Skocz do zawartości
marecek

1.8T 300hp project [stage II: 306 koni]

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie to wszysko brzmi muszę przyznać.

to u mnie wydech jest taki głośny, że nigdy nie słyszałem niczego, co by warczało spod maski ;)

 

Marku i jak tam GT28RS ?

nie wiem czy to była chwilowa niedyspozycja związana z tym, że auto po odpaleniu na nowym przepływomierzu zaczęło się dusić i strzelać z wydechu łapiąc bardzo wysokie obroty, czy już się turbo skończyło na amen... Do tej pory nie ubywało oleju między wymianami. A po założeniu nowej rury łączącej rurę od IC i turbinę, oraz nowego przepływomierza, odpaliłem, przejechałem się, zdjąłem rurę i wylałem łyżkę oleju z dolotu... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, jak zakładałem teraz fmica miałem to samo. Tzn po dwóch dniach zdjąłem rure turbo-ic i też była łyżka oleju więc chyba to normalne nawet dla garreta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

autko odstawione wczoraj w nocy do Torunia - Łukasz ma tym razem za zadanie ucywilizować samochód, co by można było nocą po osiedlu jeździć niezauważalnie (nieusłyszalnie?).

 

nowy gadżet do działu "tuning optyczny":

opt1225905513x.jpg

na allegro 50zł + przesyłka. W ASO - 25,85 i odbiór z dnia na dzień... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajny pomysl....

 

ja tez poczynilem pewne zmiany stylistyczne:)

 

th_SNC00114.jpg

 

do szanownego grona adminów i modów... tylko testuje to co mowił kubelt i jedrus na spocie

www.wois.pl

www.luminor.pl

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doceniłem dziś kilka razy to ile wart jest równy asfalt i długa prosta... Nigdy więcej passata na time attack nie zabiorę, bo się autko rozleci. Jednak niektóre samochody są stworzone tylko do konkretnego typu powierzchni i stylu jazdy. I chociaż wstydu na zawodach nie było, to jednak dwa ostre przejazdy przez plener pokazały mi jak łatwo takie auto po prostu zniszczyć jak zakręt się skończy, a on uparcie jedzie do przodu.

 

Że już nie wspomnę o spalonym komplecie nowych tr1 ;), braku nadkoli i osłon pod silnikiem ;)

 

ehhm... raz się żyje...

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ramach odświeżenia tematu: po wymianie świec jest ciut lepiej niż było:

 

viu1228569226z.jpg

 

Osiągane ciśnienie przy pomiarze to 1,4 bara (przy 4,5 k RPM, utrzymuje się do 5 k RPM, następnie od 5500 do 7000 RPM delikatnie opada aż do 1,2 bara...).

 

AFR przy pomiarze był poniżej 11! (a mam katalizator, czyli można założyć, że jest jeszcze niższy). Jest sporo do poprawienia ;) Auto będzie strojone już na finał w następnym tygodniu.

 

Ćwiczenie miało na celu potwierdzić, czy winą ostatnich "dziur" w przebiegu momentu były stare świece (co potwierdziła dupohamownia) i czy przed strojeniem należałoby jeszcze zmienić cewki... Okazuje się, że pacjent jest gotowy na dalsze strojenie.

 

Przy okazji kilka fotek z ubiegłotygodniowego TimeAttack w Modlinie:

bfi1228471014y.JPG cqs1228470997c.JPG cqs1228470992i.JPG jdv1228470986m.JPG viu1228470975d.JPG

Edytowane przez marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No świetnie ze projekt nie stoi tylko sie rozwija, ciekawy jestem jaki bedzie ostateczny finał, ile jest jeszcze do ugrania. Marku a jak problemy z turbina, oliwa i przepływka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek, co to za paskudne felgi w tym flagowym passacie?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tu się nic nie zmieniło - cały czas te 17tki co kupiłem dwa m-ce temu ;)

 

Paweł - jak na razie przepływce stuknęło 5kkm, poziom oleju też jest cały czas tam gdzie był (!), a za tydzień pewnie trzeba będzie go zmienić, bo to już ten czas...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolege marecek:) sorki ze sie wypowiem nie szkoda ci kasy pakowac w to auto w którym zawsze bedzie sie cos psuło!! passat nie jest samochodem do wyścigów ani do driftu ani do ostrej jazdy. ja mam aktualnie jeszcze passata 2.8 w którego wpakowałem mnustwo kasy aż w koncu poszedłem po rozum do głowy i kupiłem M3 BMW KULTOWE VR6 e-46 i to autko jest stworzone do ostrej jazdy jak chcesz sie przekonac to zapraszam na tor :D mam nadzieje ze sie nie obrazisz za szczere słowa pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam kolege marecek:) sorki ze sie wypowiem nie szkoda ci kasy pakowac w to auto w którym zawsze bedzie sie cos psuło!! passat nie jest samochodem do wyścigów ani do driftu ani do ostrej jazdy. ja mam aktualnie jeszcze passata 2.8 w którego wpakowałem mnustwo kasy aż w koncu poszedłem po rozum do głowy i kupiłem M3 BMW KULTOWE VR6 e-46 i to autko jest stworzone do ostrej jazdy jak chcesz sie przekonac to zapraszam na tor :D mam nadzieje ze sie nie obrazisz za szczere słowa pozdro

nie chcę robić OT, ale tacy ludzie jak Marek, właśnie przecierają tory dla innych osób :ok: w modyfikacjach, czegoś, co dla niektórych wydaje się niemożliwe.

 

tu nie mówi się o kasie - widać Markowi nie szkoda, co do Betki ;) jedni wolą "parówki" inni "kiełbasę swojską" :cool:.

pozdrawiam :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...o co tu się obrażać. Przecież celem projektu nie było zrobienie auta na tor, tylko wygodnego dupowozu do pacyfikowania na prostej różnych takich lekkich e46 czy innych typeR-ów; ) Na tor będzie kolejny projekt, tym razem z napędem na tył i koniecznie bez dachu :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wielki szacunek oddaje tobie:) moze kiedys sie spotkamy na prostej:) ja tez lubie dłubac przy silniku http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=101&subcat2=143&id= ten zestaw czeka na montaz E46 M3 CFR500/525/550 i autko smiga bez zadnych usterek bez znacznych ingerencji w silnik wiele takich bawarek jezdzi poza granicami kraju i jest wrzystko ok wiec do zobaczenia napewno usłyszysz jeszcze o czarnej bawarce na 1/4 mili pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzisz gotowy kit to troche co innego niż projekt Marecka. Podobnie jak program i strojenie konkretnego auta,a wszczepienie

-Perfectly optimized, dyno tweaked ECU software.

Dla mnie istotna jest sama faza powstawania projektu, wszystkie dopasowania i "rzeźba". Jak wszystko jest P&P to ciut nudą wieje ;)

Oczywiście jedni wolą Bawarke inni VW.

Pozdrowienia i powodzenia w modach.

P.S A kreska oczywiście była by ciekawa:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szybki update...

sprzęgło wpadło w podłogę i nie dało rady wrzucić biegu... Winę za wszystko ponosiło (na szczęście) łożysko oporowe.

 

3 godziny roboty i oczom okazał się docisk:

bfi1229618373z.jpg [/url]

 

Tarcza zmęczona maksymalnie. Słynne koło dwumasowe łapało jakieś 5-6 cm luzu na obwodzie... czas już powoli przymierzać się do nowego. Zbiegnie się to pewnie w czasie z wymianą tarczy sprzęgła, której już nie za wiele życia pozostało... (ale jakiego życia! ;) ).

 

Oto winny całego zamieszania:

 

taka mała pierdółka, a nie wytrzymała nacisku sprężyny...

rgh1229618386p.jpg

 

--- scalone ---

a tu fotka nowej tarczy sprzęgła przed założeniem i dzisiaj:

bfi1228683889f.jpg cqs1229618379d.jpg

 

edit: sprawdziłem właśnie, że sprzęgło ma nalatane w tej chwili 16200 km...

Edytowane przez marecek
Automatyczne z??czenie postów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Wymieniles wiec sama tarcze,ile kosztowala?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś wymieniłem tylko łożysko... tarcza + docisk + łożysko były wymienione 10 czerwca...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak tak się przyjrzę, to wygląda na to, że tarcza jest w "połowie" swojej grubości... na początku nie miała 2 mm, teraz ma cały 1 mm, więc chyba nie ma tragedii? Gorzej, że seryjne łożysko sachsa dodawane do kompletu po prostu się rozkurzyło w drobny mak... większych strat poza tym nie było ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności