Skocz do zawartości

m@zon

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O m@zon

  • Urodziny 27.06.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Puławy

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. U mnie również pojawił się problem z jednym głośnikiem, jak odpalam radio to głośnik od kierowcy nie gra ale wystarczy dodać mocy i się wzbudza. Postanowiłem podpiąć inne radio i napotkałem na dziwną rzecz w połączeniu między gniazdem wszystkich kabelków a wtyczką ISO, za nic nie wiem do czego to może służyć w instrukcji montażu radia nic takiego nie widzę, może fachowcy od połączeni car audio rzuciliby okiem na to ustrojstwo (link do fotek) - https://onedrive.live.com/?cid=d8d402bd045d3563&id=D8D402BD045D3563!105#cid=D8D402BD045D3563&id=D8D402BD045D3563!214
  2. m@zon

    VAG na androida?

    Witam, czy próbował ktoś z naszych kolegów połączyć programik Torque przez bluetooth z AHU (96-98), może komuś udało się połączyć przez kabel usb, jeśli TAK to jaki kabelek został użyty i jak został skonfigurowany android. Przymierzam się do nauki obsługi vag-coma ale wątek o wyborze kabelka przysparza mnie o ból głowy, ten śmieszny programik na razie by mi wystarczył, a i kasa za wersje Pro nieduża, apropo vag-a - czy te kabelki dobre będą do komunikacji z moim furem - http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd2-audi-skoda-seat-vw-pl-cd-fv-i2487488744.html - http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-usb-black-vw-audi-seat-skoda-i2506153715.html - http://allegro.pl/elm-327-bluetooth-euroscan-obd2-obdii-vw-opel-pl-i2472066621.html - jest podobnież też bardzo dobre oprogramowanie w naszym rodzimym języku - VCSD - czy można je jakoś zdobyć - jaki kabelek do niego podpasuje
  3. Panowie i może Panie podpowiedzcie mi jakiej firmy felgi polecacie, które są dobre a jakie omijać szerokim łukiem
  4. Nie wiem czy o to chodzi: http://www.grimmspeed.com/catalog/product_info.php?cPath=151&products_id=165 Dlaczego będzie ciężko się jeździło skoro zanim nastąpiło odcięcie jechało się super. Taki zawór powinien po ustawieniu sam upuszczać nadmiar ciśnienia doładowania by nie nastąpiło przeładowanie.
  5. Witam szanownych posiadaczy TDI Postanowiłem napisać tutaj ponieważ w dziale Tuning Mechaniczny nie mogę utworzyć nowego tematu. Dzisiaj z mechanikiem walczyłem z popsutym zaworem N75 oraz innymi elementami które sterują doładowaniem z turbiny, ponieważ wszystko już było sprawdzone i powymieniane a wciąż brakowało odpowiedniego ciśnienia doładowania mój mechanik zastosował manewr sprawdzenia czy turbo bobrze daje bez (chyba) zaworu N75 (został zaślepiony jakiś wężyk) i posłuchajcie fura zupełnie inaczej zaczeła pracować, przyspieszała już przy lekkim muśnięciu gazu i w ogóle po niej nie było widać że ma tylko 90KM oczywiście banan na twarzy trwał tylko do momentu kiedy to nastąpiło przeładowanie/odcięcie. I tak sobie teraz siedzę i myślę czy nie było by możliwe ominięcie tego nieszczęsnego N75 i zastosowanie jakiegoś zawory upustowego który mechanicznie sterował by, a właściwie zapobiegał by przeładowaniu. Kilkakrotnie widziałem w TVN TURBO u osób tuningujących swoje samochody takie zawory różnokolorowe które montuje się w pobliżu turbo i chyba to te zawory spełniają taką rolę. Więc prosił bym osoby które znają się na temacie tuningu o podpowiedź czy to co zaświtało mi w głowie było by do zastosowania w moim silniku TDI i dało by mi przez to więcej radości z jazdy - od razu zastrzegam że nie mam zamiaru tuningować mojego samochodu jedynie chciałbym go trochę usprawnić i wyeliminować nieustające w moim przypadku awarie zaworu N75. Od razu dziękuję, bo na pewno znajdą się osoby które się tu wypowiedzą
  6. Ja w listopadzie 2009 wymieniłem cały przód na lemfordera + amortyzatory, od tego czasu nalatałem ok 4.000 km i ........ cały dół jest już do wymiany, a nie jeżdżę aż po takich złych drogach. Rocznie robię ok 10.000 km, teraz jadę do mechanika i będziemy reklamować, ale już mi powiedział że raczej marne szanse by uzyskać pozytywna odpowiedź z lemfordera. Do tej pory jeździłem różnymi autkami i nigdy w życiu nie musiałem wymieniać całego zawieszenia - w ogóle nigdy nic nie robiłem z zawieszeniem, a w passacie k..... szkoda gadać - to raczej ostatni VW w moim życiu. Jeżeli ktokolwiek z was reklamował swoje zawieszenie i udało mu się uzyskać wymianę lub zwrot kosztów to piszcie, może to mnie trochę pocieszy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności