,2 bara (nawet ciut mniej), auto wystrojone na seryjnym N75 i z w pełni atmosferycznym blow offem.

 

Wynik to 306 konia w okolicy końca skali i bardzo płaskie 350Nm (!) Jeździ się tym teraz bardzo miło, kulturalnie, bez żadnych szarpnięć czy przeciążeń. Auto przyspiesza tak "grzecznie", że aż się chce jeździć w trasę ;) Chyba do pełni "cywilizacji" brakuje mu jeszcze tylko seryjnych sprężyn, żeby stał 2cm wyżej niż teraz...

 

I muszę w końcu w jakąś trasę pojechać, żeby zobaczyć czy uda mi się zejść ze spalaniem poniżej 10 litrów :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Graty Marek! Super wynik, piekielnie mocne auto a zarazem niepozorne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajebiście wygląda ten wykres momentu! A w ogóle to bliżej mu do 360 niż 350:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również pogratuluję tego jakże super wykresu. Moment bardzo ładnie przebiega :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Overtaking z 4k rpm musi być przyjemny ;) Mam nadzieje ze nagrasz jakiś filmik 2-3 minutowy pokazu mozliwosci na różnych biegach z niskich i wysokich prędkosci zeby mozna było się do monitora poślinić :P

 

---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:30 ----------

 

BTW, teraz Ci zostało przeszczepić 4wd :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności