Koucz Zgłoś #421 Napisano 23 Kwietnia 2010 Znaczy nie deptać za mocno jak piszczy? Opony to Cie chyba nie lubią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #422 Napisano 24 Kwietnia 2010 Osz w morde.... Ale żeś pociska zmajstrował. Gratulacje Panie Kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #423 Napisano 25 Kwietnia 2010 Pisk mozna wylaczyc - i wtedy tylko bedzie mrygac na czerwono jesli przkroczy wartosc - ja mam tak ustawione bo piska przy starcie potrafil zepsuc kazdy dzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #424 Napisano 25 Kwietnia 2010 jozko, te piszczące zegarki się przydają... Niby auto przygotowane, ale jednak jak się wściekasz dłuzej niż 5 minut ogniem bez odpoczynku, to piszczałka informująca o przekroczeniu 900 stopni działa kojąco (wbrew pozorom). Z drugiej strony MBC to takie ustrojstwo dziwne, że nie zawsze pozwala dmuchać tyle, ile się ustawiło. Kilka dni w roku (akurat przykład na filmie dobry) pomimo precyzyjnie dobranego 1.5 bara, okazuje się, że dmucha 1.6 ciągle i nawet 1.8 w peaku... stąd przypominajka żeby wrzucić na luz, bo dziś ciśnienie jest mega wysokie i jak się przegnie, to laweta... A i opening ceremony już mi nie przeszkadza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #425 Napisano 26 Maja 2010 Marek bardzo mnie zainspirował Twój projekt Passka i gdy by nie wypaliło z tym 2.7 biturbo to poszedł bym Twoim śladem. Widzę, że trochę czasu poświęciłeś swojemu autku więc chciałem Cię zapytać co sądzisz o takim zestawie: http://moto.allegro.pl/item1036637469_zestaw_turbo_greddy_vw_golf_audi_a3_1_8t_2_0t_fsi.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #426 Napisano 26 Maja 2010 nie znalazłem żadnego projektu 1.8T na tym zestawie, więc co mogę powiedzieć... facet cztery razy używa wyrazu "najlepsze" w opisie aukcji, więc to musi być coś! ja bym polecił mimo wszystko kolektor ATP lub równoodległościowy. ostatnio był komplet na ATP do sprzedania za 5k: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=75615 (może jeszcze aktualny). Jednak na równoodległościowym kolektorze jest sporo do ugrania w dolnej partii obrotów... a poza tym można wtedy praktycznie dowolnie modelować położenie turbo w komorze silnika - kto wie - nawet może pozostać przy seryjnej puszcze filtra powietrza, co automatycznie eliminuje problemy przegrzewania się przepływomierza, umieszczenia DV, problemy z odmą, konieczność kupowania i czyszczenia filtra stożkowego i miliona innych problemów z konstrukcją dolotu, które występują jeśli chcesz mieć taki kolektor, jak na zdjęciu (oryginalny kolektor przystosowany jest do mocowania turbiny PONIŻEJ linii kolektora, a nie na wysokości - czy - jak w przypadku mojego auta - powyżej niż linii kolektora). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #427 Napisano 26 Maja 2010 No wiesz ja obserwując te "graty" no sugerowałem się producentem no i ceną bo mam kolektor turbinę i zawór upustowy za ciekawą kwotę. A co do linka to już nie aktualny. Masz może fote tego kolektora ATP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #428 Napisano 26 Maja 2010 http://www.atpturbo.com/ - zobacz jakie mają fajne zestawy do wzdłużnych 1.8T lub kombinuj z naszymi rodzimymi produkcjami + osobno turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #429 Napisano 27 Maja 2010 Dzięki za linka. Naprawdę ciekawy wybór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #430 Napisano 2 Czerwca 2010 Marek a jak tam przebiega sprawa Twojego sprzęgła?? Daje rade czy dalej są problemy?? Sprawdzałeś ofertę tomsona? Tam mają w ofercie z rozsądną kwotę sprzęgiełko które przenosi do 410 NM! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #431 Napisano 3 Czerwca 2010 ...trzeci rok ten sam sachs performance daje radę. Na seryjnym dwumasie. Ale nie wróżę mu przebiegu większego, niż 50kkm. Jak się zjeździ, to zgodnie z obietnicą w temacie "jakie sprzęgło do zwirusowanego paska..." spróbuję się zamienić na lite koło zamachowe ("jednomas") i wzmocnione sprzęgło od AVB. Też be problemu zniesie 400Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #432 Napisano 3 Czerwca 2010 A co spowoduje zmiana koła zamachowego na nie-dwumasowe? Nie będzie jakiś drgań i wibracji? Skoro tak mozna, to po grzyba ładują te pieprzone dwumasowe koła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #433 Napisano 3 Czerwca 2010 mały OT to po grzyba ładują te pieprzone dwumasowe koła? ponoć w nowych skodach nie ma już dwumassa tylko wrócono do jednomassa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #434 Napisano 3 Czerwca 2010 Jest, w dieslach i tsi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #435 Napisano 3 Czerwca 2010 A co spowoduje zmiana koła zamachowego na nie-dwumasowe? Nie będzie jakiś drgań i wibracji? Skoro tak mozna, to po grzyba ładują te pieprzone dwumasowe koła? ...dwumas jest po to, żeby się miło biegi zmieniało i teściowa nie krzyczała, że coś szarpie. Niestety strzał z 450Nm przekręca takie koło pomiędzy skrajnymi pozycjami w ułamku sekundy, nie pozostawiając wiele miejsca na delikatną amortyzację sił skrętnych... koło się rozsypuje po kilku takich 0-1 startach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #436 Napisano 6 Sierpnia 2010 finał po strojeniu: Rogal się szarpał, męczył, klął, pocił i... zrobił porządek z programem. Założenie było takie, żeby nie stukało, nie cofało zapłonu i jak najmniej dmuchało. Doładowanie 1,2 bara (nawet ciut mniej), auto wystrojone na seryjnym N75 i z w pełni atmosferycznym blow offem. Wynik to 306 konia w okolicy końca skali i bardzo płaskie 350Nm (!) Jeździ się tym teraz bardzo miło, kulturalnie, bez żadnych szarpnięć czy przeciążeń. Auto przyspiesza tak "grzecznie", że aż się chce jeździć w trasę Chyba do pełni "cywilizacji" brakuje mu jeszcze tylko seryjnych sprężyn, żeby stał 2cm wyżej niż teraz... I muszę w końcu w jakąś trasę pojechać, żeby zobaczyć czy uda mi się zejść ze spalaniem poniżej 10 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #437 Napisano 6 Sierpnia 2010 Graty Marek! Super wynik, piekielnie mocne auto a zarazem niepozorne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #438 Napisano 6 Sierpnia 2010 Zajebiście wygląda ten wykres momentu! A w ogóle to bliżej mu do 360 niż 350:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #439 Napisano 6 Sierpnia 2010 Również pogratuluję tego jakże super wykresu. Moment bardzo ładnie przebiega Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #440 Napisano 6 Sierpnia 2010 Overtaking z 4k rpm musi być przyjemny Mam nadzieje ze nagrasz jakiś filmik 2-3 minutowy pokazu mozliwosci na różnych biegach z niskich i wysokich prędkosci zeby mozna było się do monitora poślinić ---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:30 ---------- BTW, teraz Ci zostało przeszczepić 4wd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach