Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

to dostałeś więcej upustu niż płacisz za auto :lol i jeszcze zostanie na waciki :)

haha!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to dostałeś więcej upustu niż płacisz za auto :lol i jeszcze zostanie na waciki :)

 

To na amerykanskich studiach tak uczą.....Rozpacz...

 

BTW: 3 tys złotych polskich upustu przy kwocie zakupu 176 tys to bardzo slaby wynik. :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 tys złotych polskich upustu przy kwocie zakupu 176 tys to bardzo slaby wynik

 

przy tak bogatej konfiguracji wydaje się iż min 10 tys powinno być rabatu, salon zarabia średnio na aucie 20-30% wiec by się nie ośmieszali tymi 3 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 tys rabatu przy aucie za 176tys - gratulacje dla sprzedawcy!! (salon raczej nie się ośmieszył bo przecież u nich zamówił).

Przy tak niskim rabacie powinni dać cały bagażnik gratisów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to nie pójdę do nich i nie powiem czemu tylko 3000 tyś. To jest ich wola i koniec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ile w końcu dali - 3 tys. czy 3000 tys...?!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to nie pójdę do nich i nie powiem czemu tylko 3000 tyś. To jest ich wola i koniec

 

Troszkę się dziecko ogarnij i przestań pisać farmazony. 3000 tys to jest trzy tysiące tysięcy. Czyli trzy miliony.

Druga rzecz, to taka,że wciskasz kity z tym zamówieniem. Z empirii wiem, że KAŻDY kient,a zwłaszcza lepiej sytuowany , mocno się targuje. Pecuniae non olet. Ja zamawialem auto za 163tys. Zaplacilem ostatecznie 150tys i mialem w bagazniku opony zimowe UG8. Warto bylo podchodzic do stolika rokowań trzykrotnie.

Takoż NIE WIERZĘ w te bajki o rzeczonym zamówieniu . Najpierw skonfigurowali cos niemozliwego, potem cena rozniąca się od katalogowej o bodajze 7 tys , na koniec rabat 1,5% . No i jeszcze 4-ro miesięczny semestr w USA:rotfl:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tata oszczędzał na jakieś fajne auto pół życia. Wybór padł na PASSATA B7 miał być 4motion ale go nie ma.

nie rozczulajmy się nad tym rabatem bo gdyby go wogóle nie było to auto i tak by kupił. Żadnej różnicy nie ma.

Teraz tylko odbiór w połowie maja ze względu na wyposażenie i tyle Jeju.:):dobrze A i jeszcze jedno studia sam muszę sobie opłacić!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
salon zarabia średnio na aucie 20-30% wiec by się nie ośmieszali tymi 3 tys

 

Bimbasz - cenię Cię za wiedzę i umiejętności, ale tutaj racji nie masz. Takie marże na samochodach mają tylko marki Premium i to też nie wszystkie. A VW taką marką nie jest.

Przeciętne marże dealerów na samochodach w zależności od marki i modelu wynoszą od 5% do 15% (to ostatnie za wersje nietypowe, drogie itp.). A jeśli otrzymujesz kilkanaście tysięcy rabatu, to nie łudź się, że otrzymujesz go tylko od dealera.

W większości wypadków importer dokłada swoje (często połowę). Grunt, to dobrze umotywować fakt przyznania rabatu Klientowi w kontaktach z importerem. Zwłaszcza jak nie "łapie się" w żadną kategorię rabatową (wierność marce, firma, grupa zawodowa, VIP itp.).

 

Przykładowo na Passacie dealer ma poniżej 10% marży. Niewiele, ale poniżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

synek strasznie sie chwalisz tymi 180 000 tys :)

studiami w juesej

 

mnie to smierdzi

 

co do upustow to wiem ze pewna polska firma za zamowienie w ciagu 3 lat okolo 120 mercedesow, w tym kilke eSek dostala rabat w wysokosci 20% ale to juz centrala merca czyli stutgart to dal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra koniec na temat rabatów innych marek, cudach z kupowaniem i studiami w USA ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!w ciagu najbliższych 2-3 miesięcy muszę zdecydowac co dalej z moim Pasztecikiem.Mam dwie opcje do wyboru:

1-zamawiam gwint z AP za 530 euro(mam 4motion wiec taniej sie nie da),kupuje felgi 19'' i dalej smigam

2-sprzedaje i kupuje B6 4motion Variant 2.0 TDi z poczatku prodkucji max do 40 tys.zł

 

i teraz moje pytanie:czy jest silnik 2.0 z poczatku produkcji ktorym mozna jakis czas bezawaryjnie pojedzic bez strachu,ze w kazdej chwili cos nawali??sporo sie naczytałem i generalnie chyba zaden nie jest idealny ale z tych wszystkich postów to juz sam nie wiem ktory jest najmniej awaryjny.

 

dzieki za pomoc

Edytowane przez Bartek1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teraz moje pytanie:czy jest silnik 2.0 z poczatku produkcji ktorym mozna jakis czas bezawaryjnie pojedzic bez strachu,ze w kazdej chwili cos nawali??

Z mojego doświadczenia powiem że możesz śmiało jeździć. Moim zrobiłem 65tys km i jedyną rzeczą którą robiłem przy aucie była uszczelka pod głowicą-czyli standard jak tu każdy pisze. Poza tym śmigam bez problemu. Nigdy nie zawiódł na drodze, nie potrzebowałem lawety itp. Jakiś czas temu miałem jakieś przejściowe przygody z DPFem, ale nie zagłębiałem się w temat (dosyć często się zapychał). Jakoś mu przeszło i na oko od 15tys km jest z nim spokój więc w nim nie grzebię. Ostatni raz auto stało u mechanika w maju na wymianie klocków hamulcowych. Obecnie mam do zrobienia któryś przegub, bo słyszę że klekocze (ale to chyba urok passatów - w każdym przerabiałem temat przegubów). Tyle.

Silnik 2,0 TDI BMP 2005r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszczelka pod głowicą-czyli standard
a przy jakim przebiegu wymieniałes tą uszczelke??ja mieszkam w Holandii i tu kazda wymiana kosztuje majatek a wymian uszczelki pod głowica to az strach pomyslec :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wiadomo kiedy VW wypuszcza nowy model Passata?

Bo obecny to raczej delikatny lifting

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wiadomo kiedy VW wypuszcza nowy model Passata?

Bo obecny to raczej delikatny lifting

Dlaczego Cię to interesuje? Przeciez "łykasz" insignię. :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wiadomo kiedy VW wypuszcza nowy model Passata?

Bo obecny to raczej delikatny lifting

 

Jak dobrze pamiętam to w 2013r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma opcjii żeby insignie w beznynie(250Ps 4WD) kupić na 2011r z zajebistym rabatem, więc czekam na B8 i lift Insigni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega chce kupić 4motion

tylko 4motion:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś jakie mocne benzynki mają być montowane w B8, może jakieś Biturbo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności