pawkog Zgłoś #241 Napisano 11 Października 2008 Marku i jak tam GT28RS ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #242 Napisano 12 Października 2008 Fajnie to wszysko brzmi muszę przyznać. to u mnie wydech jest taki głośny, że nigdy nie słyszałem niczego, co by warczało spod maski Marku i jak tam GT28RS ? nie wiem czy to była chwilowa niedyspozycja związana z tym, że auto po odpaleniu na nowym przepływomierzu zaczęło się dusić i strzelać z wydechu łapiąc bardzo wysokie obroty, czy już się turbo skończyło na amen... Do tej pory nie ubywało oleju między wymianami. A po założeniu nowej rury łączącej rurę od IC i turbinę, oraz nowego przepływomierza, odpaliłem, przejechałem się, zdjąłem rurę i wylałem łyżkę oleju z dolotu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #243 Napisano 12 Października 2008 No właśnie, jak zakładałem teraz fmica miałem to samo. Tzn po dwóch dniach zdjąłem rure turbo-ic i też była łyżka oleju więc chyba to normalne nawet dla garreta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #244 Napisano 5 Listopada 2008 autko odstawione wczoraj w nocy do Torunia - Łukasz ma tym razem za zadanie ucywilizować samochód, co by można było nocą po osiedlu jeździć niezauważalnie (nieusłyszalnie?). nowy gadżet do działu "tuning optyczny": na allegro 50zł + przesyłka. W ASO - 25,85 i odbiór z dnia na dzień... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #245 Napisano 5 Listopada 2008 (edytowane) fajny pomysl.... ja tez poczynilem pewne zmiany stylistyczne:) do szanownego grona adminów i modów... tylko testuje to co mowił kubelt i jedrus na spocie www.wois.pl www.luminor.pl Edytowane 4 Grudnia 2008 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #246 Napisano 30 Listopada 2008 (edytowane) doceniłem dziś kilka razy to ile wart jest równy asfalt i długa prosta... Nigdy więcej passata na time attack nie zabiorę, bo się autko rozleci. Jednak niektóre samochody są stworzone tylko do konkretnego typu powierzchni i stylu jazdy. I chociaż wstydu na zawodach nie było, to jednak dwa ostre przejazdy przez plener pokazały mi jak łatwo takie auto po prostu zniszczyć jak zakręt się skończy, a on uparcie jedzie do przodu. Że już nie wspomnę o spalonym komplecie nowych tr1 , braku nadkoli i osłon pod silnikiem ehhm... raz się żyje... Edytowane 1 Grudnia 2008 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #247 Napisano 6 Grudnia 2008 (edytowane) W ramach odświeżenia tematu: po wymianie świec jest ciut lepiej niż było: Osiągane ciśnienie przy pomiarze to 1,4 bara (przy 4,5 k RPM, utrzymuje się do 5 k RPM, następnie od 5500 do 7000 RPM delikatnie opada aż do 1,2 bara...). AFR przy pomiarze był poniżej 11! (a mam katalizator, czyli można założyć, że jest jeszcze niższy). Jest sporo do poprawienia Auto będzie strojone już na finał w następnym tygodniu. Ćwiczenie miało na celu potwierdzić, czy winą ostatnich "dziur" w przebiegu momentu były stare świece (co potwierdziła dupohamownia) i czy przed strojeniem należałoby jeszcze zmienić cewki... Okazuje się, że pacjent jest gotowy na dalsze strojenie. Przy okazji kilka fotek z ubiegłotygodniowego TimeAttack w Modlinie: Edytowane 6 Grudnia 2008 przez marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #248 Napisano 6 Grudnia 2008 No świetnie ze projekt nie stoi tylko sie rozwija, ciekawy jestem jaki bedzie ostateczny finał, ile jest jeszcze do ugrania. Marku a jak problemy z turbina, oliwa i przepływka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #249 Napisano 8 Grudnia 2008 Marek, co to za paskudne felgi w tym flagowym passacie?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #250 Napisano 8 Grudnia 2008 tu się nic nie zmieniło - cały czas te 17tki co kupiłem dwa m-ce temu Paweł - jak na razie przepływce stuknęło 5kkm, poziom oleju też jest cały czas tam gdzie był (!), a za tydzień pewnie trzeba będzie go zmienić, bo to już ten czas... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2.8v6 Zgłoś #251 Napisano 12 Grudnia 2008 witam kolege marecek:) sorki ze sie wypowiem nie szkoda ci kasy pakowac w to auto w którym zawsze bedzie sie cos psuło!! passat nie jest samochodem do wyścigów ani do driftu ani do ostrej jazdy. ja mam aktualnie jeszcze passata 2.8 w którego wpakowałem mnustwo kasy aż w koncu poszedłem po rozum do głowy i kupiłem M3 BMW KULTOWE VR6 e-46 i to autko jest stworzone do ostrej jazdy jak chcesz sie przekonac to zapraszam na tor mam nadzieje ze sie nie obrazisz za szczere słowa pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #252 Napisano 13 Grudnia 2008 witam kolege marecek:) sorki ze sie wypowiem nie szkoda ci kasy pakowac w to auto w którym zawsze bedzie sie cos psuło!! passat nie jest samochodem do wyścigów ani do driftu ani do ostrej jazdy. ja mam aktualnie jeszcze passata 2.8 w którego wpakowałem mnustwo kasy aż w koncu poszedłem po rozum do głowy i kupiłem M3 BMW KULTOWE VR6 e-46 i to autko jest stworzone do ostrej jazdy jak chcesz sie przekonac to zapraszam na tor mam nadzieje ze sie nie obrazisz za szczere słowa pozdro nie chcę robić OT, ale tacy ludzie jak Marek, właśnie przecierają tory dla innych osób w modyfikacjach, czegoś, co dla niektórych wydaje się niemożliwe. tu nie mówi się o kasie - widać Markowi nie szkoda, co do Betki jedni wolą "parówki" inni "kiełbasę swojską" . pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #253 Napisano 13 Grudnia 2008 ...o co tu się obrażać. Przecież celem projektu nie było zrobienie auta na tor, tylko wygodnego dupowozu do pacyfikowania na prostej różnych takich lekkich e46 czy innych typeR-ów; ) Na tor będzie kolejny projekt, tym razem z napędem na tył i koniecznie bez dachu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2.8v6 Zgłoś #254 Napisano 14 Grudnia 2008 ale wielki szacunek oddaje tobie:) moze kiedys sie spotkamy na prostej:) ja tez lubie dłubac przy silniku http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=101&subcat2=143&id= ten zestaw czeka na montaz E46 M3 CFR500/525/550 i autko smiga bez zadnych usterek bez znacznych ingerencji w silnik wiele takich bawarek jezdzi poza granicami kraju i jest wrzystko ok wiec do zobaczenia napewno usłyszysz jeszcze o czarnej bawarce na 1/4 mili pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #255 Napisano 14 Grudnia 2008 No widzisz gotowy kit to troche co innego niż projekt Marecka. Podobnie jak program i strojenie konkretnego auta,a wszczepienie -Perfectly optimized, dyno tweaked ECU software. Dla mnie istotna jest sama faza powstawania projektu, wszystkie dopasowania i "rzeźba". Jak wszystko jest P&P to ciut nudą wieje Oczywiście jedni wolą Bawarke inni VW. Pozdrowienia i powodzenia w modach. P.S A kreska oczywiście była by ciekawa:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #256 Napisano 18 Grudnia 2008 (edytowane) szybki update... sprzęgło wpadło w podłogę i nie dało rady wrzucić biegu... Winę za wszystko ponosiło (na szczęście) łożysko oporowe. 3 godziny roboty i oczom okazał się docisk: [/url] Tarcza zmęczona maksymalnie. Słynne koło dwumasowe łapało jakieś 5-6 cm luzu na obwodzie... czas już powoli przymierzać się do nowego. Zbiegnie się to pewnie w czasie z wymianą tarczy sprzęgła, której już nie za wiele życia pozostało... (ale jakiego życia! ). Oto winny całego zamieszania: taka mała pierdółka, a nie wytrzymała nacisku sprężyny... --- scalone --- a tu fotka nowej tarczy sprzęgła przed założeniem i dzisiaj: edit: sprawdziłem właśnie, że sprzęgło ma nalatane w tej chwili 16200 km... Edytowane 18 Grudnia 2008 przez marecek Automatyczne z??czenie postów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #257 Napisano 18 Grudnia 2008 Wymieniles wiec sama tarcze,ile kosztowala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #258 Napisano 18 Grudnia 2008 dziś wymieniłem tylko łożysko... tarcza + docisk + łożysko były wymienione 10 czerwca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #259 Napisano 18 Grudnia 2008 To cos szybko padlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #260 Napisano 18 Grudnia 2008 jak tak się przyjrzę, to wygląda na to, że tarcza jest w "połowie" swojej grubości... na początku nie miała 2 mm, teraz ma cały 1 mm, więc chyba nie ma tragedii? Gorzej, że seryjne łożysko sachsa dodawane do kompletu po prostu się rozkurzyło w drobny mak... większych strat poza tym nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach