Skocz do zawartości
Gość szewc

Demontaż reflektorów przednich

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szewc

Problem tak jak w temacie :D Jak miałem 3B to nie było problemu, ale w 3BG reflektor jest ciut większy niż otwór w którym siedzi i nie chce wyjść. Nie wiem co tam trzeba zrobić. Tylko nie mówcie, że trzeba zdejmować cały zderzak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ktos juz wie jak to zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marekvais

niestety trzeba sciagnac antrape zderzak a pozniej reflektory, robilem to niedawno nie jest to tak duzo pracy jak sie wydaje ,powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o kurde... ;-(

 

a powiedz mi czasowo... w dzien sie wyrobie? czy to raczej wiecej pracy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Jak nie jesteś wprawiony to w jakieś 2h. Zawodowcy od rozrządów zamknęli by się w czasie 30 minut z demontażem i montażem.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o prosze! ;-)

dzieki za informacje, powiesz mi jeszcze czy sa tam potrzebne jakies ekstra klucze?

czy jest jakies miejsce gdzie powinienem uwazac by nieczego nie urwac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

leflektory chaczą dołem o zderzak - o tym mówiłeś...?

w zderzaku są na środku sróby (kilka), i z tego co pamiętam imbusy, zderzak ma jeszcze śruby wkręty po bokach w nadkolach. Są jeszcze pod tymi dwoma uszczelkami od góry zaraz koło leflektorów, gumy musisz ściągnąć. zderzak wysuwa się go z prowadnic do przodu auta, a później już z górki. chyba w niczym się nie pomyliłem :hurra: .

jak będzies zakładał zpowrotem zderzak, to przydała by ci się druga osoba, żeby go wsunąć na prowadnice zaraz pod błotnikami.

Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki,

co za cudowna kopalnia wiedzy to forum ;-)

wielkie wielkie dzieki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz miał problemy, ładuj tutaj....

:hurra::hurra::hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Śruby trzymające zderzak to są Torx-y (T-25) a nie imbusy. Na dodatek tak jak kolega pisał potrzeban byłaby druga osoba do zakładania bo zderzak nachodzi na takie specjalne ślizgi, które potem przytrzymują zderzak na miejscu i ułatwiają jego montaż.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dasz radę sam, chociaż we dwóch byłoby łatwiej. Ja pierwszy raz sam sobie dałem radę w czasie jak to określił hha. Przygotuj tylko sobie miejsce na zdjęty zderzak, bo jak się go trzyma w rękach i nie wiadomo co z nim zrobić to tak mało śmiesznie się robi. Chyba, że się patrzy z boku to wtedy jest śmiesznie :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam banalne pytanie jak zdemnontuje przedni reflektor w b4,co musze zdjac odkrecic Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dopisze sie do tematu bo nie znalazlem nigdzie informacji - zamierzam zmienic reflektory w passacie b5 - czy ktos moglby dac mi krotki opisjaktego najprosciej dokonac? mam nadzieje ze nie trzeba demontowac zderzaka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dopiszę się tutaj bo temat podobny, a nie mogę zakładać nowego wątku. Jakiś czas temu kupiłem passata B5 fl 2004. Miał założone lampy przednie na xenonach bez spryskiwaczy i pewnie samopoziomowania. Jeździłem sobie tak spokojnie ciesząc się tymi światełkami do czasu kiedy kilka dni temu zabrali mi dowód za te nieprzepisowe lampy. Zamierzam kupić teraz lampy oryginalne, tyle, że nie wiem czy lampę mogę podmienić, czy muszę zmieniać coś w instalacji elektrycznej samochodu.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałeś w oryginale lampy h7 to wszystko pasuje bo zapewne masz też regulację wysokości lamp w kabinie, nawet gdybyś ksenony miał fabryczne to też będzie ok, co najwyżej nie będziesz miał wspomnianej regulacji.

 

Zamierzam kupić teraz lampy oryginalne

 

To czeka cię mały szok, lampy H7 w pasku świeca naprawdę słabo, zwłaszcza w porównaniu do lamp xenonowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To czeka cię mały szok, lampy H7 w pasku świeca naprawdę słabo, zwłaszcza w porównaniu do lamp xenonowych

Zmienie lampy na potrzeby przeglądu, a później powrót do xenonów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie rozumiem. Mój Pasek to B5 (3BG) Variant. Wszyscy piszą że aby wymontować lampy trzeba zdjąć zderzak. Powiedział mi to również kolega z serwisu.

A więc, zderzaka nie trzeba zdejmować. Wystarczy wyjąć kierunkowskaz-zdjąć sprężynke i go wypchnąć. Następnie odkręcić śróbę od strony kierunkowskazu i dwie od góry i reflektor wychodzi bardzo lekko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dalej nie rozumiem. Mój Pasek to B5 (3BG) Variant. Wszyscy piszą że aby wymontować lampy trzeba zdjąć zderzak. Powiedział mi to również kolega z serwisu.
Witaj!

Trzeba zdjąć zderzak, wyjmując lampy w passacie po lifcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dalej nie rozumiem. Mój Pasek to B5 (3BG) Variant. Wszyscy piszą że aby wymontować lampy trzeba zdjąć zderzak. Powiedział mi to również kolega z serwisu.

A więc, zderzaka nie trzeba zdejmować. Wystarczy wyjąć kierunkowskaz-zdjąć sprężynke i go wypchnąć. Następnie odkręcić śróbę od strony kierunkowskazu i dwie od góry i reflektor wychodzi bardzo lekko.

Najważniejsze jest to, że Twój Passat nie jest 3BG-w 3BG masz zespolony kierunkowskaz z całym reflektorem i nie da się go zdemontować bez demontowania zderzaka-nie wprowadzaj innych w błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie - piszę tutaj, bo nie mogę jeszcze zakładać nowych tematów, a mam problem dość konktretny.

 

Mam Passata B5 3B, który ma milion problemów z druciarnią pod maską. Walczę teraz ze światłami i mam taką sytuację:

 

Lewa lampa To jest H7+H4 (ale H4 jest odłączona - o tym niżej)

Prawa lampa to H7+H1 (H1 jest podłączona i tam jest drogowe).

 

Jak to zobaczyłem, to podłączyłem żarówkę H4. Po włączeniu świateł mijania od razu w obu lampach zapaliły się światła drogowe.

 

Teraz co jest śmieszne - jak włączę pozycyjne bez kluczyka w stacyjce, to przełącznik od świateł zachowuje się w pełni 'normalnie' :D Natomiast po włączeniu zapłonu - w przełączniku gaśnie podświetlenie symbolu przednich halogenów :)

 

Ponieważ te lampy i tak świecą jakby chciały, a nie mogły, to wpadł mi do głowy pewien pomysł - chcę wymienić lampy na soczewki (bez ksenonów itd) od 3BG. Pytanie tylko czy da się je wstawić bez jakichś przeróbek, czy od 3BG do 3B nie będą pasowały?

 

Ewentualnie, czy ma ktoś schemat instalacji świateł przednich z halogenami do 3B?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności