Gość szewc Zgłoś #1 Napisano 31 Lipca 2006 Problem tak jak w temacie Jak miałem 3B to nie było problemu, ale w 3BG reflektor jest ciut większy niż otwór w którym siedzi i nie chce wyjść. Nie wiem co tam trzeba zrobić. Tylko nie mówcie, że trzeba zdejmować cały zderzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzemik Zgłoś #2 Napisano 11 Lutego 2007 moze ktos juz wie jak to zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marekvais Zgłoś #3 Napisano 11 Lutego 2007 niestety trzeba sciagnac antrape zderzak a pozniej reflektory, robilem to niedawno nie jest to tak duzo pracy jak sie wydaje ,powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzemik Zgłoś #4 Napisano 11 Lutego 2007 o kurde... ;-( a powiedz mi czasowo... w dzien sie wyrobie? czy to raczej wiecej pracy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #5 Napisano 11 Lutego 2007 Jak nie jesteś wprawiony to w jakieś 2h. Zawodowcy od rozrządów zamknęli by się w czasie 30 minut z demontażem i montażem. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzemik Zgłoś #6 Napisano 11 Lutego 2007 o prosze! dzieki za informacje, powiesz mi jeszcze czy sa tam potrzebne jakies ekstra klucze? czy jest jakies miejsce gdzie powinienem uwazac by nieczego nie urwac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #7 Napisano 11 Lutego 2007 leflektory chaczą dołem o zderzak - o tym mówiłeś...? w zderzaku są na środku sróby (kilka), i z tego co pamiętam imbusy, zderzak ma jeszcze śruby wkręty po bokach w nadkolach. Są jeszcze pod tymi dwoma uszczelkami od góry zaraz koło leflektorów, gumy musisz ściągnąć. zderzak wysuwa się go z prowadnic do przodu auta, a później już z górki. chyba w niczym się nie pomyliłem . jak będzies zakładał zpowrotem zderzak, to przydała by ci się druga osoba, żeby go wsunąć na prowadnice zaraz pod błotnikami. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzemik Zgłoś #8 Napisano 11 Lutego 2007 dzieki, co za cudowna kopalnia wiedzy to forum wielkie wielkie dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #9 Napisano 11 Lutego 2007 jak będziesz miał problemy, ładuj tutaj.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #10 Napisano 11 Lutego 2007 Śruby trzymające zderzak to są Torx-y (T-25) a nie imbusy. Na dodatek tak jak kolega pisał potrzeban byłaby druga osoba do zakładania bo zderzak nachodzi na takie specjalne ślizgi, które potem przytrzymują zderzak na miejscu i ułatwiają jego montaż. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzycho007 Zgłoś #11 Napisano 11 Lutego 2007 Dasz radę sam, chociaż we dwóch byłoby łatwiej. Ja pierwszy raz sam sobie dałem radę w czasie jak to określił hha. Przygotuj tylko sobie miejsce na zdjęty zderzak, bo jak się go trzyma w rękach i nie wiadomo co z nim zrobić to tak mało śmiesznie się robi. Chyba, że się patrzy z boku to wtedy jest śmiesznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suzukidr650 Zgłoś #12 Napisano 19 Maja 2008 Witam mam banalne pytanie jak zdemnontuje przedni reflektor w b4,co musze zdjac odkrecic Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemasss Zgłoś #13 Napisano 28 Grudnia 2010 dopisze sie do tematu bo nie znalazlem nigdzie informacji - zamierzam zmienic reflektory w passacie b5 - czy ktos moglby dac mi krotki opisjaktego najprosciej dokonac? mam nadzieje ze nie trzeba demontowac zderzaka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elektrod Zgłoś #14 Napisano 31 Sierpnia 2011 Witam Dopiszę się tutaj bo temat podobny, a nie mogę zakładać nowego wątku. Jakiś czas temu kupiłem passata B5 fl 2004. Miał założone lampy przednie na xenonach bez spryskiwaczy i pewnie samopoziomowania. Jeździłem sobie tak spokojnie ciesząc się tymi światełkami do czasu kiedy kilka dni temu zabrali mi dowód za te nieprzepisowe lampy. Zamierzam kupić teraz lampy oryginalne, tyle, że nie wiem czy lampę mogę podmienić, czy muszę zmieniać coś w instalacji elektrycznej samochodu. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #15 Napisano 31 Sierpnia 2011 Jeśli miałeś w oryginale lampy h7 to wszystko pasuje bo zapewne masz też regulację wysokości lamp w kabinie, nawet gdybyś ksenony miał fabryczne to też będzie ok, co najwyżej nie będziesz miał wspomnianej regulacji. Zamierzam kupić teraz lampy oryginalne To czeka cię mały szok, lampy H7 w pasku świeca naprawdę słabo, zwłaszcza w porównaniu do lamp xenonowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elektrod Zgłoś #16 Napisano 1 Września 2011 To czeka cię mały szok, lampy H7 w pasku świeca naprawdę słabo, zwłaszcza w porównaniu do lamp xenonowych Zmienie lampy na potrzeby przeglądu, a później powrót do xenonów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
videonet Zgłoś #17 Napisano 29 Listopada 2011 Dalej nie rozumiem. Mój Pasek to B5 (3BG) Variant. Wszyscy piszą że aby wymontować lampy trzeba zdjąć zderzak. Powiedział mi to również kolega z serwisu. A więc, zderzaka nie trzeba zdejmować. Wystarczy wyjąć kierunkowskaz-zdjąć sprężynke i go wypchnąć. Następnie odkręcić śróbę od strony kierunkowskazu i dwie od góry i reflektor wychodzi bardzo lekko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #18 Napisano 29 Listopada 2011 Dalej nie rozumiem. Mój Pasek to B5 (3BG) Variant. Wszyscy piszą że aby wymontować lampy trzeba zdjąć zderzak. Powiedział mi to również kolega z serwisu.Witaj!Trzeba zdjąć zderzak, wyjmując lampy w passacie po lifcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #19 Napisano 29 Listopada 2011 Dalej nie rozumiem. Mój Pasek to B5 (3BG) Variant. Wszyscy piszą że aby wymontować lampy trzeba zdjąć zderzak. Powiedział mi to również kolega z serwisu.A więc, zderzaka nie trzeba zdejmować. Wystarczy wyjąć kierunkowskaz-zdjąć sprężynke i go wypchnąć. Następnie odkręcić śróbę od strony kierunkowskazu i dwie od góry i reflektor wychodzi bardzo lekko. Najważniejsze jest to, że Twój Passat nie jest 3BG-w 3BG masz zespolony kierunkowskaz z całym reflektorem i nie da się go zdemontować bez demontowania zderzaka-nie wprowadzaj innych w błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #20 Napisano 5 Grudnia 2011 Panowie - piszę tutaj, bo nie mogę jeszcze zakładać nowych tematów, a mam problem dość konktretny. Mam Passata B5 3B, który ma milion problemów z druciarnią pod maską. Walczę teraz ze światłami i mam taką sytuację: Lewa lampa To jest H7+H4 (ale H4 jest odłączona - o tym niżej) Prawa lampa to H7+H1 (H1 jest podłączona i tam jest drogowe). Jak to zobaczyłem, to podłączyłem żarówkę H4. Po włączeniu świateł mijania od razu w obu lampach zapaliły się światła drogowe. Teraz co jest śmieszne - jak włączę pozycyjne bez kluczyka w stacyjce, to przełącznik od świateł zachowuje się w pełni 'normalnie' Natomiast po włączeniu zapłonu - w przełączniku gaśnie podświetlenie symbolu przednich halogenów Ponieważ te lampy i tak świecą jakby chciały, a nie mogły, to wpadł mi do głowy pewien pomysł - chcę wymienić lampy na soczewki (bez ksenonów itd) od 3BG. Pytanie tylko czy da się je wstawić bez jakichś przeróbek, czy od 3BG do 3B nie będą pasowały? Ewentualnie, czy ma ktoś schemat instalacji świateł przednich z halogenami do 3B? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach