Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Tez mialem taki dylemat ale wziolem disla po pierwsze jest bogaciej wyposazony od benzyny ale disel musi jezdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że ewentualnie jeszcze żona będzie jeździć do pracy na popoludniowe zmiany żeby wieczorami z buta nie wracać, ale to jest odległość ok 2km. Czy przy takiej jeździe nie jest tak że turbina bardziej dostaje po dupie? Czy to nie przeszkadza bo w sumie nie zdąży się dobrze rozgrzać a już trzeba gasić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy Twoim opisie użytkowania auta, diesel to ekstrawagancja :) Przy tych przebiegach niemiec nigdy by nie kupił diesla :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedam passata 2.8 4motion bez gazu !!!! Biały, po wymianie rozrzadu, przewodów wysokiego napiecia, wentylaotora chlodnicy,amortyzatorów i wiele innych rzeczy.W bardzo dobrym, stanie technicznym jak i wizualnym numer ogłoszenia na otomoto C34988308 zachecam do zakupu 693685580

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam, że ewentualnie jeszcze żona będzie jeździć do pracy na popoludniowe zmiany żeby wieczorami z buta nie wracać, ale to jest odległość ok 2km. Czy przy takiej jeździe nie jest tak że turbina bardziej dostaje po dupie? Czy to nie przeszkadza bo w sumie nie zdąży się dobrze rozgrzać a już trzeba gasić.

 

To nic nie zmienia, oczywiście jeśli chcesz Paska to go kup, 1.6 dla twoich potrzeb będzie odpowiedni. Ja bym jednak szukał Golfa lub Bory, ew. Octavii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brałem pod uwagę Octavię jeszcze 2 tyg temu, ale jednak bardziej przemawia za mną Pasek i przy nim już zostanę gdyż Octavia jednak że tak powiem ma biednie w środku :P Czy przy takich przebiegach jak już pisałem mając diesla to oznacza większą jego awaryjność czy coś takiego? Ze względu na to że mało jeździ? Jak to jest bo już miałem brać benze, ale dowiedziałem się od innych osób, że jednak benzyna będzie dużo połykała :D I czy nie wyjdzie na to samo jakbym tankował benzyniaka i więcej by było tego zużycia a niżeli mając diesla który mniej spali ale za to może coś się psuć przez to że mało jest jeżdżony. Jak na to patrzeć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak juz pisalem disel musi jezdzic .na takie trasy jakie ty robisz to benzyna jest jak znalaz 1.6 jesli chodzi o kombi to troche malo koni ale na te twoje trasy starczy mozesz przeciesz wlozyc gaz i masz taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecał raczej 1,8 125KM, bo w Twoim przypadku będzie wygodniejszy w użyciu niż 1,8 turbo który trzeba trochę nagrzewać zanim zacznie się normalnie jechać, no i potem chwilę studzić turbinę zanim wyłączy się silnik. 1,8 mniej pali od 1,6 a jak Ci przyjdzie pojechać gdzieś dalej, to przynajmniej będziesz jechał normalnie, a nie marzył o zamontowaniu żagla i pedałów żeby to wreszcie się jakoś poruszało. Jeśli zdecydujesz się na zagazowanie, to ten silnik także z tym doskonale sobie poradzi. Aby mieć Diesla to trzeba jeździć odcinki najlepiej z 10 km, taki silnik musi się wygrzać, bo będą problemy, najpierw pewnie zapcha się wydech.

Moim zdaniem to bzdura, że Diesle są lepiej wyposażone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jednak sa lepiej wyposazone porownywalem troche benzyniakow i diesli przed zakupem takze wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na kiepskie oferty trafiałes, bo ja miałem benzynę 1.8 i oprócz skóry - miałem wszystko w wypasie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musiales dobrze trafic:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Handlarze sprowadzają tanie, zajeżdżone Diesle golasy, bo przecież 1,9 TDI to ósmy cud świata wychwalany pod niebiosa, więc i tak się sprzeda.

Ogólnie zauważyłem, że dużo ludzi na forum zachwala, czy też zastanawia się nad kupnem uchodzącego za niezawodny 1,9TDI, ale wielu wolałoby benzynę i chciałoby 1,8 turbo, lecz boi się problemów z turbiną właśnie.

Przecież "słynny niezawodny" 1,9 Diesel też ma turbinę, na dodatek chłodzoną tylko olejem, gdzie w benzynie 1,8 turbina jest chłodzona także płynem chłodzącym silnik, heh...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maxiKaz

Widzę że jestes z moich okolic. Znasz w okolicach Radomia jakiś solidny warsztat LPG który potrafi dobrze założyc i serwisować instalacje do 1.8T ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, myślę, że tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Przymierzam się do kupna Paska B5 po lifcie i mam do Was kilka pytań

Pierwsza sprawa to cena

Czy mogę kupić sensowne auto za cenę 9-11 tys. ?

Celuje w combi w benzynie z gazem lub diesela 1.9 zważywszy na charakter w jakim mi będzie służył, czyli raczej do jazdy między większymi miastami w Polsce i zagranica. Po miejscu mam ciągle niezawodną B3kę 2e, ale do Włoch na wakacje chyba bym nią nie zaryzykował ;)

 

Chciałbym kupić coś na poziomie tego co daje mi 2.0 115km z mojej B3ki jeśli chodzi o dynamikę - może być mocniejsze ale na pewno nie słabsze :) Wiem, że B5 jest sporo cięższy, dlatego ten mały zapas by się przydał.

 

Druga sprawa to przebiegi

Czy jeśli pan mi w ogłoszeniu pisze, że auto ma 186 tys. i daje mi gwarancję i możliwość sprawdzenia przebiegu w ASO to mam już po niego jechać czy to tylko kolejny bajer który łatwo da się rozszyfrować ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jeśli pan mi w ogłoszeniu pisze, że auto ma 186 tys. i daje mi gwarancję i możliwość sprawdzenia przebiegu w ASO to mam już po niego jechać czy to tylko kolejny bajer który łatwo da się rozszyfrować ?

Sam zadałeś pytanie i sam sobie odpowiedziałeś. Na przebiegach kantuje 90% sprzedających, największe cofnięcie licznika o jakim wiem to 650tys, najmniejsze 124tys. Niemniej jednak zdarzają się auta z małym przebiegiem, są to prawdziwe perełki i praktycznie ich niema. Nikt nie sprzedaje auta niezniszczonego, z niedużym przebiegiem, jeśli auto jest dobre, to idzie do rodziny, w dalszej kolejności do znajomych. Popatrzcie sami po sobie czy tak właśnie nie robicie, jak padluch, to do "żyda", więc czego oczekiwać. Tym bardziej więc niema co się spodziewać, że dobry Niemiec sprzeda kochanemu Polaczkowi porządne, niebite auto. Auta na naszym rynku trafiają tu z powodu dwóch możliwości, albo mają duży przebieg, albo były rozbite i wtedy mogą mieć mały przebieg, ale trzeba się znać żeby stwierdzić, czy w miarę dobrze były naprawione. Handlarzowi musi się opłacić i musi na aucie te kilka tysięcy zarobić. Jak na jakimś starszym, tańszym zarabiają dwa tysiące, to mówią, że już po kosztach sprzedają, heh, nie wierzcie w to nigdy.

Edytowane przez maxiKaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem o czym mówisz i nie twierdzę, że mu wierze że ma te 190 tys. Po Passatach na pierwszy rzut nie widać takiego zużycia bo są dosyć trwałe, inna sprawa jak mogę mu to udowodnić w prosty sposób, żeby zbić cenę. Czy w ASO mają możliwość sprawdzenia ile faktycznie może mieć dany egzemplarz - może nie dokładnie ale chociaż w przybliżeniu.

W ciężarówkach dało radę porównać przebieg z licznika z danymi z np. sterownika skrzyni czy innych elementów.

 

A co z tą ceną ?

Załóżmy, że autko z 01' roku z motorem 1.8T, 250 tys. przebiegu i z zamontowanym gazem w wersji kombi w miare dobry stanie może kosztować np 9500 + koszt przygotowania do rejestracji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z tą ceną ?

Załóżmy, że autko z 01' roku z motorem 1.8T, 250 tys. przebiegu i z zamontowanym gazem w wersji kombi w miare dobry stanie może kosztować np 9500 + koszt przygotowania do rejestracji ?

auto z zagranicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogłoszeniu podane, że z Niemiec nie zarejestrowane jeszcze u nas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności