cypber Zgłoś #2301 Napisano 3 Stycznia 2014 wrzucałem w 'ciekawe aukcje' link, że ktoś sprzedaje 847A w 'dobrych' pieniądzach. później swoje 849 możesz przecież sprzedać swoją drogą u mnie na pokładzie także już jest licznik z pełnym fisem dorwałem wersje jak się okazało 849 wszystko zrobiłem na podstawie pierwszego postu i działa idealnie No już wydałem parę złotych na ten licznik, i na razie nie chcę inwestować kolejnych pieniądzów. A dobre pieniądze, to ile???? Co dokładnie działa ci idealnie???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2302 Napisano 3 Stycznia 2014 A dobre pieniądze, to ile???? Np. tyle: http://allegro.pl/licznik-duzy-fis-vw-passat-b5-fl-2-5-tdi-v6-europa-i3852760299.html Wystarczy że potem pogonisz swój w podobnej cenie. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2303 Napisano 3 Stycznia 2014 swój kupiłem za 2/3 ceny. a teraz mam na zbyciu swój poprzedni (1/2 fis) za 1/3 ceny puki nie opchnę swoich gratów, muszę żyć z tym co mam.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2304 Napisano 3 Stycznia 2014 licytacja jest zdaje sie od 220,- wiec na moje oko to dobra cena za full fis.. 300 placilem za swoj komplet pelnego fisa eu z manetka do obslugi oraz z czujnikiem temp. i to takze byla dobra cena piszac ze wszystko dziala idealnie mialem na mysli ogolny stan licznika oraz wyswietlacza - jest w idealnym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2305 Napisano 3 Stycznia 2014 licytacja jest zdaje sie od 220,- wiec na moje oko to dobra cena za full fis.. 300 placilem za swoj komplet pelnego fisa eu z manetka do obslugi oraz z czujnikiem temp. i to takze byla dobra cena piszac ze wszystko dziala idealnie mialem na mysli ogolny stan licznika oraz wyswietlacza - jest w idealnym stanie. aaaa... no mój też super. jutro montuje tempomata ( z kierownicy) i automatyzuję światła (poprzez przekaźnik i TFL). Ciekawe, jak się uda zabieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwynet Zgłoś #2306 Napisano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Witam Panowie śledzę ten temat już od dłuższego czasu, nazbierałem troszkę części do mojego paska tzn. licznik pełny fis + manetki komputera i tempomatu (bo prędzej nie miałem) do tego wiązki oczywiście też.. Mam pytanie na temat kodowania kluczyków ponieważ teraz mam licznik bez wyświetlacza ale na canie xxx920xxx czyli immo2 a ten zakupiony jest od paska 3bg 1,9 tdi 2001r. czyli immo3 wiec zastanawiam się czy muszę mieć nowe czyste transpondery Crypto48 czy te stare się nadpiszą przy kodowaniu kluczyków?? Planuję się tego jutro podjąć i nie wiem czy jechać i kupować te transpondery czy nie.. Edytowane 3 Stycznia 2014 przez siwynet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja Zgłoś #2307 Napisano 4 Stycznia 2014 I ja się pomału przymierzam do zmiany licznika. Moje pytania w temacie: czy w B5 przed liftem był pełny fis? jeżeli był, to jak się sprawował. Jeżeli nie było to, z których roczników po lliftowych wyświetlacze są najlepsze? Który program będzie lepszy (stabilniejszy itp.) do ogarnięcia wsadu. vag can commander czy vag tacho? a może jeszcze inny. z góry dzięki za porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #2308 Napisano 4 Stycznia 2014 (edytowane) I ja się pomału przymierzam do zmiany licznika. Moje pytania w temacie:czy w B5 przed liftem był pełny fis? jeżeli był, to jak się sprawował. Jeżeli nie było to, z których roczników po lliftowych wyświetlacze są najlepsze? Który program będzie lepszy (stabilniejszy itp.) do ogarnięcia wsadu. vag can commander czy vag tacho? a może jeszcze inny. z góry dzięki za porady. :wmordeWszystko opisane w pierwszym poście Edytowane 4 Stycznia 2014 przez lancer83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja Zgłoś #2309 Napisano 4 Stycznia 2014 Wszystko opisane w pierwszym pościeMasz problemy w czytaniu ze zrozumieniem czy jak?Gdzie według ciebie jest odpowiedź na moje pytania? ewentualnie połowiczne info jest co do wyświetlaczy, ale to wiem i nie o to pytam. Jeżeli już odpowiadasz w taki sposób jak to zrobiłeś, to cytuj odpowiedni fragmenty z pierwszego postu. Wtedy będę bił się w pierś i czekał na ostrzeżenie za zaśmiecanie tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #2310 Napisano 4 Stycznia 2014 Kupując licznik duży FIS polecam szukać o numerach 3B0920847 lub 849. Nie polecam 3B0920845 ponieważ te były montowane na początku produkcji 3BG i jest większe prawdopodobieństwo uszkodzonego wyświetlacza, do tego nie posiadają one MENU MFA. Można je rozpoznać po innych wskazówkach, bez czarnej obwódki. Można zobaczyć na zdjęciu mój licznik ma właśnie takie szerokie wskazówki bez obwódki. Ja wykorzystałem do dopasowania zegarów interfejs VAG-TACHO, ponieważ procedura jest szybsza, łatwiejsza i bardziej ‘elegancka’, a sam fejs można kupić naprawdę tanio. To tak na szybko kolego czaja. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2311 Napisano 5 Stycznia 2014 od siebie dodam, że chyba najtańszą opcją na edycje wsadu jest kupno najzwyklejszego kabla kkl oraz pobranie z netu programu vag eeprom programmer 1.9 - łączny koszt wynosi 30zł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja Zgłoś #2312 Napisano 5 Stycznia 2014 (edytowane) To tak na szybko kolego czaja. Pozdrawiam No jak widzisz na szybko popełnia się błędy. Ty również cytujesz info które znam, ale które nie odpowiada na moja pytania. Na dowód: twój cytat pokazuje które liczniki są polecane. Tyle że to liczniki od 3BG, a ja pytam o to czy w 3B był duży fis i jak się sprawował. Jeżeli nie było, to dopiero wtedy powyższa odpowiedź nabiera znaczenia. Drugi twój cytat promuje metodę vag tacho w konfrontacji z vag-com / vcds, a nie z vag can commander o co pytałem - to twój drugi lapsus. Szanowny kolego nie ma po co dywagować. Ja zanim napiszę cokolwiek na forum sprawdzam czy nie było już o tym i pierwszy post przestudiowałem dokładnie. sprawa się ma tak że, może to dziwne, bardziej podobają mi się zegary przedliftowe. jeżeli jest możliwość to wolałbym założyć przedliftowe. Natomiast jeżeli są one słabsze to wiadomo że lepiej założyć te poliftowe. Czy teraz wszystko jasne?? od siebie dodam, że chyba najtańszą opcją na edycje wsadu jest kupno najzwyklejszego kabla kkl oraz pobranie z netu programu vag eeprom programmer 1.9 - łączny koszt wynosi 30zł... dziękuję za info. warto wiedzieć. mam i kkl-a i vag can commandera i vcds. także coś się ogarnie. Edytowane 5 Stycznia 2014 przez czaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2313 Napisano 5 Stycznia 2014 skoro masz kkl'a to wystarczy pobrać sam program - po tym kablu on będzie super działał tak, były przedliftowe liczniki z full fis'em, jednak dorwać taki i to w dobrym stanie(nie uszkodzonym wyświetlaczem) to duużo szczęścia a i cena będzie wysoka. dlatego wydaje mi się, że tańszym rozwiązaniem jest przygotować auto pod licznik poliftowy(jest o tym na forum) i zakupić 1/2 fis - napewno będzie to tańsze rozwiązanie niż kupno przedliftowego full fis'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2314 Napisano 5 Stycznia 2014 (edytowane) a ja pytam o to czy w 3B był duży fis Był,w wersji z CAN i bez CAN ,na pewno jest to info na forum:nr 3B0920842. i jak się sprawował. Tzn.co masz na myśli?Na pewno ma mniej funkcji niż poliftowy. Nie ma RKM oraz możliwości wyboru ustawienia co ma świecić po przekręceniu kluczyka. Edytowane 5 Stycznia 2014 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2315 Napisano 5 Stycznia 2014 Był,na pewno jest to info na forum:nr 3B0920842. Tzn.co masz na myśli?Na pewno ma mniej funkcji niż poliftowy. Nie ma RKM oraz możliwości wyboru ustawienia co ma świecić po przekręceniu kluczyka. Mam takowy w piwnicy. Do tego padały w nich piksele. No i w tym liczniku jest inny pinout. http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1996-2005-pinout-licznika/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja Zgłoś #2316 Napisano 5 Stycznia 2014 Tzn.co masz na myśli?Na pewno ma mniej funkcji niż poliftowy. Nie ma RKM oraz możliwości wyboru ustawienia co ma świecić po przekręceniu kluczyka. funkcje też ważne, dzięki za info. nie sprecyzowałem co do wyświetlacza - czytałem że część wyświetlaczy padała szybciej. o to mi chodzi. generalnie widze że jednak lepiej będzie wrzucić ten poliftowy licznik i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2317 Napisano 5 Stycznia 2014 (edytowane) No i w tym liczniku jest inny pinout. http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b...nout-licznika/ Miałem u siebie oryginalnie 3B0920822 bez fis,założyłem po liftowy 3B0920846 pełny fis ,żadnych pinów w kostkach nie przekładałem,po za dołożeniem od sterowania manetki i wszystko działa.Podejrzewam,że te pinouty dotyczą roku modelowego,a nie roku produkcji.Mój modelowo jest 2000. Edytowane 5 Stycznia 2014 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2318 Napisano 5 Stycznia 2014 W takim razie nic, tylko próbować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2319 Napisano 5 Stycznia 2014 a ja pytam o to czy w 3B był duży fis i jak się sprawował Zapraszam do mnie zobaczysz tam pełny FIS z 1997 z ori wyświetlaczem i nadal spisuje się wyśmienicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marjanhc Zgłoś #2320 Napisano 5 Stycznia 2014 (edytowane) Witam Panowie potrzebna pilna pomoc, właśnie jestem w trakcie wymiany licznika wg porad kolegów i napotkałem się na kilka problemów, mam wersję 3BG z 2001 roku kupiłem okazyjnie licznik z pełnym fis na chwilę obecną włożyłem licznik i wgrałem przerobiony bin, auto odpaliło przebieg pokazuje ze starego więc jest ok jednak mam kilka pytań/problemów - nie podmieniłem jeszcze manetek oraz nie poprowadziłem kabelków jednak z tego co widzę mam uszkodzony wyświetlacz więc chyba szukać innego egzemplarza? -aktywne jest 3/4 wyświetlacza czyli ten obszar w kolorze czerwonym ( ta część na samej górze w kolorze żółtym jest nie aktywna), w czym może tkwić problem, robiłem test licznika vagiem i i nie mam np teraz nawet w samym teście płynu chłodzenia płynu spryskiwaczy itd czyli zniknęły funkcje z środkowej części mojego licznika bez fis ? czy może to być wina nie podpiętej manetki i sterowania ? -otwieram lewe drzwi pokazuje otarcie prawych i odwrotnie tył i bagażnik jest ok, wydaje mi się że zmieniłem kodowanie poprawnie jednak proszę o info którą zakładkę sprawdzić ? Właśnie mi się przypomniało że kiedyś wymieniłem moduł komfortu na taki z anglika być może to ma znaczenie Edytowane 5 Stycznia 2014 przez marjanhc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach