Skocz do zawartości
Robert !!!

2.0TDI 170KM zgasł i nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie,byłem nabić klimę ale wentylatory się nie załączały i jadąc do drugiego serwisu przy gwałtownym ruszeniu 1-2-3 zgasł.Wyskoczył komunikat engine workshop system i mrygała kontolka świec żarowych.Jest dziś gorąco a ustaliłem teraz, że bezpiecznik główny od wentylatorów był przepalony. Jak wkładam teraz nowy to non stopwentylatory chodzą i silnik nie odpala. Możliwe, że się przegrzał i coś go odcieło. Jeszcze jedno rano zapaliła mi się kontolka od oleju na pomarańczowo i tak jeździłem ok 40km Dolałem teraz po awari ale też nie odpala.

 

---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 19:25 ----------

 

Vag wywala 5399 i 8518 Co to oznacza nigdzie nie mogę wyszukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mryga kontrolka od swiec na 2 sek po wlozeniu kluczyka?

Jak nie to padlo zasilanie ECU badz samo ECU

Jak mrugnie i zgasnie to mozliwe ze pompka siemensa zwarcie dostala

wtedy tez nie odpali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak włączam zapłon to mrygnie raz i gaśnie. Jak zgasł podczas jazdy to cały czas mi mrygała. Dasię to naprawić? Zabezpieczone to jest jakimś bezpiecznikiem czy wymiana mnie czeka?

Od czego zacząć i gdzie czego szuakć?

 

---------- Post added at 20:57 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

 

Jak zakręcę teraz dłużej rozrusznikiem to mryga żarówka z i na środku na pomarańczowo.

Edytowane przez Robert !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego pozostaje podpięcie pod kompa żeby sprawdzić błędy . Pewnie padł pompowtrysk i sterownik zablokował pozostałe , Jak podłączysz pod kompa wszystko będzie wiadomo inaczej to wróżenie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczeo jak włożę główny bezpiecznik 50A w skrzynce od wentylatorów to non stop pracują? Silnik zimny a kluczki w ręku.

 

robb555 co to ta pompka siemensa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompowtrysk piezoelektryczny coś tam dalej Ci padl klasyczny objaw, jak masz serwisowany woz to laweta do serwisu pompke Ci w gratisie wymienia (jest taka akcja u VW) i pozamiatane, najlepiej dobry koniak dla kierownika z podziekowaniem /nie mylic z łapowka ;) zaoszczedzisz ponad 2 tysie, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.mam prawie to samo.grzebali przy pompie klimy i nie naprawili.odebrałem auto,przejechałem jakieś 1,5 km,biorę się za wyprzedzanie i duży strzał(w sensie huk),auto słabe,spirala świec się pali,silnik chodzi głośno ,nie równo i strzela jak stary gaźnikowiec z wodą w paliwie.w trybie serwisowym dowlokłem się z powrotem na ich warsztat.okazało się że źle włożyli rurę od turbo i wyskoczyła,błąd skasował(boost coś tam-patrzałem przez ramię) i proszę jechać,no i ok.tylko turbo strasznie gwizdało(dużo głośniej niż kiedyś).za 5 godzin jadę do roboty i na zimnym silniku strasznie chodzi,dziury w przyspieszeniu mułowaty itp.ale się rozgrzał i ok.przy wyprzedzaniu+/- 130 km/h zapaliła się znowu spirala świec+kontrolka dpf i stracił moc,przerywa silnik,turbo w ogóle nie gwiżdze(pewnie się nie włącza) i kapota,a dpf po 5 min.gazowania na luzie był tak gorący że jak naplułem to aż skwierczało .pytanie więc takie.-co z tym można zrobić,co mogło się stać,do wczoraj było ok ,no i czy można tak w ogóle jechać,do mechanika mam ok 7 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.kolego skoro Ci nie odpala to najprawdopodbniej w 99% poszedl Ci pompowtrysk siemens...wiem bo sam jestem w takiej sytuacji i kupilem nowy mam nadzieje ze na jutro bedzie.Najlatwiej to sprawdzic przez kompa co Ci tam wyskoczy.Przejrzyj dokladnie forum bo temat jest nam wszystkim dobrze znany.Ja mieszkam na wyspach i tutaj jakos nie ma darmowej wymiany pompek takze nie wiem gdzie to niby za darmo wymieniaja...co do dpf-a to odrazu Ci mowie ze tez mialem z tym problem jakis czas temu i auto caly czas jezdzilo w awaryjnym i nie szlo go wypalic bo poszedl czujnik G450 koszta jakies 60funtow takze w PL pewnie podobne ale odpalalbys auto normalnie i wtedy tylko serwis komputerowo musialby Ci go przepalic ale to pomaga tylko na kilka tysiecy km...ja sie pozbylem DPF-a fizycznie i programowo takze znajdziesz wszystko na ten temat na tym forum...POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. MAm ten sam świetny problem. Wyjazd na wakacje, rodzina zapakowana. Po 10 km ruszając ze świateł zapaliła się kontrolka od świec żarowych i samochód zdechł na środku dwupasmówki. Wyobraźcie sobie moje nerwy. Oczywiście laweta, mechanik, komputer. Diagnoza pompowtrysk. Jutro jadę negocjowac ceny w serwisie ale już się boję. Może ktoś ma metodę na tańszą naprawę. Samochód ma zrobione 160 tyś . Ostatni serwis przy 120 tyś. Jeden pompowtrysk był już wymieniany przez poprzedniego właściciela. Czy mogą mi uznac wymianę za darmo? Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie serwisowany regularnie tz luka 40 tys i spory przebieg nie liczylbym na co kolwiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ASO powinni wymienić gratis wraz z wiązką elektryczną. Nawet jeśli nie serwisowany. Jak już wyżej zostało to wspomniane VW ma akcję serwisową, którą nazwali "dobrej woli", że niby nie jest to usterka fabryczna, tylko producent wyciąga rękę do swoich klientów w potrzebie. Takie bla, bla, bla marketingowe :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może jakaś akcja serwisowa bo słyszałem o takich i to niezależnie czy na gwarancji i czy był serwisowany. W każdym razie nadzieję jeszcze mam. A jak nie to 3500zł zaboli i to strasznie.

 

---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

 

Wielkie dzięki. Czy to obowiązuje we wszystkich serwisach czy tylko w wybranych? Jestem z okolic Warszawy. Wybierałem się do Aso Szewczyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli to prawda to jak tu sie nie uda to sprobuj gdzie inndziej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rybak68

witam

ponieważ Twój BMR ma dość wysokie ciśnienie doładowania,a chłopcy od klimy po prostu żle założyli rurę z turbiny do intercoolera,sąsiadującą właśnie z kompresorem klimy,to podczas wyprzedzania rura wystrzeliła z mocowania-stąd ten huk

cała operacja to ponowne zamontowanie rury i jazda na wakacje.

ewentualnie może ta rurka pękła a komp stwierdził brak doładowania i wszedł w tryb awaryjny.nie inaczej trzeba sprawdzić rury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artur poczytaj inne wątki o pompkach siemensa na forum... jest akcja ich wymiany w serwisie (ktoś opisywał kody błędów objęte "promocją") - ktoś pisał że miał 400k na szafie i też wymienili za 0zł. Odstaw do serwisu i czekaj na diagnozę i wycenę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No witam wszystkich. Jestem pełen zadowolenia. Pojechałem rano do serwisu, powiedziałem o co chodzi i kazali dostarczyc samochód. Gdy laweta wjeżdżała na teren serwisu mechanicy już się śmiali ( o passat na lawecie hehe pompowtryski na 100%). Podobno jest to jedyna przyczyna jaka może unieruchomic całkowicie DAS AUTO. Wymienili go w ramach akcji serwisowej w ciągu 5 godzin i mogę znowu śmigac aż do następnego razu. Warunek jest oczywiście że samochód był serwisowany a przerwa 40 tyś km nie była dla nich istotna. Dziwi mnie tylko jedno że nie było wcześniej żadnych objawów. Wszyscy mówią, że powinien kopcic, albo nierówno pracowac a tu nic po prostu padł i koniec jazdy. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu się nie zgodzę że powinien kopcić... Pompowtryski najczęściej psują się elektrycznie a nie mechanicznie - a to ma się nijak do kopcenia. Pojawiło się jakiś czas temu na forum podejrzenie że padający pompowtrysk ma większe napięcie na cewce a to można monitorować przez VCSD - jednak to nie potwierdzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładnie z ich strony z tą darmową wymianą. Trochę mniej ładnie, że nie każdy się na to załapał i ja musiałem zapłacić za 3 wtryski oraz wymianę. Pierwszy zrobili jeszcze na gwarancji przy 90 tyś km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności