Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

A kolego ty masz to 140KM w DSG ?

Nie, mam w manualu.

 

No niestety nie zgodzę się z Tobą co napisałeś między 140 a 170. Ze 170 masz więcej możliwości przy ew. programie masz 200KM a przy 200KM te 2L mógłbym przeżyć
170ps jest istotne przy odsprzedazy,przy wirusie

Wszystko fajnie i się zgadza, tylko pamiętajmy, że mimo wszystko volkswagenowskie 2,0TDI to "silnik specjalnej troski" i znam co najmniej 2 przypadki gdzie wirus w tym silniku miał dość istotny wpływ na jego uszkodzenie. Sam byłem swego czasu mocno zainteresowany lekkim wzmocnieniem ale w 3-ch dobrych warsztatach tuningujacych jednostki vw powiedzieli mi, że co prawda to możliwe, ale odradzają. Co innego stare, dobre 1,9TDI, gdzie praktycznie ograniczeń nie ma. Później przejechałem się 170-konną wersja i wyzbyłem się kompleksów :).

Dodatkowo przy odsprzedaży już kilka razy spotkałem sie z pytaniem czy czasem nie podkręcany. Ludzie się tego boją i tak jak w przypadku 1,9TDI było to zaletą tu może okazać sie wadą, często pewnie bezpodstawną.

Edytowane przez Matsil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item907114087_passat_2_0tdi_170km_sportline_unikat_max_wypos.html

Napisałem w sprawie czujnika ciśnienia powietrza okazało się ze faktycznie nie ma

 

czy jeszcze cos widzicie czego nie ma a jest w opisie?

 

co z tym DYNAUDIO jak to sprawdzić zawsze jest oznaczenie na tych głośnikach?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam co sadzice o tych samochodach

 

 

http://www.autohusb2b.de/cms/cardb/d...&cl=1&bk=form&

 

oraz

 

http://www.autohusb2b.de/cms/cardb/d...&cl=1&bk=form&

 

nie zależy mi na jakimś tam wielkim wyposażeniu podstawa dla mnie to radio i klima

 

pozdrawiam

 

Z dwojga złego jak Michał napisał Comforta.

 

http://moto.allegro.pl/item907114087...max_wypos.html

Napisałem w sprawie czujnika ciśnienia powietrza okazało się ze faktycznie nie ma

 

czy jeszcze cos widzicie czego nie ma a jest w opisie?

 

co z tym DYNAUDIO jak to sprawdzić zawsze jest oznaczenie na tych głośnikach?

Tak jak napisałem wyżej tego nie ma przeczytaj mój post odnośne tego samochodu

Gdyby było DYN to 1. na głośnikach z przodu byłaby srebrna listwa z napisem DYN a jeżeli już kupujesz i sprzedający upiera się ze to DYN zobacz czy jest 9,10 głośnik w drzwiach (góra, nie nisko tonówki)

 

 

Nie wiem także czy do

"tempomat z automatyczna regulacja odległosci ACC i systemem Front Assist"

nie powinno być tego guzika włączającego to?

 

Żadnego AUTOHOLDA nie ma w tym samochodzie ! Nie patrz nawet na niego za te pieniądze to na prawdę golas a do tego sprzedawca koloryzuje ten samochód .

 

 

Wszystko fajnie i się zgadza, tylko pamiętajmy, że mimo wszystko volkswagenowskie 2,0TDI to "silnik specjalnej troski" i znam co najmniej 2 przypadki gdzie wirus w tym silniku miał dość istotny wpływ na jego uszkodzenie. Sam byłem swego czasu mocno zainteresowany lekkim wzmocnieniem ale w 3-ch dobrych warsztatach tuningujacych jednostki vw powiedzieli mi, że co prawda to możliwe, ale odradzają. Co innego stare, dobre 1,9TDI, gdzie praktycznie ograniczeń nie ma. Później przejechałem się 170-konną wersja i wyzbyłem się kompleksów .

Dodatkowo przy odsprzedaży już kilka razy spotkałem sie z pytaniem czy czasem nie podkręcany. Ludzie się tego boją i tak jak w przypadku 1,9TDI było to zaletą tu może okazać sie wadą, często pewnie bezpodstawną.

 

A więc i do tego się ustosunkuję . Co do 2.0TDI , ja tak nie uważam. Tak jak gdzieś wyczytałem Ty masz jednostkę 2.0TDI lecz 16V ,która jest jednak trochę mniej podatna na WIRUSA. Ja posiadam 8V (lepiej czy gorzej bez różnicy oba chodzą jak URSUS-y) i nie ma najmniejszego problemu dzwoniłem do kilku firm (VTG, COMPSPORT, MASTERTUNING) i wszędzie nie było problemu . Ba! Nawet sam serwisant z Gdańska polecił mi VTG , mówiąc ,że serwisują dużo aut po WIRUSIE u nich i nie ma najmniejszych problemów.

 

Co do tego ,że może się okazać ... najwyżej jak komuś to przeszkadza podjechać do serwisu żeby wgrali najnowszy SOFT VW i po problemie.

Wiesz dla jednego nie wybaczalną wadą będzie brak klimy dla drugiego nie będzie to dużym problemem , nawet zaletą bo odejdą mu koszty ew. napraw lub serwisowania

 

A co powiecie o tym? czy tez gosc z cena przesadził.http://moto.allegro.pl/item898172594...vd_unikat.html

szkoda ze sedan

Zastanawia mnie dlaczego niby 2008/2009 a ma jeszcze stare zegary?!

Edytowane przez Rojasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co powiecie o tym? czy tez gosc z cena przesadził.http://moto.allegro.pl/item898172594...vd_unikat.html

szkoda ze sedan

Biorąc pod uwagę stan i wyposażenie, cena po małej negocjacji może być atrakcyjna.

Tylko albo mi się wydaje, albo już to auto widzę dość długo w ogłoszeniach - jeżeli to taki rodzynek, to coś kiepsko ze znalezieniem klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok odpuszczam sobie, faktycznie z nim coś nie tak musi być. na pewno cena jest nie taka :)

A powiedzcie mi, pytam tylko z ciekawosci: czy w takim modelu ten naped na 4 to sie da rozłączyć czy on non stop ciagnie na 4.

http://moto.allegro.pl/item898172594_passat_2_0_tdi_4_motion_highline_skory_dvd_unikat.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego to nie terenówka ,żeby odłączać . Napęd jest stały (chyba jeżeli jedna oś traci przyczepność druga się włącza bo to nie Subaru STI żeby stały był cały czas 50/50) :)

 

 

 

 

EDIT Po to jesteśmy żeby pomagać i zachęcać osoby do kupna tego a nie innego modelu , no i po to aby być trylionowym właścicielem Passata :D POZDR

Edytowane przez Rojasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha rozumiem:)

sorry nieraz za głupkowate pytania,ale naprawdę się nie znam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A więc i do tego się ustosunkuję . Co do 2.0TDI , ja tak nie uważam. Tak jak gdzieś wyczytałem Ty masz jednostkę 2.0TDI lecz 16V ,która jest jednak trochę mniej podatna na WIRUSA. Ja posiadam 8V (lepiej czy gorzej bez różnicy oba chodzą jak URSUS-y) i nie ma najmniejszego problemu dzwoniłem do kilku firm (VTG, COMPSPORT, MASTERTUNING) i wszędzie nie było problemu . Ba! Nawet sam serwisant z Gdańska polecił mi VTG , mówiąc ,że serwisują dużo aut po WIRUSIE u nich i nie ma najmniejszych problemów.

Masz całkowitą rację, tego nie dodałem a powinienem :).

Tak nawiasem mówiac to firmy VTG i MASTERTUNING odraziły mi wirusa w mojej jednostce :).

 

Zastanawia mnie dlaczego niby 2008/2009 a ma jeszcze stare zegary?!

Nowe zegary weszły w passatach w połowie 2009 roku, w CC były wcześniej.

 

Subaru STI żeby stały był cały czas 50/50

W subarynie mozna regulować, wiem bo miałem :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko fajnie i się zgadza, tylko pamiętajmy, że mimo wszystko volkswagenowskie 2,0TDI to "silnik specjalnej troski" i znam co najmniej 2 przypadki gdzie wirus w tym silniku miał dość istotny wpływ na jego uszkodzenie. Sam byłem swego czasu mocno zainteresowany lekkim wzmocnieniem ale w 3-ch dobrych warsztatach tuningujacych jednostki vw powiedzieli mi, że co prawda to możliwe, ale odradzają. Co innego stare, dobre 1,9TDI, gdzie praktycznie ograniczeń nie ma. Później przejechałem się 170-konną wersja i wyzbyłem się kompleksów .
wiadoma rzecz moze silnik kleknac albo i nie jak idziesz na basen nie myslisz ze sie utopisz,to tylko passat-auto rzecz nabyta:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiadoma rzecz moze silnik kleknac albo i nie jak idziesz na basen nie myslisz ze sie utopisz,to tylko passat-auto rzecz nabyta

Jasne, z tym, że inaczej sie czujesz idąc na basen i umiejąc pływać niż nie. Tak jest z 8V i 16V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jasne, z tym, że inaczej sie czujesz idąc na basen i umiejąc pływać niż nie. Tak jest z 8V i 16V.

majac passata B6 musisz sie liczyc ze jutro sie popsuje:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
majac passata B6 musisz sie liczyc ze jutro sie popsuje

Mam go już parę lat i jeszcze nigdy nie zawiódł. Należę do tej mniejszej grupy optymistów ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam go już parę lat i jeszcze nigdy nie zawiódł. Należę do tej mniejszej grupy optymistów .
rozumiem ja tez nie narzekam wiadomo kwestia szczescia

 

---------- Post added at 23:17 ---------- Previous post was at 23:15 ----------

 

a co do tego nie zebym sie tam czepial ale troche aut ma sprzedajacy ma tez drugiego paska do ktorego podaje oficjalnie VIN a do tego nie:(

 

---------- Post added at 23:27 ---------- Previous post was at 23:17 ----------

 

Tylko albo mi się wydaje, albo już to auto widzę dość długo w ogłoszeniach - jeżeli to taki rodzynek, to coś kiepsko ze znalezieniem klienta.
w grudniu byla cena 92500zl to teraz promocja jest:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zobaczymy, pogadam z nim jak by zjechał do 83 to sie gruntownie zastanowię nad nim.

 

myslicie ze za te pieniądze warto ?

Edytowane przez Planet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no zobaczymy, pogadam z nim jak by zjechał do 83 to sie gruntownie zastanowię nad nim.

Zakup auta zaczyna się od dokładnego obejrzenia a nie targowania :).

Jak juz koledzy zauważyli rodzynek to pewnie nie jest skoro przez dłuższy czas sprzedać się nie może - zdjęcia zrobione 29 listopada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no zobaczymy, pogadam z nim jak by zjechał do 83 to sie gruntownie zastanowię nad nim.

 

myslicie ze za te pieniądze warto ?

 

Trochę drogo.Zastanów się nad moim;)

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58035

2.0 TDI (140),Highline,2007 (model 2008),absolutnie bezwypadkowy.Kupiłem go dla siebie w lipcu 2008 w serwisie VW w Niemczech.Jedyny właściciel to centrala VW w Wolfsburgu.Serwisowany i cena o dobre 10tys zł niższa:) Moim skromnym zdaniem nie warto przepłacać za pseudo 4x4 (haldex) w Passacie.Jeżeli chcesz prawdziwe 4x4 to Audi.

Edytowane przez raver32

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiele chcesz za to cudo? i co posiada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja bym jednak radził obejrzeć tamtego z allegro. 4MOTION w zimę to bajka, do tego ma pełen wypas .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności