Kimo Zgłoś #1 Napisano 11 Maja 2009 Dokładnie tak jak w temacie - dzisiaj po wymianie filtrów i świec odpaliłem passka przy otwartej masce i lekko go przegazowałem. Ustaliłem, że coś syczy przy dodawaniu gazu "gdzieś" z okolic przepustnicy (po prawej stronie od bloku silnika tuż przy odgrodzeniu przegrody z akumulatorem. Po pierwsze - czy coś tam może naturalnie syczeć tzn. "fabrycznie". Po drugie - jeżeli odp na pyt. 1 jest negatywna to czy może to mieć wpływ na mniejszą moc, opóźnienie na pedał gazu, duszenie. Nic na pierwszy, drugi i trzeci rzut oka nie widać dlatego wolę się upewnić, że syczenie jest nienaturalne zanim zacznę rozbierać pół samochodu. Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 11 Maja 2009 (edytowane) Nic nie powinno tam syczeć- szukaj niedokręconej opaski lub dziury w karbowanej rurze dochodzącej do/lub (w okolicy) przepustnicy.Posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnieniowe w okolicy kolektora ssącego,może któryś spadł z króćca lub się przetarł.Poniżej na rys.układ ssący ADR/APT/ARG Edytowane 11 Maja 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #3 Napisano 11 Maja 2009 Szukam i szukam a tam nic Dokładnie to jest coś takiego: pss, pss jak by spuszczać powietrze z butli ze sprężonym gazem i tylko przy dodawaniu gazu. Jak jest już na obrotach to tego nie słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszekko Zgłoś #4 Napisano 12 Maja 2009 Ja ma podobnie, tzn jak wcisne szybko gaz, to słychać taki chwilowy syk i wchodzi na obroty. Mam nadzieje że tak ma być w tym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #5 Napisano 13 Maja 2009 Potwierdzam mam tak samo przy swoim pasku 2.5 tdi v6, wciskam gaz maly syk i cisnie. Chyba tak ma byc, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2010 Witam.Odkopię stary temat i zapytam jak panowie poradzili sobie z tym syczeniem.Ja u siebie też szukam i za cholerę nic nie mogę znaleźć.Być może ten typ tak ma,ale nie jestem w 100% pewny.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 25 Kwietnia 2010 Witam.Odkopię stary temat i zapytam jak panowie poradzili sobie z tym syczeniem.Ja u siebie też szukam i za cholerę nic nie mogę znaleźć.Być może ten typ tak ma,ale nie jestem w 100% pewny.Pozdrawiam. podnies maske i dodawaj gazu i macaj wszystkie rury pod reka wyczujesz gdzie zasysa lewe powietrze patrz na polaczenia rur dolotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #8 Napisano 25 Kwietnia 2010 Przewody posprawdzane,opaski powymieniane,dokręcone,przepustnica wyczyszczona,ogólnie sprawdziłem co mogłem i nadal jest ten syk powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #9 Napisano 30 Kwietnia 2010 Może ma ktoś jeszcze jakieś sugestie a może ic nawala?Jak to posprawdzać.Jeżdżę tak i brakuje mi już pomysłów.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #10 Napisano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) Tak łączka podciśnienia od kolektora ssącego do serwa,która przechodzi przez ścianę grodziową.Naciśnij ją lekko w dół powinna bardziej syczeć. Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #11 Napisano 5 Maja 2010 A czy ta łączka w razie nieszczelności ma jakiś wpływ na ogólną pracę silnika tzn.obroty,przyspieszenie, zużycie paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 5 Maja 2010 A czy ta łączka w razie nieszczelności ma jakiś wpływ na ogólną pracę silnika tzn.obroty,przyspieszenie, zużycie paliwa? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #13 Napisano 5 Maja 2010 Dziękuję,przyjrzę się temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #14 Napisano 5 Maja 2010 U mnie też jest straszny syk jak mu mocniej depnę i według mnie to z okolic turba ,w najbliższym czasie czeka mnie wymiana oleju to na kanale trzeba posprawdzać co i jak. Ale wszystkie sugestie co i jak mile widziane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #15 Napisano 5 Maja 2010 No właśnie.U mnie obroty drżą a tego syczenia nie mogę się pozbyć.Praktycznie wszystko sprawdziłem i kiszka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #16 Napisano 15 Maja 2010 Dziś byłem na wymianie oleju i przy okazji wyczyściłem koler wszystkie opaski posprawdzane rurki oglądnięte i nic nie znalazłem a jak syczało tak dalej syczy. Jestem mega niezadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #17 Napisano 15 Maja 2010 Dziś byłem na wymianie oleju i przy okazji wyczyściłem koler wszystkie opaski posprawdzane rurki oglądnięte i nic nie znalazłem a jak syczało tak dalej syczy.Jestem mega niezadowolony. na koletorze sacym masz zawor taki grzybek to on syczy otworz go z boku na tym prostokacie i dodawaj gazu na przepustnicy bedzie sie ruszac tam nozka plastikowa i wtedy syczy oslona do sciagniecia nr 26 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=533450#post533450 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #18 Napisano 15 Maja 2010 Kolego ja mam 1.8T i kolektor jest trochę inny ,ale może jest coś podobnego jutro popatrzę .Najgorsze jest to ,że na postoju jak gazuję to nie syczy dopiero jak jadę. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu_ Zgłoś #19 Napisano 16 Maja 2010 Witam coprawda było już napisane, ale po przeczytaniu tego tematu zaintrygowało mnie i poszedłem posprawdzać węże w swoim aucie i po gruntownej inspekcji ukazało się coś dziwnego, wężyk zaznaczony na czerwono w miejscu wpięcia jest rozerwany na 2 części. Czy to może być przyczyną że auto przy ostrzejsym ruszeniu dławi się?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #20 Napisano 16 Maja 2010 Witam coprawda było już napisane, ale po przeczytaniu tego tematu zaintrygowało mnie i poszedłem posprawdzać węże w swoim aucie i po gruntownej inspekcji ukazało się coś dziwnego, wężyk zaznaczony na czerwono w miejscu wpięcia jest rozerwany na 2 części. Czy to może być przyczyną że auto przy ostrzejsym ruszeniu dławi się??[ATTACH]30081[/ATTACH] oczywiscie ze tak ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach