Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też bym brał benzynę jak małe przebieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega dobrze radzi, pojeździj trochę, z tym nie ma problemu po prostu umawiasz się z sprzedającym i jeździsz, ja zjeździłem mnóstwo. Poczytaj na co zwrócić uwagę bo większość passatów jest bite lub malowane a widać to nawet z daleka, przez telefon gość ci mówi że na 10000000000% nie bity a jak mu udowodnisz to ściemnia że nie wiedział albo coś. Jak mało jeździsz to dobrze się zastanów czy chcesz passata, może coś mniejszego ci wystarczy bo z taką kwotą nie zaszalejesz. Większość diesli jest wyeksploatowana, benzyna dużo pali, wybór należy do ciebie. KTO NIE JEŹDZIŁ DIESLEM DIESLA NIE DOCENI!!!.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich serdecznie,

 

Chciałabym kupić B5 kombi 4x4. Jakie macie o nim zdanie? Jakie ma minusy?

Proszę o odpowiedź :kwiatek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum, znajdziesz wiele tematów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KTO NIE JEŹDZIŁ DIESLEM DIESLA NIE DOCENI!!!.
A kto jeżdził ma dosyć ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Na początek przepraszam że pisze to tutaj, ale nie mogłem znaleźć odpowiedniego miejsca i wylądowałem tutaj ;)

A więc znalazłem w moim pasku dwa ciekawe plastiki, tylko za chorobę nie mogę dojść od czego skubane są. Jak by ktoś się orientował i mi powiedział to byłbym wdzięczny ;)

A wyglądają tak:

19nu24.jpg

4fky3e.jpg

0sw462.jpg

 

h1btku.jpg

734w8b.jpg

rn5ylf.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten drugi plastik jest od podnoszenia wykładziny w bagażniku.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przepraszam z góry jeśli poruszam temat w złej rubryce, ale przeszukałem formum i nie za bardzo jest miejce, gdzie mógłbym poruszyć ten temat.

Kupiłem w 2007 roku Passata b5 FL z 2001 i do dzisiaj nie mogę się uporać z otworami w desce rozdzielczej. Znam firmę, która likwiduje takie otwory, a nawet z nimi rozmawiałem na temat ich likwidacji, ale nie taki mam problem, tylko proszę o pomoc w ustaleniu z jakiego zestawu fabrycznego (albo i nie) mogą pochodzić te charakterystyczne otwory (zdjęcie pożyczyłem ze strony firmy, która je likwiduje, ale u mnie są identyczne). Spotkałem już na ulicy parę pasków z taką małą konsolą, która pasowałaby w to miejsce, ale niestety nie miałem szczęścia porozmawiać z właścicielem, aby ustalić jakiekolwiek numery wyposażenia. prośba, czy ktoś ma taką konsolę, jaki ona może mieć numer i kto jest producentem?? Nie ukrywam, że chciałbym taką kupić, ale w kolorze czarnym.:dolamam

 

Krzysiek

 

 

deska%20przed150.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w miejscu tych dziur montowana jest podstawa na która zatrzaskiwany jest uchwyt, na uchwyt z kolei zakłada sie odpowiedni adapter z kablem (to juz troche nie ta epoka) lub zakłada gładka zaślepkę. Odczytałem nr-y tylko z tego uchwytu (bo mam go w domu).

1.jpg

IMG_5245.jpg

IMG_8172.jpg

IMG_8173.jpg

IMG_8174.jpg

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość toniemasz

Witam wszystkich

Jestem nowy na forum i zamierzam przesiąść się z mojej Xsary 2001 2.0 HDi na Passata B5 FL 1.9 lub 2.0 TDI. I teraz pytanie odnośnie tych 1.9 bo są 2 silniki AVF i AWX rózniące się momentem obrotowym i liczbą biegów. Ale w praktyce jaka jest różnica??Któryś jest lepszy??Ja bym był skłonny do 6 biegowego. Coś się bardziej zużywa, wymienia?? Bo mam wrażenie że niczym się nie różnią.

I pytanie odnośnie 2.0 TDI bo oczywiście mało modeli wyszło i czytając Wasze opinie 1.9 zdecydowanie lepszy. Ale znalazłem ładnego 2.0 w wersji Comfortline niby z 2005 ale z VIN wychodzi że jest 2004. Jutro będę go oglądał ale co to jest ten mokry DPF (chyba dobrze zapamiętałem)?? To jakis płyn(olej) który oprócz zwykłego oleju się uzupełnia??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AvF a AWX sam sobie wypisałes rożnice, AWX też sie zdarzały z 6 biegowa skrzynia, ja bym 2.0TDi 136 KM omijał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DPF to to samo co miałeś w Peugeotach i Citroenach FAP. Więc być może wiesz co to jest. Ja kiedyś miałem 2.0 HDi własnie z FAP fajnie jest do czasu kiedy nie przyjdzie wymiana a w zasadzie regeneracja która ładnie kosztuje. Dlatego wybrałem 1.9 TDI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Serdecznie. Panowie kupiłem dziś drugiego passata dla kolegi i podczas powrotu z Włoszech wyskoczył mi komunikat "gas scaric officina" - co to może znaczyć ? Pali się również kontrolka katalizatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne dtambor. Dokładnie to coś jest (a raczej nie ma ) w moim samochodzie. Część już namierzyłem i zamawiam. Jest to taniej 5x niż profesjonalne zaklejenie tych dziur. Oczywiście nie zakładam adaptera, bo jak zauważyłeś to przeżytek, ale na konsoli zamontuję uniwersalny uchwyt, bo i tak nie mam gdzie trzymać telefonu.

Dzięki i pozdrawiam

Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silniki 2.5 polecam tylko po 2003 roku produkcji, padaja calkowicie, na walkach rozrzadu sie nie konczy.

 

---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:15 ----------

 

sam poszukuje takiego silnika, chetnie z angli lub niemiec. 2.5 tdi 150km v6. [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Serdecznie. Panowie kupiłem dziś drugiego passata dla kolegi i podczas powrotu z Włoszech wyskoczył mi komunikat "gas scaric officina" - co to może znaczyć ? Pali się również kontrolka katalizatora.

 

Jaki to pasek i jaka tam jest skrzynia? manual czy automat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
silniki 2.5 polecam tylko po 2003 roku produkcji, padaja calkowicie, na walkach rozrzadu sie nie konczy.

 

---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:15 ----------

 

sam poszukuje takiego silnika, chetnie z angli lub niemiec. 2.5 tdi 150km v6. [email protected]

 

Czyli szukasz najgorszego zlomu(sory za okreslenie)...

Dlaczego sobie nie wstawisz tego ostatniego 180konnego?

Moge sie zakrecic za takim czy za tym ktory po3ebujesz.

Jak cos to daj znac na pw.

 

---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:19 ----------

 

Wyboru nie masz bo 130 to albo AVF albo AWX-praktycznie te same jednostki, różnica polegała na większej liczbie niutków u pierwszego, choć i te drugie też się zdarzały z taką samą wartością (310 do 298 NM o ile dobrze pamiętam) i skrzyniach-avf przeważnie z 6tką lub Tipem, awx z piątką.

Ale jesli 180 kucy Ci mało, to nie pchaj się w te silniki, bo nawet po chipie i tak Ci będzie mało.

Co do uszczelki pod głowicą, to nie sądze, by wilgotność powietrza miała tu jakiekolwiek znaczenie. Co do usterek, to wszystko zależy od kondycji egzemplarza, jego faktycznego przebiegu (który potrafi być wysoki, a auto będzie wyglądało na sto kilka tysięcy tylko) no i od tego jak sami będziemy dbać. Na potwierdzenie mój egzeplarz-kupiłem trzylatka, miał prawie 170 tyś km, wyglądał jak nowy. Zrobiłem ni ponad 60 tysięcy, wymieniam wszystko na czas i tylko na oryginały z serwisu. Robię wszystko sam przy nim-mechanika auto widzi tylko na przeglądzie. I jak na razie jedyna usterka to czujnik temperatury i przyrdzewiały tłoczek hamulca.

 

wiec pare miesiecy minelo i jest avf, wrecz przeciwnie, nie jest mi malo, zbiera sie lepiej niz apu, po remapie i zmianie turbo na arl ma byc kolo 210koni i 400 niutkow ;)

moze byc groznie...do tego chyba bedzie trzeba 4motion zapodac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dobrze, że jestes zadowolony ;) Ponad dwieście przenieść na przód, to nie zarobisz na opony:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to dobrze, że jestes zadowolony ;) Ponad dwieście przenieść na przód, to nie zarobisz na opony:fajny

wlasnie tu jest ten szkopol, 180 jeszcze jezcze... ale 190,200 czy 210 to chyba zadne halo na samym przodzie, zamiast bardziej przyspieszac bedzie sie slizgac :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kup takiego jak ci sie podoba i jedz z kims kto sie zna na samochodach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności