Skocz do zawartości
cooler

[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego ja tak nie uważam tylko taka jest prawda, materiał nie ten który idzie na pierwszy montaż.

Rozumiem twoja postawę gdyż zależy Ci na sprzedaży produktów Zimmermann - z tego żyjesz ale prawdy nie oszukasz.

Na pocieszenie można dodać, że nie tylko Zimmermann stosuje taka politykę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda stara jak świat, że towar do ASO, to nie to samo co aftermarket i nikt nie wkreci ludzi ze to samo za co placa np. 300zł w ASO kupi się na allegro za 150zł tylko dlatego, ze nie ma znaczka BMW, Mercedes czy VW. Przyklad lemfordera do ASO i na aftermarket, przyklady mozna mnozyc. Towar do ASO musi sprostac rygorystycznym normom, tak aby nie bylo reklamacji i nie cierpiala marka producenta jak cos szlak trafi. Aftermarket to zupelnie inna bajka ;) Ja mam takie samo jak kolega ernieball.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie trzymajmy się tytułu wątku - bardzo proszę. Takie dywagację możecie zawsze poprzez pw uczynić bądź stworzyć sobie osobny wątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawda stara jak świat, że towar do ASO, to nie to samo co aftermarket i nikt nie wkreci ludzi ze to samo za co placa np. 300zł w ASO kupi się na allegro za 150zł tylko dlatego, ze nie ma znaczka BMW, Mercedes czy VW. Przyklad lemfordera do ASO i na aftermarket, przyklady mozna mnozyc. Towar do ASO musi sprostac rygorystycznym normom, tak aby nie bylo reklamacji i nie cierpiala marka producenta jak cos szlak trafi. Aftermarket to zupelnie inna bajka ;) Ja mam takie samo jak kolega ernieball.

 

Masz w 100% racje kolego.Wiem jakie wycieraczki idą do fabryki a jakie na sklepy a niby z jednej fabryki są :D Wiem bo robie przy nich i wiem co wkładamy w kartony na fabrykę a wiem co na sklepy.Nie mniej jednak na temat Zinnermana nie ma co mówić ...no chyba że ktoś chce w błoto wyrzucić kase to niech kupuje te podróby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za zestaw tarcze +klocki przód (z czujnikami) i tył zapłaciłem 380zł tutaj http://www.sklep.martec.pl/index.php?k4087,tarcze-klocki-hamulcowe-zestawy-vw-passat-passat-b5-3b-1996-2000r

Przejechałem od wymiany 1500 km i pełne zadowolenie.We wtorek miałem przegląd techniczny - diagnosta stwierdził: hamulce wzorcowe.

Więc po co przepłacać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gregor 1500 km to dopiero masz w pełni ułożone klocki do tarczy.Zrób 30-50 tyś wtedy się wypowiedz odnośnie stopnia zuzycia tarcz i klocków a także satysfakcja jazdy w każdych warunkach i wtedy będziemy dyskutować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gregor 1500 km to dopiero masz w pełni ułożone klocki do tarczy.Zrób 30-50 tyś wtedy się wypowiedz odnośnie stopnia zuzycia tarcz i klocków a także satysfakcja jazdy w każdych warunkach i wtedy będziemy dyskutować.

Po 50 tyś to sobie znowu wymienię na nowe. :kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajmuje sie mechanika i wiem cos o tym dlatego kupuje tarcze bosch lub ate.Drogie ale jak sie je załozy to sie troche pojezdzi.Choc wiekszosc ludzi jak widzi na tarczy ladna powiezchnie to mysla ze sa ok a to raczej grubosc decyduje o zurzyciu.Ostatnio działałem w sprinterze nowa tarcza 12 mm a stara tylko 6 wiec mega zurzycie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarcze BOSH-a są nic nie wartne.Nie porównuj ATE do BOSH-a to tak jak byś porównał Passata do Fiata.

ATE--BREMBO--TRW ----------to czołówka tarcz.

Cena ATE na przód do Passata to 140 zł a BOSH-a 98zł., BREMBO -131zł , TRW - 130zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do boscha to moze i masz racje bo z tyłu mam ate jest ok a przód tarcze i klocki bosch i przy lekkim hamowaniu mi piszcza ,poza tym wydaje mi sie ze klocki sa za twarde bo az tak idealnie nie hamuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tematu chciałem ATE power disc, ale mieli tylko przednie więc założyłem coś takiego, nacinane i nawiercane BOZARTO + klocki TRW. jak na razie wszystko OK (15 tyś) b2.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanko? jakie według katalogu idą tarcze do Passata B5 1.9 TDI 110 KM rok 98. nr nadwozia VWVZZZ3BZXP131855.

Na tym autku są założone tarcze 282mm ...czy takie mają być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od nr 124.......... powinny być 288x25

http://zapodaj.net/d7c703a6edf5f.jpg.html

Pasowały by jeszcze symbole 1xx z wlepy.

Sami sprawdzamy http://ifinterface.com/page/page3.php

Edytowane przez gregor23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sami sprawdzamy to jest po rosyjsku :swirus mam klocki zwykłe bez sprężynek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sami sprawdzamy to jest po rosyjsku

Moje screeny są po rosyjsku ? Pierwsza zakładka to zmiana języka - jakiś problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naciskasz na napis po lewo CarProg2 i masz uruchomioną Etkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok już po problemie.Zestaw ATE zamówiony u kolegi z forum.W super cenie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian
Kolego ja tak nie uważam tylko taka jest prawda, materiał nie ten który idzie na pierwszy montaż.

Rozumiem twoja postawę gdyż zależy Ci na sprzedaży produktów Zimmermann - z tego żyjesz ale prawdy nie oszukasz.

Na pocieszenie można dodać, że nie tylko Zimmermann stosuje taka politykę.

 

 

Dla przykładu Brembo, ma fabrykę również w Polsce, korzystają z odlewów z Dąbrowy Górniczej i tarcze z tej fabryki idą właśnie na tzw aftermarket. I w tym wypadku zrozumiałe jest, że tarcze tego samego producenta idą inne na montaż a inne na aftermarket.

Zimmermann jednak posiada tylko jedną linię produkcyjną w Sinsheim więc nie logiczne jest twierdzenie, że robi inne tarcze na montaż a inne na aftermarket.

Prowadzimy w Polsce Zimmermann'a już 18 lat więc trochę na jego temat wiemy ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności