dawidgsm Zgłoś #1 Napisano 9 Listopada 2009 Czy ktoś wie jak zrobić by automatycznie po przekręceniu stacyjki mieć MFA w trybie serwisowym,chodzi mi najbardziej o spalanie chwilowe:P.nie chce zawsze przytrzymywać przycisku i kręcic stacyjką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #2 Napisano 9 Listopada 2009 Mozna by bylo zastosowac jakis przekaznik czasowy, ktory by laczyl przycisk MFA. Mozna by bylo zastosowac automatyczny wlacznik swiatel, ktory by sie rozlaczal automatycznie po odpaleniu silnika, ale wtedy zeby powrocic do normalnego trybu trzeba by bylo odcinac mu zasilanie. Wiec czy tak czy siak musial bys cos przyciskac, gra ni warta swieczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 9 Listopada 2009 chodzi mi najbardziej o spalanie chwilowe: Przecież B3 nie ma spalania chwilowego tylko średnie (przejechany jakiś dystans), a na manetce resetujesz MFA przesuwając przełacznik do oporu w prawo lub lewo zależnie które chcesz skasowac czy MFA I czy MFA II. No i MFA I resetuje się samo po (dokładnie ile to nie wiem) jednym dniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #4 Napisano 9 Listopada 2009 Ma spalanie chwilowe zerowno B3 jak i B4. Trzeba wejsc w tryb serwisowy. Aby to zrobic przekrecasz kluczyk, przytrzymujesz przycisk przelaczania funkcji, pozniej wylaczasz zaplon i wlaczasz caly czaas trzymajac przycisk. Jak wlaczysz zaplon masz juz spalanie chwilowe:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 9 Listopada 2009 http://www.corrado.com.pl/ wejdź w zakładkę Tips & Tricks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 9 Listopada 2009 No to panowie jestem teraz zielony jak.......sałata:p Jutro to wypróbuję , tak z nudów kilka razy włączałem tryb serwisowy ale nie podczas jazdy...no zobaczę jak to u mnie wygląda...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #7 Napisano 14 Listopada 2009 Aby to zrobic przekrecasz kluczyk, przytrzymujesz przycisk przelaczania funkcji, pozniej wylaczasz zaplon i wlaczasz caly czaas trzymajac przycisk. Sprawdziłem i tak u mnie nie jest. Jeśli to robimy na MFA I to tryb serwisowy się wyłączy przy odpalaniu, Ja musiałem tak zrobić. -wciskam przycisk przełączanie funkcji i przekręcam stacyjkę do zapalenia kontrolek -trzymam przycisk cały czas i jeszcze raz przekręcam stacyjkę Pojawia sie tryb serwisowy -przełączam na MFA II i dopiero wtedy odpalam auto No i faktycznie mam spalanie chwilowe-- Z innych bajerów to jeszcze cyfrowy obrotomierz jest ciekawy choć z odświeżaniem się nie wyrabia. U mnie jest jeszcze ten bajer ze na cyfrowym liczniku km. pojawia się numer odpowiadający kolejnej funkcji. A i mam pytanie -czy faktycznie w 91 roku montowali zegary z cyfrowym licznikiem km. czy u mnie jest może jakiś przeszczep? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #8 Napisano 14 Listopada 2009 ...MFA I resetuje się samo po (dokładnie ile to nie wiem) jednym dniu. MFA I resetuje się samoczynnie po około 1 godzinie od chwili wyłączenia zapłonu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #9 Napisano 3 Listopada 2012 (edytowane) Hej. Odświeżę temat Włączyłem sobie tryb serwisowy MFA w B3 (PG) i chciałbym co dla mnie najważniejsze odczytać ,,podciśnienie w kolektorze'' ale coś jest chyba zepsute ponieważ wyświetlacz cały czas pokazuje ,,150'' niezależnie od obrotów jak i obciążenia silnika... Nie chce mi się (z braku czasu) podłączać manualnego wskaźnika Vaku/boost. Co może być nie tak?? Wczoraj wieczorem sprawdzaliśmy ,,podciśnienie'' u kolegi w B3 (RP) i u niego ta wartość się zmieniała było 350-470 przy lekkim przegazowaniu na postoju... Już sam doszedłem dlaczego nie pokazuje podciśnienia: popi..szone są przewody podciśnienia komorze silnika Znalazłem odpowiedni przewód i połączyłem go z zegarami a raczej wskaźnikiem boost. Przy pracy silnika na postoju wskaźnik pokazuje -0,4 bara, przy dodawaniu gazu -0,8bara, a przy depnęciu 0,6 bara z czego jestem zadowolony Edytowane 10 Listopada 2012 przez Alex360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #10 Napisano 11 Listopada 2012 witam a ja mam pytanko czy u kogoś z was dało się wyregulować szybkość wycieraczek bo ja za cholerę nie mogłem tego zrobić mfa w tryb serwisowy wchodzi i jest oki ale domykanie szyb bez kluczyka nie i brak regulacji czasu wycieraczek,może u mnie tego nie ma ---------- Dodano o 20:40 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:38 ---------- chyba tak bo kolega ma w 91 r i ma cyfrowe km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #11 Napisano 11 Listopada 2012 mfa w tryb serwisowy wchodzi i jest oki ale domykanie szyb bez kluczyka nie Czytałem z pięć razy i .... ....nie kumam. Wycieraczki i domykanie szyb mają niewiele lub nawet nie mają nic wspólnego z MFA. Prędkości nie zmienisz, masz dwa biegi plus zadana częstotliwość i to ostanie możesz zmienić kupując przekaźnik 99 i wstawiając go w miejsce przekaźnika z duzym oznaczeniem=19, Domykanie szyb powinieneś mieć jeśli masz ori elektric szyby. Kluczyk w prawo i trzymasz...i szyby jadą w górę....steruje nimi moduł pod tylną kanapą, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #12 Napisano 12 Listopada 2012 przypominam link kuczlawa http://www.corrado.com.pl/ wejdź w zakładkę po lewej stronie techniczne i dział Tips & Tricks i poczytaj na samym dole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #13 Napisano 12 Listopada 2012 i poczytaj na samym dole No właśnie, przeczytaj i zrozum..... ...są to sztuczki i porady i nie należy łączyć MFA z tym co jest na samym dole strony(link). Zatem powtórzę:aby zmienić częstotliwość wycieraczek upewnij się że masz przekaźnik 99 a nie 19 =metoda I jest prawidłowa i prostsza w porównaniu do metody II A domknąć szyby nie mając kluczyka to wystarczy otworzyć drzwi kierowcy i wszystko śmiga....tej kombinacji opisanej na corrado.com.pl nigdy nie próbowałem ale może spróbuję. No i maczkiem jest napisane że w nie każdym aucie to działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #14 Napisano 12 Listopada 2012 wiem dlatego pytam czy u kogoś się dało to zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #15 Napisano 12 Listopada 2012 jak jeszcze miałem normalne nawiewy to dawałem na drugi bieg i mrugałem długimi i za drugim razem mi odpaliło, coś tam się uruchomiło.. ale to było z 3 lata temu więc nie pamiętam już bo to dawno było... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach