mateooo
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mateooo
- Urodziny 18.05.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lbw
Samochód
-
Silnik
B4 2.0 115KM (2E)
-
Rok produkcji
1994
-
Montaż i demontaż przekładni kierowniczej [maglownicy]
mateooo odpowiedział Kuczi → na temat → Poradniki i instrukcje
mam pytanie odnośnie przekładni.. przy wymianie oponek zauważyli,że są dość poważne luzy,ale zauważyłem,że nie wiem,czy słusznie,jeśli się mylę,czy można jakoś dokręcić przekładnię kierowniczą? bo luzy są w pionie ,jak i w poziomie..;/ jeśli macie zdanie na ten temat,czy można takie coś zrobić, to z góry dzięki -
mam pytanie odnośnie 3go biegu.. niedawno miałem zmieniany wybierak i olej i wszystko było git.. teraz zmieniłem gałkę i ok 150km przejechałem i było wszystko bdb ,dziś jak jechałem ,tak jak zawsze wrzuciłem 3ke,gdy ze sprzęgła wcisnąłem gaz drążek cofnął się,ale jakby nadal siedział bieg,ale go wybiło trochę i zgrzyt.. kilka razy tak odstawił,ale potem(tego samego dnia) jechałem i jak zawsze wrzucałem 3ke i wszystko działa jak malinka,wchodzą biegi delikatnie.. co o tym sądzicie? tak w razie co dmucham na zimne.. pozdrawiam.
-
zobacz ,czy jest na wszystkich prowadnicach.. a propo mechanizów.. czy ktoś wie,czy do b4 pasuje mechaniz od elektrycznych szyb z b3 amerykańskiej wersji ? pozdro.
-
można od dołu otworzyć miałem kiedyś podobny problem ,fakt,że nie w pasku,ale w polo.. najlepiej jakiś drucikiem podejść tam i normalnie Ci wyskoczy.. a potem sprawdź co nie tak zostało złożone.. pozdrawiam.
-
jeśli chce się dowiedzieć,trzeba poświęcić troszkę czasu a porady są naprawdę fochowe pozdrawiam.
-
WVWZZZ3AZSE109341 dzięki za pomoc a tak przy okazji może orientujesz się jak tam jest z tymi silnikami,czy są bezkolizyjne ?
-
mam pytanie odnośnie wyposażenia oraz rodzaju silnika ,a więc opiszę co wiem silniczek 2,0 8V 115KM ,ale nie wiem jaki to jest typ(są 3 ) [patrząc na"nalepkę" w bagażniku odczytałem ledwo co ,że jest to GL,albo CL.. jest w takim stanie,że naprawdę trudno..] a z wyposażenia to: ABS,c.zamek,e.szyby i lusterka,kilma,wspomaganie,poducha(jest oznaczenie od strony pasażera o niej),relingi.. z góry dzięki za jakieś rady, a co mam na nalepce,to tylko dałem radę odczytać,to co napisałem,bo jest w tragicznym stanie.. pozdrawiam .
-
wielkie dzięki
-
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f75fd0bd5dac7873.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/294f5b01c72ec777.html może mi ktoś powiedzieć co to może być ? czy to jest jakiś czujnik temperatury? bo z tego "czujnika" ucieka mi troszkę oleju.. chyba nie jest to normalne.. może ktoś powiedzieć co to konkretnie jest i co zrobić żeby nie wyciekał olej przez to? czy można to jakoś zreanimować,czy należy to wymienić ? w razie opcji kupna,ile tak około może uczynić mnie taka operacja? z góry dzięki za odpowiedź
-
co do chłodnicy wężyków to są miękkie ale widać tak jakby się pociło coś przy boku silnika,jakiś zimering,czy piorun go tam wie co dzięki za porady i jakby były jakieś propozycje co dalej można sprawdzać,to z góry dzięki
-
on nie gubi dużej ilości oleju,ale kilka kropel pójdzie.. nie muszę jakoś dolewać.. olej w skrzyni był wymieniany i nie leci nic. a odnośnie tych węży,to o które dokładnie chodzi i sprawdzać je na rozgrzanym silniku,czy zimnym?
-
pod głowicą.. bo żaden płyn się nie miesza z olejem.. a jednak coś tam skapie na parkingu.. myślicie,że to może być to wina uszczelki pod głowicą ? a z pod zaworów,też może wyciekać ?
-
patrzał kuzyn mechanik,i z wężami jest dobrze,na korku nie ma mazi,choć ma LPG a przy śliniku jak kupiłem autko nic nie robiłem..
-
mam pytanie odnośnie uszczelki.. podejrzewam ,że może być do wymiany,ponieważ, na postoju zostawia kilka kropel oleju.. w zbiorniczku wyrównawczym jest norma płynu,nie ubywa,nie miesza się z olejem.. Kupując uszczelkę,na allegro ,czy w jakiś polmozbytach ,należy podać np vw passat b4 2.0 16v ,czy jest to jakaś różnica,np w slinikach 1,8 ,czy 2,0 8 v ? z góry dzięki za odpowiedź
-
mam pytanie w moim b4 mam od poprzedniego właściciela białe xnenony,sprawdzając z innymi żarówkami dają więcej światła,jest jakby bielsze,ale jadąc już po zmierzchu,wydaje mi się ,że za mało dają światła,albo może to wina odblasków w lampach? jak sądzicie? z góry dzieki za porady