marecek Zgłoś #361 Napisano 8 Lutego 2010 odma otwarta (tzn. z puszki jest wyjście na mini filtr i nic więcej). Nie ma powrotu do dolotu (oszczędza to sporo problemów i miejsca pod maską). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #362 Napisano 8 Lutego 2010 Nie ma powrotu do dolotu ok a nie ma nieprzyjemnego zapachu w kabinie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #363 Napisano 9 Lutego 2010 nad tym się jeszcze nie zastanawiałem Ale jak już wrócę do kraju nad Wisłą i odbiorę furaka z Piernikowa, to dam znać czy takie coś nie występuje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #364 Napisano 9 Lutego 2010 Marek, Ty to masz przecież benzynę we krwi to takiego zapachu nie rozróżnisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #365 Napisano 9 Lutego 2010 benzyna benzyna, na przelocie i tak klepie. Tu chyba bardziej chodzi o smrod oleju... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #366 Napisano 18 Lutego 2010 odświeżę trochę temat, bo jadę właśnie przyprowadzić potwora z Piernikowa, a jutro może skoczę się umówić na strojenie i będzie stage II zakończony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #367 Napisano 19 Lutego 2010 (edytowane) wrażenia z pierwszej jazdy... niesamowite. Hamulce są genialne. Jest mega mokro, mam BARDZO mało bieżnika na toykach, a mimo wszystko hamowanie jest... mmm... takie mega pewne. Pedał hamulca zachowuje się inaczej niż w seryjnym samochodzie, ale pozwala bardzo płynnie dozować siłę hamowania... dojechałem wczoraj do domu z takim bananem na ustach Obiecane fotki osłony termicznej: No i wspomniane hamulce. Fotka tego nie oddaje, ale są przeogromne We wtorek o 8 rano hamowanie... Edytowane 19 Lutego 2010 przez marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #368 Napisano 19 Lutego 2010 ciekaw jestem czy udałoby mi sie je zagotować ja też znalazłem juz zestaw do mnie 312mm. Myśle ze hamulec bedzie dłużej niż na serii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #369 Napisano 19 Lutego 2010 ciekaw jestem czy udałoby mi sie je zagotować przy Twoich zdolnościach - pewnie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #370 Napisano 19 Lutego 2010 http://allegro.pl/item913390142_alfa_159_200km_brera_spider_2_4_3_2_zacisk_hamulca.html wypiaskować, pomalować + adaptery (projekt gotowy u Zoltara, tylko wyciąć i montować) i fru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #371 Napisano 25 Lutego 2010 309 koni. Na wykresie próba przed (wykres z 2008 roku!) i po założeniu wałków. Różnica - może w numerach nie jest szalona, ale pod pedałem jest grubo, bo przyczepność zawsze zrywa po przekroczeniu 5k RPM. Teraz zaczynam wojnę z zawieszeniem, bo już zupełnie powiedziało kaput... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #372 Napisano 25 Lutego 2010 Witam Gratki na ten niezły wykres! Co z turbiną? Stage III będzie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #373 Napisano 25 Lutego 2010 zrobiles juz korekte softu pod walki? moc fajnie sie zachowuje, ale moment jakos dziwnie opada... moze to wina padajacego turbo? jesli nie turbo to moze jakas nieszczelnosc? zapadajaca sie rurka? sprawdzales afr np od 5000obr? jak sie boost zachowuje? btw RS nie powinien troche wczesniej wstawac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #374 Napisano 25 Lutego 2010 nic się nie zmieniło do tej pory RS wstawał zawsze tak samo... wstawałby pewnie wcześniej, jak byśmy mieli domczynienia z silnikiem 2.0 albo a/R .63. Doładowanie do odcinki trzyma się idealnie równo 1,6~1,5 bara, AFR do odcinki 9,8, więc zalany jak cholera. Stage III musi być, bo po hamowaniu pod samochodem było z pół szklanki oleju, a z turbiny poszedł siwy dym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #375 Napisano 25 Lutego 2010 nic się nie zmieniło do tej pory RS wstawał zawsze tak samo... wstawałby pewnie wcześniej, jak byśmy mieli domczynienia z silnikiem 2.0 albo a/R .63.Doładowanie do odcinki trzyma się idealnie równo 1,6~1,5 bara, AFR do odcinki 9,8, więc zalany jak cholera. Stage III musi być, bo po hamowaniu pod samochodem było z pół szklanki oleju, a z turbiny poszedł siwy dym aa fakt, zapomnialem o AR. skoro turbo swietnie pompuje to moze kwestia wlasnie przelania? Mozesz afr polaczyc z obrotami, jak sie zachowuje? walki robia robote! soft po korekcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #376 Napisano 25 Lutego 2010 nie będzie korekty dopóki przodu nie zrobię. wahacze, geometria, wyższe sprężyny i... ale to dopiero w kwietniu. Nie mam wykresu AFR - trzymałem wyświetlacz sondy na kolanach w trakcie pomiaru - jak tylko pojawia się ciśnienie, afr zjeżdża do 9,8 i zostaje taki do samego końca obrotów jak przy linijce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #377 Napisano 25 Lutego 2010 no to bezpiecznie dla silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #378 Napisano 20 Marca 2010 Marek, dlaczego pomalowałeś głowicę na czarno? Dobrze to wygląda. Od czego to są hamulce? Felgi i hamulce od rs4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #379 Napisano 20 Marca 2010 Od czego to są hamulce? Felgi i hamulce od rs4? Czytaj tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=754295&postcount=354 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #380 Napisano 21 Marca 2010 dlaczego pomalowałeś głowicę na czarno Poprosiłem Łukasza, żeby przy okazji zdejmowania pokrywy wypiaskował ją i pomalował na czarno. Wygląda to super i jest szalenie łatwe w czyszczeniu... A o hamulcach było sporo wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach