Skocz do zawartości

norbi_gte

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O norbi_gte

  • Urodziny 27.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Norbert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bełchatów

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Brak katalizatora nie zaszkodzi w żadnym wypadku turbo. Gazy spalinowe wylatujące z silnika po przejściu przez turbine są już na tyle wymieszane że bez oporów można zastosować pełną rure przelotową. Co innego w silniku wolnossącym benzynowym. Na Twoim miejscu wstawiłbym zwykłą rurę. Tyle że za 250zł to będzie ona chyba ze złota. Troszkę za drogo wycenił tą pracę. ' Druga sprawa to sondy lambda. Nie znam się na Tdi ale zakładam że są dwie. Monitorują one skład spalin przed i za katalizatorem. Wskazania ich muszą się różnić. Należy drugą sondę (tą za katalizatorem) odsunąć troszkę za pomocą tulejki by nie znajdowała się w strumieniu spalin lub podwiesić luźno pod samochodem.
  2. Chcesz zmienić zakres regulacji czy padły Ci szyny i musisz wymienić na nowe? Zakresu raczej nie zmienisz. Sam kombinowałem by fotel się bardziej do tyłu odsuwał ale nic nie wymyśliłem.
  3. Jakie macie przebiegi? Na jakim oleju jezdzicie? Jakie macie zuzycie oleju? b3 9A '91 LPG przebieg 485 000 od 360 000 w moim posiadaniu Castrol GTX magnatec 10w40 kupowany u niemców opakowania 5L ok pół litra na 10.000 km wycieków brak
  4. 1.B3 2.0 136KM 2.Dunlop Sp Winter Sport 3.185/65 R14 4.stalowa 5 nowa 6.Na śniegu, błocie OK. Mokry, suchy również bez niespodzianek. Ścieralność oraz hałas w normie. Nawet można napisać że ciche były. 7.nie zauważyłem. 8.Bardzo fajna oponka. Wygrałem na nich zimową edycje kzk na zaśnieżonym parkingu mimo dużych rozmiarów autka w porównaniu do cc/sc. Kupiłem je w wakacje na opony.com po jakiejś obniżce. Zapłaciłem za nowe dunlopy w rózmiarze 185/65 tak jak za barumy 195/60.
  5. Jeździłem na toykach ok 5000km. Nie zawiodły mnie, bieżnik fajnie wyglądał. Autka które były wcześniej szybsze od 136 konnego b3 doganiały go dopiero gdy wpinałem trzeci bieg. Na wodzie było też dobrze, ciekawe jakby było na nowych uniroyalach rainsport 2 Ogólnie dużo czytałem na temat tr1 w kierunku jazdy po torze i oponie były jednoznaczne. Słabe boki opony. Widziałem wiele sztuk z pozdzieranymi bocznymi napisami. Forum racing.forum.pl bardzo poleca bridgestone oraz yokohama prada spec 2. Pozdrawiam.
  6. Czyli dużo nie doradzimy. Na pewno da się coś kupić w tych pieniążkach. Zwracajcie uwagę na dokumenty od gazu. Czy wbity w dowód, do kiedy ważna butla, czy jest do niej dokument. Jeśli kończy się jej ważność (10 lat) to pozostaje tylko wymiana. Opelki złe nie są ale jak wiadomo blacha. Progi oraz nadkola niech sobie rdzewieją. Ważne aby mocowania wachaczy, progi oraz podłoga pod nogami była ok. Podobnie z fordami i innymi. Najlepiej jeśli nie ma śladów wypadkowości. Większa szansa że dłużej oprze się korozji. Nie napalać się na nic dużego bo to są już koszty. Wszelkie passaty, omegi, vectry, sierry itp. odrzucić. Powodzenia !
  7. Tydzień temu robiliśmy Seata Ibize 2.0 2E w której pękła uszczelka pod głowicą. Koszt kompletnej regeneracji głowicy 450zł Koszt części 650zł (nowe śruby do głowicy, uszczelka głowicy, kolektora wydechowego, dolotowego, olej, filtr oleju, płyn chłodniczy, więcej nie pamietam a faktury zostały w garażu) Robocizna 0zł Jedynym dodatkowym kosztem był pasek rozrządu gdyż był poszarpany. Kompletny rozrząd wymieniany był nie dawno. Przyczyną była nie umocowana chłodnica w wyniku czego wypięła się wtyczka od wentylatora.
  8. Pasowałoby coś bez turba. Jednak kolega pół roku jeździł Jettą 1.6 td z padniętą suszarką i jakoś jechało
  9. Wymień regulator wraz z szczotkami. Koszt 20zł a jest szansa że pomoże.
  10. Cóż polonez. Jeździłem ponad pół roku "służbowym" polonezem wersja zaraz przed plusem z lpg. Spalanie koło 13l. Co chwilę coś się poddawało. Z częściami coraz gorzej i drożej. Opony jak do dużego auta więc drogie. Osobiście kupiłem w wakacje kadetta 1.4 bez gazu 91 rok po małej stłuczce ale do tej pory nie zrobiłem tego. Kwota to 650zł. Stan db. Spalanie średnie ok 5.5l/100Km czyli koszt 1km ok. 0,22-0,24 zl w zależności od ceny. Komplet nowych opon zimowych 155/80 R13 barum to 450zł. Autko odsprzedałem mamie i przejeździł już 30.000 km:) Tak jak pisano wyżej marka nie jest tak ważna jak stan. Osobiście przemyślałbym czy gaz jest aż tak potrzebny. Bez gazu można kupić auto taniej w lepszym stanie. Pozdrawiam.
  11. oraz przemyśleć dokładnie co było przyczyną tej awarii by nie popełnić błędu ponownie. Co do kosztów, jeśli zamierzasz jeszcze troszkę pojeździć tym autkiem to można oddać głowicę do regeneracji. Pozdrawiam i powodzenia.
  12. flame3 Przy takim profilu o komforcie możesz zapomnieć. Będzie tłukło, wyrywało kielichy a wygląd troszkę śmieszny z uwagi na za małe kółko. Powinno być 195/55 lub 205/50 wg tabliczki na autku:) ale nie przejmuj się, przejeździłem tak 4 lata. Najpierw michelin energy a później nowe toyo tr1. Przy zmianie na Toyo zapomniałem że miały być o profilu 55;/ fotki:http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Passat/8861 maroo Próbuj zamienić na 185/65 puki nowe lub 195/60 !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności