Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Kod na naklejce w książce serwisowej i wnęce koła zapasowego - 7GG.

0GG - brak filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po rozkodowaniu VINu (np. kolega GURAL na tym forum) masz w kodach 0GG to oznacza, że nie masz DPFa (0GG - Emission standard EU4), jeśli masz 7GG to oznacza, że masz DPF (7GG - Emissions concept EU4 DPF).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No własnie myślałem, że kupując auto z 2008r już będzie na CR.. a tu okazuje się , że na pompowtrysku. Lipa straszna.

trochę się zraziłem do kupna Paska po tych wszystkich lekturach i informacjach o padających wtryskach, pompach, głowicach i innych. :)

Człowiek wywali ponad 50 tysi i będzie jeździł autem, które może nawalic w każdej chwili. Moje stare auto przez 4 lata użytkowania nigdy mnie nie zawiodło, a jest z 2000r. A taki 3 letni pasek byłby jeżdżącą bombą zegarową hehe

Zaczynam się mocno zastanawiać czy warto zainwestować w passata..:sciana

 

Osobiście jestem użytkownikiem Passata z motorem BKP . Absolutnie nie mam żadnych problemów z tym samochodem. Jedynie co to wymieniałem pompę paliwa w zbiorniku oraz przetwornicę lampy wyładowczej ( ksenon ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

również mam passata na pompowtryskach z dsg

i jak narazie jedyny problem to ciągle paruje mi lewa lampa w klapie bagażnika (jest cała nie uszkodzona), chyba ją wymienię...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam BMR 170PS DSG 2007

mam juz zamontowane 3cie turbo (jeszcze jest na gwarancji)

2gą pompe oleju,

2x dwumasa

2x wtrysk

i szereg pomniejszych spraw.

Wszystko zrobione w ASO na gwarancji, tak wiec teraz to jest bezproblemowe uzytkowanie auta. Bo wszystko co sie powinno popsuc to juz jest kilkukrotnie wymienione.

MOje auto ma 270 tys km i jest bezawaryjne- sasiad ma rowniez salonowe auto i 180 tys przebiegu i w ostatnim polroczu byl na szczescie za darmo robic wtrysk, pompe oleju i dwumase. Bo poprzedni wlasciciel tego nie zrobil.

Edytowane przez Duży
USUNIĘTE OGŁOSZENIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli po rozkodowaniu VINu (np. kolega GURAL na tym forum) masz w kodach 0GG to oznacza, że nie masz DPFa (0GG - Emission standard EU4), jeśli masz 7GG to oznacza, że masz DPF (7GG - Emissions concept EU4 DPF).

 

5 0GG L AGM Emission standard EU4

 

5 pozycja u mnie to 0GG - czyli nie mam filtra DPF, tak?

O kurde zatem strasznie się cieszę :)

A jak rozpoznać dokładnie pod maską czy siedzi DPF czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem samochodu. Rozstrzał jest spory, ale ostatnio trafił mi się passat 2.0 tdi 170km, przebieg ca 115 kkm, wersja Highline z DSG. Cena nie jest rewelacyjna 56 tys, ale samochod jest sprzedawany przez dealera. Mam jednak kilka pytań:

 

1. Przy jakim przebiegu w tym samochodzie zmienia się pasek rozrządu? Od Pana sprzedawcy usłyszałem, że co 150 kkm, jaki jest koszt w ASO?

 

2. Do wizyty w salonie bylem święcie przekonany, że 2.0 170km jest na CR, tymczasem Pan sprzedawca poinformował mnie, że to PD. Czy aby a pewno miał rację?

 

3. Jest zamontowana tam nawigacja, czy wszystkie nawigacje miały hdd, czy może mi się trafić taka bez?

 

4. samochód ma niemieckie menu. jaka jest szansa wgrania tam polskiego menu?

 

5. zapytałem się o gwarancję i dostałem informację, że tylko jest rękojmia, co mnie trochę zdziwiło.

 

6. jak często padały w passatach czujniki parktronic, ponieważ jak cofałem to jeden ciągle sygnalizował przeszkodę.

 

7. co myślicie o cenie 56 kPLN? dodam, że samochód miał naprawy lakiernicze poza ASO (prawe przednie drzwi/błotnik, lewa strona w całości lakierowana - pomiar do 130 mikronów, więc bez szpachli)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podajesz cenę, przebieg a słowem nie wypominasz o roczniku. Jak więc można określić czy ta cena jest dobra czy nie, czy wychodziły na CR czy na PD ? Bez rocznika się nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co za zaćma mnie dopadła. Rocznik 2007.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZA 4 letni samochód z pewnego źródła z znaną historią serwisową to cena jest dobra. Porzuć mityczne opowieści o okazjach bo one dotyczą importowanego złomu. Dobry samochód musi kosztować i ta cena za 4 latka jest jak najbardziej do przyjęcia. Jeśli piszczy któryś z czujników parkowania to sprawdź czy nie jest mechanicznie uszkodzony lub zabrudzony. Jeżeli samochód objęty jest rękojmią co jest zrozumiałe, bo jego okres gwarancyjny upłynął to możesz zadać usunięcia usterki czujnika przez sprzedawce. Myślę, że nie będzie to problem jeśli dodatkowo masz do czynienia z dilerem. CE PD -- z tego co pamiętam to do 2007 większość była jeszcze na PD, ale tu mogę się mylić. CR szły chyba od roku modelowego 2008 czyli od połowy 2007 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ad.1. U mnie w 2.0 TDI 140KM PD wymianę miałem według zaleceń właśnie przy 150kkm.

 

Ad.2. Rocznik 2007 to PD.

 

Ad.3. Nawigację w 2007 masz raczej bez HDD - dopiero w RNS 510 jest twardy dysk (wpisz w google i zobacz jak wygląda).

 

Ad.4. Polskiego na razie słaba, za to w dosyć prosty sposób możesz (poprzez MFA) zmienić język na angielski.

 

Co do reszty trudno mi coś powiedzieć :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już spostrzegłem, że na hdd nie ma szans.

 

Trochę dzina jest konfiguraja samochodu. Zdziwiłem się, że nie ma:

-kierownicy multifunkcyjnej

-bixenonów

-łopatek dsg

 

Reszta w zasadzie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bixenony były w opcji niezależnie od tego, czy to Highline, czy Trendline. Faktycznie dziwnie, że nie ma multifunkcyjniej kierownicy, bo o ile pamiętam to w Highline powinna być w standardzie. Ale opieram się tylko na tym, że nie widziałem Highline bez multifunkcyjniej kierownicy. ;)

 

A cena według mnie niezła jak na rocznik, przebieg, wyposażenie, silnik, skrzynię i fakt, że sprzedaje go dealer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale opieram się tylko na tym, że nie widziałem Highline bez multifunkcyjniej kierownicy.

 

nie masz racji,

mój Highline od nowości nie miał multikiery ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt, że sprzedaje go dealer.

 

To akurat o niczym nie świadczy:mlask

Handlarze też wstawiają do przy salonowych komisów.

Słynna sprawa gościa który kupił Vectre C w jednym z Warszawskich salonów, po serii usterek jak zaczął grzebać w historii auta,okazało się,że auto ściągnął handlarz z Gniezna a szafa nie była 90tys tylko ponad 300.

Ja unikam malowanych aut, po co mam myśleć dlaczego było malowane.

Może faktycznie tylko nie groźna ryska a może coś takiego:

0e45e14ac029008em.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to muszę przekonstruować swoje myślenie o Highline. ;) Byłem pewien, że taka rzecz, jak multifunkcyjna kierownica gdzie jak gdzie, ale w najwyższej wersji jest w standardzie.

No ale w końcu to VW... :D;) Jak dla mnie ta marka powinna być szkocka, a nie niemiecka ze względu na straszne skąpstwo w wyposażeniu standardowym nawet wysokich wersji.

 

Co do tego, że auto od dealera nie musi być wcale pewne, to zgadzam się, ale weź pod uwagę, że nawet auto fabrycznie nowe z salonu może mieć już bogatą przeszłość. Wiem, bo pracuję w takim miejscu i kiedyś może napiszę o tym książkę. ;)

Na pewno jednak jest to pewniejsze auto, niż z komisu, czy giełdy. No i możliwości dochodzenia swoich roszczeń większe. Często są to też samochody zakupione u danego dealera i tam serwisowane. Wtedy masz całą historię samochodu jak na dłoni. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to muszę przekonstruować swoje myślenie o Highline. Byłem pewien, że taka rzecz, jak multifunkcyjna kierownica gdzie jak gdzie, ale w najwyższej wersji jest w standardzie.

Moj Highline z polskiego salonu miał i skórę i bixenony i navi - ale kiery multi brak.

Dziwne choć prawdziwe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mi w zasadzie do pełni szczęścia brakuje tylko navi. Zastanawiam się nad RNS510, ale wciąż gotówki brak. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o historie blacharsk0/lakiernicza to w ASO nie ma zadnego sladu (to co wyszlo to ekspertyza bieglego). Oczywiscie udostepniono mi ksiazke serwisowa, pokazano tez wpisy w bazie, dostalem specyfikacje samochodu po VIN. Samochod jest aktualnie na serwisie (problem z czujnikiem systemu parkowania, nie grajace glosniki z lewej strony, pasek wielorowkowy do wymiany). Samochod ma byc podobniez na tip-top.

 

Jestem troche zbity ta cena. Liczylem na jakies 54, ale z wyjsciowej 60 nie ma sie co cudow spodziewac w serwisie.

 

Czy na stronie jest gdzieś dekoder wyposażenia, bo przy lampach przednich mam HSW (Twin headlight, for driving on the right, (gas discharge) with integrated high beam) - nie wiem czy to pojedyńczy czy podwójny xenon.

Edytowane przez milek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności