Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Trendline ze zmienionym na chiński grill a'la highline, poza climatronik'iem z grzanymi fotelami nic nie ma w tym samochodzie, nie muszę chyba dodawać, że przebieg to pic na wodę, kto zakłada instalację gazową do samochodu, robi małe przebiegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był u mnie ostatnio kolega z Katowic (zresztą forumowicz) Ma B6 z silnikiem 1,4l z 2010 roku kupione przez niego w salonie PL jako nowe. Nakręcił trochę ponad 10kkm. Tak że różnie bywa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek zgoda, można kupić passata z małym przebiegiem, ale tak jak sam napisałeś jest on z polskiego salonu, mam swojego Passata z Polskiego salonu 2007 160kkm, w Polsce jest to możliwe, w Niemczech nikt nie puści Passata na handel z takim przebiegiem za takie pieniądze, aby handlarzowi się opłacało go sprowadzić i zarobić ok 1000pln, bo zazwyczaj tyle biorą dla siebie.

 

Wracając do Passata weź go odpuść bo nawet z tyłu szyby ma na korbę.

Edytowane przez TheStig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co racja, to racja. Nie ma opcji żeby faszysta tanio sprzedał porządne auto. Co więcej duży przebieg u nich nie oznacza, że auto będzie tanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co więcej duży przebieg u nich nie oznacza, że auto będzie tanie.

Zgadza się, musi być coś więcej w nim nie tak, np. było uszkodzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 28k kupiłem passka z 2.0 Fsi, comfortline z przebiegiem udokumentowanym 154tys, wiec się da. Lakier oryginalny, bixenon, doswietlanie zakrętów, Podgrzewaną przednia szyba, mfd2, grzane fotele, kiedy multi, nowe letnie i zimowe na stali w komplecie. Gdybyś takiego szukał to mogę dać namiar na gościa który tylko pewne auta sprowadza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki odpuszczam. Namiar na gościa się przyda. Chcę b6 w gazie lub do zagazowania, 1.6 lub 1.8 najlepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1.8 najlepiej

To będzie nowsze i droższe na pewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcę b6
1.6

chyba nie wiesz co mówisz :)

odpuśc sobie 1,6 bo duzo pali i nie jedzie a potem nikt tego nie chce odkupic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej niech szuka 2.0tfsi BPY, można go zagazować, rozpędzić i wyprzedać bez ryzyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałam jechać właśnie po 2.0 tfsi ale tu na forum mi odradzono. Od tego chyba jest to forum by się czegoś dowiedzieć ja zielona w temacie kobieta ;) chcę jeździć w miarę szybko ale bardziej też ekonomicznie cenowo ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

To będzie nowsze i droższe na pewno.

 

Wiem, ale nie chcę tego odsprzedawać prędko tylko jeździć jak najdłużej to szukam czegoś dobrego niekoniecznie taniego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem fsi, teraz szukałbym tfsi. Spalanie podobne, a jazda bez porównania przyjemniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko ono z gazem było i dlatego mi odradzono. I wersja USA

Wersję USA od razu odpuść, nawet nie zwracaj na nie uwagi. Z tego co się orientuję 1.8 to się raczej nie gazuje, 1.6 jak zagazujesz nie będzie dawało się nim jeździć, najlepiej szukaj 2.0tfsi BPY, chociaż w BWA nie powinno być problemu, je się najlepiej gazuje, według mnie najlepiej jak znajdziesz egzemplarz, który sama zagazujesz.

Edytowane przez TheStig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wersję USA od razu odpuść

zdecydowanie potwierdzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości: co jest nie tak z wersją USA? Oprócz przeróbek elektryki którą trzeba poczynić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wersję USA od razu odpuść, nawet nie zwracaj na nie uwagi. Z tego co się orientuję 1.8 to się raczej nie gazuje, 1.6 jak zagazujesz nie będzie dawało się nim jeździć, najlepiej szukaj 2.0tfsi BPY, chociaż w BWA nie powinno być problemu, je się najlepiej gazuje, według mnie najlepiej jak znajdziesz egzemplarz, który sama zagazujesz.

 

Dzięki. Tak się właśnie obawiałam że 1.6 na passata z gazem to za mało że to nie będzie jazda. Właśnie 1.8 mi na innym wątku tu polecono do gazu. Ale przejrzę te silniki co polecasz, jak się tam kształtuje spalanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagazujesz 1.8 ale koszt instalki większy niż 2.0 Tfsi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak z ciekawości: co jest nie tak z wersją USA? Oprócz przeróbek elektryki którą trzeba poczynić?

plastikowa skóra

brak klimatronica

brak DSG

to z tych ważniejszych braków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności