Skocz do zawartości

Zabier

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Zabier

  • Urodziny 06.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków / Katowice

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1996
  1. zrobię to bezwzględnie, ale martwie się bo wyjęty czujnik był rzeczywiście padnięty (sprawdzony miernikiem) i tak pokazał VAG, a nowy był ok (też sprawdzony miernikiem) i po chwili jeżdżenia powtórka z rozrywki. zdaje mi się, że może za duży prąd wali po tym czujniku albo cuś...
  2. Podłączę się pod wątek, Czujnik prawy przód padł po roku od wymiany, ABS wariował, czasem działał czasem nie, a niekiedy z opóźnieniem. Dziś założony nowiutki czujnik i 15 km po wyjeździe z warsztatu (błędy skasowane na komp) kontrolka świeci cały czas (zrobiłem 100 km). Co się dzieje? Pozdrawiam
  3. Może ktoś zna rozwiązanie mojego problemu - od zakupu (2 lata temu) kierownica chodzi wyczuwalnie ciężej w prawo niż w lewo, wymieniona pompa wspomagania na używaną (poprawiło ogólne wspomaganie, ale problem nadal występuje), zregenerowana przekładnia (w dobrym zakładzie...) i bez zmian! Czy pozostaje jedynie wymiana? Pozdrawiam, Zabier
  4. Zabier

    Podgrzewane fotele.

    dziękuję kolegom lukjanow i melonchio za rozwiązanie mojego problemu. punkty przyznane pozdrawiam,
  5. Zabier

    Podgrzewane fotele.

    bez wyciągania fotela no way?
  6. Zabier

    Podgrzewane fotele.

    nie wszystko, bo ze klimka padła to szczerze wyznalem, ale kto tam na wiosnę pamięta o podgrzewaniu foteli, hm? też sobie naszą rozmowę na spociku przypomniałem - właśnie o przekaźniku
  7. Zabier

    Podgrzewane fotele.

    Wow to już wiem skąd u mnie na podłodze w pasku ten przekaźnik! Kiedyś przesunąłem krzesło pasażera i pstryk - przekaźnik wyskoczył jak z procy. Pomyślałem, że po prostu tam sobie leżał luzem, nie skojarzyłem że właśnie wtedy podgrzewanie tego fotela mi padło ... dzięki wielkie czy można łatwo go założyć z powrotem? w sensie czy jest dostęp? pytam bo auto chwilowo nie w moich rękach... pozdrawiam
  8. dzięki obu kolegom, sprawdzimy porady w działaniu, zobaczymy co pierwsze mi się nawinie w dłoń - opalarka czy ksylen
  9. dołączę się do tematu bo mam podobny problem - chodzi o nalepki autostradowe na przedniej szybie - trzymają się mega mocno i są chyba z jakiegoś tworzywa metalizowanego - myślicie, że suszarka albo spray da radę?
  10. Ja mam 235.000 nabite i zarówno gałeczka (drewniana classic) jak i skórzany mieszek nietknięte. Na skórzanej kierownicy natomiast widać przetarcia, ale generalnie wszystko jest ok.
  11. a czy ktoś wie w jakiej minimalnej temperaturze można woskować auto? mam za oknem trzy stopnie, bez perspektywy na ocieplenie, a chętnie bym przeleciał paska sonaxem zanim spadnie śnieg na święta )
  12. Dzięki herflik-00 za pomoc. Teraz już wiem czego dokładnie szukać. Szlag mnie trafi jeśli się okaże, że płyn wymieniany miesiąc temu nałapał wody jak mówi lysy78_03 ... No nic jutro walczę. Dziękuję wszystkim i pozdrawiam, Właśnie nabyłem taki koreczek - dla zainteresowanych z Krakowa i okolic: w Rząsce przy Krzyżowej 44 (przecznica Balickiej) jest miły gość, który sprowadza ze Szwajcarii rozbite auta na części i taki koreczek dostałem gratis - tym chętniej zostawiam tu jego telefon: 12 636 26 07.
  13. Kolega mnie nieco nastraszył, tym bardziej proszę o odpowiedź - czy taki korek z innego silnika benzynowego B3 lub B4 będzie pasował?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności