Skocz do zawartości
Seaquest

Co myślicie o zestawach HID (Xenon) ?

Jaka barwe żarnika polecacie ?  

218 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaka barwe żarnika polecacie ?

    • 4300k
      83
    • 5000k
      53
    • 6000k
      116
    • 8000k
      15
    • 10000k
      12


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dwa pytania.

 

Jakie są żarówki z przodu(2001r) H7 czy H1 ? (wydaje mi się że H7 ale wole spytać :P)

 

Jaką wybrać temperaturę 4300k czy 6000k ? sprzedawca mówił że 4300k świeci po prostu jak mocniejsza żarówka a 6000k świeci z lekką niebieską poświatą i tym nie zbałamucił :) Zależy mi na mocnym świetle, doradźcie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam dwa pytania.

 

Jakie są żarówki z przodu(2001r) H7 czy H1 ? (wydaje mi się że H7 ale wole spytać :P)

 

Jaką wybrać temperaturę 4300k czy 6000k ? sprzedawca mówił że 4300k świeci po prostu jak mocniejsza żarówka a 6000k świeci z lekką niebieską poświatą i tym nie zbałamucił :) Zależy mi na mocnym świetle, doradźcie :)

 

w 3bg jest h7 + h7

jeśli chcesz najmocniejsze światła to bierze 4300K (mają najwięcej lumenów a mianowicie 3300), później 5000K (ciutkę mniej lumenów - 3200) i 6000K (sporo mniej lumenów - 2800), powyżej 6000K kupują spawarkowicze lansiarze, którzy nie dbaja by było widno przed autem lecz o to by pokazać się wśród kolesi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 5000K i jestem bardzo zadowolony:)Jest to idealnie białe światło i wyglada jak instalacja seryjna:)Niektórzy zakładają Xeono aby sie pokazać a to nie na tym polega.Żal mnie ogrania jak widze Golfa III na Xenonie k 1000... A potem się ktoś dziwi że mu dowód rejestracyjny zabrali....Zkaładaj k 4300 lub k 5000 a bedzie super widocznośc i zostanie zachowany efekt seryjnej instalacji:)

Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam 5000K i jestem bardzo zadowolony:)Jest to idealnie białe światło i wyglada jak instalacja seryjna:)

Zakupiłeś na Allegro.pl ? jak tak to daj namiary na sprzedawcę jeśli wszystko było z nim OK:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item454350714_mcu_xenony_h1_h3_h7_h11_hb3_hb4_spr_sprzedawca.html

 

Tutaj masz link bezpośrednio do takich jak mam:)Mam je 3 miesiące i 0 problemów jak do tej pory:)Pozatym jest rok pisemnej gwarancji wiec jestem spokojny. Trzeba tylko zapytać o dostępnośc k5000 ale napewno będzie i właśnie tą barwe polecam. tylko przy montażu trzeba przerobić te blaszki od żarówek ale to pewnie już wiesz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki:)

tylko przy montażu trzeba przerobić te blaszki od żarówek ale to pewnie już wiesz:)

nie, nie wiem mógł byś mi to przybliżyć jakiś opis lub link:rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki:)

 

nie, nie wiem mógł byś mi to przybliżyć jakiś opis lub link:rolleyes:

 

tez chetnie dowiedzialbym sie jak przerobic te blaszki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tez chetnie dowiedzialbym sie jak przerobic te blaszki

Wystarczy je przeciąć i w miejscu przecięcia przełożyć przewód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy je przeciąć i w miejscu przecięcia przełożyć przewód.

Ja blaszek nie przecinałem, przeciąłem gumkę trzymającą przewody, które ostrożnie przecisnąłem przez środek tejże blaszki i zamontowałem. Być może w zestawach slim są mniejsze wtyczki przewodów ale u mnie dało się je przecisnąć przez otwór w blaszce.

Barwa palników 5000K jest :ok: jest to barwa bielsza od 4300K (bardziej w padająca w żółć). 6000K wpadająca w niebieski kolor. O innych barwach nie wspomnę bo już koledzy odpowiednią opinię wydali. Jak ktoś chce obejrzeć zapraszam do opisu mojego auta, są tam zdjęcia z montażu oraz filmiki jak świecą moje HIDy.

Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy je przeciąć i w miejscu przecięcia przełożyć przewód.

 

O co innego mi chodzi.

Normalnie balszka umozliwia wlozenie zarnika do lampy precikiem do gory co jednak powoduje ze na drodze sa widoczne cienie tych precikow.

Chodzi o takie przerobienie zeby mozna bylo wlozyc i zablokowac zarniki preciakmi skierowanymi do dolu.

Wiec chodzi mi o taka przerobke a nie o zwykle przeciecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi wam o tą metalową blaszkę która trzyma żarówkę ? Jeśli ktoś może to niech napisze jak ją przerobić żeby było okej i nie było żadnych cieni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi wam o tą metalową blaszkę która trzyma żarówkę ? Jeśli ktoś może to niech napisze jak ją przerobić żeby było okej i nie było żadnych cieni :)

 

Tak, wlasnie o nia chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi wam o tą metalową blaszkę która trzyma żarówkę ? Jeśli ktoś może to niech napisze jak ją przerobić żeby było okej i nie było żadnych cieni
Nie ma możliwości tzn. jest upiep...nie blaszek w żarniku aby założyć go odwrotnie a to się łączy z rzeźbą. Może ja jestem ślepy ale u mnie nie widzę żadnych cieni. Próbowałem na siłę zamontować odwrotnie ale nie chcę przypierniczyć uchwytów w lampie.

U mnie tak to wygląda w lampie

b82d47828a9d0624m.jpg 0f8e90353a4e9b1fm.jpg

Tym pręcikiem mam zamontowane do góry

160d75ff6bad9d5fm.jpg

Palników H7 nie da się zamontować odwrotnie gdyż konstrukcja lampy na to nie pozwala.

fbf608d28e183aabm.jpg eeb29c5d6d8d036dm.jpg ad531c031beb1f01m.jpg

Aby było wszystko ok. bez rzeźby kupcie lampy ori. (ok 1600 - 1700 za używany komplet) wówczas montuje się palniki DS2.

Tak świecą u mnie HIDy (zdjęcia robione przed chwilą.

6cff690aa542f9fbm.jpg 9abb15c6cf015971m.jpg

Tak świecą u mnie postojówki diodowe (zmieniłem przy okazji).

643829a1bf0dd1aem.jpg 2174ec88fd47fa57m.jpg

Reszta zdjęć i filmiki jak w nocy to wygląda w opisie mojego auta w moim podpisie.

Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też żadnych cieni nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

małe banalne pytanie:)

jeśli zakupię np. taki zestaw: http://www.moto.allegro.pl/item462061410_xenon_xenony_zestawy_hid_h1_h3_h7_warszawa.html

to czy potrzebuję coś przerabiać?:confused: czy wszystko plug&play ? wyciągam h7 wrzucam palniki montuję przetwornice i podłączam wszystkie kable?:D bo wątków o zenonach pełno a konkretów brak:636:

 

PozdraVWiam

Dawid

Edytowane przez zgredo_3BG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja mam pytanie. Czy jest jakaś znacząca różnica w jakości przetwornic w zalezności od ceny. Bo wiadomo rozpiętość cenowa jest duza i czy jest to czymś uzasadnione??? Czy jak kupie najtańsze badź jedne z tańszych to czy np. nie będzie mi zakłócać radia??? Może coś polecicie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To oczywiste że im tańszy zestaw tym jakość przetwornic słabsza. Takie przetwornice zakłócają CB a i często sie psują - typowa chińska masówka w produkcji. Porządna przetwornica to np. denso ale wtedy taki zestaw wraz z palnikami nie kosztuje 200-400 zł a około 700. Polecić proszę : zestaw Denso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgredo_3BG drobne przeróbki musisz zrobić, przeciąć gumkę trzymającą w kupie przewody te od palników aby przeciągnąć je przez blaszkę trzymającą palniki w oprawie lampy. Musisz kupić zestaw H7 i zamontować wszystko jest opisane na stronie o moim aucie. Zapewniam iż montaż jest banalnie prosty. Ja nie miałem kłopotów a nie jestem geniuszem manualnym. Z tym że tak jak napisał Łysy tani zestaw, tani efekt. Możesz trafić na tani a dobry. Twój wybór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już po montażu HID narazie świeci ładnie :) zobaczymy wieczorem, najtrudniejsze było mocowanie przetwornic, jeśli chodzi o CB to działa tak jak działo :D Poniżej kilka fotek z montażu niestety robione telefonem bo zapomniałem naładować baterii do cyfrówki wieczorem zrobię już porządne i pokaże jak to świeci :)

 

Strona pasażera

 

08112008634yd3.th.jpgthpix.gif

 

08112008638nt6.th.jpgthpix.gif

 

08112008640lk1.th.jpgthpix.gif

 

08112008641jp3.th.jpgthpix.gif

 

08112008643ez7.th.jpgthpix.gif

 

08112008646pi0.th.jpgthpix.gif

 

08112008647hk5.th.jpgthpix.gif

 

Strona kierowcy

 

08112008635ti7.th.jpgthpix.gif

 

08112008636vz0.th.jpgthpix.gif

 

08112008639xo6.th.jpgthpix.gif

 

08112008645jl5.th.jpgthpix.gif

 

08112008644rv5.th.jpgthpix.gif

 

 

 

08112008649ax2.th.jpgthpix.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robert_nobel

Witam,

wszyscy oczywiście macie swoje racje, ale jednak trzeba przyznać, że jeżeli samochód nie miał nigdy nic wspólnego z xenonami to:

1)wymiana ale tylko na oryginalne soczewki hella (jakby ktoś chciał to mam takowe na zbyciu),

2) samochód musi posiadać elektryczną regulację świateł,

3) wymiana bezpieczników na 20A, bo stare się palą.

Poza tym, każde inne przeróbki są oczywiści indywidualną sprawą, ale trzeba mieć na uwadze, że własnie przy starych reflektorach (tzw. prążkowanymi) nie ma przesłony euro, prążki same w sobie rozpraszają juz światło, czyli tracimy cenne lumeny no i najważniejsze sam odblaśnik jest co tu dużo mówić kiepski więc efekt może być różny...

A co do HID'ów, to osobiście do naszych passatów nie polecam, bądź co bądź chyba zasługują na wszystko co najlepsze...;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności