Łysy Zgłoś #21 Napisano 18 Grudnia 2012 A co ma wirus do tego i śnieg?? Trzeba nauczyć się jeździć. Ja miałem ponad 180 koni w B5 i tak używałem gazu że esp nie było mi potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #22 Napisano 18 Grudnia 2012 Esp jest przydatne na zakrętach jak się okaże, że za szybko się w niego weszło . Raz mi to "dupę" niesamowicie uratowało, co prawda nie w passacie. Co do ruszania to faktycznie jest wg. mnie mało potrzebne. Ale są ludzie co nie wiedzą, że jak jest ślisko to nie naciska się mocno gazu przy starcie. A co do montażu samego ESP też uważam operacje za nieopłacalną. Lepiej autko wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #23 Napisano 18 Grudnia 2012 Esp jest przydatne na zakrętach jak się okaże, że za szybko się w niego weszło . Raz mi to "dupę" niesamowicie uratowało, co prawda nie w passacie. Co do ruszania to faktycznie jest wg. mnie mało potrzebne. Ale są ludzie co nie wiedzą, że jak jest ślisko to nie naciska się mocno gazu przy starcie. A co do montażu samego ESP też uważam operacje za nieopłacalną. Lepiej autko wymienić. To że ESP jest nieopłacalne to wiem ale mi chodzi o ASR, o ile się nie mylę to korzysta on z czujników ABS i "ujmuje gazu" podczas poślizgu podczas przyśpieszania. A uczyć jeździć to się nie muszę, 4 lata nim jeźdzę i daje rade, pytam o ASR dlatego że czasem żonka jeżdzi z dziećmi a niedawno zrobiła prawko i nie ma jeszcze wprawy i wyczucia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szlaku Zgłoś #24 Napisano 18 Grudnia 2012 A co ma wirus do tego i śnieg?? Trzeba nauczyć się jeździćswiete slowa;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #25 Napisano 18 Grudnia 2012 Przede wszystkim oto mi chodzi. Przy moich 180 konikach na mokrym na 4 biegu traci trakcje. to zmień opony i amortyzatory, bo jak widać masz słabe. Jakoś nigdy nie widziałem żeby na 4 biegu auto które ma poniżej 200KM traciło trakcję. Chyba że mówimy o obecnych warunkach to w takim razie moje auto traci na 6 biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #26 Napisano 18 Grudnia 2012 A co ma wirus do tego i śnieg?? Trzeba nauczyć się jeździć. Ja miałem ponad 180 koni w B5 i tak używałem gazu że esp nie było mi potrzebne. zapomnial wol jak cieleciem był. Ja mam ograniczone zaufanie do kobiet kierowcow wiec wolałbym zeby to ASR było w ucie w ktorym jezdzi, szczegolnie teraz gdzie artystki potrafia sie zakopac na parkingu pod sklepem... Jak dla mnie monstaz ESP to wariactwo w czystej postaci, hamucle to ostatnia czesc w ktora bym ingerowal jak kolwiek (poza np. zmiana na wieksze lub lepsze tarcze/klocki) a tymbardziej dawac to komus do roboty, komus kto zrobi to na sztuke i wezmie kase to tak jakby napisac, ze to zycie lub zycia ktore podrozuja tym autem sa warte kwote zostawiona u mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #27 Napisano 18 Grudnia 2012 ...z tym, że ESP jest najbardziej przydatne w przypadku "testu łosia". Jeśli niektórym auta tracą przyczepność podczas przyśpieszania to wystarczy ASR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #28 Napisano 18 Grudnia 2012 wolałbym zeby to ASR było w ucie w ktorym jezdzi, szczegolnie teraz gdzie artystki potrafia sie zakopac na parkingu pod sklepem... Hahahhaha i ty myślisz że ASR ci pomoże w tym??? Chłopie nie pisz tu bzdur. Litości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #29 Napisano 18 Grudnia 2012 to zmień opony i amortyzatory, bo jak widać masz słabe. Jakoś nigdy nie widziałem żeby na 4 biegu auto które ma poniżej 200KM traciło trakcję. Chyba że mówimy o obecnych warunkach to w takim razie moje auto traci na 6 biegu. Widocznie mało jeszcze widziałeś, co do opon to są prawie nowe pirelli, a gdyby amortyzatory były do wymiany to dawno bym wymienił i na 6 też da radę tyle że na ubitym śniegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danon14119 Zgłoś #30 Napisano 18 Grudnia 2012 Panowie, nie zbaczając z tematu. Czy gra jest warta świeczki montując ASR, a dokładniej co trzeba by było wymienić? I nie chodzi tu o umiejętności jazdy tylko o kolejny bajer w aucie, który był seryjnie montowany:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #31 Napisano 18 Grudnia 2012 Panowie, nie zbaczając z tematu. Czy gra jest warta świeczki montując ASR, a dokładniej co trzeba by było wymienić? I nie chodzi tu o umiejętności jazdy tylko o kolejny bajer w aucie, który był seryjnie montowany:D Dobrze powiedziane. Ja zapytałem czy można uruchomić, ew zamontować ASR, a dowiedziałem się ,że mam nauczyć się jeździć, wymienić opony i amortyzatory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #32 Napisano 19 Grudnia 2012 dokładnie człowiek pyta o konkrety a otrzymuje dziwne odpowiedzi nie znacie odpowiedzi to nie piszcie bzdur bo klepiecie by klepać i zaśmiecacie, jak ktoś będzie chciał mieć automatycznie otwierany/zamykany bagażnik i sobie to zrobi to jest tylko jego indywidualna sprawa, ale znajdzie się grono takich co powie po co!!! to po co wirusujemy nie lepiej kupić auto z moca powyżej 200KM itp, Chcemy mieć gadzet i . A do tych co piszą chłopu by nauczył się jeździć to uważajcie bo chłop może mieć więcej przejechane na biegu wstecznym jak wy do przodu Jak ktoś ma jakieś konkrety co do sfapu to poprosimy i dziękujemy za dobre rady co do opon, amorków itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojama1 Zgłoś #33 Napisano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Dzień dobry wszystkim Jestem posiadaczem passata b5 fl 2001 2.3 (170KM) v5 4Motion (torsen) w wersji highline jednak nie posiadam seryjnego esp. Mam tylko abs+eds (edl), a chce miec esp. Auto jest bardzo zadbane ma tylko 135000 km (wnetrze jak nowe nawet dywaniki oryginalne z nalepkami z fabryki) dlatego do "pełni szczescia" chce esp. Znalazłem kilka tematów osób które z powodzeniem dołozyły esp w swoich autach oto one: https://drive.google.com/file/d/0B6155TrYJ-T_RmtlQXQtZEJsY0k/edit?pli=1 http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=8359 http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=92577&page=3'>http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=92577&page=3 http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Number=286896382 http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=95327 http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=92577 http://www.passatworld.co...nformation.html http://pics.tdiclub.com/data/517/ESP_Retrofit1.pdf Czy ktoś może robił takie coś w Passacie z 4motion albo wie kto się podjął lub podejmie takiego zabiegu? Edytowane 10 Stycznia 2015 przez sojama1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojama1 Zgłoś #34 Napisano 28 Stycznia 2015 I nikt nic nie powie na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #35 Napisano 28 Stycznia 2015 Skoro nie robił w 4x4 to ciężko żeby się wypowiedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach