Skocz do zawartości
marecek

1.8T 300hp project [stage II: 306 koni]

Rekomendowane odpowiedzi

odma otwarta (tzn. z puszki jest wyjście na mini filtr i nic więcej). Nie ma powrotu do dolotu (oszczędza to sporo problemów i miejsca pod maską).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma powrotu do dolotu

 

ok a nie ma nieprzyjemnego zapachu w kabinie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nad tym się jeszcze nie zastanawiałem ;) Ale jak już wrócę do kraju nad Wisłą i odbiorę furaka z Piernikowa, to dam znać czy takie coś nie występuje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek, Ty to masz przecież benzynę we krwi to takiego zapachu nie rozróżnisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

benzyna benzyna, na przelocie i tak klepie. Tu chyba bardziej chodzi o smrod oleju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżę trochę temat, bo jadę właśnie przyprowadzić potwora z Piernikowa, a jutro może skoczę się umówić na strojenie i będzie stage II zakończony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrażenia z pierwszej jazdy... niesamowite. Hamulce są genialne. Jest mega mokro, mam BARDZO mało bieżnika na toykach, a mimo wszystko hamowanie jest... mmm... takie mega pewne. Pedał hamulca zachowuje się inaczej niż w seryjnym samochodzie, ale pozwala bardzo płynnie dozować siłę hamowania... dojechałem wczoraj do domu z takim bananem na ustach ->:D

 

 

Obiecane fotki osłony termicznej:

stage2.2.jpg

 

stage2.3.jpg

 

No i wspomniane hamulce. Fotka tego nie oddaje, ale są przeogromne ;):D

stage2.4.jpg

 

We wtorek o 8 rano hamowanie...

Edytowane przez marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem czy udałoby mi sie je zagotować :D

 

ja też znalazłem juz zestaw do mnie 312mm. Myśle ze hamulec bedzie dłużej niż na serii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekaw jestem czy udałoby mi sie je zagotować

przy Twoich zdolnościach - pewnie tak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jdv1267091274m.gif

 

309 koni. Na wykresie próba przed (wykres z 2008 roku!) i po założeniu wałków. Różnica - może w numerach nie jest szalona, ale pod pedałem jest grubo, bo przyczepność zawsze zrywa po przekroczeniu 5k RPM.

 

Teraz zaczynam wojnę z zawieszeniem, bo już zupełnie powiedziało kaput... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gratki na ten niezły wykres!

Co z turbiną?

Stage III będzie?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiles juz korekte softu pod walki?

 

moc fajnie sie zachowuje, ale moment jakos dziwnie opada... moze to wina padajacego turbo? jesli nie turbo to moze jakas nieszczelnosc? zapadajaca sie rurka?

 

sprawdzales afr np od 5000obr?

 

jak sie boost zachowuje?

 

btw RS nie powinien troche wczesniej wstawac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic się nie zmieniło do tej pory ;) RS wstawał zawsze tak samo... wstawałby pewnie wcześniej, jak byśmy mieli domczynienia z silnikiem 2.0 albo a/R .63.

Doładowanie do odcinki trzyma się idealnie równo -> 1,6~1,5 bara, AFR do odcinki 9,8, więc zalany jak cholera.

 

Stage III musi być, bo po hamowaniu pod samochodem było z pół szklanki oleju, a z turbiny poszedł siwy dym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nic się nie zmieniło do tej pory ;) RS wstawał zawsze tak samo... wstawałby pewnie wcześniej, jak byśmy mieli domczynienia z silnikiem 2.0 albo a/R .63.

Doładowanie do odcinki trzyma się idealnie równo -> 1,6~1,5 bara, AFR do odcinki 9,8, więc zalany jak cholera.

 

Stage III musi być, bo po hamowaniu pod samochodem było z pół szklanki oleju, a z turbiny poszedł siwy dym ;)

 

 

aa fakt, zapomnialem o AR. skoro turbo swietnie pompuje to moze kwestia wlasnie przelania? Mozesz afr polaczyc z obrotami, jak sie zachowuje?

 

 

walki robia robote! soft po korekcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie będzie korekty dopóki przodu nie zrobię. wahacze, geometria, wyższe sprężyny i... ale to dopiero w kwietniu. Nie mam wykresu AFR - trzymałem wyświetlacz sondy na kolanach w trakcie pomiaru - jak tylko pojawia się ciśnienie, afr zjeżdża do 9,8 i zostaje taki do samego końca obrotów jak przy linijce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to bezpiecznie dla silnika ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek, dlaczego pomalowałeś głowicę na czarno? Dobrze to wygląda. Od czego to są hamulce? Felgi i hamulce od rs4?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego pomalowałeś głowicę na czarno

Poprosiłem Łukasza, żeby przy okazji zdejmowania pokrywy wypiaskował ją i pomalował na czarno. Wygląda to super i jest szalenie łatwe w czyszczeniu... A o hamulcach było sporo wyżej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności